Jump to content

Zgomot ciudat motor 320d M47N


sarpe74

Recommended Posts

de ce nu dati voi jos curelele si porniti asa si vedeti daca mai face...(desi nu e sanatos pentru fulie vibrochen, dar nu o tineti foarte mult pornita)

 

apoi puneti o curea si porniti iar, apoi puneti cealalta curea la loc... automat se localizeaza problema...

 

 

 

 

decat sa tot schimbi OEM, non-oem, conti, gates... orbecaieli d-astea... si oricum, mi se pare o prostie sa mearga bine doar cu oem... nu cred sa fie 2 calitati la acelasi producator, exact la fel ca la alte piese care daca le cumperi pe aftermarket au emblema polizata, deci aceeasi piesa s-ar fi putut vinde ca oem...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

de ce nu dati voi jos curelele si porniti asa si vedeti daca mai face...(desi nu e sanatos pentru fulie vibrochen, dar nu o tineti foarte mult pornita)

 

apoi puneti o curea si porniti iar, apoi puneti cealalta curea la loc... automat se localizeaza problema...

 

 

 

 

decat sa tot schimbi OEM, non-oem, conti, gates... orbecaieli d-astea... si oricum, mi se pare o prostie sa mearga bine doar cu oem... nu cred sa fie 2 calitati la acelasi producator, exact la fel ca la alte piese care daca le cumperi pe aftermarket au emblema polizata, deci aceeasi piesa s-ar fi putut vinde ca oem...

 

Exact. De exemplu la unele dispare zgomotul/scartaitul fara cureaua A/C.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

M-am confuntrat si eu cu aceeasi problema la E46le meu dar nu reusisem sa ii dau de cap, scartaitul aparuse dupa ce am schimbat curelele si rolele( Gates + Ina).

 

Recent am schimbat la un E60 525d din 2005 toata transmisia dupa ce pompa de apa a hotarat sa cedeze si aici intra: pompa apa OE, fulie vibrochen OE(damper), curele contitech, role INA, intinzator curea transmisie Ina; imediat dupa operatie poc la prima pornire squeaak, la opreire squeaak, foarte enervant.

 

Clientul nu accepta treaba asta si a fost decis sa schimbe orice piesa era necesar pentru solutionarea problemei respectiv fulia de la alternator si cea de la pompa de servo, dar fara rezultat; intr-un final i-am comandat curele OE, si surpriza SCARTAITUL A DISPARUT!!!.

 

Se pare ca aceste curele OE au alta compozitie pe partea de rulare decat cele aftermarket, amandoua fiind Contitech. Aveti pozele atasate cu cele 2 curele si diferenta dintre ele. Le-am comandat si pentru E46 sa vedem daca scapa de soricei.

http://imageshack.us/photo/my-images/32/img0534h.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/593/img0535u.jpg

Link to comment
Share on other sites

Trebuiesc verificate cu atentie si toate fuliile peste care trece cureaua, deoarece la un numar mare de ore de functionare acestea se uzueaza ascuntindu-se, cureaua neatingand toata suprafata de contact de pe fulii reducandu-se considerabil suprafata de frecare.
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat curele OE si la 320d E46 :D rezultatul a fost acelasi. Nu mai scartaie!!! Yupeeee, in sfarsit nu se mai uita lumea dubios la mine pe strada cand pornesc si opresc godinul. Acum realizez cata diferenta este intre produsele aftermarket si oe...
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat curele OE si la 320d E46 :D rezultatul a fost acelasi. Nu mai scartaie!!! Yupeeee, in sfarsit nu se mai uita lumea dubios la mine pe strada cand pornesc si opresc godinul. Acum realizez cata diferenta este intre produsele aftermarket si oe...

 

Motivul acestui scartait este tocmai lipsa acelor striatii de pe curelele aftermarket

 

http://img32.imageshack.us/img32/5369/img0534hh.jpg

 

Am gasit si eu cureaua veche si era OE probabil din acest motiv mi-a trezit interesul de curand acest scartait, inainte de schimbarea curelei sigur nu-mi scartaia, voi face o poza la cureaua mea OE veche sa vedeti ca pe mijloc acele striatii sunt tocite

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Motivul acestui scartait este tocmai lipsa acelor striatii de pe curelele aftermarket

 

 

exact asta ziceam si eu undeva in acest topic, ca doar contitech are acele striatii pe spate :) restul sunt lucioase pe spate...se pare ca acel conti este contrafacut ..probabil sunt curele din lotul ala facutut prin Arabia, din fericire au fost prinsi indivizii si li s-a inchis fabrica :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Gresit! Nu au nici o treaba striatiile de pe spate cu scartaitul curelei, nu exista nici un efort de patinare pe rolele de intindere si ghidare, ca doar astea merg pe spatele curelei, cum am zis si mai devreme scartaitul apare din cauza lipsei paslei respective de pe partea canelurile. Ca sa explic mai simplu, si cureaua oe patineaza in continuare la pornire si oprire, dar datorita stratului acela in plus nu se mai aude. La alte autovehicule diesel VW, Benz etc o sa vedeti ca fulia alternatorului contine un ambreiaj(Frei) care la socuri puternice patineaza el in locul curelei. Dintre toate componentele invartite de cureaua de transmisie alternatorul are cea mai mare inertie la pornire respectiv oprire.

 

exact asta ziceam si eu undeva in acest topic, ca doar contitech are acele striatii pe spate :) restul sunt lucioase pe spate...se pare ca acel conti este contrafacut ..probabil sunt curele din lotul ala facutut prin Arabia, din fericire au fost prinsi indivizii si li s-a inchis fabrica :)

 

Eu am avut Gates si scartaiau la fel ca si Contiurile puse pe 525d, deci nu cred ca a fost vreun lot cu probleme, ci producatorii nu respecta reteta originala data de BMW.

Edited by Stage
Link to comment
Share on other sites

Ete ca am studiat si eu azi o curea contitech sa vad cum e pe unde calca canelurile si deci , da, este ca cea oem , adica are un fel de puf atzos,ce-i drept de culoare neagra ... :rolleyes: ..daca voi luati fara ,inseamna ca sunt contrafacute ,nu sunt contitech originale. Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

salut,am si eu aceiasi problema,am avuto si la e46nonfacelift si o am si acum la e46facelift

am schimbat la nonfacelift curelele aftermarket,fulia vibrochen,alternatorul,toate rolele si intinzatoarele si sunetul nu a disparut

azi am comandat curelele OEM in 3 zile ar trebui sa ajunga,o sa va transmit si voua dupa ce le schimb dak se mai aude sau nu sunetul respectiv

Edited by maryuss
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.