Jump to content

M54B22 consum ulei


miu 5er

Recommended Posts

Am schimbat uleiul ieri, am pus castrol edge 5w 30, destul de scump aici in uk 86 de lire, era foarte uzat uleiul care a fost in motor, negru si subtire ca apa iar filtrul de ulei era imbaxit, o intrebare cand am incercat sa il scot sa rupt, a ramas jumate acolo in motor si jumate in capac nu stiu daca e normala treaba asta? in fine, felicitari celor de la BMW pt cat de bine au construit tot in m54 si in e39, nu cunosc celelalte modele asa ca nu ma pronunt dardeja imi place ft mult masina asta, am schimbat si filtrul de aer

, mai am sa il schimb pe cel de benzina dar nu stiu unde se afla, cele de polen si uleiul in cutie si diferential. o intrebare se aude un rontait foarte usor foarte placut,cv de genul"har har har har" :twitch: e normal sa se auda? pana sa schimb uleiul se mai auzeau niste sunete ciudata de la motor...

Edited by mmatey007
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva care este rolul furtunului acela din fata motorului de iese de undeva din partea de sus a motorulu trece pe langa filtrul de ulei si se duce undeva in partea de jos a motorului fata? are un cot acolo in partea de sus, este rupt din cot si l-am izolat eu cu o bucatica de piele si apoi cu banda izoliera, am impresia ca trec ceva gaze din motor dar nu stiu sigur.... am sa il schimb dar as vrea in Romania cand ajung mai salvez si eu cv bani.... scuze pentru off topic
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva care este rolul furtunului acela din fata motorului de iese de undeva din partea de sus a motorulu trece pe langa filtrul de ulei si se duce undeva in partea de jos a motorului fata? are un cot acolo in partea de sus, este rupt din cot si l-am izolat eu cu o bucatica de piele si apoi cu banda izoliera, am impresia ca trec ceva gaze din motor dar nu stiu sigur.... am sa il schimb dar as vrea in Romania cand ajung mai salvez si eu cv bani.... scuze pentru off topic

Este unul din furtunele care vin din separatorul de gaze (CVV,CCV,PCV cum le mai numestc altii). Schimbal ca mi se pare ca tot ansamblul trebuie sa creeze o anumita presiune sau vaccum.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat uleiul ieri, am pus castrol edge 5w 30, destul de scump aici in uk 86 de lire, era foarte uzat uleiul care a fost in motor, negru si subtire ca apa iar filtrul de ulei era imbaxit, o intrebare cand am incercat sa il scot sa rupt, a ramas jumate acolo in motor si jumate in capac nu stiu daca e normala treaba asta? in fine, felicitari celor de la BMW pt cat de bine au construit tot in m54 si in e39, nu cunosc celelalte modele asa ca nu ma pronunt dardeja imi place ft mult masina asta, am schimbat si filtrul de aer

, mai am sa il schimb pe cel de benzina dar nu stiu unde se afla, cele de polen si uleiul in cutie si diferential. o intrebare se aude un rontait foarte usor foarte placut,cv de genul"har har har har" :twitch: e normal sa se auda? pana sa schimb uleiul se mai auzeau niste sunete ciudata de la motor...

 

Nu e normal sa ramai cu jumatate de filtru in mana ....

Cel de benzina e sub masina, sub scaunul soferului, sub un scut mic de plastic/tabla....

 

Cu rontaitul ala trebuie sa fii un pic mai specific.

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

am citit despre problemele voastre... consum ulei la motor M54B22, M54B25.

am avut problemele astea de mult si le-am rezolvat repede si bine odata

cu inlocuirea uleiului de proasta calitate de pe meleagurile noastre:

castol, mobil sau cel asa-zis original bmw (5w30, 5w40, 0w30, 0w40, etc)

 

am pus ulei liqui-moly 10w60 si CONSUMUL A SCAZUT SUBSTANTIAL !!!

adica 1 litru la 10.000 km.

 

asta este uleiul:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1390.html?OpenDocument&land=DE

 

bafta !

Edited by petreop
Link to comment
Share on other sites

@petreop Faci mai mult rau cu uleiul ala, normal ca nu ti-l mananca fiind f vascos la cald, liqui-moly e bun, dar nu ala, mai ales ca pt motorul tau nu e recomandat asa ceva.

 

Posibil sa iti uzeze toate garniturile prematur. Daca tot vreai liqui-moly aveai de unde alege din gama 5W.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

eu am luat ulei din UK de la unul dintre cele mai mari magazine auto din uk Haldfords, am luat ulei castrol 5w30 edge banuiesc ca asta ar fi original nu de proasta calitate, am sa va anunt daca mananca cv...In legatura cu rontaitul, zgomotul acela care il fac de obicei motoarele la bmw arr arr arr arr se aud culbutori cum lucreaza e placut nu e chiar asa de puternic, am vazut si pe youtube niste filmulete si tot acelasi zgomot faceau si motoarele de pe alte bmw-uri :popcorn: Edited by mmatey007
Link to comment
Share on other sites

@petreop Logica e f simpla, un M ajunge la temperaturi mai mari, la turatii mai mari, avand nevoie de o vascozitate mai mare la cald. Mai bine zis, e un ulei daunator si pt M, daca se merge zi de zi cu el, fara sa vada zona rosie decat rar, si f rar.

In fine fiecare pune ce doreste in masina lui, si eu am avut un opel care manca ulei, si vroiam sa trec de pe 10w40 pe 60 si tocmai pe considerentul asta nu am trecut.

 

Mai mult, nu am gasit nicaieri unde sa scrie ca 10W s-ar pune in M54, indiferent de ulei.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

dupa cum scrie in specificatii... este foarte bun si este in categoria recomandata de BMW ( API SL/CF )

 

Synthoil Race Tech GT1 SAE 10W-60 is a modern, fully synthetic, high-performance

engine oil formulated for use in four-stroke engines under extreme load. The

combination of synthetic base oils and modern additive technology satisfies the

requirements of the latest engine designs.

- optimum lubrication under extreme conditions

- very high lubrication and ageing stability

- extremely low oil consumption and evaporation loss

- outstanding engine cleanliness

- rapid oil delivery at low temperatures

- miscible and compatible with commercially-available engine oils.

- tried and tested with exhaust catalytic converters

 

Specifications / Approvals:

API SL/CF

 

Basis : Synthetic oil/additives

Viscosity class : 10W-60

ASTM colour : 3.5

Density at 15 °C : 0.86 g/cm³

Viscosity at 40 °C : 163 mm²/s

Viscosity at 100 °C : 24 mm²/s

Viscosity index : 179

Flash point : 238 °C

Pour point : -35 °C

Evaporation loss : 6.9 %

APPLICATION

For petrol and diesel engines with and without turbocharging. Especially suitable for

extreme engine requirements and racing.

 

DACA GRESESC, CORECTATI-MA !

Link to comment
Share on other sites

E bun daca l-ai folosi exact cum scrie in specificatii, under extreme conditions.

Pe oil-guide nu apare niciun 10W pt M54. Eu as incepe sa ma uit daca e vreo problema la semeringurile de la supape, sau in alta parte.

 

binenteles ca nu apare.

tabelul respectiv se refera la autoturisme cu uzura normala a motorului.

nu la motoare cu uzura mare de 300.000 - 400.000 km cum au toate bmw-urile ajunse

pe meleagurile noastre.

Link to comment
Share on other sites

dar de ce e nevoie sa se puna 10w60 si nu 10w40 de ce se scarpina unii in cap fara sa ii doara?

 

intr-un M50B20 e34 s-a pus numai 15w40 magnatec de la 100.000 in colo motorul merge si acum impecabil are 190.000 si nu consuma gram de ulei

 

eu nu spun sa se puna 15 in el eu ii recomand sa puna liqui moly 10w-40 si s-ar putea sa scape de problema consumului de ulei

Edited by vali23b
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.