Jump to content

Miros benzina 318i e46


Recommended Posts

Salut.

 

De o saptamana am o problema cu un miros de benzina ce pare sa porneasca din zona regulatorului de presiune combustibil.

Nu se vede nicaieri cursa benzina, doar vapori. Ma deranjeaza foarte tare ca sunt trasi pe la ventiilatie inauntru.

 

Deobicei se intampla cand e motorul rece sau cand sta o ora doua si il repornesc.

 

Credeti ca poate fi de la regulatorul de presiune? Masina consuma un pic cam mult (14 in oras) si ma gandesc ca si din cauza ca ies vapori la greu cateva minute bune inainte sa se incalzeasca bine.

 

Ms.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scoate furtunasul de la vacuum(cel care iese din regulator) si vezi daca da pe acolo benzina am mai auzit la altii ca poate sa se strice mambrana regulatorului si sa bage benzina in admisie.Sau poate pur si simplu ai crapat vre-un furtunas de cauciuc si curge benzina ,la mine pierdea pe retur chiar sub admisie putin mai greu de observat dar m-am uitat bine si am desoperit,ar fi buna si o rampa sa te uiti bine cu lanterna si motorul pornit sau chiar contactul pus ca ai presiune din pompa doar cu contactul pe ultima treapta.Succes.
Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie si ceva mai complicata treaba. Eu deja am schimbat jumate de masina, si tot am mirosul de benzina la pornire. Pot si fie si bujiile, blocul de bobine, regulatorul de relanti, etc. Eu am schimbat regulatorul de presiune din rampa, si nu am scapat de miros.
Link to comment
Share on other sites

Oricum poti sa verifici regulatorul de presiune, am inteles ca el ar fi primul suspect in cazuri din astea. Scoti furtunul de vacuum de pe regulator, si daca ai miros intens de benzina, sau da benzina atunci acolo e buba. Mai poti sa verifici si celelalte furtunase de acolo, sa cureti regulatorul de relanti (ai grija cu suruburile de acolo, daca le strangi prea mult, poate sa crape carcasa regulatorului).

Tine-ne la curent cu ce ai descoperit. Succes! :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am verificat regulatorul, am scos furtunul de vacuum si nu picura, nici nu miroase cu nimic mai tare deci nu cred sa fie fisurata membrana lui.

 

Multi spun ca e normal cateodata sa miroase a benzina... eu nu stiu ce sa zic... as prefera sa nu miroasa :D . Dar asta m-a facut sa ma gandesc ce o fost in capul celor de la bmw sa faca sa traga aer de sub capota... si am constatat ca ei au montat niste coturi de cauciuc prin care nu lasa sa traga aer din motor dar lasa apa sa curga din tava filtrului, ei bine la mine unul lipseste si nu e nimic sa opreasca mirosurile din motor sa fie trase prin filtru :( . Stie careva unde pot gasi sa cumpar cot din acela de cauciuc?

Link to comment
Share on other sites

poate fi si sonda lambda, daca merge prost ai amestecul prea bogat de unde si mirosul de benzina.

Asta explica si consumul crescut. Becul in bord se aprinde doar cand e moarta complet, dar de fapt inainte de a muti complet devine foarte lenesa sau da doar un voltaj minimal neintersant..

E consumabil si se schimba la interval fix, in functie de tip. la 120k km sau la 160k km.

De fapt nimeni nu o verifica si schimba pana cand nu patesc ce patesti tu.. miros de benzina, consum de 14 in oras (cica e normal, asa consuma toate :) )

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

poate fi si sonda lambda, daca merge prost ai amestecul prea bogat de unde si mirosul de benzina.

Asta explica si consumul crescut. Becul in bord se aprinde doar cand e moarta complet, dar de fapt inainte de a muti complet devine foarte lenesa sau da doar un voltaj minimal neintersant..

E consumabil si se schimba la interval fix, in functie de tip. la 120k km sau la 160k km.

De fapt nimeni nu o verifica si schimba pana cand nu patesc ce patesti tu.. miros de benzina, consum de 14 in oras (cica e normal, asa consuma toate :) )

 

P0170 poate fi explicat de lambda in realitate? In principiu stiu ca da. Nici eu nu pot scapa de simptomele astea, si am eroarea amintita.

Ambele lambda sau cea din fata catalizatorului?

Link to comment
Share on other sites

depinde de motor. Cele inainte de catalizator sunt mai importante. la e36 cu motoare M50, au doar una, M52 b28 are 4 de exemplu.. 2 inainte de catalizator si doua dupa. Alea de dupa mai mult controleaza emisiile, nu e asa mare drama cu ele.

 

 

NU stiu ce eroare e aia, dar daca e legata de amestec, poate fi de la sonda.

Link to comment
Share on other sites

e adevarat. Cea mai frecventa problema si mai usor de remediat sunt furtune crapate, sparte. Daca le excluzi pe astea .. ajungi la sonda.

Se poate testa si sonda, , dar trebuie tester bun si unul in stare sa o citeasca dinamic. Ea trebuie sa isi schimbe voltajul imediat ce sunt schimbari in amestec, practic trebuie sa numeri cate salturi face,. Daca ai un prieten sa te ajute cu un multimetru o poti face si tu, unul sub masina cu el legat la sonda, si celalt se mai joaca cu acceleratia usor..

.. trebuie sa sara rapid de la 0.3 la 07 volti, sa variaeze non stop si cu cat o face mai rapid, e cu atat mai bine..

Daca se misca incet sau de loc , e nasol..

 

Ma repet, oricum e consumabil se se inlocuieste automat, daca ai peste 160k km fii sigur ca ala dinaintea ta nu a inlocuit-o. E destul de scumpa, si lumea o inlocuieste cand se aprinde EML sau in multe cazuri, dezactiveaza becul cu totul chiar..

cred ca mai jos de 4 mil pe producator, dupa VIN nu gasesti. Alea universale sunt niste gunoaie si tot ce fac e sa it stinga EML din bord daca e aprins..

 

In mod normal iti scoti banii oricum pe ea numai din economia de combustibil in mai putin de un an.

Eu nu aveam nici un simptom, pur si simplu i-a venit randul si am schimbat-o, a scazut consumul cu aproape 2L imediat. Si inca functiona, era doar o leaca lenesa.

Si simti imediat si la cuplu in turatii mici , sub 3000..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Furtunele le am schimbate. La fel si PCV, debitmetru, regulator de presiune etc, etc.

Testere am DIS si INPA, o sa ma joc putin cuu ele dupa amiaza. Idei nu mai aveam. :))

Producatorul care ar fi mai bun? Bosch? Denso? NGK?

Masina e pe la 200k, am luat-o cu 184k, sigur nu a fost schimbata sonda.

Link to comment
Share on other sites

Am editat :)

 

@petibv: spui ca ai schimbat debitmetrul.ce marca ai cumparat? eu am avut aceeasi eroare si exact aceleasi simptome si s-a dovedit a fi de la debitmetru.

 

Debitmetrul intradevar e un aftermarket 'whatever' , insa m-am prins si eu, si am verificat si cu un bosch sigur functional de pe o alta masina, cu shadow-ul sters, si cu acelasi rezultat.

Deasemena debitmetrul si la valori pare sa fie bun.

 

Iar daca ma gandesc logic, masina face figurile doar la pornirea rece (ma refer la trasul in reprize si restul), doar mirosul de benzina e constant. Iar logica mea zice, ca daca dupa ce gazele incalzesc sonda, simptomele dispar, ar cam trebui sa fie sonda.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu update la problema cu mirosu de benzina. Pana acum mi-am comandat coturi de cauciuc pentru tava de clima si sunt mandru sa spun ca o parte din problema a disparut, acum nu mai trage aer din motor si mirosul de benzina inauntru e doar vag si dispare rapid.

 

In schimb cand pornesc, afara se simte in continuare mirosul cu toate ca am schimbat sonda lambda si am pus colier de metal la furtunu de evacuare gase de carter (am schimbat mai demult valva pcv si credeam ca s-a largit cauciucul de la furtun).

 

Acum mi-am comandat regulator de presiune oem de pe bmw-oem.ro si o sa va tin la curent. Daca si asta esueaza, pe langa ca raman fara bani voi incerca sa schimb o-ring-urile de la injectoare... alte idei nu mai am :(

Link to comment
Share on other sites

Macar se simte diferenta la ceva cu regulatorul? :) ca de luat banii inapoi pe el odata ce l-am comandat n-am sanse :-"

 

Totusi ma bazez pe el ca in zona lui miroase cel mai tare... sper sa fie fisurata garnitura dintre el si rampa si sa scap odata de putoare... ma fac de kko prin parcare cand pornesc :(

Link to comment
Share on other sites

Macar se simte diferenta la ceva cu regulatorul? :) ca de luat banii inapoi pe el odata ce l-am comandat n-am sanse :-"

 

Totusi ma bazez pe el ca in zona lui miroase cel mai tare... sper sa fie fisurata garnitura dintre el si rampa si sa scap odata de putoare... ma fac de kko prin parcare cand pornesc :(

 

Nu e nici o diferenta. Diferenta a facut curatarea injectoarelor. :D

Care lambda l-ai schimbat?

Link to comment
Share on other sites

Tu ai schimbat si valva pcv si furtunu de evacuare din carter?

 

Ai schimbat tu piesele de care ziceai sau ai fost la mecanic sa le schimbe?

 

Ai facut ceva operatie la motor putin inainte sa inceapa sa miroase a benzina?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.