Jump to content

Miros benzina 318i e46


Recommended Posts

Nu as baga mana in foc ca nu e universala... eu am fost la service si le-am zis ca o vreau schimbata cu una bosch ... asa ca ei mi-au pus bosch de vreo 550 de lei

 

Inainte aveam in motor ulei 10w-40... ca asa au fost destepti data trecuta si mi-au pus, acum am pus 5w-30 bmw. Nu as putea zice sigur daca de la sonda sau de la ulei, dar trage muuuult mai bine si se tureaza frumos fara scandal pana la 5000-5500. Inainte facea ca toti dracii pe la 4500. Inca nu am facut a doilea plin sa vad cum sta consumul dar uitandu-ma la ac as zice ca a scazut putin.

 

In legatura cu mirosul de benzina : http://www.daciaclub.ro/lofiversion/index.php/t15146.html Aici vb de filtru de carbune. Eu recunosc ca am umplut pana la buza de vreo 6-7 ori...oare de acolo sa-mi fie necazu? Unde se afla canistra de carbune la e46? Si cum stiu daca e plina de benzina sau e normala?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu ai schimbat si valva pcv si furtunu de evacuare din carter?

 

Ai schimbat tu piesele de care ziceai sau ai fost la mecanic sa le schimbe?

 

Ai facut ceva operatie la motor putin inainte sa inceapa sa miroase a benzina?

 

Majoriatea pieselor le-am schimbat eu, sunt plug&play. Nu am facut nimic major, mirosul nici nu stiu cand a aparut. Am avut probleme cu relantiul, si de acolo a pornit toata treaba. Acum am cam rezolvat problema cu relantiul, am doar mirosul si treaba cu datul in nas la rece.

 

 

In legatura cu mirosul de benzina : http://www.daciaclub...php/t15146.html Aici vb de filtru de carbune. Eu recunosc ca am umplut pana la buza de vreo 6-7 ori...oare de acolo sa-mi fie necazu? Unde se afla canistra de carbune la e46? Si cum stiu daca e plina de benzina sau e normala?

 

Ai miros de benzina in compartimentul motor sau miroase esapamentul?

Link to comment
Share on other sites

 

Ai miros de benzina in compartimentul motor sau miroase esapamentul?

 

 

In motor din zona regulatorului de presiune se simte cel mai tare daca pun nasu... acuma nu stiu daca de la el sau de undeva de sub el si cum nu imi pot baga nasu mai adanc pe acolo mi se pare de la regulator... de-aia intreb unde este filtru acela de carbuni, sau unde da furtunul de aerisire rezervor?

Link to comment
Share on other sites

Inca nu i-am dat de capat dar mai sap.

 

Vreau sa te intreb petibv daca ai cateodata scaderi in turatie sub 700 cand o lasi sa cada liber in ture dupa care isi revine la 900? Si daca da, s-a imbunatatit problema dupa ce ai curatata injectoarele?

 

Mie mi se intampla treaba asta dar destul de rar, nu cat sa-mi bat capul dar is curios. Dupa sonda lambda si ulei recomandat de bmw, a scazut mult frecventa, dar tot se intampla cateodata.

 

 

Ms

Link to comment
Share on other sites

Da am si eu sipmtomul asta. La mine s-a imbunatatit dupa schimbatul PCV si curatat injectoare, dar nu a disparut cu totul. Lambda o sa o schimb si eu, cred ca pun si niste bujii NGK, (acum are bosch), oricum trebuie sa fac schimbul de ulei.
Link to comment
Share on other sites

Am si eu cam aceeasi problema numai ca mie pe tester imi arata ceva. Mai jos e linkul.

 

http://www.bmwclub.r..._1#entry1479339

 

Poate toti dam de cap la aceasta problema.

 

 

 

La tine e putin mai complicata treaba. Ai motorul de facelift cu doua axe. Noi cu NFL avem doar o axa cu came cu care sa ne batem la cap.

Mai exact ce senzor ai schimbat? Si ce erori ai? In poza atasata ai dat valorile in timp real, dar nu ai zis ce erori apar.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu cam aceeasi problema numai ca mie pe tester imi arata ceva. Mai jos e linkul.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103941-de-ce-apare-sau-unde-sunt-crankshaft-adaption-inletoutlet-bank2/page__p__1479339__fromsearch__1?do=findComment&comment=1479339

 

Poate toti dam de cap la aceasta problema.

 

Daca ai probleme la pornire cred ca e senzorul de rotatie axa cu came. Si eu l-am schimbat ca odata la 50 de porniri dadea rateu. De atunci nu am mai avut problema asta. Nu e neaparat legata scaderea in ture de acel senzor, dar moartea la prima cheie aproape sigur da. Faza asta cu scaderea in ture nu cred ca se poate gasi la o piesa anume, din cate vad eu pe forumuri e mai de graba din uzura generala a motorului. Unii au noroc sa gaseasca sursa, altii ca mine se bucura cand schimba ceva si se intampla mai rar :))

 

@petibv acum ca zicea mb 316i de senzorul de axa cu came si miros de benzina, oare e posibil sa nu potriveasca perfect senzorul si sa iasa gaze din carter pe la el? Eu nu am pus OEM, am pus Febi, tu l-ai schimbat de cand e la tine? e original BMW?

Link to comment
Share on other sites

acum nu mai trage aer din motor si mirosul de benzina inauntru e doar vag si dispare rapid.

:(

 

cum vine asta?

 

 

daca te referi ca motorul nu mai trage aer de sub capota... asta nu influenteaza mirosul de benzina, iar daca te referi la mirosul din interiorul masinii, ala iti vine prin filtrul de polen... de afara

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

@petibv acum ca zicea mb 316i de senzorul de axa cu came si miros de benzina, oare e posibil sa nu potriveasca perfect senzorul si sa iasa gaze din carter pe la el? Eu nu am pus OEM, am pus Febi, tu l-ai schimbat de cand e la tine? e original BMW?

 

Tot febi am pus si eu, dar ma indoiesc sa iasa gazele pe acolo. Atunci s-ar vedea urme de ulei scurse pe langa senzor.

Link to comment
Share on other sites

cum vine asta?

 

 

daca te referi ca motorul nu mai trage aer de sub capota... asta nu influenteaza mirosul de benzina, iar daca te referi la mirosul din interiorul masinii, ala iti vine prin filtrul de polen... de afara

 

Sunt doua valve de cauciuc sub carcasa filtrului, prin alea se scurge apa ce intra prin grilaju de pe capota sa nu ude filtru de polen, mie imi lipsea o valva si cea care o aveam era uscata si plina de mizerie, deci in loc sa traga aer de deasupra capotei, tragea de sub capota adica tot mirosu de benzina. Acum ca am valve fresh, nu mai trage aer de sub capota ca se blocheaza usitele de cauciuc. In motor tot miroase a benzina dar nu mai ajunge inauntru decat prima "gura" de aer cand porneste clima fix inainte sa se blocheze valvele.

Link to comment
Share on other sites

am inteles, dar oticum, nici sub capota nu are voie sa miroase.

 

 

 

 

vezi ca pe filtrul de aer, in spatele lui ai o supapa EVAP, din ea iese un furtun care intra sub corpul clapetei de acceleratie, poate ala sau cel ce vine de la rezervor la supapa sunt crapate...

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Tot febi am pus si eu, dar ma indoiesc sa iasa gazele pe acolo. Atunci s-ar vedea urme de ulei scurse pe langa senzor.

 

 

Sunt de acord ca ar trebui sa curga ulei. Am pus in seara asta nasu la toba... nimic nici un iz de benzina in schimb sub capota se simtea... asta inseamna ca pe undeva scapa vapori si nu pot sa ma gandesc decat la sistemu de alimentare si la sistemu de aerisire rezervor.

Link to comment
Share on other sites

Esti norocos fata de mine. La mine se simte si la toba. :(

Ai pus o pe tester? Ai erori?

 

Are dreptate Rhaziel, eu am verificat pe acolo, dar nu am gasit nimic dubios. Cred ca maine o sa verific totusi inca o data.

Edited by petibv
Link to comment
Share on other sites

Esti norocos fata de mine. La mine se simte si la toba. :(

Ai pus o pe tester? Ai erori?

 

Nu am puso pe tester decat acum 9 luni cand am luato (atunci nu mirosea nimic) si mi-a iesit senzor axa cu came pe care l-am inlocuit 2 luni mai tarziu si sonda lambda 2, de aia numi fac probleme ca in bord nu e aprins nimic si lambda principal l-am schimbat saptamana trecuta.

 

Daca nu reusesc sa rezolv problema pana luna viitoare cred ca ma paste reprezentanta la o diagnoza completa (si pentru becul de airbag).

 

Mai am o problema suparatoare cu pedala de acceleratie, e cam teapana si are o treapta, aia e de la clapeta de acceleratie cica si trebuie curatata cu wd40. Ai facut si tu treaba asta?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mai am o problema suparatoare cu pedala de acceleratie, e cam teapana si are o treapta, aia e de la clapeta de acceleratie cica si trebuie curatata cu wd40. Ai facut si tu treaba asta?

 

Da an facut si treaba aia. La mine aparea problema numai cand era umezeala. In fine, decat wd 40, mai bine folosesti spray de curatat carburatoare. La fel si la regulatorul de relanti. Dupa wd40 suprafata ramane uleioasa si cleioasa putin, iar dupa cel de carburatoare ramane perfect curata. E putina surubareala, dar nu e complicat de loc. Iti recomand sa lasi cablul de acceleratie in pace, poti sa-l deconectezi, dupa ce ai desfacut toate suruburile care tin clapeta, si atunci nu trebuie sa umbli la reglajul cablului.

Link to comment
Share on other sites

Aha, mersi de sfat, o sa ma apuc maine de treaba asta ca miercuri vreau sa merg pe transfagarasan si m-ar enerva pedala :D

 

Eu am pus nasu la toba cand motorul era la temperatura optima, cand e rece e normal sa miroase cateva minute a benzina. L-ai verificat cand era cald?

Link to comment
Share on other sites

La rece, cand pornesc fara sa o las sa se incalzeasca putin, nu are putere, trage in reprize, se comporta cum se comportau daciile pe vremuri cand se infunda carburatorul. Nu e capat de tara, sa o lasi putin sa se incalzeasca, dar sunt situatii in care nu e timp, si nicidecum nu e normal.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.