Jump to content

Vand e39 525d


muv

Recommended Posts

An 03.2000, Km 242.000, manuala, resoftata la George, nu pentru a face cerculete.

 

Ingrijita, investitii foarte multe cu piese noi originale sau lemforder, o parte din ele luate de la grozadan:

 

modul abs

electroventilator

2 injectoare

discuri fata bmw + placute

tampon motor

2 buc brate fata stanga, dreapta

filtre+ ulei+role intainzatoare schimbate acum 2000km, acum 2 luni

racord flexibil

baie ulei

furtun pompa presiune

senzor temp

senzor airbag

pompa servo frana OEM

flansa cardam lemforder

pompa motorina rezervor

brat stergatoare

volanta luc

ambreiaj sachs

subwoofer original bmw

statie audio

 

 

Optiuni

 

VIN long WBADL91040GW50093

Type code DL91

Type 525D (EUR)

Dev. series E39 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M57

Cubical capacity 2.50

Power 120

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)

Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Prod. date 2000-03-02

261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS

339 SATIN CHROME

428 WARNING TRIANGLE

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

540 CRUISE CONTROL

555 ON-BOARD COMPUTER

666 RADIO BMW BUSINESS CD

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

970 BUISNESS PACKAGE

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

464 SKIBAG

 

Am cumparat-o acum 2 ani cu 7500 euro si am investit aproximativ 3500 eur de atunci in piesele de mai sus. Nu e un cazan, nu bate, nu are probleme majore. Masina a fost in familie de cand a intrat in tara in 2005, eu sunt al doilea proprietar dupa un prieten de familie. Km absolut reali.

 

Are cateva defecte optice inevitabile in Bucuresti.

 

O vand pentru a trece la e65 cat mai curand sper

 

Pret: 6000 euro

 

Contact: 0728.006.662 - Razvan

post-27036-0-75396300-1309017040_thumb.jpg

post-27036-0-08102900-1309017041_thumb.jpg

post-27036-0-38811900-1309017041_thumb.jpg

post-27036-0-71874900-1309017041_thumb.jpg

post-27036-0-05475000-1309017042_thumb.jpg

post-27036-0-41639700-1309017042_thumb.jpg

post-27036-0-04825100-1309017054_thumb.jpg

Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

Remapare, avans combustibil, o idee de crestere a presiunii in turbina, un 5% si altele pe care mi le-a explicat george, dar nu le mai tin minte, oricum facut foarte finut cu un castig frumos de putere. Nu am dyno, mi-a placut foarte mult dupa si nu am simtit nevoia sa vad exact cat e crescut. Am vrut sa fac ceva lejer pentru a nu strica vreo piesa din masina la o exploatare normala. Daca il intrebi pe el iti va spune exact ce si cum. Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

pai nu pot sa-l intreb pe el despre masina ta.

 

e ca si cum eu iti spun sa te interesezi de masina mea la altcineva.

 

In fine, ce ti-a promis George ca stie masina acum? da cu fum mult? suiera turbina? pe ce banda lucreaza mai bine turbina?

 

Intreb toate astea ca orice potential cumparator, sunt multe lucruri de intrebat dar in mare ce se poate afla asa.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Sigur Stefan, incerc sa raspund la toate intrebarile, am sa vorbesc cu George si scriu pe forum tot ce-mi zice.Mi-a zis ca e peste 190cp, nici o diferenta fata de fumul pe care il dadea inaine, nu suiera turbina , am sa-l intreb pe ce banda lucreaza.
Link to comment
Share on other sites

"Salut, dupa resoftare a ajuns la 195cai, +70nm , presiunea in turbo a crescut cu 0,10 - 0,12bar fata de stock. Turbina intra mai de jos cu 150-200 rpm."

 

Asta mi-a raspuns, pot sa mai adaug ca masina nu tremura in turatii joase, isi mentine functionarea rotunda si la 700-800rpm indiferent de viteza din cutie.

Link to comment
Share on other sites

Are in plus, ITP facut saptamana trecuta, retapitat volan si cotiera cu piele noua.

 

Defecte ar fi parbriz crapat dar nu deranjeaza la condus, aripa fata dreapta putin atinsa, capota putin in fata, aripa spate ar trebui revopsita, un senzor airbag - se rezolva cu 100 lei, far care se abureste cand vrea el - capact de far nou e 150 lei, si cruce cardanica care trebuie schimbata, am piesa noua dar nu mai ajung la mecanic sa le repar pe toate, maxim 200 lei manopera sa zic, chestii mici, merge foarte bine.

 

Am cheltuit pe reparatii aproape cat costa masina acum, afaceri domnule...

 

5500 euro

Link to comment
Share on other sites

salut.as fi interesat de masina dar spunemi cam cat ar costa sai pun si navigatie mare daca se poate pune?

cu aproximativ 700E iti pui dynavin special pentru E39 cu DVD, TV, Bluetooth, Navi ...

unul original si cu mai putine functii implica mai multa manopera si te duce undeva la 1000E

Edited by pitbul
Link to comment
Share on other sites

Da, e frumos dynavin, mai destept ca navi original si fara cablaraie si alte complicatii...

 

Toate actele in regula, fiscalul scos acum cateva zile. La cum arata si cum merge e pomana la banii astia.

 

Masina se vinde la 5000 euro fix

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.