Jump to content

porneste greu dimineata


mustata.razvan

Recommended Posts

Salut! am un e 46 320d 136hp , problema e ca dimineata imi porneste foarte greu . In cursul zilei porneste la sfert , precizez ca alerg toata ziua prin oras si motorul e inca cald. M-am uitat la furtunele dintre filtru si pompa de injectie si sunt ok ! bateria este noua de 100ah ! care ar putea fi cauza? pe tester nu da nici o eroare!
Link to comment
Share on other sites

Salut! am un e 46 320d 136hp , problema e ca dimineata imi porneste foarte greu . In cursul zilei porneste la sfert , precizez ca alerg toata ziua prin oras si motorul e inca cald. M-am uitat la furtunele dintre filtru si pompa de injectie si sunt ok ! bateria este noua de 100ah ! care ar putea fi cauza? pe tester nu da nici o eroare!

 

De care ulei si cu ce indice folosesti?

Link to comment
Share on other sites

Poi ar fi si bujjile, ar fi si avansul, injectorul cu fir datea Needle motion sensor, poate ar fi s icombustibilul si filtru, daca te-ai dus la tester si nu ti-a masurat si parametrii motorului in mers(relantiu si turata la 2000 de ture) mai bine nu mergeai.Poate sa fie si de la turbo si ar mai fi, daca este vb de injector dus credema ca mergea ca tractorul si nu avea mersul acela de bmw (MRRRRRRR).
Link to comment
Share on other sites

Bujiile si/sau releul 100%, pentru ca problema e doar dimineata, cand motorul este destul de rece de peste noapte. Verifica pe tester sa vezi daca iti da eroare la bujii. Asa am patit eu, am schimbat bateria si tot o lua greu, am schimbat si bujiile - toate arse - si porneste la sfert si la -15 :D
Link to comment
Share on other sites

Bujiile nu intra in functiune vara.Turbina nu are legatura cu pornirea.Este altceva.

Cine a zis ceva de turbina ? el a spus clar: ii face doar dimineata la prima pornire, dupa porneste bine. Bujiile intra si vara, la 35 de grade, numai ca stau active mult mai putin decat iarna,

 

eu zic ca la 18 grade cate sunt, chiar nu e cazul sa nu porneasca...

 

eu am toate bujiile arse si la -10grade imi pornea din prima cheie.

Hai sa nu exageram. Ori poate pornea cu bateria noua si stateai sa invarta 1 minut inainte sa o ia.

Link to comment
Share on other sites

Cine a zis ceva de turbina ? el a spus clar: ii face doar dimineata la prima pornire, dupa porneste bine. Bujiile intra si vara, la 35 de grade, numai ca stau active mult mai putin decat iarna,

 

 

Hai sa nu exageram. Ori poate pornea cu bateria noua si stateai sa invarta 1 minut inainte sa o ia.

Citeste postul 8

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu exageram. Ori poate pornea cu bateria noua si stateai sa invarta 1 minut inainte sa o ia.

 

 

nu exagerez deloc :)

 

am martori ! =))

 

 

nu pot sa inteleg decat ca motorasul are inca compresia buna si ca motorina pe care o bag iarna este suficient de aditivata...

 

oricum , ca am toate bujiile arse din iarna este un lucru pe care il poate confirma si alex_srb si ak47 de pe forum :)

 

eu sper totusi sa aflu de la ce e cu bujiile , ca imi apareau arse de la 106.000km ,iar masina in prezent are 172.000 ,deci , gandeste-te de cate ori a pornit fara bujii atat iarna ,cat si vara...mie imi este sa nu fie din releul de bujii, care pica la toate e46 320d si 318d .. o sa aprofundez mai la toamna..

 

alex_srb a schimbat si releul si bujiile si tot arse ii apareau ...sper sa nu o patesc si eu la fel..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Ce martori ai ? de bord? =))

Mie imi dadea eroare si la bujii, si la releu, dar am schimbat doar bujiile si nu mai da eroare deloc, nici la releu :D

Te-a tinut bateria in viata, eu prima oara am schimbat bateria, dupa care pornea la prima cheie, dar invartea destul de mult, acum porneste in 2 secunde :D

Edited by rain
Link to comment
Share on other sites

Mie imi dadea eroare si la bujii, si la releu, dar am schimbat doar bujiile si nu mai da eroare deloc, nici la releu :D

 

 

cum poti afla pe tester de releu , caci la mine nu apare si releul..ce tester ai folosit ? :)

 

bateria mea , este originala din 09.2004 , in conditiile in care am si subwoofer cam de cand e masina...bine , merg si zi de zi cu masina atat vara cat si iarna, deci ,se incarca zilnic, iar masina imi este in posesie de la 11km

apropo ,bujiile le-am schimbat la 106 km, deci cam ciudat sa fie arse tot de atunci.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

mersi tuturor de indicatii! sa facut analiza pe tester si la relanti si in turatie , mi sa spus ca injectoarele sunt ok ,baga debit si presiune corect! Apare o alta intrebare ! poate fi de vina compresia ?am sa fac totusi un test ! Masina alerga super ,tocmai i-am schimbat filtru epurator. Cred ca am sa trag o fuga cu ea la cei de la Iasi la reprezentanta BMW.
Link to comment
Share on other sites

Eroarea 8. Cea precedenta a fost din cauza bateriei - inainte sa o schimb cand dadeam la automat ca un turbat :))) dupa ce am schimbat bateria au disparut restul, in afara de 8, care era inregistrata de f multe ori, cum se observa si in poza.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.