Jump to content

vreau sa vad un baiat destept care poate sa ma ajute si pe mine cu o prbl!


Recommended Posts

deci a aparut baiatul ala destept ? Parca e vecinul meu , cu o sleahta de instalatori in fata el zice "am nevoie de un instalator bun sa-mi faca instalatia la cismea , dar unul f bun , cel mai bun " . Evident toti instalatorii au intors spatele si au plecat , dupa ce i-au tras initial instalatia in toata casa . :goodjob:
Link to comment
Share on other sites

Simile-o asa ti-au spus , nu inseamna ca aia ai si avut. Stii care e faza, eu sunt ala care la 6 luni schimba inele de centrare din plastic ca le topesc si le deformez (mecanicul meu zicea ca nu a mai vazut asa ceva), in tara in care poti avea cea mai mare viteza medie pe care o poti face legal in lume, cu 190 de zile de ploaie semnificativa pe an, si daca mergi la un mecanic , orice mecanic aici, e ultimul lucru care il verifica.

De altfel in toate manuale de repartii oficiale, neoficiale, se mentioneaza clar ca daca simti vibratie in pedala, atunci verifici si discurile daca sunt ovalizate, si vibratia se simte la aproape orice viteza si conditii.

Ori cam 90 % din cei care dau diagnosticul asta si le si schimba nu raporteaza asta, ci ceva diferit, cum de exemplu poveste si colegul mai sus.

 

La ce inele de centrare te referi?

Link to comment
Share on other sites

La ce inele de centrare te referi?

 

Daca ai jante aftermarket,d e regula nu au acelasi diamtreu cu butucul. De exmplu eu am 72.6 e butucul si janta e 74.1 . Majoritatea producatorilor de jante aftermarket fac jante cu 2-3 dimensiuni maxim si se pun masini cu inelel astea de centrare, ca nu face nimeni jante pe zecile de dimensiuni care sunt la toate marcile de pe lume.

Si atunci trebuie sa folosesti un inel de centrare. sa compenseze diferenta de diametru.

Acolo fiind in contact direct cu rotorul discului de frana se ajunge la temperaturi foarte mari.. si de aici probleme.

LA mine pe spate patesc cel mai des, ca sunt si discurile neventilate, pur si simplu se topesc si se deformeaza si incep sa am joc in roata..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

..si trage si de roti putin, sa vezi daca au joc rulmentii....sau, se poate și să ai un etrier defect, care strange oblic pe disc...

 

1. schimba rotile cu ale unui prieten si vezi daca face la fel, apoi vezi de restul..

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

radem glumim dar treaba e complicata.

sant curios si eu care ar fi problema,ca si la mine tremura masina cand franez si am discuri noi 2 seturi am schimbat 3 seturi de jante jocuri nu am.ce ar putea fi?? am o caseta de directie,o sa o schimb sa vad daca e de acolo. :mellow:

Link to comment
Share on other sites

O alta cauza poate fi ABS-ul defect.Cand nu functioneaza abs-ul spatele nu franeaza decat foarte putin si puntea fata este mult mai solicitata.
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ ar fii abs-ul defect i-ar da eroare in bord, sau pe test

Eu am scapat de vibratii in volan si masina dupa ce am schimbat amortizoarele si FLANSELE de la amortizoare. Tot asa patisem la fosta masina si niste "mecanici" mai mai ca vroiau sa schimb jumatate de masina ca sa scap de trepidatii. Si inca un sfat: verificati-va presiunea in roti, anvelopele, si daca sunt stranse corespunzator prezoanele.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa verifici asa:

roti, echilibrate, cauciucuri f bune, fara uzuri neuniforme. apoi discurile, desi nu cred ca asta e problema, bucsile din capatul basculei, eventual pivotii basculelor daca au joc, capetele de bieleta de directie si bieletele de directie, si ultimul dar totodata poate fi primul, racordul dintre caseta de directie si coloana de volan. are un fel de bucsa de cauciuc, si daca este uzata iti da vibratiile astea la franare. asa ca apuca te de verificat tot ce am spus. cu siguranta o sa gasesti problema. de preferat sa le verifice un mecanic f bun si pe elevator. spor

 

+1

 

fa ce zice colegul !!!

 

PS: si am trecut prin asa incercari. La mine au fost inele de centrare jante neadegvate + ceva brate uzate

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

incearca sa reglezi prinderile la disc si etrieri...poate discul si etrierele nu sunt perfect paralele...am intalnit o astfel de problema la o masina pe care am avut-o..din suruburi nu erau prinse cum trebuie si in timp ce mergeeam s-a slabit un surub de la disc iar in momentul apasarii pedalei trepida puternic...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.