Jump to content

Accident mortal in apropiere de costinesti


Fan4BMW

Recommended Posts

A avea o masina premium, puternica, cu o herghelie de cai putere, cuplu de sute de Newtoni/ metru, etc. nu inseamna sa nu te adaptezi la conditiile de trafic.

Da, de acord cu propozitia de mai sus care spune ca BMW face masini ptr autobahn. Dar daca tot le conducem (si) prin Romania, nu ar fi o idee buna sa ne adaptam conditiilor de trafic?

Cu totii vedem ca avem drumuri proaste, inguste, nemarcate, cu trafic intens, in care se deplaseaza multe masini reprezentative parcului auto din Romania ( dacii, matizuri etc).

Asadar, un pic de prudenta nu strica.

Parerea mea :thumbsup:

Cheers !

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa mergi incet cu o masina care are cuplul maxim la peste 3500rot/min ?

Prima data a crezut ca ai vreun monstru de motor care nu suporta ture joase. Dar daca tu doar asa stii sa mergi cu masina, este problema ta.

Sunt foarte multi oameni care au M3,M5, porsche, ferrari, sau alte masini cu motoare mari si care reusesc sa respecte vitezele legale, nu vad ce te-ar retine pe tine la 318is sa faci asta si sa scoti si consum bun,ca practic asta te deranjeaza.

Link to comment
Share on other sites

Bmw-ul nu este construit pentru soselele din Romania.Cum poti sa mergi incet cu o masina care are cuplul maxim la peste 3500rot/min ?

 

Daca nu-ti poti struni ..."monstrul" in Romania, dar TREBUIE sa circuli aici, in proportie de 90%, cumpara-ti un Matiz, sau LOgan! Vei avea consum bun, nu te va mai "excita" la talpa si ....vei trai si mai mult! :LMAO:

Cred ca majoritatea accidentelor cu BMW-uri sunt generate de oameni cu ...idei ca ale tale! Daca abia poti tine in frau un M3 - 318, incearca ceva SUB acest model!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Eu am spus ca BMW construieste masini pentru autobahn. Romania nu are autobahn si atunci ca sa compenseze asta a facut fabrica de carute la Pitesti. Reguli da circulatie sunt in toata Europa. In lumea civilizata se circula cu 90Km/h pe prima banda iar pe banda de la axul drumului cu viteza maxima permisa pe drumul respectiv. Nu o sa vezi matiz pe banda 3 pe autobahn. NU este o scuza sa depasesti pe contrasens unde ai linie continua. As vrea sa cunosc un posesor de carnet de conducere care a parcurs mai mult de 50000Km in Romania si nu a depasit niciodata viteza legala.

 

Tu iti recitesti vreodata comentariile, sau pur si simplu le dai drumul, si ce-a iesit, a iesit?

Ce e aia masina pentru autobahn? Care e definitia ei? O masina care merge doar in Germania? O masina care merge doar drept? Sau daca nu, cum? Si in cazul asta, un Dodge Viper sau un Porsche ce sunt? Avioane care zboara prea jos?

 

Iar comentariul cu 'fabrica de carute de la Pitesti' e ridicol si total nepotrivit. Urmand logica asta, in America (unde sunt limite de viteza la fel ca la noi), ce carute ar trebui sa se produca ca sa 'compenseze'?

Link to comment
Share on other sites

Prima data a crezut ca ai vreun monstru de motor care nu suporta ture joase. Dar daca tu doar asa stii sa mergi cu masina, este problema ta.

Sunt foarte multi oameni care au M3,M5, porsche, ferrari, sau alte masini cu motoare mari si care reusesc sa respecte vitezele legale, nu vad ce te-ar retine pe tine la 318is sa faci asta si sa scoti si consum bun,ca practic asta te deranjeaza.

Am spus si repet: BMW nu face masini pentru soselele din Romania. Eu am 318is si majoritatea drumurilor la fac de la Drajna la Pitesti (200km autostrada romaneasca) circuland legal (sub 140km/h).Eu am avut o singura amenda de radar dacand am permis (67km/h in localitate cu o dacie acum 5 ani). Nu am probleme cu viteza. Ce ma deranjaza legat de acest accident este faptul ca nimeni nu se intreaba ce cauta matizul pe banda 2. Daca drumul ar fi fost aglomerat, fapt ce ar justifica prezenta matizului pe banda 2, ar fi fost mai multe masini implicate in accident.

Link to comment
Share on other sites

condoleante familiei dar baiatu cu bmw e clar de vina, si omu cu matiz poate depasea o alta masina , daca nu atunci nici el nu a respectat regulile de circulatie, oricum a fost o serie de greseli si din pacate cineva a murit, fieru e fier , se repara se schimba , omu nu.
Link to comment
Share on other sites

condoleante familiei dar baiatu cu bmw e clar de vina, si omu cu matiz poate depasea o alta masina , daca nu atunci nici el nu a respectat regulile de circulatie, oricum a fost o serie de greseli si din pacate cineva a murit, fieru e fier , se repara se schimba , omu nu.

+1

I agree :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Chiar asa, ce cauta matizul pe banda a 2-a? Asta e banda doar pentru BMW-uri.

Daca ai matiz nu ai voie sa ocolesti gropile de pe banda 1, nu ai voie sa depasesti nimic, ca este ilegal. Daca ai BMW ai alta perspectiva, ai voie si pe banda a 2-a...

Link to comment
Share on other sites

Fiecare dintre conducatorii auto trebuie sa se gandeasca in fiecare clipa ca moartea sta in mainile lor.Orice manevra putin riscanta poate duce la tragedii care pot schimba vietile semenilor.O masina care circula chiar si cu 50/h si este scapata de sub control poate devenii o arma mortala.
Link to comment
Share on other sites

Multi dintre voi aveti copii, cei ce nu au probabil vor avea. Ganditi-va ca au sanse mari sa moara in astfel de accidente tocmai din lipsa drumurilor. Cei mai multi nu ati inteles ce am vrut sa spun. Incep sa cred ca sunt o rasa superioara.
Link to comment
Share on other sites

Credinta moare ultima.

 

 

@ Billy_e36 : Parca ziceai ca eu am fost prea acid :) .

Nu ai fost acid ai fost doar magar (scuze pentru jignirea animalului)

Link to comment
Share on other sites

paul, nu e vb ca a 2 banda e numai pt o marca de masina, eu am zis ca dc. soferul matizului mergea pe a 2 banda si prima banda era libera are si el o parte de vina, din cate stiu eu esti obligat sa circuli si sa revi dupa o depasire pe prima banda chiar dc. are sau nu gropi Edited by moaka_mik
Link to comment
Share on other sites

paul, nu e vb ca a 2 banda e numai pt o marca de masina, eu am zis ca dc. soferul matizului mergea pe a 2 banda si prima banda era libera are si el o parte de vina, din cate stiu eu esti obligat sa circuli si sa revi dupa o depasire pe prima banda chiar dc. are sau nu gropi

 

eu nu inteleg care e treaba cu matizul ... adica tu faci accident si te iei de capra vecinului ca nah de ce da lapte..?

 

putea sa fie in depasire ... putea sa faca stanga spre costinesti sau poate pur si simplu asa avea el chef ...

 

PS. .. poate il stanjenea un bmw de pe banda1 care nu a ajuns la cuplul maxim si consum minim...

Link to comment
Share on other sites

blacksea dc. ai fi citit tot poate tiai fi dat seama unde bat eu sau nu te ajuta materialu, eu stiu asa, daca ai banda 1 libera pe ea circuli sau poate tu ai luat permisu la pitesti si habar nu ai ce scrie in legislatie. cocalari care merg pe banda 2 cand banda 1 e libera sunt destui . Edited by moaka_mik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.