Jump to content

Accident mortal in apropiere de costinesti


Fan4BMW

Recommended Posts

blacksea dc. ai fi citit tot poate tiai fi dat seama unde bat eu sau nu te ajuta materialu, eu stiu asa, daca ai banda 1 libera pe ea circuli sau poate tu ai luat permisu la pitesti si habar nu ai ce scrie in legislatie. cocalari care merg pe banda 2 cand banda 1 e libera sunt destui .

da, dar cand banda 1 este plina de gropi, eu merg pe banda 2. asta daca nu este nimeni in spatele meu care vrea sa ma depaseasca, daca e il las sa se duca si pe urma ma bag iar pe banda 2.

oricum bmw este doar pt autostrazi , asa ca sa nu va mai prind cu loganuri si alte rahaturi pe bucuresti - pitesti.

bmw face legea, s-a inteles?

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

blacksea dc. ai fi citit tot poate tiai fi dat seama unde bat eu sau nu te ajuta materialu, eu stiu asa, daca ai banda 1 libera pe ea circuli sau poate tu ai luat permisu la pitesti si habar nu ai ce scrie in legislatie. cocalari care merg pe banda 2 cand banda 1 e libera sunt destui .

 

Daca nu ai fi cap de guma ai fi putut sa gandesti ca pot fi x motive pentru care cel cu matiz circula pe banda2 dar e prea greu pentru tine. Esti o pierdere de timp. papa

Link to comment
Share on other sites

blacksea citesti mai sus si o sa iti seama care dintre noi e "cap de guma".

turmentatu da, dar dc. iti vine ceva din spate mergi pe prima 1 banda dar blacksea 99% e in categoria celor care circula pe 2 indiferent de situatie doar ca " asa vrea el "

Link to comment
Share on other sites

Nu ai fost acid ai fost doar magar (scuze pentru jignirea animalului)

Din pacate pentru tine, am alergie la mitocani si la prost crescuti.

Ia-ti aerele de superioritate si toate fumurile si lasa-ne.

 

PS: Scuza-ma ca te-am confundat cu o persoana rationala. Nu se va mai repeta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Vis a vis de acest tragic accident vreau si eu sa adaug cateva detalii deoarece cunosc cazul.In primul rand soferul conducea cu aproximativ 230km/h inaintea de accident dar la insistentele pasagerilor acesta a incetinit.Acul vitezometrului s-a oprit in momentul impactului la aprox. 170km/h.Nu stiu cum au fost crescuti unii care afirma cu un cinism teribil:"a fost doar 1 mort","a fost un accident".A fost un accident dar cineva este vinovat si pana in momentul asta soferul este cel vizat chiar daca se sustine ca masina a avut probleme tehnice in timpul rularii.Unii, cred din familie,incearca sa musamalizeze spunand ca soferul circula cu 120km/h.Asteptam expertiza(desi si aici am dubii)sperand ca se va face dreptate atat pentru cel mort cat si pentru cei raniti in acest nenorocit accident.
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca unii de aici nu au permise ori is chiar "cocalarii"de care ne tot plangem.Cum dracu sa afirmi ca cel care circula pe banda a doua are vreo vina?Motive putea avea,deci"circula"nu a schimbat directia de mers in fata conducatorului din bmw.Vina o poarta viteza excesiva nu alte fantasme de ale voastre.Inca ceva:dupa un accident are loc o ancheta si o expertiza si chiar daca cineva nu iti acorda prioritate iar tu circuli cu 300km/h unde limitarea de viteza este de 90km/h esti la fel de vinovat.Restrictiile de viteza si toata legislatia rutiera de la noi e gandita pentru aceste drumuri nenorocite.Nu pot fi ipocrit si sa spun ca nu am depasit limita de viteza sau alte reguli.O fac rar dar niciodata nu exagerez cu gesturi de teribilist deoarece respect viata celorlalti si nu imi pot permite sa-i pun in primejdie.

 

Masina a mers cu 230km/h inainte de accident.Blocarea acului la 170km/h-impactul nu a fost cu un punct fix ca masina nu mai arata asa cum o vedem.Au lovit niste copacei inainte de a se rasturna astfel energia impactului s-a dispersat.Doar o expertiza corecta va lamuri totul.

 

Masina a mers cu 230km/h inainte de accident.Blocarea acului la 170km/h-impactul nu a fost cu un punct fix ca masina nu mai arata asa cum o vedem.Au lovit niste copacei inainte de a se rasturna astfel energia impactului s-a dispersat.Doar o expertiza corecta va lamuri totul.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare irelevant ca mergea cu 150km/h sau 170km/h sau 230km/h.

 

Faptul ca a depasit aiurea este suficient.

 

P.S. Aici dezbatem accidentele pentru a ne feri in trafic sau pentru a ne linisti cand ne manca talpa. Nu scriem aici ca sa ne aratam nervii sau sa facem pe razbunatorii.

Link to comment
Share on other sites

Ce motor avea BMWul? Cred ca numai daca era 330i/d putea sa ajunga lejer la 230. Ca sa "rulezi" cu 230 cum spune Northway iti trebuie ceva motor rasarit, nu poti cu 320 sau 325.

 

Uite un video cu 325, viteza creste greu de la 200 incolo.

Edited by Gearhead
Link to comment
Share on other sites

Ce motor avea BMWul? Cred ca numai daca era 330i/d putea sa ajunga lejer la 230. Ca sa "rulezi" cu 230 cum spune Northway iti trebuie ceva motor rasarit, nu poti cu 320 sau 325.

 

Uite un video cu 325, viteza creste greu de la 200 incolo.

 

 

Nu stiu ce motor avea dar soferul spunea ca-i motorul imbunatatit,"preparat".Sper sa invatam cu totii ceva din asemenea accidente si sa ne gandim ca viata noastra cat si a celor din jur e una.Avem nevoie doar de o clipa de ignoranta sa distrugem totul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.