Jump to content

Decuplare din viteza - nedorita


bazil

Recommended Posts

525 DA - cutie manuala.

 

Am cumparat masina dupa un test mecanic+electronic la reprezentanta bmw Timis - acolo nu au iesit probleme.

 

Ce se intimpla acum :

Se aude un 'clinchet" metalic in spate - cei de la reprezentanta bmw Timisoara mi-au spus ca este rulment cardan spate.

Am constatat cu surprindere la urcarea unui deal ca a sarit singura din viteza dintr-a patra in punctul neutru - m-am trezit turind aiurea motorul.

Poate fi o consecinta a tendintei de blocare a cardanului din cauza rulmentului ??

Aveti idee cit costa un rulment cardan spate - 525 DA 2001?? -nu ma intreati ce inseamana "DA" ca nu are cutie automata

Multumiri anticipate sfaturilor binevoitorilor !

Link to comment
Share on other sites

Culmea - nici cei de la reprezentanta nu au stiut sa imi spuna ce semnifica "A" :=))

 

Eu insa asteptam pareri ref. la decuplarea din viteza nedorita - ce inseamna "A" este neimportant.

 

M-am bagat sub masina si am rotit usor de transnisia cardanica - nu va speriati masina nu mergea :=).

Are un joc mic si se aude zgomotul specific de rulment neuns - in spate asa cum au spus cei de la reprezentanta [acel clinchet metalic].

 

Revin cu o intrebare suplimentara.

Inlocuirea rulmentului este o operatie delicata si poate fi facuta numai la reprezentanta sau poate fi abordat si un service normal [nu de garaj].

 

Sunt din Timisoara - daca imi poate recomanda cineva un service de incredere pentru aceasta operatie, il rog sa imi scrie pe PM pentru a nu fi aratat cu degetul pentru reclama.

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

e invidiez pentru rabdarea de care dai dovada atunci cand vine vorba de comentariile offtopic,chiar daca ai incercat sa le ocolesti din primu` post.da` nu pot sa`nteleg de ce n`ai avut rabdare sa intrebi la reprezentata care este costu` rulmentului......daca tot erai acolo

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

e invidiez pentru rabdarea de care dai dovada atunci cand vine vorba de comentariile offtopic,chiar daca ai incercat sa le ocolesti din primu` post.da` nu pot sa`nteleg de ce n`ai avut rabdare sa intrebi la reprezentata care este costu` rulmentului......daca tot erai acolo

150527[/snapback]

Corecta intrebarea ta - in prima zi cind am fost pentru test [electronic+mecanic] nu mi-au spus nimik de rulment. Am platit 170RON si se pare ca tot romani sunt si la reprezentanta bmw Timis.

A doua zi am fost sa schimb uleiul, antigelul, o bieleta de directie si un senzor PDC - le-am spus ca apare mesajul "Check brake limnes" aleator. De atunci nu a mai aparut.

Ei au spus ca trebuie schimbati senzorii de placute desi sunt noi.

Probabil era un contact imperfect in mufa - am sa verific eu asta.

Nu stiu ce au verificat prima data pentru ca nu te lasa sa participi si prin urmare nu am avut incredere in ceea ce au spus a doua zi cind NU le-am solicitat test mecanic.

Am verificat si eu [in limita proriei incompetente] si am ajuns la concluzia ca ar putea fi unul din motivele pentru care poate "sari din viteza" asta constatind dupa ce am fost a doua oara la ei pentru schimb ulei .....

Traim in romania - asta e ! astia suntem

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

Corecta intrebarea ta - in prima zi cind am fost pentru test [electronic+mecanic] nu mi-au spus nimik de rulment. Am platit 170RON si se pare ca tot romani sunt si la reprezentanta bmw Timis.

A doua zi am fost sa schimb uleiul, antigelul, o bieleta de directie si un senzor PDC - le-am spus ca apare mesajul "Check brake limnes" aleator. De atunci nu a mai aparut.

Ei au spus ca trebuie schimbati senzorii de placute desi sunt noi.

Probabil era un contact imperfect in mufa - am sa verific eu asta.

Nu stiu ce au verificat prima data pentru ca nu te lasa sa participi si prin urmare nu am avut incredere in ceea ce au spus a doua zi cind NU le-am solicitat test mecanic.

Am verificat si eu [in limita proriei incompetente] si am ajuns la concluzia ca ar putea fi unul din motivele pentru care poate "sari din viteza" asta constatind dupa ce am fost a doua oara la ei pentru schimb ulei .....

Traim in romania - asta e ! astia suntem

150615[/snapback]

Vreau sa-ti dau dreptate in ceace priveste reprezentantele in RO.!!am mai avut o discutie pe aceasta tema ..sunt trecut prin reprezentante...si daca nu am lasat la bani de mai imi cumparam o masina!!!mai bine iti cauti un service micut cu ceva aparatura si cu oameni responsabili!!!

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

mai bine iti cauti un service micut cu ceva aparatura si cu oameni responsabili!!!

150659[/snapback]

Este plin de service-uri micute - unde gasim insa oamenii responsabili ?? :=))

Asta cred ca este sport national pentru oamenii care tin la calitate si nu se multumesc cu servicii proaste.

Descrierea mea despre reprezentanta [cam lunga este adevarat] desi off topic s-a vrut a fi o explicatie la intrebarea foarte simpla si fireasca : "daca tot ai fost acolo de ce nu ai intrebat".

Dupa experienta asta poti sa mai ai incredere in oamenii de la reprezentanta ?? - imi este teama ca nu !! [ cel putin eu ]

Link to comment
Share on other sites

Este plin de service-uri micute - unde gasim insa oamenii responsabili ?? :=))

Asta cred ca este sport national pentru oamenii care tin la calitate si nu se multumesc cu servicii proaste.

Descrierea mea despre reprezentanta [cam lunga este adevarat] desi off topic s-a vrut a fi o explicatie la intrebarea foarte simpla si fireasca : "daca tot ai fost acolo de ce nu ai intrebat".

Dupa experienta asta poti sa mai ai incredere in oamenii de la reprezentanta ?? - imi este teama ca nu !! [ cel putin eu ]

150688[/snapback]

Cam asa gandesc si eu ,deaceea m-am hotarat sa-mi rezolv singur problemele legate de masini,asa ca mi-am luat testere ...foarte performante dar si costisitoare ca pret ma refer,se gasesc si mai ieftine dar trebuie sa fi in domeniu pentru a le putea interpreta,asa ca merita unul mai scump care iti da detalii asupra unor eventuale probleme!!

:blink:

Si totusi sunt si oameni de calitate,putini, este adevarat ,dar se mai gasesc!!!

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

525 DA - cutie manuala.

 

Am cumparat masina dupa un test mecanic+electronic la reprezentanta bmw Timis - acolo nu au iesit probleme.

 

Ce se intimpla acum :

Se aude un 'clinchet" metalic in spate - cei de la reprezentanta bmw Timisoara mi-au spus ca este rulment cardan spate.

Am constatat cu surprindere la urcarea unui deal ca a sarit singura din viteza dintr-a patra in punctul neutru - m-am trezit turind aiurea motorul.

Poate fi o consecinta a tendintei de blocare a cardanului  din cauza rulmentului ??

Aveti idee cit costa un rulment cardan spate - 525 DA 2001?? -nu ma intreati ce inseamana "DA" ca nu are cutie automata

Multumiri anticipate sfaturilor binevoitorilor !

149523[/snapback]

 

aceeasi "problema" am avut-o si eu cu un 520D...cand am cumparat masina,doar la plecarea de pe loc se auze aceas clinchet,la mine a fost foarte simpla remedierea ei,sa nu ma injurati dar nu stiu kiar termenii tehnici...cardanul se culiseaza undeva in spate,un pic mai in spate de rulmentul cardanic ...eh trebuie dat jos cardanul,demontat de unde se culiseaza ,pusa putina vaselina si gata problema nu o sa mai auzi zgomotul asta sacaitor la plecarile de pe loc,cat despre saritul din viteza si mie mi s-a mai intamplat,mi-a zis un prieten care e mecanic k nu e problema si ca citez "esti tu prost si nu bagi cum trebuie in viteza" :blink: sper k am fost de ajutor si sa ne zici si noua dak asta a fost problema :)

Link to comment
Share on other sites

"esti tu prost si nu bagi cum trebuie in viteza" :blink: sper k am fost de ajutor si sa ne zici si noua dak asta a fost problema :)

152229[/snapback]

 

Poate ca are dreptate - felul meu de a fi si stilul de condus nu sunt de loc agresive.

Schimb vitezele foarte usor doar cu degetele lasind-o aproape sa intre singura in viteza [nu cu podul palmei ] asa am procedat todeauna - poate este gresit.

Cit traiesti inveti chiar daca parul incepe sa-ti incarunteasca :=).

 

Eu din masina nu aud nici un zgomot - poate ca sunt prea perfectionist pentru ca perfectionist sunt :=).

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

Poate ca are dreptate - felul meu de a fi si stilul de condus nu sunt de loc agresive.

Schimb vitezele foarte usor doar cu degetele lasind-o aproape sa intre singura in viteza [nu cu podul palmei ] asa am procedat todeauna - poate este gresit.

Cit traiesti inveti chiar daca parul incepe sa-ti incarunteasca :=).

152300[/snapback]

felul cum schimbi n-are legatura cu stilul de condus. trebuie sa simti maneta ca intra in viteza, nu s-o lasi "ca intra si cu 2 degete"...

daca schimbi viteza in reluare si piciorul de pe ambreiaj il ridici repede obtii acelasi efect: zdrang, pleosc, hrrrssstt, vrrrruuuummm acceleratia in gol.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mai, fratilor, schimbati vitezele ca lumea, nu cu doua degete, ca am facut si eu asa de vreo 2 ori la mine si cand am dat drumul ambreiajului si a sarit din viteza ma usturat la suflet pentru cutie!!!a :blink:

152347[/snapback]

In textul de deschidere a topicului problema este clar definita.

Daca discutam doar pe ultimul mesaj aparut atunci nu cred ca este prea folositor nimanui si fiecare din noi presupun ca vrem sa invatam din greselile altora si in acelasi timp sa avem in cel mai fericit caz sugestii care sa ne conduca la explicatii logige a ceea ce ni se intimpla.

No offence for anybody

Link to comment
Share on other sites

Cred ca este util ca cei carora li se intimpla lucruri similare sa isi expuna conditiile in care li s-a intimplat iar daca au si un remediu atunci cu atit mai bine [nu este vorba doar de acest topic ci cred ca o asemenea abordare pe forum este mai productiva -suna cam comunist dar nu am gasit alta expresie] Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

??

152421[/snapback]

Se aude un 'clinchet" metalic in spate - cei de la reprezentanta bmw Timisoara mi-au spus ca este rulment cardan spate.

 

Cum a zis un mai sus mache rau "cardanul se culiseaza undeva in spate,un pic mai in spate de rulmentul cardanic ...eh trebuie dat jos cardanul,demontat de unde se culiseaza ,pusa putina vaselina ",am avut si eu un 525 d 2001,acelasi sunet si l-am rezolvat la fel cu vaselina, in Germania handlerul imi cumparase o flansa de la cardan ,dar nu a fost nevoie sa o schimb,cind am dat jos cardanul zona respectiva era "uscata".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Asta sa fie rulmentul ala?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...129&hg=26&fg=10

(8,9,10)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-323Ti-T...VQQcmdZViewItem

 

Se aude un 'clinchet" metalic in spate - cei de la reprezentanta bmw Timisoara mi-au spus ca este rulment cardan spate.

 

Cum a zis un  mai sus mache rau  "cardanul se culiseaza undeva in spate,un pic mai in spate de rulmentul cardanic ...eh trebuie dat jos cardanul,demontat de unde se culiseaza ,pusa putina vaselina ",am avut si eu un  525 d 2001,acelasi sunet si l-am rezolvat la fel cu vaselina, in Germania  handlerul imi cumparase o flansa de la cardan ,dar nu a fost nevoie sa o schimb,cind am dat jos cardanul zona respectiva era "uscata".

152431[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

eh si ala se mai duce la e39,se aude urat de tot knd se duce ala dar nu e vorba de el in cazul de fata... dak observi in desen prin rulmentul asta trece cardanul da?eh...zona aia dintata da intra in el..dak nu ma insel intra intr-o alta bucata din cardan..sau in grup nu ma pricep foarte bine :) eh tocmai zona asta dintata numai are vaselina pe ea si de aici vine tot zgomotul,garantat dak este vorba de acest clinchet care se aude doar la plecare de pe loc se va remedia dak ii pui niste vaselina acolo :blink:

Link to comment
Share on other sites

Imbinarea cardanului se realizeaza prin caneluri, care daca nu sunt unse fac un zgomot suparator. Daca se intarzire gresarea acestora, deplasarea executandu-se in forta o buna perioada de timp, riscul ce apare este uzura excesiva a canelurilor si o data unse, acelasi sunet va apare necesitand schimbarea cardanului.

Cand schimbatorul este aruncat din viteza, de regula sunt probleme cu sincronul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.