Jump to content

sistem racire defect,helpppp


Recommended Posts

salut,sunt nou pe aici si nu stiu daca scriu unde trebuie,am si eu nevoie de ajutor,am un bmw e46,motor 1.9,an 2001,benzina,am o problema cu sistemul de racire.am avut radiatorul spart si l am schimbat,dar acum nu mi se incalzeste decat jumatea de sus a radiatorului,iar jumatea de jos ramane rece,radiatorul este nou,si imi si dispare apa din sistemul de racire,de dat nu se vede sa dea afara pe nicaieri,daca aveti vreunul vreo sugestie mi ar fi de mare ajutor,va multumesc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

presiunea din camera de ardere e net superioara fata de presiunea din sintemul de racire.

Doar in compresie si explozie.

Pe perioada admisiei si a evacuarii e mai mare presiunea in circuitul de racire. :)

Link to comment
Share on other sites

are legatura aerisirea cu scaderea nivelului lichidului? intreb pentru ca si eu mi-am schimbat antigelul de curand si am aerisit dar imi scade nivelul si nu se vad scurgeri.

 

 

verifica si piesa nr. 9:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AZ12&mospid=47635&btnr=11_3324&hg=11&fg=35&hl=12

 

daca este fisurata, nu se vad scurgerile. lichidul se evapora instant datorita temperaturii blocului motor.

Link to comment
Share on other sites

Doar in compresie si explozie.

Pe perioada admisiei si a evacuarii e mai mare presiunea in circuitul de racire. :)

 

:shifty:

continuand .... in timpul compresiei si evacuarii... nu i-ar plezni ciruitul de racire sau sa bage carburant/ulei in circuit(de racire)?

 

pe unde e piesa asta mai exact? pe langa termostat cumva?

 

sub galeria de admisie.

Link to comment
Share on other sites

salut,sunt nou pe aici si nu stiu daca scriu unde trebuie,am si eu nevoie de ajutor,am un bmw e46,motor 1.9,an 2001,benzina,am o problema cu sistemul de racire.am avut radiatorul spart si l am schimbat,dar acum nu mi se incalzeste decat jumatea de sus a radiatorului,iar jumatea de jos ramane rece,radiatorul este nou,si imi si dispare apa din sistemul de racire,de dat nu se vede sa dea afara pe nicaieri,daca aveti vreunul vreo sugestie mi ar fi de mare ajutor,va multumesc

 

Vezi ca topic-ul tau nu prea are ce cauta la "intalniri, plimbari, evenimente". Ar trebui mutat de un moderator la sectiunea de rigoare... :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

:shifty:

continuand .... in timpul compresiei si evacuarii... nu i-ar plezni ciruitul de racire sau sa bage carburant/ulei in circuit(de racire)?

 

Nu, intra gaze in sistemul de racire (miros de fum in vasul expansiune si furtune intarite). Asta in compresie, la evacuare supapele sint deschise si totul se duce in evacuare.

Link to comment
Share on other sites

Nu, intra gaze in sistemul de racire (miros de fum in vasul expansiune si furtune intarite). Asta in compresie, la evacuare supapele sint deschise si totul se duce in evacuare.

 

 

asta presupun ca ar avea legatura cu neetanseitatea garniturii de chiulasa,... motorul nefunctionand normal.

Link to comment
Share on other sites

salut,sunt nou pe aici si nu stiu daca scriu unde trebuie,am si eu nevoie de ajutor,am un bmw e46,motor 1.9,an 2001,benzina,am o problema cu sistemul de racire.am avut radiatorul spart si l am schimbat,dar acum nu mi se incalzeste decat jumatea de sus a radiatorului,iar jumatea de jos ramane rece,radiatorul este nou,si imi si dispare apa din sistemul de racire,de dat nu se vede sa dea afara pe nicaieri,daca aveti vreunul vreo sugestie mi ar fi de mare ajutor,va multumesc

 

verifica si piesa 1 din imagine este in spatele chiuloasei este o problema des intalnita la acest tip de motor.My link

Link to comment
Share on other sites

E normal ca radiatorul sa fie rece iar furtunele de apa fierbinti?

si eu am facut aerisirea si acelasi lucru

ce sa fie oare?piesa din spatele chiuloasei am schimbato o data cu radiatorul ca era varza,cealalta piesa am sa ma uit azi ca de aia nu am stiut de ea

am sa verific si revin cu raspunsuri,multumesc mult celor care ajuta,stima!

Link to comment
Share on other sites

si eu am facut aerisirea si acelasi lucru

ce sa fie oare?piesa din spatele chiuloasei am schimbato o data cu radiatorul ca era varza,cealalta piesa am sa ma uit azi ca de aia nu am stiut de ea

am sa verific si revin cu raspunsuri,multumesc mult celor care ajuta,stima!

ceea ce ma dispera cel mai mult este ca daca fac cu ea undeva la 10-15 km imi dispare cam 1 litru de lichid din sistemul de racire si culmea este ca nu se vede sa dea pe undeva,iar la garnitura de _chiulasa_ nu cred ca e caci nu imi da bolboace in vas,nu miroase a gaze apa si e curata,fum alb nu imi scoate pe toba deloc,apa in ulei nu este nici macar o picatura si nici nivelul crescut,am o mazga de culoarea capucino pe marginea la capacul de ulei dar aia este ca trebuie sa schimb uleiul caci am depasit de schimb @P,motorul este in parametrii normali,iar acul de temperatura este exact unde trebuie sa stea nu depaseste nici macar putin,insa mai e o chestie nu am vazut ventilatorul mergand niciodata,nici daca pornesc clima,nu stiu ce sa mai cred,de ce sa pierd apa asa de repede adica 1 litru daca merg 10-15 km si nu se vede unde sa dea.maine schimb si acel cot de plastic de pe blocul motor si sa vad,va tin la curent,daca aveti vro idee sa mi ziceti si mie.

Link to comment
Share on other sites

ceea ce ma dispera cel mai mult este ca daca fac cu ea undeva la 10-15 km imi dispare cam 1 litru de lichid din sistemul de racire si culmea este ca nu se vede sa dea pe undeva,iar la garnitura de _chiulasa_ nu cred ca e caci nu imi da bolboace in vas,nu miroase a gaze apa si e curata,fum alb nu imi scoate pe toba deloc,apa in ulei nu este nici macar o picatura si nici nivelul crescut,am o mazga de culoarea capucino pe marginea la capacul de ulei dar aia este ca trebuie sa schimb uleiul caci am depasit de schimb @P,motorul este in parametrii normali,iar acul de temperatura este exact unde trebuie sa stea nu depaseste nici macar putin,insa mai e o chestie nu am vazut ventilatorul mergand niciodata,nici daca pornesc clima,nu stiu ce sa mai cred,de ce sa pierd apa asa de repede adica 1 litru daca merg 10-15 km si nu se vede unde sa dea.maine schimb si acel cot de plastic de pe blocul motor si sa vad,va tin la curent,daca aveti vro idee sa mi ziceti si mie.

cum adica nivel crescut? nivelul la ulei creste?

Link to comment
Share on other sites

da nivelul la ulei creste cand ai apa in el,adica cand ai garnitura de chiulasa arsa lichidul de racire din radiator se duce in baia de ulei.cam pustiu pe forumul asta:))

hmmm.... sper sa nu fie asta.. mi se pare ca a crescut putin la mine dar nu sunt sigur, am sa-l supraveghez mai atent. in caz ca e cum spui tu e scump de inlocuit? e greu, trebuie un profesionist sau pot eu? da, chiar ca e pustiu forumul

Link to comment
Share on other sites

hmmm.... sper sa nu fie asta.. mi se pare ca a crescut putin la mine dar nu sunt sigur, am sa-l supraveghez mai atent. in caz ca e cum spui tu e scump de inlocuit? e greu, trebuie un profesionist sau pot eu? da, chiar ca e pustiu forumul

poi,e cam greu de schimbat garnitura de chiulasa,cred ca e mai bn la un mecanic,vezi daca ai si spuma pe joja de ulei si pe capacul pe unde se pune uleiul,cand intra apa in baie treuie sa ai si o spuma pe joja si pe capac,sau sa scoata fum pe toba sau sa ti de la pornire cu motorul rece bolboace in vasul de expansiune,dar atentie numai cu motorul rece iti dai seama,pornesti motorul si te uiti in vas daca iti da bolboace,sau daca miroase a gaze,daca da bolboace sau miroase apa a gaze inseamna ca ai garnitura iupita pe undeva la evacuare si de aia miroase a gaze si da bolboace,noroc la cautat:)

apropo uite ceva cu care am rezolvat eu problema garniturei de chiulasa,uita te pe siteul asta,http://www.steelseal.co.uk/index.asp?function=DISPLAYPRODUCT&productid=1

e bun produsul,eu l am folosit si a mers,sper sa va fie si voua care mai sunteti pe forum cu probleme la garnitura de folos,drumuri bune si bft

Edited by bmw_e46
Link to comment
Share on other sites

Exact, in cel mai fericit caz garnitura de chiulasa. Dar poate fi si chiulasa sau blocul motor ovalizat.

 

 

...blocul motor ovalizat.

 

imi poti explica te rog care sunt cauzele care duc la asa ceva si cum se manifesta?

multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema. Pierd cam 1 litru la 20-30 km. Am fost la service, pompa de apa e ok, iar termostatul avea urechiusele de plastic care il tin de carcasa rupte. L-am schimbat, insa problema n-a disparut. De 2 ori a intrat sistemul de protectie a masinii si-a trebuit sa trag pe dreapta, s-o las sa se raceasca si sa completez cu apa. Deci termostat nu, pompa de apa nu, ramane garnitura de _chiulasa_ sau chiar _chiulasa_. Alte variante ar mai fi?

P.S.: Am verificat si nu am apa in ulei, adica nu sunt bule de aer nici pe joja, nici pe capacul de la ulei.Ca observatie, apa nu e tocmai curata de cateva zile incoace

Edited by LordSNOOP
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.