Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Asta cu mana bagata nu prea e o chestie fezabila.

In primul rand te poti arde rau de tot la galerie. In al doilea rand e cam frectie la picior de lemn pentru ca nu vezi exact pe unde mai pierde.

 

Am specificat de doua ori, sa bage mana cu motorul rece.

Si de ce ti se pare 'frectie la picior de lemn' atata timp cat aria de cautare se restrange. Scurgeri pe la capacul culbutorilor sau pompa de vacum nu este o chestie 'noua' pentru N42, desi are garnituri noi la pompa....Intrebare: Ai schimbat ambele garnituri/oringuri de la pompa de vacuum?

Eu am folosit Oringuri altenative de la un magazin de hidrofoare si silicon de tine la temperaturi mari si nu mai am probleme, multi dintre voi poate ati vazut in filmuletele postate de mine ce fum scotea la motor. Asa ca nu este exclusa o cautare.

La cat ulei spune el ca pierde si mai si iese fum...e clar ca are o pierdere pe undeva.

Parerea mea de amator ;)

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca toate aceste cercetari dureaza mai mult decat o vizita la un service care are elevator sau groapa de inspectie.

 

Pe dedesubt vezi exact pe unde pierde, nu are nici un rost nici munca de detectiv si nici ghicitul.

 

Topicul asta are 12 pagini, desi problema nu e nici complexa si nici vreo enigma.

O-ring-urile originale sunt foarte calitative. Ce marca de silicon ai folosit? Cumva silicon rosu?

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca toate aceste cercetari dureaza mai mult decat o vizita la un service care are elevator sau groapa de inspectie.

 

O-ring-urile originale sunt foarte calitative. Ce marca de silicon ai folosit? Cumva silicon rosu?

 

Da, la service intr-adevar vezi ce si pe unde, insa nici verificare dinasta nu poate dura mai mult de 10 min ;)

 

Siliconul era un negru/maro nu stiu ce firma era, omul care mi-a facut lucrarea il avea in atelier si a zis ca la folosit pe masina prorpie si ca nu a avut probleme, acum nu stiu cat de calitativ este insa voi vedea pe parcurs!

Link to comment
Share on other sites

Eu de loc sunt din Bailesti dar am 'migrat' in Craiova iar pe timp de vara vizitez foarte des Bascovul :p

 

Primul pas este sa urci masina pe elevator sau pe groapa sa vezi ce se intampla, pe unde pierzi uleiul (eu cred ca ar trebuii sa se vada imediat la cum spui tu ca a disparut dupa 400km)

 

Eu nu am apucat nici pana acum sa schimb simeringurile, mecanicul este foarte incarcat si nu vreau sa imi zaca masina in fata atelierului, dar am sa il anunt cu 2 zile inainte ca ma duc si nu mai plec fara simeringuri schimbate.

Link to comment
Share on other sites

Da, la service intr-adevar vezi ce si pe unde, insa nici verificare dinasta nu poate dura mai mult de 10 min ;)

Eu vorbesc din experienta mea.

E aproape imposibil sa-ti dai seama exact pe unde curge privind de sus.

Ce naiba, o constatare d-asta costa 50 lei cam pe oriunde.

Dai jos scuturile si te uiti cu lanterna pe sub masina. O chestie care dureaza putin si e total edificatoare.

 

Nu folositi tot felul de silicoane ieftine.

A trebuit sa dau din nou jos o baie de ulei pentru ca nu aveam silicon calitativ pe stoc, iar siliconul de pe piata pe care l-am folosit nu a etansat perfect.

Silicon Wurth sau Reinz. Ma rog, si daca iei de la BMW e cel putin la fel de bun. Dar ceea ce se gaseste in general pe piata sunt niste porcarii.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pai de asta ma mir si eu Raul.. Acum o tin in probe,nu pot intelege cum naiba de mi`a pierdut atat ulei in nici 300 km..

 

Ce iti mai face masina, s-a rezolvat cu consumul de ulei ?

 

Am vazut ca pe langa Florin a mai aparut un service Bimmer Service in Bucuresti care schimba semeringurile fara sa dea jos garnitura de la _chiulasa_.

Ca preturi sunt asemanatori, a facut cineva schimbarea de semeringuri la ei sau macar a auzit cineva ceva de ei ?

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

Am cautat pe net si am vazut ca si ei fac asta, schimb semeringuri fara dat jos _chiulasa_, Bimmer Service se numeste,

 

http://www.bimmer-service.ro/simeringuri-supape-bmw-seria-3-e46-316i-2003/

 

Cat de buni sunt, habar nu am, de asta am intrebat.

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

Eu vorbesc din experienta mea.

E aproape imposibil sa-ti dai seama exact pe unde curge privind de sus.

Ce naiba, o constatare d-asta costa 50 lei cam pe oriunde.

Dai jos scuturile si te uiti cu lanterna pe sub masina. O chestie care dureaza putin si e total edificatoare.

 

Nu folositi tot felul de silicoane ieftine.

A trebuit sa dau din nou jos o baie de ulei pentru ca nu aveam silicon calitativ pe stoc, iar siliconul de pe piata pe care l-am folosit nu a etansat perfect.

Silicon Wurth sau Reinz. Ma rog, si daca iei de la BMW e cel putin la fel de bun. Dar ceea ce se gaseste in general pe piata sunt niste porcarii.

ai montat baia de ulei cu silicon?

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca si mie imi da fum dupa ce masina sta o perioada la relantiu si apoi o accelerez, imi consuma ulei, din cate vad cel mai probabil de la simeringuri, totusi inainte sa fac operatiunea asta am cateva intrebari.

 

1. Acum am ulei 10w40(stiu ca e prost pentru motorul asta, dar asa avea cand am cumparat-o, o sa il schimb la prima revizie) are rost sa ii fac schimbul acum de ulei cu 0W40 ? Se va vedea vreo imbunatatire, posibil sa manance ulei pentru ca nu e bun uleiul acum si apoi sa nu mai manance 0W40, totusi am inteles ca e mai gros 10w40 asa ca probabil va manca mai mult 0W40?

2. Daca fac schimbul acum, atunci cand va schimba simeringurile, o sa schimbe iar uleiul, presupun ca nu ?

3. Daca tot umbla pe la motor, si la patina, ca probabil e si aia mancata, ar trebui sa schimb si intinzatorul de lant, cand si ce se schimba la acest motor la distributie ?

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca si mie imi da fum dupa ce masina sta o perioada la relantiu si apoi o accelerez, imi consuma ulei, din cate vad cel mai probabil de la simeringuri, totusi inainte sa fac operatiunea asta am cateva intrebari.

 

1. Acum am ulei 10w40(stiu ca e prost pentru motorul asta, dar asa avea cand am cumparat-o, o sa il schimb la prima revizie) are rost sa ii fac schimbul acum de ulei cu 0W40 ? Se va vedea vreo imbunatatire, posibil sa manance ulei pentru ca nu e bun uleiul acum si apoi sa nu mai manance 0W40, totusi am inteles ca e mai gros 10w40 asa ca probabil va manca mai mult 0W40?

 

daca consuma ulei din cauza simeringurilor, va consuma poate ceva mai mult 0w40, in schimb motorul nu va mai fi maltratat, si in plus vei avea adevarata masura a consumului de ulei;oricum eo tampenie sa mergi cu uleiul respectiv

 

2. Daca fac schimbul acum, atunci cand va schimba simeringurile, o sa schimbe iar uleiul, presupun ca nu ?

 

nu mai trebuie schimbat si daca schimbi simeringuri

 

3. Daca tot umbla pe la motor, si la patina, ca probabil e si aia mancata, ar trebui sa schimb si intinzatorul de lant, cand si ce se schimba la acest motor la distributie ?

 

se schimba patinele(sunt 2 buc) si intinzatorul(asta daca nu este deja schimbat), garnitura capac culbutori(nu va mai etansa bine vechea garnitura), eventual garniturile pompa vacuum(alt loc de scurs ulei la n42)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY71&mospid=47632&btnr=11_3189&hg=11&fg=25

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, pentru raspuns, probabil saptamana viitoare sau peste doua saptamani o sa fac toata operatiunea si va zic care au fost problemele.

 

Nu stiu daca o sa schimbe patina, eu nu am vazut urme de patina in ulei, dar pana la urma, nu ma pricep eu cine stie ce, ca simptome are cateodata trepidatii la relantiu. Cand e cald motorul, relantiul este pe la 700-800 si cateodata da sa scada si atunci are trepidatiile, nu sunt cine stie ce, dar se simt, e ca in secunda aia dupa ce dai drumul la aerul conditionat.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, ma confrunt si cu aceeasi problema 316i n42 190.000 a inceput sa dea cu fum dupa ce am cumparat-o de numa numa si acum ii da din ce in ce ma tare in sarcina la un deal sau cateodata las pacla in spate, motorul trage foarte bine zic eu. Am schimbat epuratorul si-a mai revenit cateva zile apoi a inceput iar sa-i dea cu pacla si consum de ulei de peste 1l/1000km.

 

Situatia mea ar fi cam asa sunt cam de la 500km de Bucuresti, sa merg la Bucuresti sa schimbi semeringii, asta m-ar costa cam 700 manopera + 500 semeringin cu piese si garnituri + 300 drumu + ce mai cheltui, aproape 2000 ron sau sa demontez aici chiluasa pe la vreun mecanic de asta si sa schimb semeringi cu ideea ca poate ar fi vreun inel sau vreun segment cu probleme care scapa ulei.

 

Daca imi poate spune cineva care a schimbat semeringi cu chiluasa data jos si cam la ce costuri a ajuns si daca a trebuit adaptat ceva dupa ce s-a remontat chiluasa... valvetronic sau stiu eu ce.

 

Chris88 pana la urma s-a remediat problema lui dupa ce a schimbat semeringii sau nu?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

In situatia aia am fost si eu,cu distanta mare,piese,etc exact cum ai enumerat tu. Pai,in privinta fumului,da,s`a remediat problema,pot sa spun ca merg acum mai lejer stiind ca nu fac circ in spatele meu si ma fac de cacao. Cat despre consum,la mine inca nu am apucat sa ies la un drum mai lung sa vad cum stau cu uleiul,dar probabil mai am eu scapari pe undeva si imi pierde,dar cauza majora am remediat`o. Eu zic sa mergi pe treaba cu schimbatul lor si ai sa vezi ca nu vei mai avea probleme.
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt cam la aprox 1000 km dus-intors... deci cam dublul distantei pe care ai parcurs-o tu, acum parca imi e si frica sa merg cu masina cu dita fumu dupa mine pana la Bucuresti ca incepe sa scoata din ce in ce mai mult... dar dubios cateodata o las la relanti si nu mai scoate deloc sau daca merg cu motoru fara sa-l turez incepe sa nu mai scoata dar cateodata cand prind cate un deal sau o accelerez dupa ce opresc la o intersectie zici ca sunt fumigena, imi e oarecum lehamite sa merg pana la Bucuresti in situatia asta sa dau bani sa schimbi toate cele si de fapt motorul sa trebuiasca segmentat apoi chiar arunc masina la gunoi ca nici nu are rarul facut inca... :)

 

Un consum de ulei de 1-2 litri la 10.000 n-ar fi asa o mare tragedie daca nu mai e fum la spate, sa dea Dumnezeu sa fie numai astia, aici in oras majoritatea "mecanicilor" care au vazut masina au zis "Vai Valvetronic, complicat, motor prost, mananca ulei, trebuie segmentat te costa cel putin 1000 euro" dar asta fara a ii face vreun test doar din priviri asa... ce sa mai zic. Dezamagire totala.

 

Dubios totusi ca dimineata cand pornesc motorul la rece nu scoate gram de fum, fumul incepe sa vina dupa ce se incalzeste motorul, o singura data parca mi-a scos fum dupa ce am pornit de pe loc si am accelerat-o brusc, pacla am facut in spate.

 

Trebuie adaptat ceva dupa ce schimbi semeringi sau doar atat ii schimbi si gata?

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.