Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Intinzator poti sa cumperi si sa il schimbi in cateva minute, nu e complicat deloc; legat de bubuieli, este probabil vorba de bucsa sau bucsile diferential, cauta pe forum "bucsa diferential", si vei gasi topicuri legate de aceasta problema.

 

1.

Acestea sunt bucsele: http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=521636 ?

 

De asta bubuie cand schimb viteza si accelerez ( atunci cand face cuplu? ) sau cand bag marsalier si accelerez? Numai in dreptele inferioare si in marsalier se simte.

 

2.

Deci intinzatorul se poate schimba fara a da distributia de la punct si fara afecta mersul motorului nu? Asa de mult imi place cum merge acuma masina parca mi-e frica sa-l las pe vreunu de pe aici sa-si bage nasu.

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

La asta ma gandeam si eu probabil unele intinzatoare au defect din fabrica si iti distrug patina, la mine vad ca patina era super ok deci probabil ca intinzatorul meu desi era model vechi sa fie ok :) O las asa nu mai las toti agaracii sa se bage in partea chiluasei si a distributiei ca n-au kit de pus distributia la punct cum trebuie si risc sa-mi strice masina mai rau, bucsile alea de la diferential tre sa le schimb neaparat ca bubuie si ma enerveaza. Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

La asta ma gandeam si eu probabil unele intinzatoare au defect din fabrica si iti distrug patina, la mine vad ca patina era super ok deci probabil ca intinzatorul meu desi era model vechi sa fie ok :) O las asa nu mai las toti agaracii sa se bage in partea chiluasei si a distributiei ca n-au kit de pus distributia la punct cum trebuie si risc sa-mi strice masina mai rau, bucsile alea de la diferential tre sa le schimb neaparat ca bubuie si ma enerveaza.

 

Nu e defect din fabrica doar la unele, pur si simplu e proiectat prost, nici la mine nu a fost probleme cu intinzatorul, patina era intacta. Avand in vedere ca e destul de ieftin si tot trebuie sa il schimbi o data si o data, era recomandat sa il faci acum. Stai linistit nu e dezastru, o sa il auzi si o sa schimbi doar intinzatorul cand o sa se lase sau nu se va intampla asta cat masina este la tine.

Link to comment
Share on other sites

simplu ca buna ziua , cam 10 min ia treaba , doar sa nu turezi motorul la prima pornire ca sa se incarce cu ulei intinzatorul . Mai sunt care au prostul obicei de a da o pedala scurt la pornire ca la Dacia :))

 

 

Pai la dacie era normal sa faci chestia asta, nu avea pompa de injectie era carburatoru care daca era putin infundat pe la jiglor si nu-l turai iti murea motorul. :)

 

 

Am vorbit cu Florin si a zis sa nu schimb intizatorul ca s-a uitat el la el si e bun si sta fixa distributia sau ceva de genu.

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

Pai la dacie era normal sa faci chestia asta, nu avea pompa de injectie era carburatoru care daca era putin infundat pe la jiglor si nu-l turai iti murea motorul. :)

 

 

Am vorbit cu Florin si a zis sa nu schimb intizatorul ca s-a uitat el la el si e bun si sta fixa distributia sau ceva de genu.

da frate si noi aberam , ai nevoie de intinzatorul nou ,.,pt ca e o piesa imbunatatita scoasa de BMW ca un soi de recall pt intinzatorul tau care tensioneaza mai putin decat asta nou , ca urmare in timp uzeaza patinele si uite asa balamuc pt faptul ca nu ne crezi :p . Mai prost e ca poate sari si de la punct din cauza asta , fix cand ti-e lumea mai draga . Pt o economie de 200 ron nu m-as risca !

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de 200 ron nici macar nu e atat e vreo 120, dar a zis sa nu ma bag sa o schimb sa o las pe aia ca sa nu bulesc nu stiu ce, omul mi-a zis ca daca era sa o schimb trebuia sa o fi schimb inainte sa-mi puna distributia la punct. Patina mea nu avea urme de uzura. Imi pare si mie rau ca n-am schimbat-o da ce sa fac acu sa ma risc sa o schimb daca omul mi-a zis sa nu o schimb?

 

Eu l-am sunat astazi si am vorbit cu el si i-am zis ca vreau sa schimb patina si a zis sa nu ma bag sa o schimb, trebuia sa o fi schimbat inainte sa-mi puna distributia la punct, acuma sa o las asa ca era in regula.

 

Acuma imi pare rau ca n-am luat si aia da ce sa fac?

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de 200 ron nici macar nu e atat e vreo 120, dar a zis sa nu ma bag sa o schimb sa o las pe aia ca sa nu bulesc nu stiu ce, omul mi-a zis ca daca era sa o schimb trebuia sa o fi schimb inainte sa-mi puna distributia la punct. Patina mea nu avea urme de uzura. Imi pare si mie rau ca n-am schimbat-o da ce sa fac acu sa ma risc sa o schimb daca omul mi-a zis sa nu o schimb?

 

Eu l-am sunat astazi si am vorbit cu el si i-am zis ca vreau sa schimb patina si a zis sa nu ma bag sa o schimb, trebuia sa o fi schimbat inainte sa-mi puna distributia la punct, acuma sa o las asa ca era in regula.

 

Acuma imi pare rau ca n-am luat si aia da ce sa fac?

patina e una , intinzatorul e altceva , probabil faci ceva confuzii si nu prea intelegi ce se intampla acolo . Normal ca nu mai poti schimba patina acum pt ca trebuie desfacut iar . Intinzatorul are rolul de a tensiona lantul corect

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu nu nu, domnu Myx, l-am sunat astazi pe Florin si i-am spus ca as vrea sa schimb intinzatorul ala si mi-a zis sa nu cumva sa ma bag sa-l schimb acuma dupa ce a pus el distributia la punct sau ceva de genu. Intradevar ca dupa ce mi-a desfacut s-a uitat si a zis ca am modelu vechi si era ok sa-l fi schimbat si pe ala dar acuma mi-a zis sa nu-l mai schimb sa-l las pe ala care-l am ca e ok.

 

Acuma eu ce sa fac?

Link to comment
Share on other sites

@Criss88 da s-a rezolvat ulei se pare ca nu mai pierde deloc si nici fum nu mai scoate deloc :)

Problema o sa vina odata cu lasarea zapezii e foarte joasa masina, suspensiile sunt sport si cu siguranta o sa trebuiasca sa o tin pe tusa... pentru ca e prea joasa am vrut azi sa intru intr-o curte si am ramas suspendat, ce as putea face sa o inalt? Am suspensii sport si as vrea sa-i bag jante mai mari si masina sa fie mai inalta, are cineva vreo sugestie? E grav asa tot o distrug e prea joasa.

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am si eu un 318ci din 2003 si am fost joi 31.10.2012 la Florin si am schimbat urmatoarele :

 

Garnitura capac tacheti

Intinzator lant distributie

Patine distributie

Semeringuri (set 16)

Garnitura pompa vacum

Oringuri solenoizi vanos (2 mari 2 mici)

 

De asemenea am facut si revizia : filtru aer, filtru polen, filtru benzina, ulei 0w40

Tin sa precizez ca pana acum nici urma de fum.Am numai cuvinte de lauda pentru el. stie ce face!!!

Totul a durat vreo 4 ore ca am avut niste suruburi care nu s-au desurubat decat dupa 20 de minute de munca :)k

 

Am atasat niste poze facute pe durata reparatiei.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Detin si eu un 316i din 2002 si am aceleasi simptome, repectiv dupa 5-10 minute de mers la relanti si apoi accelerare (3000-4000 ture) scoate fum albastru.

La 2000 km parcursi completez cu 1 litru de ulei (5W30).

O sa ma programez si eu la Florin, se pare ca face minuni fara sa dea jos chiulasa.

Dupa ce o sa schimb simeringurile o sa vin cu un comentariu.

Link to comment
Share on other sites

Da e meserias baiatu, daca nu trebuia data jos chiluasa... nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva :)

Nu iti merge mai bine acum masina?

 

Daca merge mai bine? Merge ca din fabrica!! Pic de fum in 2 saptamani nu am mai vazut!

Acum mai trebuie sa-mi schimb transmisia : cureaua si cele 2 role .

Se aude un scartait puternic la peste 2000-2200 de ture si cred ca sunt rolele si cureaua. ca si la relanti scartaie cureaua

 

Per total Florin e un super baiat care stie ce face. Duceti-va cu incredere!

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si eu simeringurile la un 318 in Pascani.Baietii lucreaza ca la farmacie .Oricum eu am ramas impresionat pentru-ca am participat aproape la fiecare operatiune si am vazut efectiv cum se lucreaza. Sunt trecute aproape 3 saptamani de atunci si vreo 2000 km si totul este super ok. uleiul este la semn pe joja asa cum l-am pus dupa operatiune si am facut de regula schimbarile de viteza in jurul a 4000-5000 rpm iar cateodata si la 5500 sunt incantat si multumit.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.