Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

eu am fost la florin la bucuresti......cam departe de tine.....dar mie mi-a placut atat din punct de vedere profesional, tot timpul stia ce trebuie sa faca si cum, cat si din punct de vedere uman....dar este doar parerea mea, si asta nu inseamnaca ceilalti nu sunt buni in meseria lor, insa nu pot da feedback despre persoane pe care nu le cunosc sau ale caror servicii nu leam incercat.

+ pt Florin, la fel ca EUGEN B, nu pot spune nimic despre ceilalti (dar am auzit de bine), pot spune doar despre Florin ca la el am fost, DOCTOR, a pornit din prima, treaba rezolvata, am plecat la Iasi.

Link to comment
Share on other sites

Da am schimbat eu simeringurile degeaba la un m54 2.2 testati bine motorul inainte de a incepe operatiunea deoarece dati banii aiurea eventual mai pui ceva si faci o segmentare ,acum sunt convins k trebui segmentat motorul imi consuma cam 1L/700km ,uleiul este 5w40 castrol dar zilele astea vreau sa incerc cu 10w60 castrol rs sa vad cum il consuma si pe asta poate mai aman operatia de segmentare...bafta!!!
Link to comment
Share on other sites

Da am schimbat eu simeringurile degeaba la un m54 2.2 testati bine motorul inainte de a incepe operatiunea deoarece dati banii aiurea eventual mai pui ceva si faci o segmentare ,acum sunt convins k trebui segmentat motorul imi consuma cam 1L/700km ,uleiul este 5w40 castrol dar zilele astea vreau sa incerc cu 10w60 castrol rs sa vad cum il consuma si pe asta poate mai aman operatia de segmentare...bafta!!!

Ai pm!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Va rog sa imi lasati si mie nr de tel al lui Florin din Bucuresti pt ca am vb cu alexwrc si cu cei de la bimmer service si au zis ca nu au cale si nu se baga si oricum nu se gasesc cale pt modelu asta nici macar in reprezentanta. Chiar asa sa fie ? A mai avut cineva problema asta cu motorul asta si a gasit o rezolvare sau din auzite daca se poate face ceva ?
Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Am un e90 n52b25 la 90000 de km si consuma cam 1l la 500km.

Am facut testul cu motorul la relanti, iar fumul e mai mult negru decat alb/albastrui.

Urmeaza si testul de compresie cat de curand.

 

Sunt din Cluj-Napoca si ma intrebam cum as putea sa remediez problema consumului de ulei.

 

Mentionez de asemenea ca la service-ul din CJ la care am mai fost si sunt super ok, operatiunea de schimbare a semeringurilor de supape se face doar cu demontarea chiuloasei.

Pretul pieselor, dat de ei, este urmatorul:

  • garnitura de _chiulasa_ - 450 lei
  • subururi - 156 lei
  • semeringuri - 270 lei

Manopera ar fi aproximativ 1100 de lei.

 

Am citit aici despre cel putin 3 locuri in care sunt, vorba voastra, nu a mea, DOCTORI, in motoare pe benzina BMW, si anume: Alexwrc, Florin si BimmerService.

 

Ce imi recomandati?

Eu iti recomand sa schimbi uleiul...Am acelasi tip de motor pe E90-ul meu si am patit acelasi lucru cu BMW 5W30...Dupa ce am pus Castrol Edge 5W40 FST am scapat de problema...jur...succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salut! am un e46 316i din 2003 si dupa ultimul schimb de ulei a inceput sa scoata fum foarte tare cand o accelerez si mananca ulei cam 500ml la 1000km...ulei am bagat castrol edge 5w=30 ... nu stiu sigur daca sunt simeringurile de la supape...multi asa zisi mecanici mi au dat duma cu ulei subtire...masina are 170k km...un sfat daca se poate
Link to comment
Share on other sites

salut! am un e46 316i din 2003 si dupa ultimul schimb de ulei a inceput sa scoata fum foarte tare cand o accelerez si mananca ulei cam 500ml la 1000km...ulei am bagat castrol edge 5w=30 ... nu stiu sigur daca sunt simeringurile de la supape...multi asa zisi mecanici mi au dat duma cu ulei subtire...masina are 170k km...un sfat daca se poate

 

Avand in vedere ca iti mananca atat de mult ulei si ai aproximativ numarul de km de la care incep problemele cu simeringurile de la supape ar merita sa faci testul acela banal in care lasi masina la relanti vreo 5 minute si apoi accelerezi, fara sa pleci de pe loc, sa vezi daca scoti un nor de fum in spate.

Edited by Mihai Andrei
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

scoate...imediat dupa ce se incalzete putin si o accelerez scoate mult fum si miroase urat rau...cred ca o sa merg sa le schimb , dar oare sa ii schimb iar si uleiul...ma gandeam sa bag longlife 5w30 dupa schimbare si sa raman pe acesta...si mie imi lasa si spuma pe joja..oare tot din cauza asta...multumesc de raspuns
Link to comment
Share on other sites

scoate...imediat dupa ce se incalzete putin si o accelerez scoate mult fum si miroase urat rau...cred ca o sa merg sa le schimb , dar oare sa ii schimb iar si uleiul...ma gandeam sa bag longlife 5w30 dupa schimbare si sa raman pe acesta...si mie imi lasa si spuma pe joja..oare tot din cauza asta...multumesc de raspuns

Ce culoare are fumul?

Link to comment
Share on other sites

scoate fum alb asa, cu un miros intepator si apa pe esapament

Ai verificat antigelul? Inainte sa-l verifici,vezi ca ai 2 furtunuri.(unul mai gros si unul mai subtire). Vezi daca sunt tari sau moi.

Daca sunt tari...e nasoala treaba.

 

Fum alb urat mirositor,spuma pe joja/buson ulei = garnitura de chiulasa arsa.

DAR.e posibil sa fie doar condens si doar abur. Tocmai de asta zic sa verifici.

Edited by Daniels13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pai daca ar fii arsa garnitura de _chiulasa_ nu mi-ar creste nivelul la ulei...al meu a scazut...poate am si garnitura si simeringurile si in situatia asta is boier

Nu ti-ar creste, ptr ca ti-l arde .de aia scoate fum alb urat mirositor/intepator etc. asta ideea. In fine..

Eu ti-am zis ce ar trebui sa faci,tu faci cum vrei.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

saptamana asta s-a aprins ala de la antigel in mers pentru 10 secunde si s-a stins...acum nu mai am nimic aprins...pai daca as stii ca ii si aia de schimbat as face-o...dar asa..azi am fost la reprezentanta si domnul de acolo a zis ca simeringurile is si in 4 ore o fac ..fara sa umble la _chiulasa_

Treaba ta. Eu stiu ce zic ca am trecut prin aceasi chestie cu aceasi masina.

Nu iti scoate fum alb din cauza simeringurilor. Iti cam papa antigelul tie,daca zici ca ti s-a aprins si martorul.e clar. Verifica furtunurile si vezi daca sunt tari si dupa verifica antigelul si vezi cum se deschide busonul,daca furtunurile sunt tari,o sa ai mare presiune pe instalatie si normal antigelul o sa iti arate maximum,dar in bord ti se aprinde ca e sub nivel.. Asta inseamna ca antigelul ajunge in camera de ardere si ti-l elimina pe evacuare. Plus ca si spuma/mazga de pe joja e un simptom. Vezi ca ce spuma ai pe joja,ar trebui sa ai si pe busonul de la ulei...daca persista problema de ceva timp.

 

In fine,spor!

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.