Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Nu are rost sa te gandesti la segmentare inca,au fost nenumarate discutii pe tema asta. Fumul provine in mare parte de la semeringurile uzate,mai ales daca motorul se apropie sau sare de 200.000 km. Toti isi dau cu parerea si spun de motorul asta ca e cum e,dar asta pentru ca nu prea se pricep intr`atat incat vor sa para. Poti sa`i faci un test de compresie sa vezi cum stai la toti cilindrii,iar daca sunt la parametrii normali,e mai mult decat clar faptul ca semeringurile sunt principala ta cauza. Eu zic sa`i dai o incercare,te ajunge 1500 ron cam asa,cu patina schimbata si posibil intinzatorul daca nu e modelul nou,dar stii ca ai facut o treaba buna la o treime din mia aia de euro pe care o cer toti "expertii".

 

L.E : Pai normal,pe masura ce motorul se incalzeste,mai ales acum cand e mai rece afara,arderea e mai pronuntata,motiv pentru care fumul iese apoi. Daca faci testul ala renumit cu tinutul masinii la relantiu 5 minute,apoi turat pana in 5000 ture si iti iese fum la greu,e clar atunci ca semeringurile trebuie schimbate.

 

Nu adaptezi nimic,baiatul la care te duci se ocupa de toate astea iar tu decat faci proba acolo si apoi pleci acasa.

Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Pai Boss stii care-i problema? Am incercat si le-am zis hai domle fa-mi test de compresie, si au zis ca nu are rost sa faca pentru ca daca mananca ulei compresia e mai buna. Sau vino maine si desfacem motoru sa-l facem si apoi ma amana toti le e frica sa se bage la valvetronic sa-l desfaca.

 

Da trebuie sa schimbi si garnitura la capac ca e varza.... vreo 200 ron, eu zic ca fara 1300-1400 nu scap, intinzatoru nu cred ca trebuie schimbata, zic eu poate doar patina, dar ti-am zis frica vine din faptul ca tre sa merg cu fumigena asta pana la Bucuresti si poate nici nu rezolv treaba prin schimbarea simeringilor ca atunci chiar fac adio BMW, am avut 7 ani golf 4 si nu am bagat nici 1 leu in motor, doar placute de frana in 7 ani de zile, asa e cand te lafaie sa-ti iei bmw, faci fumigene, si e pacat ca masina arata foarte bine si imi place f mult, are tapiterie de piele, alea alea... dar degeaba ma fac de ras cu ea prin oras nici nu mai pot circula a ajuns sa-mi fie rusine ca am BMW. Cam trist.

 

Da daca o las la relanti dupa ce se incalzeste si ii dau pedala imi scoate o gramada de fum... problema e ca imi scoate si cand e idle motoru de multe ori si cateodata nu scoate la idle, asta ma nelinisteste. Am schimbat PCV-u ala si am gasit o gramada de ulei in admisie vreo 300ml. A facut blowby, posibil de la semeringuri.

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

sa merg la Bucuresti sa schimbi semeringii, asta m-ar costa cam 700 manopera + 500 semeringin cu piese si garnituri + 300 drumu + ce mai cheltui, aproape 2000 ron sau sa demontez aici chiluasa pe la vreun mecanic de asta si sa schimb semeringi cu ideea ca poate ar fi vreun inel sau vreun segment cu probleme care scapa ulei.

 

Daca imi poate spune cineva care a schimbat semeringi cu chiluasa data jos si cam la ce costuri a ajuns si daca a trebuit adaptat ceva dupa ce s-a remontat chiluasa... valvetronic sau stiu eu ce.

 

 

Lux, ce sa zic. :LMAO:

 

Sunt foarte mici sansele ca uleiul ars sa fie de la segmenti.

 

Un motor care necesita segmenti merge foarte prost, nu prea trage.

Link to comment
Share on other sites

@Service Premium

 

Asta zic si eu din umilele mele cunostiinte mecanice pe care le am. Am prins si eu ca restul vechiile Dacia 1300, 1310 si stiu ca atunci cand necesitau segmenti noi motorul la deal te lasa, trageai de ea in deal, in schimb la mine daca urc dealu subturat cu a 4-a si ii dau blana te baga in scaun instant desi e motor aspirat 16v.

 

 

Dar mecanici renumiti de BMW din oras o dau tare, mananca ulei clar trage mult mai bine motoru, e normal sa traga mai bine. Asta mi se pare o aberatie.

 

E posibil ca de la simeringuri sa fi ajuns ulei asa mult in admisie?

Link to comment
Share on other sites

Pai Boss stii care-i problema?

Lux din nou. :hyper: :hyper:

 

Am incercat si le-am zis hai domle fa-mi test de compresie, si au zis ca nu are rost sa faca pentru ca daca mananca ulei compresia e mai buna. Sau vino maine si desfacem motoru sa-l facem si apoi ma amana toti le e frica sa se bage la valvetronic sa-l desfaca.

Probabil ca nu aveau cu ce sa faca testul de compresie.

 

intinzatoru nu cred ca trebuie schimbata,

Ba da.

 

aici in oras majoritatea "mecanicilor" care au vazut masina au zis "Vai Valvetronic, complicat, motor prost, mananca ulei, trebuie segmentat te costa cel putin 1000 euro"

 

Are intr-adevar o reputatie proasta motorul asta. Am fost pe la dezmembrari saptamana trecuta si patronul de acolo era foarte entuziasmat ca avea la dezmembrat un E46 de Anglia cu motor cu valvetronic. Asta inseamna ca a primit multe cereri.

Link to comment
Share on other sites

Inteleg sentimentul,dar ti`am spus,nu ai avea de ce sa te temi,problema se va rezolva in proportie de 99% prin schimbarea semeringurilor. :) . Daca spui ca vrei sa eviti un drum de genul asta la Bucuresti,poti face si prin apropierea ta daca ai unde cu demontarea chiulasei,dar ai sa vezi ca la final,costurile cam tot acolo ajung pentru ca trebuie planata apoi chiulasa,plus ca daca o fi vreun "dorel" care se ocupa de ea,risti sa nu`ti faca initializarea calumea si cine stie ce se mai poate intampla. Nu stiu,eu ti`am zis cum am facut si nu am fost dezamagit,cel putin din privinta fumului. Asa e,e urat sa stai cu fumul la dos,dar eu unul care sunt mai pretentios de fel si nu suportam asta iti zic ca sunt multumit. Alta cauza a scoaterii fumului pe la esapament nu poate fi decat uzarea semeringurilor si eventual schimbare de garnitura pompa vacuum daca iti iese fum pe la capota sau se simte in habitaclu.
Link to comment
Share on other sites

@Service Premium

 

Asta zic si eu din umilele mele cunostiinte mecanice pe care le am. Am prins si eu ca restul vechiile Dacia 1300, 1310 si stiu ca atunci cand necesitau segmenti noi motorul la deal te lasa, trageai de ea in deal, in schimb la mine daca urc dealu subturat cu a 4-a si ii dau blana te baga in scaun instant desi e motor aspirat 16v.

 

Nu are nici o legatura motorul de Dacie cu motorul de BMW.

Un motor de BMW care necesita segmentare e distrus.

 

E posibil ca de la simeringuri sa fi ajuns ulei asa mult in admisie?

Nu.

Link to comment
Share on other sites

@Service Premium

Atunci inseamna ca problema mea ar putea fi alta, am desfacut cu un prieten admisia si am schimbat CCV-u... si colegu a ramas mirat cand a vazut o gramada de ulei in admisie, l-am lasat sa se scurga bine si cred ca a fost vreo 300ml de ulei in admisie, a doua zi a scos iar fum a treia zi nu a mai scos deloc fum vreo doua zile pana s-a aprins iar becu la ulei si cum ii pun ulei proaspat ma transform in fumigena. Pe mine uleiu in Admisie ma duce cu gandu la BLOW BY sau la ceva infundat pe la epurator, desi simtpomele de fumegare, fum albastru cand are el chef in special dupa idle ma duce cu gandu la simeringuri.

 

@Chris88

Nu imi iese fum de sub motor, asta mai lipsea :)

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

PCV-u l-am taiat cu cutitu bucati si era ca nou in interior, abia daca avea 5% depuneri pe interior. Furtunele aferente nu le-am schimbat pareau bune, nu stiu daca am montat cu bine inapoi admisia ca se intunecase prietenu era cam grabit, mi-a dat niste rateruri la primele incercari de pornire ca uitase sa bage o mufa dar pana la urma a pornit si merge rotund motoru :)

 

Un singur mecanic priceput la BMW din oras cica mi-a zis ca problema mea ar fi din Admisie de pe acolo se duce aiurea uleiu cica... de pe la PCV e ceva infundat.

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

bang vii la Bucuresti si schimbi simeringurile , fara sa mai faci 74 de reply in plus . Toti de aici care au avut problema asta au schimbat simeringurile si la revedere . Mergi la florin , te programezi din timp , 4 ore dureaza reparatia .
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Myx la cat ghinion am eu cu masina asta daca as reusi sa ajung cu ea asa pana la Bucuresti si sa mai rezolv si problema ar fi mare minune, cred ca daca mai puneam niste bani luam e90, in fine, totusi m-a ajuns pana acu peste 4000 euro si nici macar nu e inscrisa si nici RAR-ul nu e facut si totusi e masina 2002, frana merge mecanic, pierde vacum pe undeva... acu semeringii.... iar cand ajung la service "vai valvetronic... trebuie segmentat motoru" :)

 

Voua va scotea fum si la relanti cateodata sau numai la accelerare dupa stationare cu motoru incalzit?

 

Off topic:

Servodirectia asa de greu merge la e46-le astea valvetronic sau are al meu probleme? Adica la golf 4 mergea usor de tot, la asta invart destul de greu volanul cand masina e pe loc.

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

Myx la cat ghinion am eu cu masina asta daca as reusi sa ajung cu ea asa pana la Bucuresti si sa mai rezolv si problema ar fi mare minune, cred ca daca mai puneam niste bani luam e90, in fine, totusi m-a ajuns pana acu peste 4000 euro si nici macar nu e inscrisa si nici RAR-ul nu e facut si totusi e masina 2002, frana merge mecanic, pierde vacum pe undeva... acu semeringii.... iar cand ajung la service "vai valvetronic... trebuie segmentat motoru" :)

 

Voua va scotea fum si la relanti cateodata sau numai la accelerare dupa stationare cu motoru incalzit?

 

Off topic:

Servodirectia asa de greu merge la e46-le astea valvetronic sau are al meu probleme? Adica la golf 4 mergea usor de tot, la asta invart destul de greu volanul cand masina e pe loc.

[/quote

 

 

 

din ce oras esti?

Edited by bucaneve
Link to comment
Share on other sites

Verifica si tu lichidul de la servo sa vezi daca nu cumva e consumat... N`o sa ai probleme daca mergi la Buc pentru alea chiar daca scoate fum,stai calm,ia`ti 1 l de ulei la tine sa ai in caz ca`l pierzi pe drum si sa pui cand pleci de acolo si ai sa vezi ca nu mai ai probleme,ti s`a zis de nenumarate ori. Nu te intrista ca se rezolva fara mii de euro
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat pe la mai multe service-uri/mecanici pe aici si am gasit un mecanic care a zis ca poate sa-mi faca treaba asta, desi nu stiu daca a mai facut la vreun valvetronic.

A zis ca lucreaza impreuna cu cineva care face numai motoare, el imi desface axu cu came apoi vine tipu cu motoarele blocheaza supapele si schimba simeringurile.

Dar tipu mi-a sugerat ca el nu prea crede sa fie de vina doar semeringurile dar a zis ca mi le schimba, desi eu cred 99% ca doar ele sunt de vina.

 

*Trebuie facuta ceva adaptare dupa remontarea axului cu came?*

 

 

Am observat o chestie dubioasa, dupa ce se aprinde becu completez cam cu 800ml de ulei imi da fum aproape non stop de numa numa, dupa ce fac vreo 100-150 de km in afara nu mai iese fum decat dupa ce stau la semafor sau merg la relanti pe o perioada mai lunga cu masina, imi da o fumigena apoi gata.

 

Exista si posibilitatea sa nu-i placa uleiu care-l pun? I-am completat vreo 3L pana acu in vreo 2000 de km cu ulei BMW 5w-30 peste uleiul care era pus in ea din germania, pe carte si pe hartiutele alea de la motor scrie ca tot 5w-30 avea.

Link to comment
Share on other sites

Frate,o intrebare am si eu: este oare posibil in lumea asta ca dupa ce iti schimba garniturile de la vacuum,dupa 1 luna in plm,nici atat,sa tot dea fum prin alta parte pe la capota ?! Bai,ma dispera,sa`mi bag pl

pentru ca la pompa de vacuum exista doua o-ring-uri (unul interior pompei) si cel ce asigura etansarea intre pompa si blocul motor (era un diy foarte detaliat), si in acelasi timp, este posibil sa apara scurgeri la garnitura capac, corp filtru ulei, etc.......

 

Am intrebat pe la mai multe service-uri/mecanici pe aici si am gasit un mecanic care a zis ca poate sa-mi faca treaba asta, desi nu stiu daca a mai facut la vreun valvetronic.

A zis ca lucreaza impreuna cu cineva care face numai motoare, el imi desface axu cu came apoi vine tipu cu motoarele blocheaza supapele si schimba simeringurile.

Dar tipu mi-a sugerat ca el nu prea crede sa fie de vina doar semeringurile dar a zis ca mi le schimba, desi eu cred 99% ca doar ele sunt de vina.

 

*Trebuie facuta ceva adaptare dupa remontarea axului cu came?*

 

 

Am observat o chestie dubioasa, dupa ce se aprinde becu completez cam cu 800ml de ulei imi da fum aproape non stop de numa numa, dupa ce fac vreo 100-150 de km in afara nu mai iese fum decat dupa ce stau la semafor sau merg la relanti pe o perioada mai lunga cu masina, imi da o fumigena apoi gata.

 

Exista si posibilitatea sa nu-i placa uleiu care-l pun? I-am completat vreo 3L pana acu in vreo 2000 de km cu ulei BMW 5w-30 peste uleiul care era pus in ea din germania, pe carte si pe hartiutele alea de la motor scrie ca tot 5w-30 avea.

sa stii ca nu o sa se rezolve problema ta pe forum....aici vei gasi sfaturi, insa alegerea este exclusiv a ta; daca citesti cu atentie topicul de la inceput pana la sfarsit.......ai sa vezi ca majoritatea user-ilor si-au facut aceasta operatie intr-un singur loc si toti au avut review-uri pozitive, ai vedea ca uleiul potrivit este 0w40, etc.

 

legat de garantarea pentru un mecanic sau altul......sunt banii tai, masina ta, ti s-a spus unde poti sa rezolvi problema simeringurilor, care sunt simptomele, ce teste sa faci, etc.......

Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg, dar sa merg la bucuresti trebuie sa cheltui vreo 2000 ron, aici ies sub 1000 in fine si n-ar fi asta o problema daca nu ar trebui sa o si inscriu masina, sa-i repar frana sa-i fac RAR-u, sa-i platesc taxa :)

 

Mecanicul a zis ca el doar imi desface axu, apoi vine un tip priceput in motoare care stie sa faca aceasta operatiune, chestie ce nu m-ar deranja. Trebuie sa-mi gasesc si un mecanic aici sa se poata ocupa de masina, nu-i fashion pentru mine sa tot merg pana la Bucuresti cand am probleme. Macar tipu nu s-a speriat de valvetronic, asta e un atuu :)) Desi nu am incredere in mecanicu de aici ca in Florin care a mai desfacut atatea motoare de astea si stiu ca-mi rezolva sigur problema daca chiar sunt semeringurie de vina.

 

Nu pricep de ce cand ii pun ulei prospat imi da fum de rupe non stop aproape pana-l arde vreo 150km in afara apoi se potoleste, fenomenul asta nu-l inteleg deloc.

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

Problem, am gasit meserias in chiluase care vine la service si imi schimba semeringurile de pe chiluasa in jumatate de ora e gata operatiunea, problema e ca nu vrea nimeni sa-mi scoata axul cu came spun ca tre sa-mi dea distributia de la punct si trebuie nu stiu ce cala ca sa puna inapoi distributia la punct care e variabila si apoi sa adapteze valvetronicu.

 

Trebuie neaparat chestia asta sau e vrajeala, doar nu dau chiluasa jos cu totu?

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

Yo zic ca te complici!

 

Unu la mana - In juma de ora daca poate eu imi tai un picior....

Doi - Are indoieli in a desface componentele din chiulasa ceea ce ma duce cu gandul ca e la prima lui actiune asupra unui astfel de motor.

Trei - Este normal sa dea distributia de la punct pentru ca e nevoie de umblarea la axele cu came....deci clar nu va stii sa o puna inapoi la punct....

 

Think About that...

 

Si eu am problema asta de cand am luat masina, si scoate fum garla...

Mecanici de genul asta am gasit si eu zeci, dar n-am avut curajul sa las pe niciunu sa imi desfaca masina.

 

Ideea este ca, pe langa banii pe care trebuie sa ii dai pentru inmatriculare si asa mai departe, gandeste-te ca acest "mecanic" poate sa iti aduca alte cheltuieli prin stricarea anumitor componente la vanos/valvetronic/chiulasa....

 

Masina ai aduso din afara sau a mai fost inmatriculata in RO.

 

Gandeste-te bine!

Link to comment
Share on other sites

Problem, am gasit meserias in chiluase care vine la service si imi schimba semeringurile de pe chiluasa in jumatate de ora e gata operatiunea, problema e ca nu vrea nimeni sa-mi scoata axul cu came spun ca tre sa-mi dea distributia de la punct si trebuie nu stiu ce cala ca sa puna inapoi distributia la punct care e variabila si apoi sa adapteze valvetronicu.

 

Trebuie neaparat chestia asta sau e vrajeala, doar nu dau chiluasa jos cu totu?

Big problem e felul in care te exprimi tu.......mai multa atentie la punctuatie, ortografie, etc.

 

Aia sunt niste ageamii care vor sa isi faca mana pe masina ta...habar nu au ei ce trebuie facut; daca toata lumea ti-a spus cum a rezolvat problema asta, tu de ce cauti sa te complici sau sa faci economii? E simplu, te duci unde stii sigur ca exista competenta si experienta(platesti costurile deplasarii si manoperei...asta este)-cred ca ti s-au dat sfaturi si indicatii bune pe acest topic, sau gasesti un alt proprietar masinii......

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.