Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Problema sta in felul urmator, tipu care stie sa schimbe semeringii cu chiluasa pe masina e mester face chestia asta de mult timp doar ca el nu are service, pe om il suni si vine la service cu presa si in jumtate de ora iti schimba semeringurile, cu piesele lui cu tot.

 

Eu am zis ca nu gasesc mecanici competenti care sa-mi desfaca axul cu came si sa il puna la loc cum trebuie, am gasit la doua serviceuri dar nu accepta decat sa-mi scoata chiluasa, si sa-mi schimbe ei semeringurile apoi s-o rectifice si sa o monteze la loc, restul au zis ca vai distrubutie variabila valvetronic nu facem.

 

Totusi e distanta de 1000km de intre mine si Bucuresti dus-intors.

 

Ideea e ca e de rahat, mai rau ca la tara nu accepta sa faca niste bani rapid, cred ca pana la urma tot la Bucuresti ajung cu fumigena dupa mine.

 

@Claudiu Visan - Masina este adusa din Germania. | Nu cred ca-i asa bine sa mergi cu masina asa cu fumu dupa tine, pe mine ma dispera imi vine s-o dau de pomana cand vad fumu in spate.

 

Chiar nu gasesc un tutorial ceva despre cum se desface si pune la loc axu cu came si valvetronicu, as putea vorbi cu mecanicu meu sa caute sa imprumute niste cale pentru a-mi pune distributia la punct si sa se apuce de ea, fiindca am incredere in el l-am vazut segmentand un 525d din 2001.

Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut ca tu ai un complex : faptul ca mergi cu ea pe drum 500 km pana la Buc si iti scoate fum. Si care este problema? Ti`am zis,stai cu ulei la tine,iei 1 l sa completezi pentru ca de consumat va consuma pana la Buc. Daca nu ai alte probleme,cand termini cu semeringurile,nu va mai scoate nici fum si nici manca ulei. Ce tot atata te invarti dupa deget cu "fumigena" si nu stiu ce. Cand se incalzeste motorul,nu`ti mai scoate asa mult fum pe drum daca ti`e frica tie ca te faci de ras cu fumul. Eu cred ca tu de fapt te tragi pe o parte pentru a nu da bani pe drum. Trebuia sa te astepti ca daca iei una SH,vin si cheltuieli. Eu zic sa lasi copilariile astea deoparte si sa faci cum ti s`a mai zis in precedentele posturi,nu te mai duce pe la toti agaricii care se lauda ei ca schimb in jumatate de ora. CUm plm sa schimbi in asa de timp scurt cand nici baiatul asta de care ti`am pomenit de la Buc care este artist si a facut nenumarate motoare de genul anul asta,ajutat inca de cineva,a terminat in 3 ore. Sunt multe operatiuni nene,nu bagi asa simplu o presa si le scoti si gata,ce dracu.
Link to comment
Share on other sites

Problema sta in felul urmator, tipu care stie sa schimbe semeringii cu chiluasa pe masina e mester face chestia asta de mult timp doar ca el nu are service, pe om il suni si vine la service cu presa si in jumtate de ora iti schimba semeringurile, cu piesele lui cu tot.

 

Eu am zis ca nu gasesc mecanici competenti care sa-mi desfaca axul cu came si sa il puna la loc cum trebuie, am gasit la doua serviceuri dar nu accepta decat sa-mi scoata chiluasa, si sa-mi schimbe ei semeringurile apoi s-o rectifice si sa o monteze la loc, restul au zis ca vai distrubutie variabila valvetronic nu facem.

 

Totusi e distanta de 1000km de intre mine si Bucuresti dus-intors.

 

Ideea e ca e de rahat, mai rau ca la tara nu accepta sa faca niste bani rapid, cred ca pana la urma tot la Bucuresti ajung cu fumigena dupa mine.

 

@Claudiu Visan - Masina este adusa din Germania. | Nu cred ca-i asa bine sa mergi cu masina asa cu fumu dupa tine, pe mine ma dispera imi vine s-o dau de pomana cand vad fumu in spate.

 

Chiar nu gasesc un tutorial ceva despre cum se desface si pune la loc axu cu came si valvetronicu, as putea vorbi cu mecanicu meu sa caute sa imprumute niste cale pentru a-mi pune distributia la punct si sa se apuce de ea, fiindca am incredere in el l-am vazut segmentand un 525d din 2001.

 

 

 

pentru axe trebuie folosita o trusa de genul asta (e descris procesul acolo):

 

http://www.tooled-up.com/artwork/ProdPDF/SEAINSvs4815.pdf

 

 

repozitionare valvetronic se face din tester:

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f9/dis-v57-how-set-limits-vvt-motor-n42-engine-dme-9-a-t104209/

Link to comment
Share on other sites

Merg la Bucuresti saptamana care vine, m-am hotarat si e batut in cuie pentru ca pe 30 am RARu.

 

Doar ca e foarte trist, Doamne fereste cand mai ai probleme sa tot trebuiasca sa mergi la Bucuresti e chiar urat eu sunt genu de om pasiv, am aproape 30 de ani si n-am mai fost la mare de prin 2000, deci de 13 ani, nu mi plac drumurile lungi sau mai ales sa trec prin Bucuresti ziua. Probabil de asta mi-am si luat-o ca de lene n-am mai mers iar eu in Germania dupa masina ca am mers odata si am zis ca a doua oara nu mi mai trebuie sa merg la un drum atat de lung, am luat-o de la cineva care a adus-o si am luat-o cu problema asta.

 

 

Eu cred ca tu de fapt te tragi pe o parte pentru a nu da bani pe drum.

 

Si asta e drept dar ideea de dat banii pe drum a plecat, am primit ieri niste bani cat aprope sa acopere costurile reparatiei si al drumului, deci nu imi fac griji pentru 300-400 ron in plus care-i dau pe benzina daca as stii 100% ca semeringurile sunt problema. M-am luat in gura cu toti mecanici ca mi-au zis ca nu e de la semeringi ca-s dusi segmenti si ca nu se pot schimba direct de pe chiluasa.

 

 

CUm plm sa schimbi in asa de timp scurt cand nici baiatul asta de care ti`am pomenit de la Buc care este artist si a facut nenumarate motoare de genul anul asta,ajutat inca de cineva,a terminat in 3 ore. Sunt multe operatiuni nene,nu bagi asa simplu o presa si le scoti si gata,ce dracu.

 

Doar schimba semeringurile in jumate de ora nu desface/pune la punct inapoi

 

 

@eugenB: Multumim pentru postare, e chiar utila insa o sa merg la Bucuresti decat sa las pe astia sa experimenteze pe masina mea, mai bine unu care a desfacut zeci de masini de genu, iti intra in reflex.

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Luni ma duc si eu cu ea la Florin sa imi schimbe simeringurile, garnitura de la capacul culbutori si daca e nevoie patinele si intinzatorul, totusi am si eu o intrebare, nu sunt sigur care sunt codurile la piese

 

Vreau sa dau comanda de ele si sa fiu sigur

 

Simeringurile si garnitura sau garniturile pentru ca habar nu am cate sunt si nu stiu unde sunt plasate

 

Daca puteti sa ma ajutati cu coduri pentru :

 

Simeringuri supape, faimoasa problema de la N42

Garnitura capac culbutori

Patine cred ca astea sunt codurile 11317512520 si 11317505608

Intinzator cred ca asta e codul 11317567680

 

Codurile le-am luat de aici

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

Mergi si nu`ti mai face atatea griji. Schimbul semeringurilor este o operatiune mai delicata,de`asta nu e indicat sa mergi la toti "meseriasii" sa se ocupe de ea decat unul care are habar si stie exact cu ce se mananca motorul asta. Dupa ce le schimbi,restul sunt mai usor de schimbat in caz de nevoie,sunt piese mai comune,nu trebuie sa mai bati neaparat drumul la Bucuresti,faci intr`un oras mai apropiat. Dar la astea,cam greu,mai ales fara sa umble la chiulasa si sa`ti faca dracu vreo problema in plus porma de o sa o tii in poarta nemiscata. Dai niste bani,dar scapi de o povara. Lasa segmentii ca asa mi`a zis si mie unu odata cand am vazut fum prima oara,ca vai trebuie segmentat motorul si plm. Si de unde ca nu aveau nimic. Go for it si lasa temerile astea nefondate. Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Din Bucovina sunt. Nu stiu eu pe unde e Chitila :) Vin dinspre nord pe acolo intru in Bucuresti pe la pod la Otopeni parca ca am mai trecut odata pe la 6 dimineata am fost odata pana la Craiova si atunci a fost singura data cand am vazut bucurestiul.

asa mai faci si tu ceva turism in romania.......ca trece vremea si nu iti cunosti tara natala; sfatul meu ar fi sa cumperi pe langa simeringuri si garnitura capac culbutori (mai mult ca sigur o vei schimba mai repede sau mai tarziu), cat si o-ring-uri pentru pompa de vacuum(si astea mai mult ca sigur trebuie schimbate), faci totul in acelasi timp si ai scapat si de potentiale scurgeri de ulei (care au aparut la toate n42 dupa o perioada).

 

Salutare,

 

Luni ma duc si eu cu ea la Florin sa imi schimbe simeringurile, garnitura de la capacul culbutori si daca e nevoie patinele si intinzatorul, totusi am si eu o intrebare, nu sunt sigur care sunt codurile la piese

 

Vreau sa dau comanda de ele si sa fiu sigur

 

Simeringurile si garnitura sau garniturile pentru ca habar nu am cate sunt si nu stiu unde sunt plasate

 

Daca puteti sa ma ajutati cu coduri pentru :

 

Simeringuri supape, faimoasa problema de la N42

Garnitura capac culbutori

Patine cred ca astea sunt codurile 11317512520 si 11317505608

Intinzator cred ca asta e codul 11317567680

 

Codurile le-am luat de aici

simeringurile trebuie sa fie 11340029751

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD91&mospid=47611&btnr=11_3176&hg=11&fg=25

 

garnitura capac 11120032224

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD91&mospid=47611&btnr=11_3179&hg=11&fg=15

 

 

 

verifica si tu dupa seria ta de sasiu....dar oricum sunt convins ca pe baza VIN-ului vanzatorii de pe forum sau reprezentanta sigur iti vor procura piesele dorite.

Link to comment
Share on other sites

Din Bucovina sunt. Nu stiu eu pe unde e Chitila :) Vin dinspre nord pe acolo intru in Bucuresti pe la pod la Otopeni parca ca am mai trecut odata pe la 6 dimineata am fost odata pana la Craiova si atunci a fost singura data cand am vazut bucurestiul.

hai domle la Cluj si ai scapat.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Luni ma duc sa schimb simeringurile, daca tot fac operatiunea asta as vrea sa schimb si alte garnituri daca tot da o gramada de piese jos:

 

Pana acum am comandat, garnitura capac culbutori, garnitura pompa vacum.

 

Am inteles ca ar mai trebui:

 

garnituri de la selenoide, sunt piesele 2 si 3 ? Presupun ca sunt cate doua din fiecare

garniturile nr 5, de la Pulse generator, camshaft presupun ca tot doua bucati ?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY79&mospid=47694&btnr=11_3296&hg=11&fg=15

 

Mai credeti ca ar trebui si alte garnituri schimbate ?

Am indentificat cum trebuie garniturile si numarul lor ?

 

Daca ar fi dupa mine as schimba toate garniturile posibile ca sa fiu sigur :)

 

O zi buna,

Mihai

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Luni ma duc sa schimb simeringurile, daca tot fac operatiunea asta as vrea sa schimb si alte garnituri daca tot da o gramada de piese jos:

 

Pana acum am comandat, garnitura capac culbutori, garnitura pompa vacum.

 

Am inteles ca ar mai trebui:

 

garnituri de la selenoide, sunt piesele 2 si 3 ? Presupun ca sunt cate doua din fiecare

garniturile nr 5, de la Pulse generator, camshaft presupun ca tot doua bucati ?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY79&mospid=47694&btnr=11_3296&hg=11&fg=15

 

Mai credeti ca ar trebui si alte garnituri schimbate ?

Am indentificat cum trebuie garniturile si numarul lor ?

 

Daca ar fi dupa mine as schimba toate garniturile posibile ca sa fiu sigur :)

 

O zi buna,

Mihai

Sunt cate doi solenoizi/doi senzori axe cam, deci trebuie 2 garnituri din fiecare;preventiv sa mai schimbi si garnitura corp filtru ulei......si eu zic ca este suficient pentru moment.

Link to comment
Share on other sites

Sunt cate doi solenoizi/doi senzori axe cam, deci trebuie 2 garnituri din fiecare;preventiv sa mai schimbi si garnitura corp filtru ulei......si eu zic ca este suficient pentru moment.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY79&mospid=47694&btnr=11_3296&hg=11&fg=15

 

La solenoizi stiu ca sunt doua garnituri mici si doua mari, piesele 2 si 3 din linkul de sus, pentru cine are vreodata nevoie uitati un DIY aici

 

garnitura filtru corp ulei asta care mai e ?

Piesa 5 nu se schimba si ea ?

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY79&mospid=47694&btnr=11_3296&hg=11&fg=15

 

La solenoizi stiu ca sunt doua garnituri mici si doua mari, piesele 2 si 3 din linkul de sus, pentru cine are vreodata nevoie uitati un DIY aici

 

garnitura filtru corp ulei asta care mai e ?

Piesa 5 nu se schimba si ea ?

facem off-topic deja.....piesa 5 este o-ring-ul senzorului axe came; garnitura copr filtru ulei vezi piesa 6:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD91&mospid=47611&btnr=11_3191&hg=11&fg=30

Link to comment
Share on other sites

facem off-topic deja.....piesa 5 este o-ring-ul senzorului axe came; garnitura copr filtru ulei vezi piesa 6:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD91&mospid=47611&btnr=11_3191&hg=11&fg=30

 

Multumesc, totusi nu as zice ca este Off topic pentru ca in operatiunea de schimbare a simeringurilor intra si aceste lucruri.

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

M-am programat la Florin, miercuri dupa amiaza trebuie sa fiu la el, garnitura la capac am luat-o a ramas sa comande el semeringurile si eventual patina daca o sa fie nevoie sa o schimb desi sper sa nu trebuiasca schimbata ca m-am saturat de bagat bani in masina asta, trebuie sa o mai si inscriu.

 

Am observat o chestie dubioasa daca sunt intr-un deal pana la 100 trage de rupe de pe la 100 parca nu mai are asa vana masina daca e in panta sau mi se pare mie, asta de cand am desfacut admisia si am umblat pe acolo, trebuie sa desfac iar si admisia sa o curat de eventualul ulei adunat acolo pentru ca atunci cand am desfacut-o am gasit destul de mult ulei in admisie.

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

Ieri am fost la Florin, am schimbat simeringurile, garnitura de la capacul de culbutori, garnitura de la pompa vacum, intinzatorul (era modelul vechi), garnitura din pompa vacum (Am folosit garnitura de la un filtru de ulei, multumesc lui Myx pentru sfat), garnituri solenoide (le-am schimbat preventiv). Din fericire patina era intacta.

 

Pro: Baietii se msica bine, fac asta cu ochii inchisi

 

Contra: Se grabesc si tind sa traga de piese, cabluri, chiar ma gandeam daca mai porneste. Pentru ca se grabesc nu mi-au pus cum trebuie un tachete sau ceva de genu si a pornit in 3 pistoane, si a trebuit sa dea iar toate piesele jos sa il puna din nou.

 

Per total sunt multumit, ii recomand pe baieti, sunt de incredere si chiar stiu ce fac.

 

Am totusi o nelamurire, dupa ce faci operatiunea asta, trebui sa recalibrezi valvetronicul ? Daca da, cum se face ?

Edited by Mihai Andrei
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e necesar. La mine a mers fara nicio interventie asupra VVL.

 

 

Si consumul e la fel? Am auzit ca daca nu adaptezi valvetronicul poate sa-ti consume mai mult, desi ar trebui sa se adapteze singur in mod normal daca operatiunea s-a facut cum trebuie, tu ai fost multumit de Florin?

Link to comment
Share on other sites

Si consumul e la fel? Am auzit ca daca nu adaptezi valvetronicul poate sa-ti consume mai mult, desi ar trebui sa se adapteze singur in mod normal daca operatiunea s-a facut cum trebuie, tu ai fost multumit de Florin?

ai tu vreo nemultumire lwgata de wl de tot insisti cu intrebari? mai exact ce nu ti-a placut

Link to comment
Share on other sites

Am fost.

 

La ieri la 17:30 s-au apucat de treaba baietii, unul de semeringuri si unu de tulumba de la frana, in 2,5 ore era pus inapoi capacul la colbutori iar dupa vreo jumatate de ora era gata si frana, la 3 jumatate dimineata eram acasa.

 

Masina a pornit la prima cheie.

 

Motorul trage extraordinar de bine dupa ce a umblat Florin la Axele cu came / Distributie nu stiu ce i-a facut dar masina trage de parca i-a mai adaugat 50% din caii putere pe care-i avea, trage lin asa si cursele la viteze sunt mai lungi.

 

Despre fum nu cred ca mai scoate am testat ieri si in peco dupa ce am lasat motorul pornit i-am dat pedala la fund si nu am mai vazut gram de fum, servo frana imi functioneaza si ea perfect iar uleiul nu stiu ca nu l-am verificat.

 

 

Despre Florin si colegul sau nu prea pot sa am decat cuvinte de lauda, oameni seriosi si de meserie intradevar imi pare bine ca am mers la ei si am reusit sa rezolv, daca as fi fost din Bucuresti si nu as fi dat 400 ron pe benzina si inca 200 degeaba pe garnitura pot spune ca as fi iesit chiar ieftinel cu 1100 ron cu toate chestiile pe care le-am facut.

 

Problema a fost ca nu am luat si intinzator de ala desi imi pare rau, patina era in stare perfecta sper sa ramana asa si de acum inainte, chiar imi parerau ca nu am mai luat si ala, am dat 200 ron pe garnitura de la capac care nu trebuia inlocuita dar daca tot am desfacut-o am zis sa o inlocuiesc. ( Daca schimb intinzatoru distributia trebuie pusa din nou la punct nu? )

 

Mai am o problema la masina imi bubuie in grup cand bag in viteza si accelerez sau cand bag in marsalier si imi face cuplul bubuie in grup, a mai patit cineva problema asta? Cum s-ar putea rezolva? Florin spune ca ar putea fi o flansa sau ar putea sa trebuiasca inlocuit grupul.

Edited by bang
Link to comment
Share on other sites

Am fost.

 

La ieri la 17:30 s-au apucat de treaba baietii, unul de semeringuri si unu de tulumba de la frana, in 2,5 ore era pus inapoi capacul la colbutori iar dupa vreo jumatate de ora era gata si frana, la 3 jumatate dimineata eram acasa.

 

Masina a pornit la prima cheie.

 

Motorul trage extraordinar de bine dupa ce a umblat Florin la Axele cu came / Distributie nu stiu ce i-a facut dar masina trage de parca i-a mai adaugat 50% din caii putere pe care-i avea, trage lin asa si cursele la viteze sunt mai lungi.

 

Despre fum nu cred ca mai scoate am testat ieri si in peco dupa ce am lasat motorul pornit i-am dat pedala la fund si nu am mai vazut gram de fum, servo frana imi functioneaza si ea perfect iar uleiul nu stiu ca nu l-am verificat.

 

 

Despre Florin si colegul sau nu prea pot sa am decat cuvinte de lauda, oameni seriosi si de meserie intradevar imi pare bine ca am mers la ei si am reusit sa rezolv, daca as fi fost din Bucuresti si nu as fi dat 400 ron pe benzina si inca 200 degeaba pe garnitura pot spune ca as fi iesit chiar ieftinel cu 1100 ron cu toate chestiile pe care le-am facut.

 

Problema a fost ca nu am luat si intinzator de ala desi imi pare rau, patina era in stare perfecta sper sa ramana asa si de acum inainte, chiar imi parerau ca nu am mai luat si ala, am dat 200 ron pe garnitura de la capac care nu trebuia inlocuita dar daca tot am desfacut-o am zis sa o inlocuiesc.

 

Mai am o problema la masina imi bubuie in grup cand bag in viteza si accelerez sau cand bag in marsalier si imi face cuplul bubuie in grup, a mai patit cineva problema asta? Cum s-ar putea rezolva? Florin spune ca ar putea fi o flansa sau ar putea sa trebuiasca inlocuit grupul.

Intinzator poti sa cumperi si sa il schimbi in cateva minute, nu e complicat deloc; legat de bubuieli, este probabil vorba de bucsa sau bucsile diferential, cauta pe forum "bucsa diferential", si vei gasi topicuri legate de aceasta problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.