Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Pai de ce sa nu fie corecta?

 

Nu inteleg de ce am primit minus la postul de mai sus.

 

Ideea e foarte simpla si ramane valabila: nu trebuie sa fii vreun mecanic expert ca sa schimbi niste simeringuri la supape, cel putin nu la motoarele astea in 4 pistoane. La un N62 e intr-adevar mult mai greu si iti trebuie scule un pic mai complexe.

 

Daca ai trusa aia de mai sus, schimbi simeringurile fara nici un fel de problema. Ma rog, trebuie sa fii atent si sa ai un simt tehnic, dar in rest nu e chiar atat de dificil.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da asa a ramas de la prima masina, nu am mai schimbat la semnatura.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Nu e nimeni in TM fara sa dea _chiulasa_ jos. Eu am fost la Bucuresti la Alexwrc e super profesionist, mai rar mecanici ca el.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by ttvein
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

950 RON (700 manopera,140 simeringurile,110 intinzatorul de lant),piesele le-a comandat el,la patine nu am avut probleme ,deci nu au trebuit schimbate

 

De curiozitate, de ce nu ai schimbta și garnitura de la capac culbutori? Eu am vorbit acum cu el și mi-a spus sĂŁ le cumpĂŁr pe toate (ĂŽntinzĂŁtor, patine etc.). DacĂŁ tot se umblĂŁ acolo mi se pare o idee bunĂŁ sĂŁ se schimbe tot :D

Link to comment
Share on other sites

Salut la toti! :) sunt si eu cu un N42B20 la bord cu 253 000

cu ulei BMW 5W40 , si de curind a ajuns sa consume 1litru ulei = 1200 km aproximativ

 

 

Probleme intilnite:

1. Cand este motorul rece complet ( peste noapte) , dimineata nu este fum , dar daca ma primblu - se receste 1,2 ore la pornire este fum albastru, dupa care nu se mai vede

2. Uneori dupa ce este motorul incalzit, peste un termen de 4 - 6 ore , daca incerc sa o pornesc, nu imi reuseste decit din a 3,5 incercare, chiar daca folosesc accelatorul, de parca nu ii ajunge benzina

3. Are un sunet straniu fix la 1000 toratii , de parca ceva se atinge, baietii spun 100% ca nu este lantul, poate cineva a mai intilnit asa problema, mentionez ca problema cu sunetul persista doar daca se misca in viteza.

4. Uneori isi pierde din acceleratie pana la 2000 toratii

 

Are cineva ceva recomandari in asa caz? Merci mult pentru fiecare optiune scrisa :)

Link to comment
Share on other sites

Salut la toti! :) sunt si eu cu un N42B20 la bord cu 253 000

cu ulei BMW 5W40 , si de curind a ajuns sa consume 1litru ulei = 1200 km aproximativ

 

 

Probleme intilnite:

1. Cand este motorul rece complet ( peste noapte) , dimineata nu este fum , dar daca ma primblu - se receste 1,2 ore la pornire este fum albastru, dupa care nu se mai vede/ e clar, cauta pe topicul asta si vezi si ce test trebuie sa faci sa te convingi ca sunt simeringurile, si ce ulei sa folosesti pt N42(Ow40)

2. Uneori dupa ce este motorul incalzit, peste un termen de 4 - 6 ore , daca incerc sa o pornesc, nu imi reuseste decit din a 3,5 incercare, chiar daca folosesc accelatorul, de parca nu ii ajunge benzina/cauze multiple, vezi un tester

3. Are un sunet straniu fix la 1000 toratii , de parca ceva se atinge, baietii spun 100% ca nu este lantul, poate cineva a mai intilnit asa problema, mentionez ca problema cu sunetul persista doar daca se misca in viteza/ fa un search pe forum pt N42, poate fi intinzator lant, patine, vanos, etc, cel mai bine se diagnosticheaza la un mecanic

4. Uneori isi pierde din acceleratie pana la 2000 toratii/ cauze multiple, debitmetru, aer fals, etc.....incearca niste valori live pe un tester

 

Are cineva ceva recomandari in asa caz? Merci mult pentru fiecare optiune scrisa :)

Link to comment
Share on other sites

Este o problema bine cunoscuta a acestor motoare n42,respetiv n46.Consumul exagerat de ulei si fumul albastru dupa cateva minute de relanti are ca si cauza simeringurile de supape.Zgomotul de lant pe care il face dimineatza la prima pornire timp de cateva secunde se trage de la intinzatorul de lant,care a fost proiectat umpic prea scurt(este necesara inlocuirea lui cu noul model revizuit,in cazul in care nu este prea tarziu fiind necesara inlocuirea lantului pinionului de la vibrochen si poate chiar si a patinelor de lant).tremuratul la relantiu insotit de un zgomot tip bataie(dar cu un sunet umpic mai gros)care se aude mult mai bine daca se desface busonul de ulei cu motorul pornit,iar masina da senzatia ca se opreste are ca si cauza supapa CCV care se gaseste sub galeria de admisie.referitor la garnitura de capac de culbutori,odata desfacuta necesita schimbata pentru a evita scurgerile de ulei pe galeria de evacuare din care rezulta un miros urat de ulei ars in masina.la intreaga operatiune mai trebuie adaugata si garnitura de pompa de vaacum.costuri: simeringuri supape originale 250 ron(febi sau alte marci aftermarket undeva la 150ron) garnitura pompa vaacum in jur de 30 ron. garnitura capac culbutori victor rainz aprox 230 ron. suruburi de la vanosuri 40 ron,care producatorul recomanda inlocuirea lor odata ce sunt desfacute.manopera 600 ron.Cam acestea sunt costurile daca nu trebuie schimbat si chitul de distributie.Lucrarea o pot face si eu(locuiesc in arad).Multa bafta Edited by alexander_11_02
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am citit postul si pot sa spun ca sunt numai lucruri utile,

Am si eu o nelãmurire În legatura cu masina mea un x3 28i engine n20, am observat de aprox 2 luni ca la pornire dupã ce a stat aprox 24 ore sau mai multe zile, elimina fum albastru, cu cât stã mai mult cu atât e mai intens, oare sa fie tot semeringuri , sapt viit am programare la service bmw pt diagnostic, e cam aiurea pt ca mai are 1 luna si iese din garanÞie

 

Exp

http://m.youtube.com/watch?v=qD1ldoCOqDs

Edited by Cipryan
Link to comment
Share on other sites

Am citit postul si pot sa spun ca sunt numai lucruri utile,

Am si eu o nelãmurire În legatura cu masina mea un x3 28i engine n20, am observat de aprox 2 luni ca la pornire dupã ce a stat aprox 24 ore sau mai multe zile, elimina fum albastru, cu cât stã mai mult cu atât e mai intens, oare sa fie tot semeringuri , sapt viit am programare la service bmw pt diagnostic, e cam aiurea pt ca mai are 1 luna si iese din garanÞie

 

Exp

http://m.youtube.com/watch?v=qD1ldoCOqDs

daca sunt duse simeringurile de supape masina afuma albastru dupa catava minute de relanti,la accelerare.poti face un test simplu.o lasi la relanti 5 minute iar apoi accelerezi dintr-o data pana pe la 4000-5000 rpm.daca arunca un nor de fum albastru atunci sunt simeringurile.bafta

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Este o problema bine cunoscuta a acestor motoare n42,respetiv n46.Consumul exagerat de ulei si fumul albastru dupa cateva minute de relanti are ca si cauza simeringurile de supape.Zgomotul de lant pe care il face dimineatza la prima pornire timp de cateva secunde se trage de la intinzatorul de lant,care a fost proiectat umpic prea scurt(este necesara inlocuirea lui cu noul model revizuit,in cazul in care nu este prea tarziu fiind necesara inlocuirea lantului pinionului de la vibrochen si poate chiar si a patinelor de lant).tremuratul la relantiu insotit de un zgomot tip bataie(dar cu un sunet umpic mai gros)care se aude mult mai bine daca se desface busonul de ulei cu motorul pornit,iar masina da senzatia ca se opreste are ca si cauza supapa CCV care se gaseste sub galeria de admisie.referitor la garnitura de capac de culbutori,odata desfacuta necesita schimbata pentru a evita scurgerile de ulei pe galeria de evacuare din care rezulta un miros urat de ulei ars in masina.la intreaga operatiune mai trebuie adaugata si garnitura de pompa de vaacum.costuri: simeringuri supape originale 250 ron(febi sau alte marci aftermarket undeva la 150ron) garnitura pompa vaacum in jur de 30 ron. garnitura capac culbutori victor rainz aprox 230 ron. suruburi de la vanosuri 40 ron,care producatorul recomanda inlocuirea lor odata ce sunt desfacute.manopera 600 ron.Cam acestea sunt costurile daca nu trebuie schimbat si chitul de distributie.Lucrarea o pot face si eu(locuiesc in arad).Multa bafta

 

 

Poti sa imi dai toate codurile pe OEM la toate chestiile care trebuie schimbate casa repar toate chestii, incluiv si lantul si totul ce trebui,le procur pe toate dupa cod original, si vin sper tine, am o reducere foarte buna la centru bmw, astept rsp

motor N42B20 , anul 2003 ianuarie

Link to comment
Share on other sites

Poti sa imi dai toate codurile pe OEM la toate chestiile care trebuie schimbate casa repar toate chestii, incluiv si lantul si totul ce trebui,le procur pe toate dupa cod original, si vin sper tine, am o reducere foarte buna la centru bmw, astept rsp

motor N42B20 , anul 2003 ianuarie

surub fulie vibrochen- 11 23 7 503 107 (fabricantul recomanda inlocuirea lui odata desfacut)

pinion lant vibrochen- 11 31 7 502 180

suruburi vanos- 11 36 7 500 574 - 2 bucati (fabricantul recomada inlocuirea lor odata desfacute)

lant distributie- 11 31 1 439 854

simeringuri supape- 11 34 0 029 751

garnituri pompa vaacum- 11 66 8 626 471

patina lant mare- 11 31 7 512 520

patina lant mica- 11 31 7 505 608

intinzator lant- 11 31 7 567 680 (necesita inlocuit doar daca ai modelul vechi pe masina)

pe langa toate astea ar mai fi garnitura de capac culbutori(victor rainz) originala costa prea mult.

s-ar putea sa iti mai trebuiasca si supapa CCV si eventual conductele de plastic care pleaca din ea.(nu au legatura cu distributia si inlocuirea simeringurilor,se poate face si dupa aceea daca este cazul)

SFATUL MEU AR FI CA INAINTE SA INCEPI SA CHELTUIESTI TOTI ACESTI BANI(DELOC PUTINI)SA IEI O COMPRESIE SA VEZI CUM STA,PENTRU CA TOTUSI SUNT 253000 KM(nu sunt exagerat de multi dar fa totusi compresia sa fi sigur ca nu arunci banii)bafta

Edited by alexander_11_02
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

surub fulie vibrochen- 11 23 7 503 107 (fabricantul recomanda inlocuirea lui odata desfacut)

pinion lant vibrochen- 11 31 7 502 180

suruburi vanos- 11 36 7 500 574 - 2 bucati (fabricantul recomada inlocuirea lor odata desfacute)

lant distributie- 11 31 1 439 854

simeringuri supape- 11 34 0 029 751

garnituri pompa vaacum- 11 66 8 626 471

patina lant mare- 11 31 7 512 520

patina lant mica- 11 31 7 505 608

intinzator lant- 11 31 7 567 680 (necesita inlocuit doar daca ai modelul vechi pe masina)

pe langa toate astea ar mai fi garnitura de capac culbutori(victor rainz) originala costa prea mult.

s-ar putea sa iti mai trebuiasca si supapa CCV si eventual conductele de plastic care pleaca din ea.(nu au legatura cu distributia si inlocuirea simeringurilor,se poate face si dupa aceea daca este cazul)

SFATUL MEU AR FI CA INAINTE SA INCEPI SA CHELTUIESTI TOTI ACESTI BANI(DELOC PUTINI)SA IEI O COMPRESIE SA VEZI CUM STA,PENTRU CA TOTUSI SUNT 253000 KM(nu sunt exagerat de multi dar fa totusi compresia sa fi sigur ca nu arunci banii)bafta

 

 

 

 

ai un nr de tel te rog?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut.

 

Am un e90 n52b25 la 90000 de km si consuma cam 1l la 500km.

Am facut testul cu motorul la relanti, iar fumul e mai mult negru decat alb/albastrui.

Urmeaza si testul de compresie cat de curand.

 

Sunt din Cluj-Napoca si ma intrebam cum as putea sa remediez problema consumului de ulei.

 

Mentionez de asemenea ca la service-ul din CJ la care am mai fost si sunt super ok, operatiunea de schimbare a semeringurilor de supape se face doar cu demontarea chiuloasei.

Pretul pieselor, dat de ei, este urmatorul:

  • garnitura de _chiulasa_ - 450 lei
  • subururi - 156 lei
  • semeringuri - 270 lei

Manopera ar fi aproximativ 1100 de lei.

 

Am citit aici despre cel putin 3 locuri in care sunt, vorba voastra, nu a mea, DOCTORI, in motoare pe benzina BMW, si anume: Alexwrc, Florin si BimmerService.

 

Ce imi recomandati?

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Am un e90 n52b25 la 90000 de km si consuma cam 1l la 500km.

Am facut testul cu motorul la relanti, iar fumul e mai mult negru decat alb/albastrui.

Urmeaza si testul de compresie cat de curand.

 

Sunt din Cluj-Napoca si ma intrebam cum as putea sa remediez problema consumului de ulei.

 

Mentionez de asemenea ca la service-ul din CJ la care am mai fost si sunt super ok, operatiunea de schimbare a semeringurilor de supape se face doar cu demontarea chiuloasei.

Pretul pieselor, dat de ei, este urmatorul:

  • garnitura de _chiulasa_ - 450 lei
  • subururi - 156 lei
  • semeringuri - 270 lei

Manopera ar fi aproximativ 1100 de lei.

 

Am citit aici despre cel putin 3 locuri in care sunt, vorba voastra, nu a mea, DOCTORI, in motoare pe benzina BMW, si anume: Alexwrc, Florin si BimmerService.

 

Ce imi recomandati?

eu am fost la florin la bucuresti......cam departe de tine.....dar mie mi-a placut atat din punct de vedere profesional, tot timpul stia ce trebuie sa faca si cum, cat si din punct de vedere uman....dar este doar parerea mea, si asta nu inseamnaca ceilalti nu sunt buni in meseria lor, insa nu pot da feedback despre persoane pe care nu le cunosc sau ale caror servicii nu leam incercat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.