Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

vreau si eu sa schimb aceste simeringuri un numar de telefon de la cel pe care il lauda toata lumea aici din bucuresti fac si eu rost?

 

PS: nu stiu pe ce va bazati cand faceti fel de fel de recomandari ca sa pui xWy sau altceva.................... in manual scrie sa pui BMW LL-01/04 restul,cum a zis cineva mai devreme este cancan, tine de zona climatica si regimul de exploatare....daca aveti un benzinar suparat si piciorul greu fara xW50 nu cred ca ar trebui sa umblati dar asta e o recomandare facuta din perspectiva teoretica/tehnica insa la un motor cu probleme nu e chiar ok(intr-o tara civilizata cu service-uri unde exista macar un inginer si nu doar mecanici care invata pe principiul "facand si vazand" astfel de recomandari se fac personalizat fiecarui client in parte)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil

Edited by alexjackal
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ti-a dat _chiulasa_ jos ? si ai ramas tot la 5w30 ?

 

Nu a dat chiulasa jos,nu avea nici un rost ;) A schimbat doar simeringurile si de atunci nu a mai papat deloc :) Si da,am ramas tot la 5w30 ;) Eu cred ca e cel mai potrivit pt motorul acesta,tinand cont de cat de bine merge si cat de bine arata la interior ;)

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Mi-am cumparat de o luna un E46 316i din 2002.

Problema este ca intr-o luna am facut 3000km si deja am completat 1.5 litri ulei 5W30 Original BMW (din asta mi-au pus baietii cand am facut revizia).

 

Dimineata scoate fum albicios in primele 5 minute.

Am incercat si dupa cum ati recomandat in topicul asta si am lasat masina la relanti 5-10 minute dupa care am dat 4000 ture si nu a scos fum.

 

Cand am facut revizia am pus-o si pe tester:

- fum alb

- sonda lambda

- zgomot cardan

Erori Tester:

- 2721 Imbatranire Sonda lambda - Eroare in regim deceleretronic

- 27C3 Senzor nivel ulei motor - Nivel ulei in afara zonei minime

- 271C Sonda lambda 2 - Intrerupere pe conductor

- 2760 Sistem Aer Secundar - Sub valoarea minima

 

Atasez si pozele cu constatarea tehnica.

 

Din cate am citit in topicul acesta problema ar fi legata fie de Valva PCV / CCV (nu stiu exact cum ii zice :rolleyes: ) fie de simeringuri.

 

Daca vi se pare ceva cunoscut, please let me know.

Si de asemenea daca stiti un mecanic de incredere as fi recunoscator.

 

Multam fain :D

post-72016-0-96307700-1427964426_thumb.jpg

post-72016-0-20964900-1427964568_thumb.jpg

post-72016-0-36215500-1427964576_thumb.jpg

post-72016-0-39018700-1427964583_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut...daca lasand masina la relanti cateva minute si la accelerare brusca nu scoate fum albastrui nu sunt simeringurile...incearca testul cu busonul,in timpul functionarii motorului desfa-l incet si vezi daca face vacuum....daca da,valva pcv. Fii atent si la eventualele scurgeri gen :garnituri corp filtru ulei,o-ring-uri solenoizi,garnitura capac culbutori,baie de ulei,o-ring-uri pompa vacuum. Cat despre celelalte erori le rezolvi inlocuind piesele respective sau o verificare mai amanuntita. Bafta !
Link to comment
Share on other sites

Salut...daca lasand masina la relanti cateva minute si la accelerare brusca nu scoate fum albastrui nu sunt simeringurile...incearca testul cu busonul,in timpul functionarii motorului desfa-l incet si vezi daca face vacuum....daca da,valva pcv. Fii atent si la eventualele scurgeri gen :garnituri corp filtru ulei,o-ring-uri solenoizi,garnitura capac culbutori,baie de ulei,o-ring-uri pompa vacuum. Cat despre celelalte erori le rezolvi inlocuind piesele respective sau o verificare mai amanuntita. Bafta !

 

Deci cu masina la relanti sa scot joja si sa vad daca face vacuum ?

M-am uitat pe sub masina si nu am vazut sa fie scurgeri de ulei.

 

Multumesc :)

Link to comment
Share on other sites

Deci cu masina la relanti sa scot joja si sa vad daca face vacuum ?

M-am uitat pe sub masina si nu am vazut sa fie scurgeri de ulei.

 

Multumesc :)

 

Cu motorul pornit deschizi usor capacul/busonul de la motor,pe unde bagi ulei...si la joja ar trebui sa se simta dar e mai clar la busonul de ulei.

Sub masina vezi prea putin pt ca ai scut si alte altea....deschide capota,da plasticul din fata motorului jos sa ai vedere la role si la motor mai bine si uita-te prin toate locurile. Merge si sub masina dar trebuie sa dai ambele scuturi jos si eventual sters/spalat bine motorul apoi urmarit unde se murdareste cu ulei/apa/etc....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cu motorul pornit deschizi usor capacul/busonul de la motor,pe unde bagi ulei...si la joja ar trebui sa se simta dar e mai clar la busonul de ulei.

Sub masina vezi prea putin pt ca ai scut si alte altea....deschide capota,da plasticul din fata motorului jos sa ai vedere la role si la motor mai bine si uita-te prin toate locurile. Merge si sub masina dar trebuie sa dai ambele scuturi jos si eventual sters/spalat bine motorul apoi urmarit unde se murdareste cu ulei/apa/etc....

 

Am inteles acum :D

Nu prea le am eu cu mecanica, fiind prima masina, dar incetu cu incetu le prind eu din urma.

 

Mersi mult

Link to comment
Share on other sites

vreau si eu sa schimb aceste simeringuri un numar de telefon de la cel pe care il lauda toata lumea aici din bucuresti fac si eu rost?

 

PS: nu stiu pe ce va bazati cand faceti fel de fel de recomandari ca sa pui xWy sau altceva.................... in manual scrie sa pui BMW LL-01/04 restul,cum a zis cineva mai devreme este cancan, tine de zona climatica si regimul de exploatare....daca aveti un benzinar suparat si piciorul greu fara xW50 nu cred ca ar trebui sa umblati dar asta e o recomandare facuta din perspectiva teoretica/tehnica insa la un motor cu probleme nu e chiar ok(intr-o tara civilizata cu service-uri unde exista macar un inginer si nu doar mecanici care invata pe principiul "facand si vazand" astfel de recomandari se fac personalizat fiecarui client in parte)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil

 

M-am uita mai exact, la mine in carte scrie ca ptr 318 N42 se baga Longlife-01 sau -01 FE(fuel economy) nici urma de LL-04, deci se pare ca ar fi 0w30 ce-l bun.

Link to comment
Share on other sites

M-am uita mai exact, la mine in carte scrie ca ptr 318 N42 se baga Longlife-01 sau -01 FE(fuel economy) nici urma de LL-04, deci se pare ca ar fi 0w30 ce-l bun.

 

Poti sa pui si 0w30 si vezi cum se comporta in 10k km .Culmea e ca eu am luat masina direct din Germania si avea 5w30 ,0w30 a fost in ea pana la revizia de 50k km mi se pare...e ciudat oricum...faci cum vrei pana la urma si cum crezi ca e mai bine ;)

Link to comment
Share on other sites

acel florin este din bucuresti din cate retin eu

 

Este userul florin bogdan rusu langa Brasov (Vulcan) ,eu am schimbat la el simeringurile,puteti merge cu toata increderea la el pt ca e foarte priceput . Pt mai multe detalii da-mi PM sa nu se considere reclama pe aici ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am ajuns si la munca in Germania cu masina. Am 3500km cu masina de la schimbarea semeringurilor si nu am mai completat ulei deloc! Reparatia am facuto la Florin din BUcuresti pt ca am vazut ca avea recenzii bune, si chiar daca ma costat 2mil in plus nu imi pare rau pt ca a facut treaba buna. A 3zi dupa reparatie eram suparat pt ca inca imi dadea fum la motor de la pompa vaccum insa a fost greseala mea era de la uleiul care inca mai ramasese inainte de raparatie. Acum totul ok!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
salutare,am vazut ca aveti nelamuriri in privinta uleiului, deci bmw a retras uleiul 0w40 prin anul 2000 si ceva, nu mai stiu exact, cert este ca acum se recomanda 5w30 de catre fabricant.Pentru modelele care au trecut de 150.000 km va recomand 10w40, bmw recomanda castrol pana anul acesta iar acum a trecut pe shell,cel mai important este sa nu il lasati mai mult de 10.000, apar depuneri in motor indiferent de firma de ulei pe care o alegeti.
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Sorry dar 10w40 bag in cielo,in motorul asta mere maxim cu 5w40 asta am bagat si eu dupa schimbare semeringuri supape de la liqui molly. Am 6000 km de la reparatie si ieri am completat 3/400 g imi da iar ulei pe la pompa vaccum sau garnitura capac culbutori pt ca imi baga iar cateodata gaze la relanti. Nu siu care este consumul normal de ulei al acestui acestui motor.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.