Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Lasa-mi si mie un nr de tel in privat te rog... vreau sa te intreb niste amanunte.. e 320d masina ta? Cat ulei iti consuma inainte de operatiune? Scotea fum albastru la prima cheie dimineata?

 

 

lasa-mi si mie un nr de tel te rog in privat.. vreau sa te intreb cateva amanunte..in legatura cu operatiunea descrisa.. e diesel masina ta?

masina mea este benzina, nu stiu daca este relevant pentru problemele tale...dar daca ai intrebari trimite-mi un pm.

Link to comment
Share on other sites

salutari , am acelasi model 318i n42b20 si am urm problema : pe furtunul presiune servodirectie (mai jos de cureaua de transmisie)am ulei, l-am mai sters si ulterior la fel il gaseam murdar de ulei , de unde ar putea proveni acest ulei?mentionez ca si eu am pierderi de ulei si inca nu am schimbat acele garnituri.. Edited by cortez11
Link to comment
Share on other sites

se pot schimba semeringurile si fara sa dai _chiulasa_ jos

se lucreaza la cate un piston pe rand

se demonteaza bujia, se aduce pistonul an punctul mort superior

in locul la bujie se pune un furtun cu cap filetat si se baga aer de la un compresor an cilindru(asa santeti siguri ca nu cade supapa in cilindru)

se poate face dar totusi io as prefera varianta cu demontat _chiulasa_, asa vezi si eventualele bube care nu se vad cu _chiulasa_ montata

costa mai mult dar cred ca e mai bine sa stai cu inima ampacata dupa :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

La motoarele n42 trebuie verificat si daca e cazul schimbat: garnitura capac culbutori,garnitura pompa vacuum(cand miroase a fum in masina),garnituri corp filtru de ulei, o-ringuri la Solenoid valve (SOLV),o-ring joja ulei,garnitura baie ulei si in cazul in care consuma ulei mult separatorul de ulei plus furtunele care sunt coapte si semaringui supape(asta daca lasi masina pornita 5-7min si accelerezi brusc pana la 5000 si iese fum mult).Trebuie si intinzator lantz distributzie cu modelul cel nou(problema de constructie).Trebuie sa intelegeti ca sunt consumabile si cu trecerea timpului garniturile trebuiesc inlocuite.In rest un motor ff bun a fost premiat.

P.S. Utilizati la motorul asta ulei numai 0w30,ow40 si maxim 5w30 sa numai avetzi surprize.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La motoarele n42 trebuie verificat si daca e cazul schimbat: garnitura capac culbutori,garnitura pompa vacuum(cand miroase a fum in masina),garnituri corp filtru de ulei, o-ringuri la Solenoid valve (SOLV),o-ring joja ulei,garnitura baie ulei si in cazul in care consuma ulei mult separatorul de ulei plus furtunele care sunt coapte si semaringui supape(asta daca lasi masina pornita 5-7min si accelerezi brusc pana la 5000 si iese fum mult).Trebuie si intinzator lantz distributzie cu modelul cel nou(problema de constructie).Trebuie sa intelegeti ca sunt consumabile si cu trecerea timpului garniturile trebuiesc inlocuite.In rest un motor ff bun a fost premiat.

P.S. Utilizati la motorul asta ulei numai 0w30,ow40 si maxim 5w30 sa numai avetzi surprize.

corect! cu exceptia o-ring joja ulei, si eu am schimbat toate enumerate de tine(plus patine lant)

Link to comment
Share on other sites

Consuma ulei f mult.La 200km 1 litru(5w30 Bmw).Am citit pe net si pe siteuri de afara si am vazut ca e buba lor.Asa ca mam apucat de treaba.Separator ulei+furtunele au costat in jur de 450 ron + garniturile de la corp filtru ulei costat 75 ron si acum am pus si un Diy intinzator lant distributie,am inlocuit cu modelul cel nou costa 150 ron pt a nu avea surprize la distrugerea patinei care e de plastic si sa sara distributzia.Acum e ceas :)
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Consuma ulei f mult.La 200km 1 litru(5w30 Bmw).Am citit pe net si pe siteuri de afara si am vazut ca e buba lor.Asa ca mam apucat de treaba.Separator ulei+furtunele au costat in jur de 450 ron + garniturile de la corp filtru ulei costat 75 ron si acum am pus si un Diy intinzator lant distributie,am inlocuit cu modelul cel nou costa 150 ron pt a nu avea surprize la distrugerea patinei care e de plastic si sa sara distributzia.Acum e ceas :)

Si ai reusit sa scapi de acest enorm consum de ulei doar cu schimbarea pcv sau ccv sau mai simplu separator ulei? Ca mai era vb si de semeringuri...

Nu iti dadea fum cand stateai la relati 5 min si accelerai brusc?

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

aceasi problema o am si eu cu semeringurile , stie careva pe cineva in cluj ? as vrea sa le schimb si eu cand ma intorc in tara , piesele le am deja , si cam cat ar costa?

multumessc

In Cluj habar nu am, insa la Bucuresti costa cam 800 ron manopera pentru schimbat semeringurile supape.

Link to comment
Share on other sites

aceasi problema o am si eu cu semeringurile , stie careva pe cineva in cluj ? as vrea sa le schimb si eu cand ma intorc in tara , piesele le am deja , si cam cat ar costa?

multumessc

vezi poate poti scapa intai cu separatorul de ulei...si daca nu si nu apoi semeringurile :(

Link to comment
Share on other sites

cand e separatorul de ulei scoate fum la accelerari puternice dupa 2,3 min de stat la relantiu? :)

sunt semeringurile , nu e asa tragic :)

 

Am mai auzit si varianta urmat: cica daca nu e ok separatorul (care cica este un sistem de recuperare a uleiului din gazele arse), s-ar aduna tot acolo si in momentul accelerarii ia traseul evacuarii pt ca separatorul nu mai functioneaza ok, acum nu stiu ce sa zic, dar sa te trezesti ca desfaci motorul, schimbi semeringurile si defapt e separatorul care se schimba in 30 min (si costa original 500 lei cu tot cu furtunele aferente, 3 la nr.) nu e chiar ok pt. nervii tai.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Multi schimba separatorul dar nu se uita si la chestiile conectate la el.

Gen furtunul care vine de la capacul de culbutori.

La E36 mai e un lucru care ar trebui verificat.....piesa 12 de aici are niste orificii mici care se pot infunda.

Edited by Cristi B
Link to comment
Share on other sites

Ieri mi-am schimbat si eu semeringurile la supape tot la Florin ! POT SPUNE CA SUNT SUPER INCANTAT CUM A LUCRAT LA MASIMA ! Se vede clar ca motoarele nu au nici un secret pentru el , a fost foarte sigur plus ca mi-a recomandat sa schimb si patinele de la distributie ca sunt uzate si cand a desfacut motoru am constatat ca una din patine era rupta si lantul era slabit si cu ocazia asta am rezolvat si problema ca in viteza 1 si 2 masina cam dadea im nas ! Masina merge acum IMPECABIL si dupa ce a desfacut aproape toata chiulasa masina a pornit la prima cheie ! Il recomand cu cea mai mare caldura si incredere pe Florin ! Pacat ca momentan nu se ocupa decat de probleme la motoare nu si articulatii sau alte reparatii , dar asta din lipsa de spatiu !

Sunt curios daca mai este vre-un mecanic care sa schimbe semeringurile de supape fara sa dea chiulasa jos fara sa scoata lichidul de racire fara sa dea jos evacuarea si admisia ?

Link to comment
Share on other sites

Cand schimbi simeringurile de la supape, trebuie data jos _chiulasa_. Nu stiu ce crezi tu ca ti-a facut la masina, dar daca ti-a schimbat simeringurile _chiulasa_ a fost data jos de pe masina. Nu e asa mare filozofie, dar trebuie desfacut jumatate de motor. Te trimit langa Cluj daca vrei la mecanic, mie mi-a reparat toate masinile. Manopera nu depaseste 100 de euro pentru schimbat simeringuri supape, plus ca daca mai ai si alte probleme se pot remedia odata cu desfacerea chiuloasei. Daca te intereseaza, scrie-mi pm si iti trimit numarul. Edited by mihai_farcas
Link to comment
Share on other sites

Cand schimbi simeringurile de la supape, trebuie data jos _chiulasa_. Nu stiu ce crezi tu ca ti-a facut la masina, dar daca ti-a schimbat simeringurile _chiulasa_ a fost data jos de pe masina. Nu e asa mare filozofie, dar trebuie desfacut jumatate de motor. Te trimit langa Cluj daca vrei la mecanic, mie mi-a reparat toate masinile. Manopera nu depaseste 100 de euro pentru schimbat simeringuri supape, plus ca daca mai ai si alte probleme se pot remedia odata cu desfacerea chiuloasei. Daca te intereseaza, scrie-mi pm si iti trimit numarul.

Nu se da jos chiulasa.........eu personal am asistat la aceasta operatie si pot confirma ca nu se da jos.

Link to comment
Share on other sites

Cand schimbi simeringurile de la supape, trebuie data jos _chiulasa_. Nu stiu ce crezi tu ca ti-a facut la masina, dar daca ti-a schimbat simeringurile _chiulasa_ a fost data jos de pe masina. Nu e asa mare filozofie, dar trebuie desfacut jumatate de motor. Te trimit langa Cluj daca vrei la mecanic, mie mi-a reparat toate masinile. Manopera nu depaseste 100 de euro pentru schimbat simeringuri supape, plus ca daca mai ai si alte probleme se pot remedia odata cu desfacerea chiuloasei. Daca te intereseaza, scrie-mi pm si iti trimit numarul.

LOL . Ca nu stii tu mecanici care sa faca operatia asta fara sa se atinga de chiulasa e altceva . Mai bine chemi tu mecanicul ala de la Cluj sa vina la Florin sa invete ceva meserie ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

LOL . Ca nu stii tu mecanici care sa faca operatia asta fara sa se atinga de chiulasa e altceva . Mai bine chemi tu mecanicul ala de la Cluj sa vina la Florin sa invete ceva meserie ....

Am discutat cu mecanicul la telefon, si asa e cum ai zis, se pot schimba si fara sa dai jos chiulasa, doar ca el nu procedeaza asa, deoarece trebuie curatate si supapele din cauza depunerilor care pot exista pe ele si exista riscul ca ele sa nu etanseze si problema sa nu se rezolve(daca nu se curata).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.