Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Cand schimbi simeringurile de la supape, trebuie data jos _chiulasa_. Nu stiu ce crezi tu ca ti-a facut la masina, dar daca ti-a schimbat simeringurile _chiulasa_ a fost data jos de pe masina. Nu e asa mare filozofie, dar trebuie desfacut jumatate de motor. Te trimit langa Cluj daca vrei la mecanic, mie mi-a reparat toate masinile. Manopera nu depaseste 100 de euro pentru schimbat simeringuri supape, plus ca daca mai ai si alte probleme se pot remedia odata cu desfacerea chiuloasei. Daca te intereseaza, scrie-mi pm si iti trimit numarul.

Imi lasi te rog un PM cu un mecanic din cluj unde imi pot remedia si eu problema asta ?

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 9 months later...

Salutare,

 

Va rog sa-mi recomandati un mecanic din Cluj,Deva,Alba pentru a-mi schimba semeringurile la un 318i din 2006. Am vazut cateva recomandari,ar fi foarte util si un numar de telefon.Pana acum am gasit doar nr-ul domnului Florin din Bucuresti.

Consum mare destul de mare de ulei 1l/2000km.

Scoate fum cand stau la semafor sau cand plec din rampa.

Multumesc

Edited by SergiuCarp
Link to comment
Share on other sites

?

de unde/cum ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbate ?

 

Mananca 1l de ulei(Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30) la 2500 km(fum nu scoate). Nu am mers inca la vreun mecanic pentru ca am achizitionat masina de aprox. o luna de zile si nu cunosc vreun mecanic cu adevarat priceput la BMW in zona. Banuiesc ca ar fi simeringurile pentru ca am vazut ca in general din cauza lor apare consumul exagerat de ulei.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut colegi,

 

Sa va povestesc si eu experienta mea nefasta.

Cautand pe net solutii pentru consumul de ulei de la masina mea, am ajuns pe aceasta pagina si am aflat de Florin din Chitila care face schimbul de simeringuri la supape fara dat jos _chiulasa_. Il sun, fac o programare, ma duc cu piesele, se face operatiunea, toate bune si frumoase. In timpul operatiunii, Florin imi spune ca ar trebui sa schimb si distributia ca e un pic larg lantul. Comand piesele (apropos, eu folosesc doar piese originale), fac iar programare, ma duc, se face operatiunea.

A doua zi observ pete de ulei pe langa capacul de la colbutori, verific suruburile si constat ca o parte din ele nu au fost stranse, zic na, nu-i problema, o fi fost omu' obosit si a uitat sa le stranga cum trebuie, in consecinta, le strang eu. La cateva saptamani distanta, mergand frumos prin oras, mi se opreste motorul, dau la cheie, nimic, moarta in papusoi. Ma duc la service, ce sa vezi, motorul blocat, nu se rotea deloc. Desfac baietii motorul si constata 4 probleme, 1 - o bucata de carpa lasata in zona supapelor la cilindrul 4, 2 - 1 bucata piston spart, 3 - 1 supapa rupta si 5 indoite, 4 - _chiulasa_ avariata. Concluzie -> distributie sarita de la punct din cauza interventiei lui Florin.

Estimare cost reparatie (alezat bloc, inlocuire camasi, reparatie si rectificare _chiulasa_, schimbat pistoane, schimbat segmenti, inlocuit supape, manopera, etc.) 10300 ron.

 

Concluzie - asa se intampla cand mergi la pomul laudat.

P.S.: Nu vreau sa creez flame-uri, nu am nimic cu Florin, doar explic ce am patit ca sa nu ajunga si altii in acceasi situatie.

Edited by gigi_kent86
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut colegi,

 

Sa va povestesc si eu experienta mea nefasta.

La cateva saptamani distanta, mergand frumos prin oras, mi se opreste motorul, dau la cheie, nimic, moarta in papusoi. Ma duc la service, ce sa vezi, motorul blocat, nu se rotea deloc. Desfac baietii motorul si constata 4 probleme, 1 - o bucata de carpa lasata in zona supapelor la cilindrul 4, 2 - 1 bucata piston spart, 3 - 1 supapa rupta si 5 indoite, 4 - _chiulasa_ avariata. Concluzie -> distributie sarita de la punct din cauza interventiei lui Florin.

Estimare cost reparatie (alezat bloc, inlocuire camasi, reparatie si rectificare _chiulasa_, schimbat pistoane, schimbat segmenti, inlocuit supape, manopera, etc.) 10300 ron.

 

Concluzie - asa se intampla cand mergi la pomul laudat.

P.S.: Nu vreau sa creez flame-uri, nu am nimic cu Florin, doar explic ce am patit ca sa nu ajunga si altii in acceasi situatie.

 

urata patanie....

ce motor ?

Link to comment
Share on other sites

cum ai de gand sa actionezi ?

 

Daca o luam logic, sunt urmatoarele optiuni :

 

1. Sa il contactez pe Florin, sa-i explic ce s-a intamplat si sa se ofere sa repare el motorul, insa sunt sigur ca o sa ma trimita rapid la plimbare. N-am gasit pana acum service sau mecanic care sa-si asume greseala.

2. Sa il dau in judecata, am conversatiile cu el si facturile de la piese, insa implica mult timp si bani. Stim cu totii cat dureaza la noi procesele si faptul ca avocatii nu sunt chiar ieftini, plus ca e foarte greu sa gasesti unul bun.

3. Sa-mi asum greseala si sa ma dau cu capul de pereti, asa imi trebuie daca nu merg la service autorizat.

 

Una peste alta, mi-am cam luat dauna totala, avand in vedere ca masina probabil valoreaza 5000 de euro si reparatia se duce pe la 2500, deci nu prea merita sa o repar.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salut colegi,

 

Sa va povestesc si eu experienta mea nefasta.

Cautand pe net solutii pentru consumul de ulei de la masina mea, am ajuns pe aceasta pagina si am aflat de Florin din Chitila care face schimbul de simeringuri la supape fara dat jos _chiulasa_. Il sun, fac o programare, ma duc cu piesele, se face operatiunea, toate bune si frumoase. In timpul operatiunii, Florin imi spune ca ar trebui sa schimb si distributia ca e un pic larg lantul. Comand piesele (apropos, eu folosesc doar piese originale), fac iar programare, ma duc, se face operatiunea.

A doua zi observ pete de ulei pe langa capacul de la colbutori, verific suruburile si constat ca o parte din ele nu au fost stranse, zic na, nu-i problema, o fi fost omu' obosit si a uitat sa le stranga cum trebuie, in consecinta, le strang eu. La cateva saptamani distanta, mergand frumos prin oras, mi se opreste motorul, dau la cheie, nimic, moarta in papusoi. Ma duc la service, ce sa vezi, motorul blocat, nu se rotea deloc. Desfac baietii motorul si constata 4 probleme, 1 - o bucata de carpa lasata in zona supapelor la cilindrul 4, 2 - 1 bucata piston spart, 3 - 1 supapa rupta si 5 indoite, 4 - _chiulasa_ avariata. Concluzie -> distributie sarita de la punct din cauza interventiei lui Florin.

Estimare cost reparatie (alezat bloc, inlocuire camasi, reparatie si rectificare _chiulasa_, schimbat pistoane, schimbat segmenti, inlocuit supape, manopera, etc.) 10300 ron.

 

Concluzie - asa se intampla cand mergi la pomul laudat.

P.S.: Nu vreau sa creez flame-uri, nu am nimic cu Florin, doar explic ce am patit ca sa nu ajunga si altii in acceasi situatie.

 

Imi pare rau pentru patania ta....am fost si eu acum 1 an si ceva la el pentru aceeasi manopera. Totul a iesit perfect, omul mi s-a parut super profi, eu am stat langa el tot timpul, lucrarea a durat aproximativ o ora jumate. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salutare,

 

Recent am cumaprat un BMW 320i 2008 SH si la cateva luni de la achizitie mi-a aparut problema cu consumul de ulei.

Am tot cautat pe aici si am gasit testul cu relanti si talpa si da scoate noor de fum la 4000 de ture. Am itneles ca este vorba de simering de supape.

In cluj cine se ocupa de asa ceva? Ma puteti indruma sau un numar de telefon? Mersi de ajutor baieti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Daca o luam logic, sunt urmatoarele optiuni :

 

1. Sa il contactez pe Florin, sa-i explic ce s-a intamplat si sa se ofere sa repare el motorul, insa sunt sigur ca o sa ma trimita rapid la plimbare. N-am gasit pana acum service sau mecanic care sa-si asume greseala.

2. Sa il dau in judecata, am conversatiile cu el si facturile de la piese, insa implica mult timp si bani. Stim cu totii cat dureaza la noi procesele si faptul ca avocatii nu sunt chiar ieftini, plus ca e foarte greu sa gasesti unul bun.

3. Sa-mi asum greseala si sa ma dau cu capul de pereti, asa imi trebuie daca nu merg la service autorizat.

 

Una peste alta, mi-am cam luat dauna totala, avand in vedere ca masina probabil valoreaza 5000 de euro si reparatia se duce pe la 2500, deci nu prea merita sa o repar.

Eu am contactat cam toate serviceurile autorizate si niciunul nu avea sculele necesare pentru a schimba simeringurile la motor N13 N14. Deci nu te amagi ca aia ar fi seriosi sau profi...

Cum ai rezolvat problema, de ce nu iei legatura cu Florin totusi? Doar faci supozitii... mi se pare ciudat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.