Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Bataie/lovitura puternica la pornire


ASs

Recommended Posts

De ceva timp (aprox. 3 saptamani si mai exact de cand am schimbat turbina si tampoanele motorului), la prima pornire a zilei se aude o lovitura care aproape se si simte in podea.

Nu se manifesta in fiecare zi dar mi-a facut si ieri si azi dimineata din nou.

 

Lovitura se aude o singura data EXACT cand se produce explozia in cilindri... cat dau la automat ori in mers ori in orice alta imprejurare nu se aude nimic.

 

Am mai observat ca aparitia aceastei batai/lovituri/pocnet coincide cu tinerea cheii pe demaror o idee mai mult decat de obicei (adica porneste putin mai greu... in loc de 1-2 secunde tre' sa tin cheia 2-3 secunde).

Link to comment
Share on other sites

E o coincidenta prea mare iar eu nu prea cred in coincidente...

 

Sunetul pare ca e undeva in zona cutiei (nu am spus asta din prima pentru ca toti vor spune volanta volanta... care-i schimbata anul trecut in vara)

Link to comment
Share on other sites

...eu cred ca nu sunt puse toate suruburile la electromotor...:)...n-ar fi rau sa te uiti...

 

1. pe unde niaba sa ma uit ca e foarte greu de vazut electromotoru ala

2. nu a facut DELOC pana acum

 

ca sa schimbi tampoanele de la motor si turbina nu cred ca a umbla la electromotor, mai degraba sa nu fie prinsa evacuarea calumea

 

Nu am avut nici o treaba cu electromotorul.

Evacuarea daca nu ar fi prinsa bine ar face tot timpul, nu ?

 

si eu zic ca este evacuarea prinsa gresit si atinge pe undeva.

 

Atunci ce coincidenta cosmica mai e si asta ca aparitia aceastei batai/lovituri/pocnet coincide cu tinerea cheii pe demaror o idee mai mult decat de obicei (adica porneste putin mai greu... in loc de 1-2 secunde tre' sa tin cheia 2-3 secunde) ??

Link to comment
Share on other sites

mergi la service , sigur te rezolva :)

 

Daca nu se manifesta sau se manifesta cand si cand ma duc degeaba... nu am nici un mecanic competent pe o raza de cel putin 100 km care sa faca o astfel de constatare si de aceea apelez la ajutorul vostru.

 

Ca sa nu amintesc din nou conditiile in care se produce lovitura, rog pe toti sa citeasca primul post din nou si din nou pentru ca sunt destul de ciudate conditiile...

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e posibil sa nu fi strans ceva suruburi la tamponul de motor. Am patit o faza aiurea cu Megane-ul pe care l-am avut inainte: aveam asa o bataie cum zici tu si mi-au zis ca trebuie schimbata volanta si ambreiajul. Noroc ca nu i-am ascultat ca dadeam banii aiurea. Era un surub destrans la suportul de motor.

 

Nu face la fel si cand opresti motorul?

Edited by s0s0drk
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e posibil sa nu fi strans ceva suruburi la tamponul de motor. Am patit o faza aiurea cu Megane-ul pe care l-am avut inainte: aveam asa o bataie cum zici tu si mi-au zis ca trebuie schimbata volanta si ambreiajul. Noroc ca nu i-am ascultat ca dadeam banii aiurea. Era un surub destrans la suportul de motor.

 

Nu face la fel si cand opresti motorul?

 

Nu, la oprire niciodata iar la pornire face cand si cand si doar la prima cheie a zilei.

Link to comment
Share on other sites

Treaba am facut-o eu impreuna cu un prieten mecanic (mecanic foarte bun doar ca avea chef de baut si abia astepta sa termine ca sa sarbatoreasca).

 

El s-a intors la munca (la vreo 1000 km de mine) si constatarea acum ramane in sarcina mea... ce-i drept nu am fost atent deloc cand a montat suportii pentru ca eu montam altele.

Link to comment
Share on other sites

Exact chestia asta o patesc si eu la un E36 benzina,se aude/simte o bataie exact in momentul cand dau la cheie si asta nu tot timpul,tampoanele le-am verificat si sunt ok,atat la cutie cat si la motor.Pana nu se agraveaza mai tare nu ii dau de capat.
Link to comment
Share on other sites

si la mine face exact la fel si este de la teava de esapament care atinge traversa peste care trece situata undeva la jumatatea masinii,acolo este un tampon prins cu un suport metalic care mai cedeaza sau tamponul se intinde si are o cursa mai lunga atingand acea trversa,eu mi-am cumparat tamponul 40ron dar "n-are cine sa il schimbe",ca sa verifici te bagi sub masina si tragi de teava in jos in dreptul traversei si daca atinge asta e problema,succes.
Link to comment
Share on other sites

Intradevar imi atinge teava in jugul de la diferential dar nu mi-a facut niciodata la pornire ci in mers si in special in curba daca drumul e denivelat.

 

Oricum saptamana ce vine ma bag sub masina si o iau la puricat.

 

Multumesc celor ce au raspuns si o sa revin cu noutati.

Link to comment
Share on other sites

Cand ati schimbat tampoanele ati ridicat motorul La ridicarea acestuia evacuarea a ramas fixata de motor ,s-a deplasat,rupt etc ceva pe acolo,s-a schimbat pozitionarea acesteia,slabit oarece tampon si asta-i buba.La mione am schimbat suportul filtrului de ulei, trebuit sa desfac tampon motor si de atunci imi bate toba.E clar ca la deplasari ale motorului fara a desface evacuarea aceasta are de suferit mai ales ca nu e la prima tinerete.
Link to comment
Share on other sites

..pai daca iti atinge, ce mai la deal/la vale...acolo e buba, la pornire se scutura motorul destul de tare...

 

Imi atinge dinainte si plus ca e in spate exact langa diferential buba asta iar sunetul se aude clar in partea din fata.

 

 

Cand ati schimbat tampoanele ati ridicat motorul La ridicarea acestuia evacuarea a ramas fixata de motor ,s-a deplasat,rupt etc ceva pe acolo,s-a schimbat pozitionarea acesteia,slabit oarece tampon si asta-i buba.La mione am schimbat suportul filtrului de ulei, trebuit sa desfac tampon motor si de atunci imi bate toba.E clar ca la deplasari ale motorului fara a desface evacuarea aceasta are de suferit mai ales ca nu e la prima tinerete.

 

Evacuarea nu era prinsa cand am ridicat motorul, tocmai pentru ca schimbam si turbina atunci si era data jos :D

Link to comment
Share on other sites

La prima vedere se pare ca bataia este de la evacuare... teava de dupa catalizator era cam aproape de una dintre cele 2 traverse (care am atins-o eu acum ceva vreme) dintre lonjeroane plus ca nu mai avea tamponul de cauciuc de pe ea care are rolul de a amortiza o eventuala atingere a evacuarii.

 

Am dat travesra jos si o sa vad in zilele ce urmeaza cum se prezinta... intre timp caut traversa prin dezmembrari :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.