Jump to content

Accident M. Dinescu


Bala

Recommended Posts

Pe scurt:

 

cica avea doua becuri aprinse in bord si pe drum i s-a blocat o roata la peste 100km/h.

 

Asta este extrem de ciudat. Indiferent de problemele tehnice, nu cred ca in conditii normale se poate intaqmpla asa ceva... Ori a facut el ceva si masina nu a reactionat ori o fi adormit ?!

 

http://www.zf.ro/eveniment/mircea-dinescu-a-fost-ranit-intr-un-accident-de-circulatie-8410246

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

parca avea un X3...cel putin acum vreo 2 ani cand l-am vazut eu, era un X3 3.0SD cu M-pack, frumoasa masina de altfel :). Ciudat accident, nu prea imi dau seama in ce conditii s-ar putea bloca o roata... Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

parca avea un X3...cel putin acum vreo 2 ani cand l-am vazut eu, era un X3 3.0SD cu M-pack, frumoasa masina de altfel :). Ciudat accident, nu prea imi dau seama in ce conditii s-ar putea bloca o roata...

 

Asta zic si eu. Cati nu umbla cu becul de airbag aprins sau DSC si nu stiu sa se fi blocat la nimeni rotile. Mai ales ca stiu si ce analize se fac la masini si trebuie multe conicidente si defecte pentru a se intampla asa ceva.

 

Poate cum e el poet asa vede lucrurile. Desi nu bause :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Încă o dată, BMW-ul salvează vieţi. :rolleyes: Maşina e praf, el a scăpat cu doar câteva julituri, se pare: "Am avut un accident de maşină. Probabil că s-a întâmplat ceva la o roată şi am derapat. Maşina este făcută zob. Am păcălit încă o dată moartea. Am o tăietură la picior care a fost cusută. Eu sunt bine, maşina este moartă definitiv. Drumul era bun. Aveam o problemă la maşină, dar credeam că ajung la Bucureşti şi o repar. Aveam viteză, vreo 110-120 km/h. Am rupt un copac... Am suflat în alcoolmetru şi a ieşit 0", explică, la Realitatea TV, Dinescu. " Edited by Letty
Link to comment
Share on other sites

parca avea un X3...cel putin acum vreo 2 ani cand l-am vazut eu, era un X3 3.0SD cu M-pack, frumoasa masina de altfel :). Ciudat accident, nu prea imi dau seama in ce conditii s-ar putea bloca o roata...

 

Da, un X3 gri metalizat... :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu i s-a blocat nici o roata, a intrat DSC-ul si asa se simte ca parca iti blocheaza o roata, mi s-a intamplat si mie si asta mi-a fost senzatia. A alergat masina si X3-ul nu e masina de luat curbe la limita.
Link to comment
Share on other sites

mana marinarului e lunga

probabil urmeaza Badea :yahoo:

e usor de facut o cheie 8)

 

Eh, hai sa nu o dam in paranoia... Iar Badea o ia tot mai mult pe aratura. Mai putin si ii plesnesc venele in cap de fustrare.

 

Nu sunt deloc portocaliu dar inafara de plangere de mila, de o gramada de nuante sexuale, de jigniri, de insulte aduse tarii si politiei, nu mai stie nimic.

 

Emisiunea lui consta in citirea a 3 pagini de presa, o gramda de jigniri si clasica reclama la zirkon media. In rest nimic, doar caterinca deja expirata. Ce sa ii faca lu asta? E deja in lumea lui, plin de ridicol si penibil.

 

Eu zic ca nu i s-a blocat nici o roata, a intrat DSC-ul si asa se simte ca parca iti blocheaza o roata, mi s-a intamplat si mie si asta mi-a fost senzatia. A alergat masina si X3-ul nu e masina de luat curbe la limita.

 

Da. Cred si eu ca asa s-a intamplat.

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Evident:

 

Titlu in gandul: Mircea Dinescu a fost rănit uşor într-un accident de circulaţie. La 100 km/h, o roată i s-a blocat, iar maşina a ieşit de pe drum şi s-a izbit de un copac

 

De aici reiese ca cine stie ce cazan conducea. Pfff

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Adevarul numai el il stie. O fi bine pentru asigurare sa zica ca i s-a blocat roata? L-o fi invatat cineva (avocat) sa zica asta? Omul poa sa zica orice era singur in masina, inclusiv ca Basescu i-a sabotat masina :sorcerer: Edited by Sedan
Link to comment
Share on other sites

Mda , trebuie sa fii copil sa crezi ce a declarat el . S-a blocat roata , tot e bine ca nu a spus ca s-a blocat volanul sau sindromul toyota ca masina a accelerat singura . Cel mai probabil avea aprins becul de la ABS si DSc , nici una din ele nu functiona , a tras de masina si asta a fost . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am mers eu cu X5-ul mai tare pe niste curbe spre Voineasa si 120-130 e o viteza putin spus la limita, iei niste pietris si te-ai dus. Ca si gabarit E53 e cam la fel cu X3-ul.

 

Eu încă nu reuşesc să înţeleg de ce "trebuie" să iei o curbă (în care mai ai şi pietriş, eventual, să fie sexy până la capăt) cu 120-130? :roadrage: Altfel nu te poţi bucura de maşină sau cum? :whistling:

Edited by Letty
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu i s-a blocat nici o roata, a intrat DSC-ul si asa se simte ca parca iti blocheaza o roata, mi s-a intamplat si mie si asta mi-a fost senzatia. A alergat masina si X3-ul nu e masina de luat curbe la limita.

Dupa 4 ani de posesie si mers cu X3 pe toate tipurile de drumuri de pe lumea asta si in acelasi timp si cu alte masini, imi permit si eu sa-mi dau cu parerea.

 

DSC (ESP) iti blocheaza o roata sau mai multe, reduce gazul, etc dar in niciun caz nu-ti blocheaza o roata si sa te scoata in decor sa te infigi intr-un pom.

Aderenta, discutia cu pietrisul, e alta istorie...

 

Acum exprimarea cu luat curbe la limita... fara nicio gluma, eu vin cu X3 si tu vin-o cu ce masina vrei (autoturism nu vreun supercar) si vedem care e diferenta de viteza cu care intru eu in curba fata de tine cu o masina normala, nu suv. O sa vezi ca nu e nicio diferenta sau e una foarte mica.

Cand vorbesc, nu scriu versuri si-mi aduc aminte de o fugareala cu Dan Podoaba (cine-l cunoaste) si afirmatia lui a fost ceva de genul ca nu-si imagina niciodata ca un "tractor" ca X3 sa stea pe curbe (urcarea la Ranca catre Transalpina) astfel incat el cu un autoturism destul de preparat sa nu se poata tine dupa el si sa-l enerveze la culme.

 

X3 este foarte previzibil si neutru pe viraje iar DSC intervine cand se intrece masura in mod exagerat. Masina e foarte usor controlabila si cu DSC dezactivat total.

Nu stiu cum o fi cu Pirelli Scorpion de 235 fata/spate ca am condus dar nu la limita, insa cu 235 fata si 255 spate cu Dunlop Sp Sport 01 echipare de fabrica pe 18, nu ai ce sa reprosezi masinii si nu o spun doar eu ci multi altii care au testat masina.

Link to comment
Share on other sites

Dupa 4 ani de posesie si mers cu X3 pe toate tipurile de drumuri de pe lumea asta si in acelasi timp si cu alte masini, imi permit si eu sa-mi dau cu parerea.

 

DSC (ESP) iti blocheaza o roata sau mai multe, reduce gazul, etc dar in niciun caz nu-ti blocheaza o roata si sa te scoata in decor sa te infigi intr-un pom.

Aderenta, discutia cu pietrisul, e alta istorie...

 

Acum exprimarea cu luat curbe la limita... fara nicio gluma, eu vin cu X3 si tu vin-o cu ce masina vrei (autoturism nu vreun supercar) si vedem care e diferenta de viteza cu care intru eu in curba fata de tine cu o masina normala, nu suv. O sa vezi ca nu e nicio diferenta sau e una foarte mica.

Cand vorbesc, nu scriu versuri si-mi aduc aminte de o fugareala cu Dan Podoaba (cine-l cunoaste) si afirmatia lui a fost ceva de genul ca nu-si imagina niciodata ca un "tractor" ca X3 sa stea pe curbe (urcarea la Ranca catre Transalpina) astfel incat el cu un autoturism destul de preparat sa nu se poata tine dupa el si sa-l enerveze la culme.

 

X3 este foarte previzibil si neutru pe viraje iar DSC intervine cand se intrece masura in mod exagerat. Masina e foarte usor controlabila si cu DSC dezactivat total.

Nu stiu cum o fi cu Pirelli Scorpion de 235 fata/spate ca am condus dar nu la limita, insa cu 235 fata si 255 spate cu Dunlop Sp Sport 01 echipare de fabrica pe 18, nu ai ce sa reprosezi masinii si nu o spun doar eu ci multi altii care au testat masina.

 

Eu vorbeam de luat curbele cu 120-130 în general, nu neapărat cu un X3... Chiar nu înţeleg "mania" asta de a merge la risc în zone şi situaţii... de risc. :frantics:

Edited by Letty
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit la diverse variante, rulment gripat, probleme la directie, planetara, etc... dar astea sunt doar presupuneri si din articol chiar nu se poate trage o concluzie cat de cat apropiata de adevar pentru ca nu e exista informatiile necesare.

 

Dar afirmatia cum ca X3 e o masina cu care nu se pot lua curbe la limita mi se pare mult exagerata. Sa se mearga cu orice alt suv din clasa cu X3 sau cu un suv mai mare si atunci vedem cum sta treaba... si nu ca e masina mea dar trebuie sa fim corecti cu realitatea.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, dar daca intru in contradictie cu tine, sunt convins ca nici pana disera nu terminam discutia. Eu nu cred ca X3-ul sta la fel de bine ca o masina compacta. Am avut X3 dar nu 4 ani ca tine, plus un an de X5. Nu mi s-au parut masini sa mergi sportiv cu ele. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, dar daca intru in contradictie cu tine, sunt convins ca nici pana disera nu terminam discutia. Eu nu cred ca X3-ul sta la fel de bine ca o masina compacta. Am avut X3 dar nu 4 ani ca tine, plus un an de X5. Nu mi s-au parut masini sa mergi sportiv cu ele.

Nu mai fi asa de convins. Daca ai argumente sunt deschis si dispus sa recunosc ca am gresit si are celalalt dreptate. Tu nu esti... un anume personaj.

 

Ai zis ca X3 nu sta la fel de bine pe drum ca o compacta. Pai cam sariram peste niste clase, mase, dimensiuni.

Eu afirm doar ca X3 sta aproape la fel de bine pe drum ca un autoturism si e mai apropiat ca si comportament rutier de un atutoturism decat de un SUV si in mod evident se diferentiaza de restul suvurilor.

 

Sportiv se poate merge cu orice, depinde la ce te raportezi.

 

In fine, din postul tau de mai devreme ai lasat sa se inteleaga ca X3 ar avea o problema cu stabilitatea, ceea ce nu e conform cu realitatea, cel putin din punctul meu de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbeam de luat curbele cu 120-130 ĂŽn general, nu neapĂŁrat cu un X3... Chiar nu ĂŽnĂželeg "mania" asta de a merge la risc ĂŽn zone Âşi situaĂžii... de risc. :frantics:

 

Depinde de cat de periculoasa e curba..o curba usoara poate fi luata lejer cu peste 200kmh. :D :shifty:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.