Jump to content

Accident M. Dinescu


Bala

Recommended Posts

Discutia asta am avut-o pe alfaclub legata de 159 unde eu sustineam ca are un ruliu foarte mare masina si mi s-a parut cam nesigura pe curbe, toti ceilalti sustinand contrariul, ca sta mai bine si decat un BMW in curbe. Sunt sigur ca era vorba doar de subiectivism, erau doar 2-3 care aveau 159.

 

Cum spuneam mai sus, viteza la limita, cel putin pentru mine, este in momentul in care nu mai esti comfortabil la volan, 120-130 fiind prea mult pentru X5 dupa cum am spus in postul respectiv. Cu siguranta se poate merge si mai tare fara probleme, nu contest. Dar nu poti merge sportiv cu X5/X3 fara sa fii solicitat, trebuie sa te cramponezi in scaun, volan etc. Pe aceasi zona am mers cu E46 330xi fara nici un stress.

Link to comment
Share on other sites

Chiar saptamana trecuta am avut pe cineva cu o roata blocata pe spate. A dus-o omul taras, cauciuc praf..

Problema a fost de la sabotul de frana, practic sa dezlipit ferodoul depe suport si a intrat intre butuc si suportul lui. A franat roata la fix. E nasol ca mai nou toti sabotii sint lipiti cu ceva adeziv, nu mai sint fixati cu nituri cum se facea mai demult.

Masina era un Aveo.

Link to comment
Share on other sites

Am patit-o si eu cu un Peugeot 307 SW din 2006 sa mi se blocheze roata din spate, din cauza rulmentului care ramasese fara cateva bile. Noroc ca eram in oras si nu aveam mai mult de 40-50 km/h cand s-a intamplat . Da al dracu' daca se auzea vreun huruit la el, sa anunte ca e ceva in neregula. Masina nu avea inca 100000 km si era teapana.
Link to comment
Share on other sites

sau sindromul toyota ca masina a accelerat singura .

 

 

nu sti cazul cu e60-ul , a carei cutie automata s-a blocat la 200+....masina nereactionand la frana...?!

 

Chiar nu ĂŽnĂželeg "mania" asta de a merge la risc ĂŽn zone Âşi situaĂžii... de risc. :frantics:

 

 

asta este in ADN-ul posesorilor de boliduri ! in special bmw :frantics:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mie X3 nu mi se pare foarte mare, nu e SUV in adevaratul sens al cuvantului, mie mi se pare mai degraba un touring mai cocotat si ceva mai inalt.

Totusi are niste dezavantaje native,garda la sol, centrul de greutate mai sus..eu zic ca fizica inca bate electronica, si pun banii jos inca pe un sasiu reusit vs elecronica la greu, controlul tractiunii (lucruri foarte ultile de altfel si bune de avut, cu siguranta ca sporesc siguranta activa) , mai ales ca un sasiu reusit, echilibrat poate benficia si el din plin de electronica, nu o exclude.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

X3 e fix cat un X5 E53, le-am pus unul langa altul si le-am comparat.

 

A fost acum la stiri despre accident, au aratat si masina, cred ca i s-a rupt ceva la suspensie la roata stanga spate, era roata oblica inspre interior, ca si cum s-ar fi rupt planetara/brate.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de cat de periculoasa e curba..o curba usoara poate fi luata lejer cu peste 200kmh. :D :shifty:

 

Razvane, nu vorbeam de curbe "usoare"... :rolleyes:

 

asta este in ADN-ul posesorilor de boliduri ! in special bmw :frantics:

 

Oh, yes... 8)

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am uitat pe linkul cu filmulete dar sa stii ca X3 e o masina extraordinar de buna in offroad...light.

Ca pasionat si participant cu utilaj (nu ma refer la X3 ci masini adevarate de offroad) la iesiri offroad, chiar si extrem, iti spun ca in afara de vreo 4-5 masini de serie care sa zicem se descurca, restul de 4x4, fie ele 4x4 clasic sau suv, cam sunt pistoale cu apa...

 

X3 isi face treaba super bine atata timp cat cel de la volan stie ce vrea si unde se baga. Atata timp cat nu intri in noroi mai mare decat garda la sol si ai pneuri cat de cat ok, X3 e super.

Daca il bagi in offroad greu, ai tu o problema si nu masina :D

Asa a fost el proiectat. Unghiul de atac, cel ventral si de degajare nu sunt specifice unei adevarate masini de offroad. X-drive isi face treaba super bine, mai ales de la generatia 3 incoace (incepand cu faceliftul). Primele doua generatii de x-drive au cam fost rateuri.

 

@WLF, Alfa 159 vs e90 sta mai bine pe drum in 3 situatii din 10. E vorba de un test, din pacate nu mai am link, unde Alfa l-a batut pe e90 la 3 dintre probe.

Mie imi plac mult Alfele ca design, tinuta de drum. Din pacate sunt grele si nu stiu cum naiba dar sunt lentute ca reprize comparativ cu BMW.

Aspectul fiabilitate care e oarecum discutabil, e tot in favoarea BMW.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Ok, X3 3.0sd M nu este ca un seria 3 pe viraje, testat. ĂnsĂŁ o duce foarte bine ĂŽn comparație cu alte mașini.

 

Este echilibrat bine, aproape 50/50. DacĂŁ bruschezi ĂŽn curbĂŁ sau intri foarte tare, fuge de spate, se redreseazĂŁ foarte ușor. Știu ce vorbesc, cĂŁ nu mi s-a ĂŽntâmplat doar o datĂŁ și aveam mult peste 100.

 

Unii vĂŁd X3-ul ca una dintre cele mai nesigure mașini, mie mi se pare extrem de ușor de mers cu ea. Am mers cu 180 pe viscol, potiuni de uscat cu zĂŁpadĂŁ, ĂŽn fine, nu ĂŽncercați asta acasĂŁ.

 

DacĂŁ derapeazĂŁ, o face progresiv și simți bine mașina. Eu oricum las mereu o marjĂŁ destul de mare de manevrĂŁ.

 

Normal sĂŁ nu fie ca o seria 3 pentru simplul motiv cĂŁ este mai ĂŽnaltĂŁ și mult mai grea. Și serie 3 dacĂŁ primește vreo 500kg va pierde din agilitate. O sĂŁ vedeți cĂŁ la modele "ușurate" se bucurĂŁ și la 50-100kg ĂŽn minus.

 

Cât privește virajele și mersul tare cu un X3, eu sĂŁ fiu sĂŁnĂŁtos. DacĂŁ nu m-am rĂŁsturnat pe Ring cu S-uri luate cu pedala la fund, mi-e greu sĂŁ cred cĂŁ se poate destabiliza așa de grav la 100 la orĂŁ. Sincer am mai mult curaj cu X3-ul meu decât cu multe sedanuri cu care am mers sau hatch-uri. De fapt e mult mai stabil decât fostul meu Golf V. Mai conteazĂŁ și alte aspecte la o mașinĂŁ. Culmea, frâneazĂŁ și mai bine. Nu putem generaliza doar pe clase.

 

Accidentul mi s-a pĂŁrut ciudat. Poate chiar a avut o defecțiune, cine știe. Eu dacĂŁ aș avea ceva la mașinĂŁ, fie mergeam ĂŽncet, fie o aduceam pe o platformĂŁ. E câteva milioane și cred cĂŁ are bani.

 

Alte explicații ar putea fi o suprareacție a șoferului. X-urile astea sunt ĂŽn esențĂŁ niște mașini RWD care trimit și pe fațĂŁ când este nevoie. Pe lângĂŁ datele disponibile pentru x-drive, pot confirma prin uzura anvelopelor. Se vede acolo cĂŁ spatele trage mult mai mult decât fața. Similar cu sistemele 4x4 la care fața trage mai mult și anvelopele fațĂŁ se uzeazĂŁ mai repede.

 

DacĂŁ chiar i s-a blocat o roatĂŁ, se poate ĂŽntâmpla la orice mașinĂŁ. Și eu mĂŁ gândesc de multe ori cĂŁ pun prea mare bazĂŁ pe un fier practic, care este predispus la defecțiuni mai mult decât aș vrea sĂŁ cred. Mașinile sunt pânĂŁ la urmĂŁ un morman de fiare.

 

Pe topicul meu spuneam cĂŁ din teste reiese cĂŁ X3-ul este o mașinĂŁ chiar solidĂŁ. MĂŁ bucur cĂŁ a fost așa.

 

Bine cĂŁ a scĂŁpat. Tind sĂŁ nu cred cĂŁ a fost o defecțiune.

Link to comment
Share on other sites

In testul facut de Clarkson, spune ca X3 e foarte aproape de o masina normala, ca si comportament pe sosea. Mie mi s-a parut ca e identic cu E53 ca gabarit, cel putin daca le pui unul langa altul, exact cum spunea si el, diferenta e de doar 2 inchi. Posibil sa fie X5-ul mai barca, probabil e si mai greu.
Link to comment
Share on other sites

Cu ocazia asta mi-am adus aminte de un clip

privind x3-ul precedent :)

 

E chiar asa dezastruos pentru off-road?

 

 

Filmul e o prostie. La fel cum ĂŽncerca sĂŁ urce cu X6 pe iarba udĂŁ.

 

Are 20cm garda la sol. DacĂŁ o bagi pe un drum fĂŁcut pentru mașini cu garda la sol 30cm, treaba e simplĂŁ.

 

Altele sunt problemele. De exemplu câți au pe X3 gume tot-teren? FĂŁrĂŁ gume este inutilĂŁ chiar și acolo unde unghiurile de atac și degajare ar fi ok. Nici Land Rover nu a permis accesul pe teren accidentat fĂŁrĂŁ gume speciale. Și alea au electronice șmechere de off-road. Șmecheria este cĂŁ nu se vând cu acele anvelope, ci cu unele de stradĂŁ. De asta mai rĂŁmân unii blocați cu Land Rover pe câmpuri.

Link to comment
Share on other sites

WLF, parca 8cm e diferenta intre x5 vechi si x3. Portbagajul la x3 fiind chiar mai mare.

Totusi, inaltimea masinii si multe altele sunt diferite. Sunt doua animale diferite in mod evident.

 

Daca ai comparat vechiul X5 cu X3 si ai concluzionat ca X3 se comporta ca vechiul X5 esti in eroare :D

 

La fel si cu situatia urmatoare. Prima generatie de X3 comparativ cu a doua, adica dupa facelift care de fapt a fost mult mai mult decat un facelift, mare diferenta intre ele. Sunt practic doua masini diferite. X3 din 2007 incoace sau de cand a iesit facelift, e super ok.

Link to comment
Share on other sites

Eu aveam X3 3.0i 2006, fara facelift dar cu pachet M si suspensie sport, insa nici o luna nu l-am apucat sa il forjez ca l-am adus din USA sa il vand si l-am dat foarte repede. 2 inchi deci 5 cm diferenta intre ele.
Link to comment
Share on other sites

ConteazĂŁ mult cine conduce mașina și la ce se raporteazĂŁ. Deja devin OT.

 

Când am vândut Golful, i-am arĂŁtat noului proprietar ce poate mașina. Am fost cu el la 2 plimbĂŁri mai lungi, dar am condus numai eu, asta a fost condiția. ĂncĂŁ nu fĂŁcusem actele.

 

La 2 zile mi-a spus cĂŁ nu o poate controla. DupĂŁ alte câteva zile mașina a fost lovitĂŁ. Eu mersesem cu ea 2 ani fĂŁrĂŁ probleme și mașina fusese verificatĂŁ complet.

 

Nu trebuie sĂŁ ceri unei mașini ce nu poate și totul va fi bine pentru toatĂŁ lumea.

 

DacĂŁ mergi cu X3 ca și cum ar fi M3, atunci X3-ul nu are nici o vinĂŁ.

 

Drept dovadĂŁ cĂŁ poate fi condus tare este și filmul de pe 5th gear. Dar nea gigel ĂŁla e pilot totuși. Un șofer MULT peste ce știu eu.

Link to comment
Share on other sites

Cand viteza face condusul incomfortabil, eu zic ca nu mai e mult pana la o prostie. Mie mi s-a parut foarte aiurea de condus pe curbe stranse si drum ingust unde nu poti macar sa mergi pe toata soseaua, scutura si te arunca dintr-o parte in alta si chiar trebuie sa te cramponezi pe volan. Mai mult de 120 deja e raliu. In aceleasi conditii, cu E46 era relaxant. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

eh.. defectiune pe naiba...

asa credeam si eu initial si tindeam sa ma enervez inca odata pe bmw ca e probabil singura marca la care ti se aprind 2 becuri pe bord si nu iti scade puterea, nu iti moare motorul si lesina incet pe dreapta, oarecum previzibil, ci ti se blocheaza directia/rotie/frana si intri in pom.Scandalos!

Pana am vazut reportajul despre accident, la protv..dar cred ca imaginile sunt aceleasi si la alte posturi... in care x3-ul apare cu jante diferite fata-spate(doua cu doua)...

acu va dati seama ca treaba asta, impreuna cu faptul ca totusi statea de 2 zile cu niste defectiuni tehnice la electronica sau mai rau... dau o impresie clara despre cum isi intretinea omul asta masina...

el e de fel mai ..din topor asa.. stil.. dacie 1310 care a pus mana pe bmw... si cel mai probabil a neglijat masina, a carpit una alta.. ca ce dreq.. suntem romani.. asa ca, n-ar fi nicio surpriza sa i se fi crapat vreo placuta de frana sau disc, sau cine stie ce era la vreo janta d-aia desperecheata si deja accidentul era gata.

Oricum.. omu nu e cu tigla pe casa, asa ca departe de adevar ca x3-urilor le se blocheaza cate ceva din senin si risti sa mori intr-un copac.Plus ca ..l-a protejat destul de bine masina, asta e clar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Buna asta cu placuta.

Pai daca se uzeaza in exces poate sa sara pistonasul de la etrier de la locul lui, se pot intampla multe...

 

@WLF, suspensia la modul spus de tine a fost aspru criticata.

Din motivul asta, eu avand pachet sport pe masina, am optat totusi sa am suspensia normala ca duritate. Si bine am facut. Pot spune ca e "suficient" de dura.

 

Problemele de stabilitate, topaiala care le zici tu, nu le am pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Da, avea roti diferite pe masina, sau poate avea doar una diferita, cele de pe spate sunt diferite de dreapta fata si stanga nu se vede.

 

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/nu-mi-dau-seama-ce-s-a-intamplat-poetul-mircea-dinescu-victima-unui-accident-de-circulatie.html

 

Cu siguranta unul din becuri era cel de la presiunea in roti, trebuia resetat sistemul mi se pare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.