Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

Probleme cu un BMW 318i


Recommended Posts

in urma cu o saptamana mai exact... m-am dat cu masina pe ploaie torentiala, asta nu ar fi nimic daca nu as zice ca am stat cu masina pornita sub niste jgheaburi... toate bune si frumoase am dat o mica tura cu masina pe la jumatatea ei turometrul a scazut pe 0 intr-un final a raspuns la acceleratie si a revenit a mai facut odata figura... am mai stat cu ea pornita am mai dat o tura am mai lasat-o pornita si am oprit. oprita a ramas. am depistat putin mai tarziu ca furtunul de alimentare cu benzina de tur era slabit si pierdea benzina... am remediato. dar nimic. am verificat electromotorul. acum am depistat ca nivelul in baia de ulei este ridicat avand benzina in baie. si una peste alta nu da scanteie la bujii. de 1 saptamana incerc sa ii dau de cap si nu reusesc am ajuns la capatul puterilor. pls help. nu sa aprins nici un martor in bord ulei sau apa. niciodata....masina o am de 4 saptamani...
Link to comment
Share on other sites

Verifica pentru inceput daca ai apa in compartimentul calculatorului (DME).

 

Uite un filmulet in care arata cum ajungi la el (pana la secunda 20 din film).

 

 

ok... l-am verificat in compartiment nu parea a fi apa... mentionez k nu am scos calculatorul... insa azi am pus contactul pe pozitia a2a iar injectoarele aruncau benzina fara sa opreasca... nu stiu daca e normal. dupa ce am vazut asta am scos si calculatorul parea sa aiba niste picaturi de apa pe el...

Link to comment
Share on other sites

Era umed pe langa el? Praful ala de acolo era ud? (asta in conditiile in care a plouat din nou ca atunci cand s-a intamplat "buba").

 

 

praful era uscat si nici o urma de umiditate insa pe carcasa calculatorului am gasit cv picaturi.... posibil condens? ceva? sambata seara dupa toate intamplate am inschis masina iar seara erau aburite geamuri tot. iar duminica dimineata cand am deschis masina ma sufocam de umiditatea care era in masina.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu e sa gasesti un tester, ii faci o diagnoza, vezi ce erori apar.

 

Una peste alta, daca uleiul e plin de benzina, e bun de aruncat.

 

 

ok... deci se pare k e calculatorul dus... dar acum e acum... dupa ce cod anume imi dau seama care calculator e bun pentru masina mea? ce serie trebuie sa semene? sau nu trebuie sa semene habar nu am fiecare cu seria lui unii zic ca o serie altii zic ca alta... sunt indus in eroare:|

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.