Jump to content

318i '99 - consum 10 l indiferent de regimul de mers - DE CE ? -


gutu.ion

Recommended Posts

Salut,

 

Indiferent de regimul de mers (constant 100 sau 170 km/h pe o distanta dus-intors de 500 km) consumul este aproximativ 10 l / 100 km.

Nu va legati de viteza constanta ... cine circula noaptea pe DN2 Bucuresti - Bacau,sau mai departe, STIE !

La tester imi da eroare pe lambda dupa catalizator.

Noxele nu ies bine in relanti dar ies bine in turatii.

 

Stiu ca sunt probleme cu determinarea, de tester, a paramaterilor de functionare a sondelor lambda.

 

Parca ma bate gandul ca tot de la sonda lambda pre-catalizator ar putea fi ... si totusi sonda post-catalizator daca nu mai este in parametrii ... ce simptome da ?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

eu, din cate am vazut aici pe forum, cam toate au acelasi consum dar am intrebat un mecanic si mi-a spus, ca totusi, consuma prea mult.

dacaa r fi de la debitmetru, masina nu ti-ar mai trage deloc si oricum, din cate am vazut 318-le dupa 2,700 in sus trage si el mai cu viata

Link to comment
Share on other sites

si eu in oras 10 am iar in afara sub 8.2 nu scad, desi merg cu max. 130km/h

 

Eu nici 9,8 l / 100 km nu am vazut afara, fie ca merg cu 100 km/h, dar nici la 10,5 - 11 l / 100 km nu am ajuns, cata forja i-asi da.

Nu ma plang de consum, dar nu e normal sa consume constant, indiferent de regimul de mers, mai ales ca la ciudatenia asta ... va dati seama cum merg cu ea.

Link to comment
Share on other sites

eu iti recomand sa schimbi filtrul de combustibil, nu cum fac foarte multi si anume " ca la benzina nu se schimba, cum se schimba la un diesel " si apoi, o sa ai si un consum mai mic.

de altfel, schimbati si filtrul de aer si atunci, vezi daca iti mai consuma asa de mult.

Link to comment
Share on other sites

eu iti recomand sa schimbi filtrul de combustibil, nu cum fac foarte multi si anume " ca la benzina nu se schimba, cum se schimba la un diesel " si apoi, o sa ai si un consum mai mic.

de altfel, schimbati si filtrul de aer si atunci, vezi daca iti mai consuma asa de mult.

 

Ma refer strict la sondele lambda ... filtrul de benzina l-am schimbat acum 9.500 km. ... si bujii, filtru aer, ulei, filtru ulei ... si valva PCV.

Deci, care sonda lambda, pre sau post-catalizator credeti ca poate da simptom de consum constant 10 l / 100 km, indiferent de regimul de mers ???

Plus, din cauza careia depasesc noxele la relanti dar sunt OK in turatii ???

 

Scuze, am vazut dupa ce am postat ... repet, nu ma plang de consum, 10 l/1oo km cand mergi afara cu 170 km/h este foarte bun.

Problema este ca acelasi consum (10 l / 100 km) scot si daca merg cu 100 km/h.

Edited by gutu.ion
Link to comment
Share on other sites

Ok schimba sonda lambda si vezi ce se intampla ! Este foarte posibil sa fie de la ea 1 Eu cu al meu 318 dupa un drum de 3200 de km am avut consum mixt 7.2 dar nu am depasit 130 !

 

Asta si intentionez .. dar asi vrea sa stiu carea da acest siptom ? Sonda lambda post sau pre-catalizator ???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu s-a mai lovit nimeni de aceasta problema ?

 

1. Consum constant 10 l/100 km. indiferent de viteza (100 sau 170 km/h)?

2. La relanti nu ies noxele dar in turatii da.

3. La tester Carsoft, sonda lambda post-catalizator lucreaza in 20% si pre-catalizator 100% (de precizat ca sunt foarte greu de detectat erorile la sondele labda.

 

Off topic : La 170 km/h consumul este f.f.f.f. bun, dar acelasi consum la 100 km/h, este frustrant.

Asa cum am mai spus, nu ma plang de consum dar masina asta (datorita consumului) ma imbie la un anumit regim de viteza ....

Link to comment
Share on other sites

ce consum aveti voi la 318..eu afara la mers relaxat (80-130) pe computer am 5,9 iar la pompa 6,3.

 

 

Eu unul nu ma plang si treaba sta cam asa (318i/1995):

 

In Bucuresti - la regim de mers PIANO undeva la 9,5% si 11% cu AC

- mers sportiv consum intre 14 si 17% (in funtie de cate semafoare prind)

 

In afara - ca idee am avut doua drumuri saptamana trecuta: unul pana la Constanta, nu am depasit de 140 km/h si am calculat consumul la 6,7%; si un drum facut pana la Targu Ocna la care mi-a iesit un consum mediu de 7,3%(folosit cam jumatate din drum la ducere AC). Eu zic ca am facut consumul corect avand in vedere ca am facut plinul de fiecare data la plecare si la intoarcere(ca doar era pe banii de la servici :rolleyes: ).

Benzina folosita uzual Petrom 99

Link to comment
Share on other sites

Consum mediu de 7,2 mi-a iesit pe un traseu romanica italia,insa in oras ma cam arde...in jur de 11,5/100km.

On,si mie mi-a dat eroare la lambda pre catalizator insa nu am schimbat-o(urmeaza s-o schimb),si am inteles ca are legatura cu consumul.

Link to comment
Share on other sites

consum mare e de la aer fals, debitmetru, sonda lambda..

Sonda lambda e consumabil si se schimba regulat, in functie de tip unele la fiecare 120k km, altele la 160k km..

In sfarsit o parere pertinenta. Pai daca ti-a iesit pe tester sonda de dupa catalizator normal ca aia trebuie schimbata. Tu acuma de ce ai mai facut testul la masina ca sa schimbi altceva care nu este cu problema sau ai auzit pe la unul si la altul si acum esti in dubiu.

Iti dau eu un sfat daca iti consuma 10 si la 100 si la 170, pai mergi frate cu 170 si ai terminat povestea. :good:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.