Jump to content

BMW 520d M6 2009 vs A4 B8 2008 manual. Propuneri in vederea achizitiei ?


HIM

Recommended Posts

Pai din cunostintele mele cea mai economica masina diesel este 318d 2010. Daca nu e asa sa ma contrazica cineva.

 

habar nu am, oricum cred ca 316d ar fi mai economic, asta din gama bmw, restul nu stiu.nu cred ca un 318d ar fi mai economic ca de exemplu un lupo

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea Skoda nu a avut pe nici o Fabia consum mic. Tin minte am fost nevoit odata sa inchiriez Fabia 1 cu motor de 1.2 benzina. Am ramas masca cand am vazut ca o masina mica si fara putere poate consuma si 12 in oras. Mentionez ca masina era noua, in jur de 4-5000km. Edited by wug
Link to comment
Share on other sites

Bitz, crede-ma (pe testate), VAG nu mai e demult la nivelul ala de consum. Odata cu trecerea la motoarele PD s-a schimbat total ecuatia. S-au inecat in propria glorie a anilor de apogeu. ;)

A fost si unul din motivele pentru care m-a "furat" BMW-ul.

 

PS: azi a trecut un coleg sa-mi vada masina. El are o Skoda Fabia 2010, motor de 1.4tdi. Nu-i venea sa creada ca tancul meu consuma mai putin decat jucaria lui... :thumbsup:

Stiu ce zici , au tras pe PD-urile alea ale lor cand toata lumea a trecut la CR , dar au avut si vanzari enorme.Acum au trecut si ei la CR de vreo 3 ani si am inteles ca au facut bine.

 

Dupa parerea mea Skoda nu a avut pe nici o Fabia consum mic. Tin minte am fost nevoit odata sa inchiriez Fabia 1 cu motor de 1.2 benzina. Am ramas masca cand am vazut ca o masina mica si fara putere poate consuma si 12 in oras. Mentionez ca masina era noua, in jur de 4-5000km.

 

Incearca un 1.4 TDI si o sa vezi super economie.

Link to comment
Share on other sites

Da, e mai bine cu CR. Dar le-au implementat abia de la sfarsitul anului 2008/inceputul 2009. Sunt la prima generatie de CR. Pe cand cei de la BMW... chiar au imbunatatit cateva generatii deja.

 

Referitor la 1.4tdi al lor, tocmai spuneam mai sus constatarea facuta. Si inca un lucru demn de luat in seama: vibratiile si zgomotul. :D

Noi ne plangem de motoarele in 4 cupe ca vibreaza mult. Cand am condus un 1.4tdi in 3 pistoane, mi-au barait urechile 2 ore dupa...

Acum a aparut si 1.6 CR. Dar problemele apar deja din fasa. Ii prezic acelasi viitor ca al motorului de 2.0

 

Si un alt lucru deloc de neglijat pentru drumurile noastre e soliditatea si simplitatea suspensiei si a trenului de rulare in general.

Dar sa nu intru mai mult in detalii... Sunt ok si Audi. Dar sunt alta clasa, parerea mea. :)

 

Scuze pentru multiplele offtopic-uri. Tot BMW as alege.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

In fine, devinem de la topic si o sa fim "curentati". Nu ma contrazic, am vb doar din cunostintele mele.

 

Daca tot am ajuns la consum: 520d LCI 177cp vs A4 2.0 TDI 143cp. Ambele pe cutii manuale. Care ar fi mai eficienta in privinta consumului in oras?

Link to comment
Share on other sites

Ok, dar acum pentru 1 litru extra as prefera Bmw fiind clasa mai mare iar pretul cat de cat cam acelasi. Stiu ca la Bmw are 6 viteze automata, iar la Audi 7 viteze. Am citit de curand ca sunt si cu 8 viteze la Audi. Poate cineva sa confirme?
Link to comment
Share on other sites

Ok, dar acum pentru 1 litru extra as prefera Bmw fiind clasa mai mare iar pretul cat de cat cam acelasi. Stiu ca la Bmw are 6 viteze automata, iar la Audi 7 viteze. Am citit de curand ca sunt si cu 8 viteze la Audi. Poate cineva sa confirme?

 

asa este, multitronicul cu 8 viteze, a avut un prieten pe A4 model 2009!

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Ok, dar acum pentru 1 litru extra as prefera Bmw fiind clasa mai mare iar pretul cat de cat cam acelasi. Stiu ca la Bmw are 6 viteze automata, iar la Audi 7 viteze. Am citit de curand ca sunt si cu 8 viteze la Audi. Poate cineva sa confirme?

 

Depinde, au fost mai multe optiuni.

 

Audi, la diesel are CVT, nu are cutie automata propriuzis.

 

 

Au mai fost niste cutii DKG in 7 trepte, optionale, dar dupa 2009, si numai pe benzina, si nici alea nu sunt cutii automate, ci unele manuale robotizate, fara ambreiaj.

2008 e exact cand au facut trecerea la ultimul model, asa ca trebuie sa fii mai specific, vorbesti de modelul nou , inca in fabricatie, sau de B7, care a expirat in 2008 ?

 

 

 

 

In 8 trepte are BMW, dar nu la seria 3, ci noua serie 5. Audi nu are asa ceva din cate stiu, nu pe A4 oricum.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@DOMI Audi A4 B8 din 2008 motor 2.0 TDI 143cp.

 

@bitz Quattro sunt rare si nu prea am nevoie in oras. Pe langa aspectele astea sunt scumpe in draci cele cu quattro. Ca si tractiune, Da ai dreptate nu se poate compara vreodata cea spate cu cea fata. Exact cum spunea un prieten, ce e mai greu sa tragi sau sa impingi? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

la diesel au doar CTV, cum a spus.

Tehnic vorbind nu are trepte de viteza propriuzis, dar poti selecta 8 pozitii am impresia.

Au fost probleme si cu astea tot picau, au fost unele modele mai nefericite, in special cele de pe 18.T, modelul mai vechi.

Sa o verifici atent, trebuie sa schimbe extrem de lin si pe modul manual si automat, chair mai lind ecat o automata.

Daca simti cel mai mic soc, fugi. Costa o groaza reparatia. Nici nu stiu daca se face rebuild si cat costa..

 

 

 

 

 

Sa te uiti in istoric daca s-a schimbat uleiul si filtrul la ea, se face la 50 k km in mod normal, e inclusiv recomandat de Audi.

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Comparatia e cam ...mere cu pere! Sunt clase diferite de masini si .... Apoi, sunt masini total diferite ca si constructie: un motor longitudinal, in spatele puntii fata vs unul transversal, in fata puntii fata! Deci, comportamente total diferite! Motorul AUDI nu e rau , dar cel de la BMW este superior. Depinde de ceea ce vrei TU de la o masina! Doar consum mai mic? Alege AUDI. Butoane mai multe, materiale mai bunicele si asamblare mai precisa? Tot AUDI. Daca vrei putere, comportament dinamic superior, tehnologie noua, alegi BMW. E doar o problema de NEVOIE a TA!!!
Link to comment
Share on other sites

Salutare HIM !

 

Intervin si eu in discutie, pentru ca am avut si eu oarecum aceeasi dilema : BMW seria 5 sau Audi A6?

Prietenii mei ma cunosc drept un tip foarte atent la detalii. Enervant de atent si chitibusar. Si...nu pot sa-i contrazic :)

Dupa aproape un an, timp in care m-am documentat, am analizat, am vorbit cu niste prieteni care sunt ingineri R&D la Audi ,.....am ales BMW.

De ce?

Pentru ca in ceea ce priveste motorul, este mult mai fiabil decat concurenta Audi & Mercedes.

Pentru ca E60 are un look mai "agresiv" decat A6 / A4 / A8, etc. ( parerea mea )

Pentru cutia automata care functioneaza incredibil de lin. Prietenii mei de la Audi mi-au spus ca se merita sa fie cu cutie automata doar daca as lua A6 cu motorul de 3.0 TDI.

Pentru pretul de revanzare ( ca doar nu voi ramane o viata cu masina asta ), care reflecta imaginea de marca premium mult mai bine decat o face Audi......if you know what I mean ;)

 

Iti sugerez sa te gandesti bine, sa analizezi atat aspectele rationale cat si cele emotionale, si apoi sa tragi o concluzie.

Succes ! :thumbsup:

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Costurile sunt tot pe-acolo la consumabile. Dar cand vine vorba de intretinere (bucsaraie si brate) te rupe Audi la ce caruta de brate are pe el. Si nu prea poti schimba doar cate unul pentru ca iti cad pe rand toate pe urma (vorbesc din experienta).

In plus, la unele serii de Audi (mai ales de prin 2005 incoace) multe din butoanele (si har Domnului au destule) din consola sau usi au un prost obicei de a se coji (pentru ca unele sunt vopsite, nu au culoarea nativa a plasticului) si raman albe.

Link to comment
Share on other sites

Da, multam pentru interventii. Partea naspa e ca nu prea mai accepta fara TVA dealerii din DE. Am sunat la vreo 3 reprezentante BMW si au zis ca vand doar BRUTTO. :angry:

 

Asta probabil din cauza firmelor nasoale prin care cumpara romanii masini din DE, majoritatea nefiind platitoare de TVA. Am incercat sa-i explic la telefon ca e firma mea, ca are vechime, ca nu se ocupa cu comercializare auto ... nimic... neamtu e neamt.

 

Damn it ... inca o tampenie din partea romanilor. :wild:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.