Jump to content

BMW E39 528i


Recommended Posts

In primu rand va Salut pe toti!!! De ieri sunt posesoru unui BMW 528i hidramat am cateva prb. la el care le-am vazut abea pe autostrada...

1-Imi sta becu aprins de la ASC tot timpu

2-Am usa pe dreapta fata blocata,stiti cumva cum pot sa o deschid?

3-Imi arata in bord tot timpu -40 grade cica e senzoru ala de afara..prb. e ca nu am gasit nici un senzor sau nam stiut unde sa caut (in dreapta sub bara este nu?)

4-Nu se ridica si nu coboara perdeluta.

5-cred ca e limitat...pe manual ii trag cu a 4-a pana in 4000Rpm mai mult nu urca,iar pe hidramat iam dat maxim 170Km/h si intarzie mult acceleratia...de la ce ar putea fi?

6-Vreau sa cumpar casetofonu ala original al masini care poti umbla si la calc. masini...toata consola aia..si aia de la clima.

 

Ma puteti ajuta si pe mine?

Link to comment
Share on other sites

salut

1-daca sta becul de la asc aprins inseamna ca e dezactivat

2-la ce te referi cand spui ca e blocata, este incuiata si nu se descuie sau nu merge deschisa nici din exterior nici din interior

3-senzorul sigur este de vina, credd ca in bara este, sau poate e sub oglinda din dreapta

4-ori este o problema electrica(de contact) ori este de la motoras, afli pe tester asta, daca nu o vede inseamna ca nu e alimentata

5-nu am nici macar o idee

6-gasesti la dezmembrari sau mai vand baietii pe aici pe forum, probabil tot din dezmembrari

 

5- nu cred ca are vreo legatura limitarea, daca era limitata trebuia sa accelereze normal pana in punctul in care e limitata

Link to comment
Share on other sites

Salut. Usa nu se deschide nici din interior nici din exterior...(trag de maner din interior iese tamburusu ala da nu se deschide) cred ca e stricat mecanismu de la centralizat ca nu se aude nimic la usa.Ma duc sa ii scot mufa de la debitmetru sa vad ce face cu ea scoasa,si cu perdeluta ma duc tot azi sa vad ce are si aia...Cu ASC ala am apasat pe buto nu se stinge nu face nimic sta aprins tot timpu...are vreu senzor ceva si ala? Edited by Scout
Link to comment
Share on other sites

pentru ASC aprins tot timpul este de vina senzorul de ABS de la roata (trebuie sa-i verici pe toti) ...ai pe fiecare roata in fata si unul in spate la roata din dreapta parca ..eventual ,daca nu sunt rupti sau deteriorati trebuie sa mergi la tester care-ti va spune exact care din ei are probleme...pentru usa trebuie sa dai scaunul in spate de tot si sa desfaci fata usii pt a vedea problema (ma gandesc ca sunt desprinse sistemele de parghie care actioneaza inchiderea usii ((am o problema asemanatoare numai ca la mine se deschide din interior ...doar ca nu am av timp sa o repar si nu ma deranjeaza f mult pt ca e usa din spatele soferului)) ... :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat usa. Haideti sa va spun cum,ca poate mai pateste cineva la fel...sper sa nu.Pe fata de usa unde scrie AIRBAG/SRS desfaci partea aia care sare cand se deschide airbag-ul...dar aveti grija sa nu rupeti clemele in care se tine(eu am rupt una) mai are o "husa" dupa fata de usa la fel desfaci aia in dreptul la broasca si cu o surubelnita dreapra mai lunga o pers. tine tija in sus iar cealalta din masina apasa pe "clinchetul" dela tija ca sa se deblocheze,apoi tragi de maner si usa e deschisa...se scoate motorasu de pe broasca are o mufa apoi cu o surubelnita dreapta intre motoras si broasca ridici in sus si iese. la mine iesise motorasu si se blocase pe inchis,lam bagat la loc iam pus alta clema,vaselina in tot ansamblu si voila merge.Cu ASC inca nu am rezolvat ca nu am cric sa dau rotile jos,azi sper sa o fac si pe aia...si mai am cu perdeluta si sa vad ce are cu accelerarea de are intarziere asa mare.Stiti cat costa modulul ala ptr. geamuri depe usa soferului,ala cu butoanele? Edited by Scout
Link to comment
Share on other sites

Scuze moderatorilor de dublu-post,dar nu gasesc buton de EDIT. Am rezolvat cu perdeluta dupa cateva ore pierdute si un pachet de tigari fumat...avea o rotita rupta,si am dato unui preten a spus ca mio repera el maine...va povestesc mai incolo cum am facut. Va Salut.
Link to comment
Share on other sites

Ma ajutati si pe mine sa imi spuneti ce piesa este asta din poza? Cea unde am pus sagetuta? avea cablu rupt in ea piesa asta si nu stiu cum se numeste,si ce sa caut,merge facuta? http://img21.imageshack.us/img21/1069/tnaw800x60021480.th.jpg

care din ele ca sunt doua sageti,din poza nu se vede prea bine dar cred ca conectorul de la caudalimetru yar a doua sageata e clapetea de acceleratie

Link to comment
Share on other sites

Salut. nu am plaasticu ala...si nici scutu nu il are. Pai prima sageata ca de acolo iese un cablu cum e ala de la frana de la bicicleta care intra in a doua "sageata" dar pana sa scot piesa aia masina a mers,acum ca am scoso nu mai merge,nu se mai tureaza,da in nas..conteaza plasticu ala? Edited by Scout
Link to comment
Share on other sites

Da ala este,se gaseste sa cumpar doar cablu ala? sau trebuie sa cumpar tot sistemu? Numa probleme are masina...imi pare rau acum ca am luato...dar asta e.

daca dispui de ceva bani o poti pune la punc,daca nu vindeo.

plasticul ala e inmportant pt racirea masinii si ai face bine sal cauti mai ales acuma in vara,stai cu ochii pe indicatorul de la apa ca daca fierbi motorul sa zis cu el!!!

Link to comment
Share on other sites

Apa nu fierbe sta la 90 grade tot timpu...cand am adus masina mergea chiar daca avae cablu ala rupt,acum ca am scos piesa de tot nu sta relantiu,si daca vreau sa o vand tot trebuie sa o fac...mai bag bani in ea sa o fac pentru mine.
Link to comment
Share on other sites

E de rau daca apa sta doar la 90 de grade :).

De unde stii ca temperatura este de 90 de grade?

banuesc ca se refera la faptul ca indicatorul sta tot timpul in miljoc(cu indicatorul im miljoc temperatura apei poate oscila de la 77º la 95º,iar valoarea reala a temperaturii se poate vedea cu ajutorul meniului ascuns din bord test 7)daca indicatorul sta tot timpul in miljoc inseamna ca totul e ok,insa fara plasticul ala banuesc ca ventilatorul sta aprins tot timpul ceea ce nu este bine!

Link to comment
Share on other sites

Am mai descoperit o prb. nu se deschide portbagaju daca apas pe butonul din interiorul masini,am gasit actuatorul la dezmembrari cu 100 ron,ma duc azi sa il iau,si trapa nu se deschide toata,o tine undeva ceva,ca am vazut ca lasa niste urme pe plafon de cate ori am incercat sa o deschid...
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti. Ma montat actuatoru ala de la ASC+TC si acum imi face alte prb...Parca merge in 4-5 pistoane nu 6,mia umblat cineva la bobinele alea dela buji si alt "mecanic" care are tot un bmw mia spus ca se poate sa se fi ars vreo bobina de merge asa faza e ca ala le-a "verificat" cu motoru pornit cum pot sa le ferivic sa vad care e dusa? Sau ce pot sai fac? ca acum cu aeru conditionat pornit imi moare si motoru cand pun frana,daca il opresc merge normal. Stiti de la ce ar putea fi prb?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am si eu o problema cu trapa,sa rupt o clema de pe partea dreapta spre fata,care culiseaza pe sina,stiti cum se repara etc? sau macar imi poate spune si mie cineva cum scot trapa trb demontat plafonu?am inteles ca se poate scoate si pe afara..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.