Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Vand BMW 316i E30 1990 M40/B16


borozan

Recommended Posts

post-49135-0-88945900-1309704348_thumb.jpg post-49135-0-85748300-1309704367_thumb.jpg post-49135-0-19829800-1309704364_thumb.jpg post-49135-0-69470700-1309704360_thumb.jpg post-49135-0-43969500-1309704356_thumb.jpg

Cedez acest BMW oricui imi ofera 2500 Euro pe el (usor negociabil). Am 2 masini si nu le pot intretine pe amindoua asa cum ar trebui si e pacat sa se iroseasca un exemplar bine intretinut ca acesta. Are toate dotarile originale din fabrica mai putin volanul care este din piele cu 3 spite (cred ca provine de la clasa 5?), manerul schimbatorului si inchiderea centralizata cu telecomanda. Masina functioneaza impecabil. Singurul lucru pe care nu l-am putut remedia si nu inteleg cum functioneaza este reglajul farurilor pe inaltime. Oricum farurile sunt reglate bine si nu orbesc pe cei din sensul opus.

 

Masina are 194.000 km dar a fost intretinuta la sange de primul proprietarul german (contabil la Primarie sau ceva de genul asta) si nu a fost chiunuita cu liniute, drifturi si alte suprasolicitari. Motorul are EURO2 adaugat in Germania (G-Kat din fabrica), dar nerecunoscut de hotii de la Registru in 2008. Daca stie cineva cum as putea recupera taxa de 1300 Euro pe care am platit-o pentru inmatricularea masinii non-EURO as putea da masina mai ieftin. Are maxim 4000km rulati in tara.

Dotari:

- 4 roti metal BMW cu cauciucuri vara Vredestein, cu capace BMW originale

- 4 roti metal BMW cu cauciucuri iarna

- ambreiaj cu comanda hidraulica

- maner schimbator viteze cu forma ergonomica (Viktor)

- carlig de remorcare

- radiocasetofon Bavaria CII cu cod, cu antena retractabila care functioneaza

- servodirectie

- oglinzi reglabile electric.

 

La 1 Iulie are schimbate: discuri si saboti frana, tamburi cu cilindrii si arcuri frane spate, pivoti cu cap bara si bieleta directie dreapta, bucsa cap amortizor spate dreapta, lichidele de frana si racire, ulei Mobil si filtru ulei. Distributia e schimbata la 168.500 km in Germania.

Motorul functioneaza foarte bine, nu bate si nu consuma ulei, trage inca foarte bine, nu are scurgeri. Caroseria are 2 puncte de rugina: sub carligul de remorcare spate si in fata la aripi unde bate roata. Nu a fost lovita niciodata.

Cred ca e ideala pentru cineva care vrea sa o tuneze. De exemplu, mie nu mi-ar place sa iau o masina tunata de altul cu niste kitch-uri adaptate pe care sa le dau jos si sa mai si repar dupa adaptarile facute de altul. E ca si cum ai manca din farfuria in care a mai mancat altul.

 

Astept ofertele pe forum sau la tel. 0767565885.

Edited by borozan
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.