Jump to content

resoftare bmw 535 d


fest

Recommended Posts

Pe formul asta foarte lume si minte, toti au masini impecabile, se gandesc ca poate o sa le vanda in curand si nu scriu aici toate problemele care le au.

Acum ceva vreme nu imi explicam diferente la ce stiam ca se intampla cu anumite modele si ce se relata pe aici.

Aproape la toate modelele vad asta.

Apoi am gasit explicatia.

Stiu o gramada de insi si de aici de pe forum chiar care una spun pe topicuri si apoi cauta pe pm mecanici de cutii, piese etc.

Sau pur si simplu lumea nu relateaza chestiile astea. De loc.

 

Am exemple cate vrei.

Ti-am mai spus, pentru fiecare 3 insi dinastia iti aduc 6 care au patit-o.

 

Ce e mai ciudat, e ca toti o i-au ca pe o ofensa personala. Ceva gen indraznesti sa jignesti zeul "BMW" ? . De exemplu in cazul asta nici macar nu e vina producatorului. el a proiectat masina intre niste limite si nu e uimitor de loc, ca va crapa cand se depasesc.

E stiinta, e inginerie, nu ghicit in bobi..

Nici macar nu e mare smecherie. Pentru un posesor de e60 535D un 2000 de euro reparatii nu ar trebuii sa fieceva uimitor, dar macar ar trebuii sa stie de asta. SI sa aibe banii astia. NU sa se minta singur.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai in Romania in general nu sunt multe masini, sunt mult mai putine la 1000 de locuitori decat media europeana., iar pe un forum BMW, cu atat mai putini posesori de 535d.

Faza e ca nu vorbesc de ce se intampla cu X si Y despre care am auzit ceva.

 

Totusi asta nu invalideaza niste date tehnice clare.. ecuatia e simpla.. cutie 600 NM + cuplu 700 NM= cutie omorata = 1100 euro reconditionare minim.

535D +resoftare= DPF mort = 2000 de euro

OK faci resoftare, esti constient de riscuri, dar nu vii si te bati cu caramida in piept pe aici, incep cu smecherii gen anulat DPF ca nu au bani sa il faca apoi rad de colegi care isi inmatriculeaza masini in Bulgaria

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pai in Romania in general nu sunt multe masini, sunt mult mai putine la 1000 de locuitori decat media europeana., iar pe un forum BMW, cu atat mai putini posesori de 535d.

Faza e ca nu vorbesc de ce se intampla cu X si Y despre care am auzit ceva.

 

Totusi asta nu invalideaza niste date tehnice clare.. ecuatia e simpla.. cutie 600 NM + cuplu 700 NM= cutie omorata = 1100 euro reconditionare minim.

535D +resoftare= DPF mort = 2000 de euro

OK faci resoftare, esti constient de riscuri, dar nu vii si te bati cu caramida in piept pe aici, incep cu smecherii gen anulat DPF ca nu au bani sa il faca apoi rad de colegi care isi inmatriculeaza masini in Bulgaria

 

 

 

 

 

 

de ce se strica dpf-ul daca ii faci ciptuning?

Link to comment
Share on other sites

Nu e dracu asa de negru, daca ai ceva finante.

Se poate face un upgrade la cutie cu ambreiaje intarite ( banuiesc ca nu in Romania, dar cutiile de pe BMW sunt puse pe o gramada de masini si exista piese echivalente care rezista la cuplu mai mare ). Distractia costa ceva ca e rebuild de cutie pana la urma.

Dupa aia un LSD de la Quaife inca vreo 1500 euro ( asta e cel mai bun upgrade pentru 0-100km pentru ca nu pune bine puterea jos cu diferential open). Restul cu scos filtrul de particule se rezolva usor.

 

Daca o resoftezi macar sa o duci la cat poate maxim 350-380 cai, altfel sa dai 1000 euro pentru 15 cai in plus , chiar daca cu garantie mai bine o lasi cum a facut-o mamica ei. Singurul dezavantaj e ca la tuning din asta extrem o sa fumege in draci, oricat de bun ar fi softul.

 

 

+1 o gandire obiectiva si fara atacuri la persoana, esti singurul pe aici care stie sa vorbeasca...restul au cam uitat de unde au plecat chiar daca nu au ajuns nicaieri...

Link to comment
Share on other sites

Depinde mult de cutie , la 4.2TDI poate e aceeasi de pe V10 sau V12 TDI(1000Nm stoc) si atunci tine lejer . Daca ii depasesti cuplul maxim admis poti sa te astepti si la surprize :sorcerer: . Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

pai in Romania in general nu sunt multe masini, sunt mult mai putine la 1000 de locuitori decat media europeana., iar pe un forum BMW, cu atat mai putini posesori de 535d.

Faza e ca nu vorbesc de ce se intampla cu X si Y despre care am auzit ceva.

 

Totusi asta nu invalideaza niste date tehnice clare.. ecuatia e simpla.. cutie 600 NM + cuplu 700 NM= cutie omorata = 1100 euro reconditionare minim.

535D +resoftare= DPF mort = 2000 de euro

OK faci resoftare, esti constient de riscuri, dar nu vii si te bati cu caramida in piept pe aici, incep cu smecherii gen anulat DPF ca nu au bani sa il faca apoi rad de colegi care isi inmatriculeaza masini in Bulgaria

 

In primul rand , limita e 700 [ poate ai vrut sa dai doar un exemplu ] , cutia rezista teoretic si la 750 de nm fara probleme [ important e ca cel care face resoftarea sa limiteze cuplul admis pe treptele 1 si 2 , iar dpf ul la fel moare doar daca cel care face resoftarea nu va alege sa se regenereze mai repede ]

 

PS : din ce am citit si vazut/auzit pareri de posesori de 535d , e ca un 535d , e mai fiabil ca un 530d .... iar cine are pe mana un 535d lci cu steptronic sport , e un tip foarte norocos. cutia aia e criminala si mult mai rezistenta , fata de cea NON-LCI.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mai cauti un pic surse de informatie mai autorizate. . Cutia duce 600 NM si atat. E specificat clar in documentatia ZF, si BMW TIS. Poate confunzi cutia asta cu 6hp32 sau alta, poate ai tu vreun model custom, facut special pentru tine, desi ma indoiesc.

LCi non-lci e fix aceasi cutie. modele mai recente au un soft ceva mai bun, dar poate fi updatat lejer si la celalate. Primele e60 aveau probleme, de exemplu mici socuri la franare erau frecvente, se rezolva cu un update de soft.

 

 

 

 

Poti limita cuplul in treapta 1-2 daca pui un soft destept, dar oricum esti peste. DPF se duce ca da cu fum la resoftare si il infunda mult mai repede. El oricum e pe duca la 200k km, mia ales daca faci ceva km urban. Resoftarea e doar paiul care frange spinarea la camila..

Alte modele le poti resofta relativ safe, cum e 525D, ca imparte aceasi cutie. Ala il duci la maxim , crapa altele probabil, dar cutia rezista fara probleme.

Ma repet,

NU ma deranjeaza pe mine ce face fiecare cu masina lui, dar sa nu vina sa abereze pe aici ca nu sunt probleme, ca sunt probleme. Si cei care se baga in treaba asta sa fie constienti ca o sa ii coste ceva bani, care putini ii au de fapt.

e suficient sa te uiti la toti cei care isi fura unii de la altii oglinzi, care au e60 si cumpara roti si cauciucuri SH, care taie DPF si puna una bucata teava inox, nu au bani nici de o "curatare" chimica

 

E60 a devenit relativ ieftin deja, dar intretinerea lui costa fix ca in prima zi de fabricatie, cat la un F10, dar pre deosebire de F10, care e inca nou, e60 sunt pe paita si vechi de 8 ani deja., cu problemele normale la varsta asta.

 

 

Cred ca iei la puricat 530D/535D de prin Romania, jumate pleaca pe platforma ....

 

 

 

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mai cauti un pic surse de informatie mai autorizate. . Cutia duce 600 NM si atat. E specificat clar in documentatia ZF, si BMW TIS. Poate confunzi cutia asta cu 6hp32 sau alta, poate ai tu vreun model custom, facut special pentru tine, desi ma indoiesc.

LCi non-lci e fic aceasi cutie. modele mai recente au un soft ceva mai bun, dar poate fi updatat lejer si la celalate. Primele e60 aveau probleme, de exemplu mici socuri la franare erau frecvente, se rezolva cu un update de soft.

 

 

 

 

Poti limita cuplul in treapta 1-2 daca pui un soft destept, dar oricum esti peste. DPF se duce ca da cu fum la resoftare si il infunda mult mai repede. El oricum e pe duca la 200k km, mia ales daca faci ceva km urban. Resoftarea e doar paiul care frange spinarea la camila..

Alte modele le poti resofta relativ safe, cum e 525D, ca imparte aceasi cutie. Ala il duci la maxim , crapa altele probabil, dar cutia rezista fara probleme.

Ma repet,

NU ma deranjeaza pe mine ce face fiecare cu masina lui, dar sa nu vina sa abereze pe aici ca nu sunt probleme, ca sunt probleme. Si cei care se baga in treaba asta sa fie constienti ca o sa ii coste ceva bani, care putini ii au de fapt.

e suficient sa te uiti la toti cei care isi fura unii de la altii oglinzi, care au e60 si cumpara roti si cauciucuri SH, care taie DPF si puna una bucata teava inox, nu au bani nici de o "curatare" chimica

 

E60 a devenit relativ ieftin deja, dar intretinerea lui costa fix ca in prima zi de fabricatie, cat la un F10, dar pre deosebire de F10, care e inca nou, e60 sunt pe paita si vechi de 8 ani deja., cu problemele normale la varsta asta.

 

 

Cred ca iei la puricat 530D/535D de prin Romania, jumate pleaca pe platforma ....

 

 

Am o intrebare , la 335 sau 535 benzina e la fel ? aceeasi poveste ?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mai cauti un pic surse de informatie mai autorizate. . Cutia duce 600 NM si atat. E specificat clar in documentatia ZF, si BMW TIS. Poate confunzi cutia asta cu 6hp32 sau alta, poate ai tu vreun model custom, facut special pentru tine, desi ma indoiesc.

LCi non-lci e fix aceasi cutie. modele mai recente au un soft ceva mai bun, dar poate fi updatat lejer si la celalate. Primele e60 aveau probleme, de exemplu mici socuri la franare erau frecvente, se rezolva cu un update de soft.

 

 

 

 

Poti limita cuplul in treapta 1-2 daca pui un soft destept, dar oricum esti peste. DPF se duce ca da cu fum la resoftare si il infunda mult mai repede. El oricum e pe duca la 200k km, mia ales daca faci ceva km urban. Resoftarea e doar paiul care frange spinarea la camila..

Alte modele le poti resofta relativ safe, cum e 525D, ca imparte aceasi cutie. Ala il duci la maxim , crapa altele probabil, dar cutia rezista fara probleme.

Ma repet,

NU ma deranjeaza pe mine ce face fiecare cu masina lui, dar sa nu vina sa abereze pe aici ca nu sunt probleme, ca sunt probleme. Si cei care se baga in treaba asta sa fie constienti ca o sa ii coste ceva bani, care putini ii au de fapt.

e suficient sa te uiti la toti cei care isi fura unii de la altii oglinzi, care au e60 si cumpara roti si cauciucuri SH, care taie DPF si puna una bucata teava inox, nu au bani nici de o "curatare" chimica

 

E60 a devenit relativ ieftin deja, dar intretinerea lui costa fix ca in prima zi de fabricatie, cat la un F10, dar pre deosebire de F10, care e inca nou, e60 sunt pe paita si vechi de 8 ani deja., cu problemele normale la varsta asta.

 

 

Cred ca iei la puricat 530D/535D de prin Romania, jumate pleaca pe platforma ....

 

Domi

 

filtrul de particule se poate curata??

Link to comment
Share on other sites

uni zic ca il dau jos si il curata cu nu stiu ce solutie minune. Cica da rezultate, dar nu am habar cat tine o curatare dinasta. probabil ca mai storci ceva din el.

 

 

Normal se inlocuieste.

Multi il scot cu totul si il anuleaza. Normal asta e ilegal, intri si la evaziune fiscala. ITP poate treci cu spaga, poate dai de dracul.

Au inceput si in ROmania sa mai faca ceva ordine, nu merge chiar oricand si peste tot sa rezolvi cu spaga. . Nu vreau sa ma gandesc in caz de accident la o expertiza. Lucrurile se pot complica foarte mult.

Dar nu intereseaza pe nimeni asta. cica trage mai bine .. :) (fals si asta, era adevarat la benzinare cu catalizatoare pana in 94-95, nu si la cele cu sonde lambda dupa ele, ncepand cu M52.)

 

 

 

bliz, depinde despre ce 335i vorbesti, cu care motor, ca au fost vreo 3 de care imi aduc aminte numa in ultimii 7-8 ani..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

uni zic ca il dau jos si il curata cu nu stiu ce solutie minune. Cica da rezultate, dar nu am habar cat tine o curatare dinasta. probabil ca mai storci ceva din el.

 

Cica daca il cureti bine, il lasi la dizolvat + spalat + dizolvat + clatit (astea iti iau cam vreo 2 zile pt ca numai dizolvatul trebuie sa dureze cateva ore) obtii pana pe la 80% din durata de viata a unuia nou dupa care o iei de la capat cu curatarea. Substanta folosita nu o cunosc dar ma gandesc ca e ceva gen diluant.

 

Ideal este sa-l schimbi

Link to comment
Share on other sites

Cica daca il cureti bine, il lasi la dizolvat + spalat + dizolvat + clatit (astea iti iau cam vreo 2 zile pt ca numai dizolvatul trebuie sa dureze cateva ore) obtii pana pe la 80% din durata de viata a unuia nou dupa care o iei de la capat cu curatarea. Substanta folosita nu o cunosc dar ma gandesc ca e ceva gen diluant.

 

Ideal este sa-l schimbi

 

Bala

 

Tu l-ai schimbat la tine?

Link to comment
Share on other sites

 

 

bliz, depinde despre ce 335i vorbesti, cu care motor, ca au fost vreo 3 de care imi aduc aminte numa in ultimii 7-8 ani..

 

De asta ultimul ziceam eu , 335i e lansat prin 2006 si tot asa apare la specs 400Nm de la 1300rpm , si la LCI la fel e specificat.

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu maximum scos e de un chip dinan la 384 de cai si 570 NM , cutia ar fi in limite.

cred e destul de solid daca vorbesti de motorul N54.

 

 

Noul 1M are motorul baza pe lui N54 dus la 410 cai, banuiesc ca are modificari totusi pare o varainta solida, desi ar fi putut sa aleaga varianta mai noua cu valvetronic single scroll care e pe F10. Astea sunt mult greu de scos ceva din ele prin chip tuning.

 

Link to comment
Share on other sites

...sa inteleg ca daca nu s-ar strica cutia ai fi foarte dezamagit...:) eu inteleg perfet fenomenul si poti fi sigur ca daca or sa fie probleme cu ea, nu voi cere o donatie publica...:)

...o cunostinta de a mea, are un S-klasse, caruia i-a picat cutia de 2 ori, pana in 90.000 km. Masina nu are soft si este exploatata corect....daca e sa se intample, se intampla, chiar de la 535d sunt sanse mai multe...

...si bmw nu e zeu deloc, sau nu al meu :)

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai asta e problema, ca pe e60 pica cutiile in draci nu prea conteaza motorizarea (la 530d / 535d convertorul si ambreiajele la benzina V8 blocul de valve). Eu am luat direct in considerare ca o sa schimb cutia la e60 inainte s-o cumpar. Daca e prevazuta in buget repararea cutiei atunci merita o resoftare pentru ca o cutie noua tine cel putin cateva zeci de mii de km resoftata sau nu cu un minim de bun simt la exploatare.

 

Semne de oboseala la steptronic se cunosc devreme, multa lume zice ca asa ar trebui sa mearga si trage de cutie pana pica de tot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.