Jump to content

Raulo's BMW 520 24v


Raulooo

Recommended Posts

normal e cu un filtru in el sa prinda impuritati si de golit pui un furtun la fund care pleaca spre baia de ulei.

 

 

 

 

intradevar, dar eu nu am sa introduc acei vapori de ulei inapoi in baia de ulei, pur si simplu am sa ii arunc.

 

gresit gandul ca doar asta face acest dispozitiv.

 

El mai are rol de:

1. a nu introduce vapori de ulei in admisie

2. de a raci gazele carter care sunt reintroduse inapoi in admisie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai nu era mai simplu sa iei unul de pe un e39 sa il pui?

 

Cel mai simplu era sa cumpar un OilCachCan de pe web cu 150 Euro

 

Dar dispozitivul meu m-a costat 50 Ron si functioneaza.

 

Sincer nu din motivul banilor am ales sa creez eu acel dispozitiv. Mai mult din hobby am ales sa il confectionez singur

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut dispozitivul dupa 2 sapt. (aprox 1000 km facuti)

 

Surpriza: era gol, nu am scos nimic din el

 

Atunci mi-am pus problema ca poate nu am facut eu acest dispozitiv corect, iar filtrarea nu sa facut corect.

Am hotarat sa dau clapeta de acceleratie jos sa vad daca mai gasesc urme de ulei pe peretii admisiei. Admisia este curata, deci filtrarea sa facut corect.

 

Ce ziceti? poate am desfacut eu prea devreme dispozitivul(OilCachCan)?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dupa 6 luni, dupa vre-o 5 drumuri lungi, am dasfacut dispozitivul OilCachCan.

Am constatat ca acesta functioneaza, am scos o mazga de culoare grem. Cantitatea: aprox. 50ml. Foarte putin avand in vedere cei 350 000 km ai motorului. Pe supapele dispozitivului (cele IN) erau acoperite cu aceasta mazga, iar supapele de iesire (OUT) erau foarte curate, inca un indiciu ca dispozitivul functioneaza perfect.

Totusi sunt mandru de acest rezultat. Constat ca motorul este inca foarte bun.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Intr-un final dupa lungi batalii cu motorul meu care facea figuri dupa figuri, am hotarat sa schimb motorul.

 

 

Am schimbat motorul cu unul mai mare, am pus pe ea un 2500 tot non-vanus.

Sunt foarte multumit, deocamdata.

 

 

Ironia este ca la schimbare motor au descoperit problema de la motorul vechi de 2000. Problema era la instalatia electrica, ceva fire rupte. Acuma astept intrebarea >>> De ce nu am pastrat motorul de 2000 ? pai.....

 

Ei au descoperit defectul, dar mi l-au spus/aratat dupa ce au schimbat motorul, ca nu cumva sa ma razgandesc.

Asta e, suntem in RO.

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.