Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

nu mai porneste


mihai vigariu

Recommended Posts

Acum doua ore am avut o surpriza nefericita cu masina.

Un e36, 318i. Am mers in punctul B, am oprit masina, am stat 10 min si cand sa plec, am dat la automat, a luat-o bine, apoi a coborat turometru balbait in 2-3 secunde pana a murit motoru. Am mai incercat de doua trei ori, si tot asa. Apoi am incercat in felu urmator. Ampus contactu si am asteptat sa sa stinga becurile din bord de 4 ori la rand apoi am dat cheie. A mers balbait asa cam 20 de secunde pana am oprit-o eu, dar foarte prost, mai mai sa moara, 300 rpm 0 rpm 300 rpm 0 si in acest timp de vre-o 4-5 ori mi s-a auzit mici pocnituri sub capota, rateuri ca atunci cand e rece motoru si accelerezi si apoi iei picioru de pe acceleratie.

Am vazut ca sub bancheta din spat esunt doua capace, stiam ca acolo est epompa de benzina si din amandoua mi-a atras atentia cel din stanga, pt ca era picata garnitura inuntru si firu rosese pe marginea de metal si ajunsese la firele de litza, erau cateva rupte. L-am reparat, dar n-a avut nici un efect.

Sugestii?

Am verificat si sigurantele, si amschimbat-o pe ce de la pompa, kraftstosspumpe, dar nimic, oricum nu era pocnita.

Am bagat si 5 litrii d ebenzina crezand ca poate nu indica bine, indica putin peste un sfert de rezervor. Dar tot nimic.

 

Multzam pt orice sfat.

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Verifica daca ai presiune in rampa de injectoare.

cum se face asta? Am vazut ca exista in capatul rampei, un stutz cu un capacel , ca la valva de la roata. Pun acolo un manometru? este ok asa?

Din pacate a trebuit s aplec de dimineata intr-o deplasare, si nu sunt langa masina sapot incerca, insa voi strange toate sfaturile pentru cand ma intorc.

E posibil capompa sa cedeze asa, din senin? O sa masor cand ajung acasa sa vad ce tensiune de alimentare primeste pompa.

 

multumesc, baieti.

Link to comment
Share on other sites

Pe ventilul ala ca de bicicleta apesi si trebuie sa tasneasca benzina, presiunea in rampa se mentine chiar daca masina nu a mai fost pornita de zile intregi,saptamani.

Daca reusesti sa pornesti si poti si ajunge cu masina la viteze superiore, daca se tureaza in blana nu cred ca e de la pompa.

Link to comment
Share on other sites

De atunci nu a mai putut fi pornita. O sa ii schimb pompa de benzina sa vad ce si cum. Ideea e ca imediat la prima cheie da impresia ca are benzina, apoi moare repede, scade turatia liniar pana la zero. Din pacate nu-s in tara si nu pot sa incerc nimic acum, ma omoara asteptarea.
Link to comment
Share on other sites

NU te apuca sa cumperi pana nu stii exact cauza.

Mai incearca asa : pune contactul si da la automat foarte foarte putin sa nu porneasca, opresti si dai imediat la automat sa porneasca. Daca porneste bine inseamna ca nu ai presiune in rampa de injectoare dar motorul merge nu se opreste singurel. Daca se opreste inseamna ca nu se mentine presiune in instalatie deloc si acum te poti gandi la pompa.

Dar verifica mai intai sa cumperi pompa.

Asta e ideea mea, mai asteapta si alte sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

ceva asemanator am facut punand contactu de 4-5 ori si asteptand sa se stinga indicatorii luminosi. Dupa asta masina sta pornita 20 de sec pana moare dar merge f prost, 300 rpm maxim, si da s amoara in continuu, daca calc acceleratia nu e nici o reactie din partea ei, am calcat-o de 50 de ori creca in 20 de sec si nimic. O sa incerc o pompa second, s avad daca e de acolo. Daca e, o cumpar, daca nu, mai caut beleaua.
Link to comment
Share on other sites

ceva asemanator am facut punand contactu de 4-5 ori si asteptand sa se stinga indicatorii luminosi. Dupa asta masina sta pornita 20 de sec pana moare dar merge f prost, 300 rpm maxim, si da s amoara in continuu, daca calc acceleratia nu e nici o reactie din partea ei, am calcat-o de 50 de ori creca in 20 de sec si nimic. O sa incerc o pompa second, s avad daca e de acolo. Daca e, o cumpar, daca nu, mai caut beleaua.

 

 

Am imprumutat de l un prieten o pompa de pe u 316i din 97, este aceeasi pompa, a pornit instant, deci e clar pompa. Se poate repara ceva la asta a veche, merita sa ma chinui sau alta noua? Alta chestie, imi sta relantiul ceva ma jos decat inainte. Inainte imi statea la 750 rpm, acum pe la 600, poate isi revin dupa ceva mers cu ea, a stat si nepornita 2 saptamani pana mi-am facut timp sa o repar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Clar alta pompa, nu te chinui ca nu merita sa o repari pe aia.

 

Gata, alta pompa, sfatuiesc pe oricine are probleme sa cumpere pompa originala Siemens, dar nu dupa codu de OEM ca o sa vina cu stema de BMW nerazuita si cel putin dublu ca pret.

Este cineva pe aici pe forum care se ocupa cu reparatul pompelor, ii mai foloseste cuiva? sau e buna de pus ciocanu pe ea?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.