Jump to content

seria 3 sau 5?


bogdan85

Recommended Posts

salut baieti! Tocmai am vandut si eu audi A4 care il stapaneam de peste 3 ani si vreau sa imi iau un Bmw.Doar ca e cam greu sa ma hotarasc.Am citit eu cate ceva prin forum,dar la mine e putin mai diferit deoarece vreau o masina dupa 2006 de maxim 20k cu toate taxele.

In primul rand nu stiu inca ce sa aleg:seria 3 sau seria 5! Asa cum stim cu totii,impozitul si asigurarea costa foarte mult la motoare mari si de asta as vrea sa iau motor de maxim 2,5L. Ce ma sfatuiti sa iau?Vreau neaparat diesel,cu el m-am invatat! 320 ,325 sau 520...525 ?

Fac in medie cam 15-20k km pe an,merg mai mult prin oras (vaslui,care e oras destul de mic) si ce mai plec prin concedii la mare sau la munte cu ea.In rest,nu prea merg cu masina,prefer mersul pe jos ,is mai sportiv de fel!

Si tot ca intrebare,din ce modele imi recomandati sa imi spuneti si de care cutie ar fi ideal :automata sau manuala,cu avantajele si dezavantajele de rigoare! Astept raspunsuri si chiar recomandari cu modele dp siteuri de vanzari consacrate(gen autovit,auto.ro,etc).De preferat as vrea una care sa nu aibe mai mult de 1 an facut in tara,poate chiar sa o inmatriculez eu ! O zi faina !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cu topicu' asta e ca si cum ti-ai aprinde tigara in benzinarie :laugh:

Gandeste-te un pic si mai filtreaza , tii mai mult la confort, sportivitate, putere etc

Ce compromisuri ai face?

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

Cu topicu' asta e ca si cum ti-ai aprinde tigara in benzinarie :laugh:

 

 

Asa e,insa nu am avut pana acum bmw si chiar nu prea stiu multe despre ele si parca nu am nici rabdare sa stau fara masina.Astazi am dat Audi-le si as vrea sa iau ceva in max 2-3 saptamani ca apoi as vrea sa plec in concediu :D astept sfaturi mai mult,nu critici sau sa "dau foc" la discutii :D

Link to comment
Share on other sites

Eu as merge pe un 320d cutie automata. Te incadrezi bine in ceea ce priveste impozitul taxele anuale, ca de altfel si la 520d. Dar parerea mea e ca pe seria 5 se preteaza sa ai un motor mai mare.

Cel mai bine ar fi sa conduci fiecare model ca sa iti faci singur o parere.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai important aspect pe care trebuie sa-l iei in calcul, e costul intretinerii, care difera si in functie de motorizare pe aceiasi serie si intre serii cu aceiasi motorizare.In functie de ce buget dispui pentru intretinere, ramane doar sa alegi seria. Buget mediu 320 sau 520, buget ceva mai ridicat 325 sau 525.Simplu, nu?:Devil:

 

Cum zice si colegul mai sus, sa le conduci pe fiecare in parte te-ar ajuta foarte mult sa-ti faci o idee

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

Asa am inteles si eu,ca pt 520d ar fi cam mic motorul la ce caroseria are,cam aceeasi problema o regasesc si la audi a 4 cu a 6.Nu merge orice motor pe A6,trebuie macar 2,5

Nu prea am de unde sa le conduc ca la mn in oras nu este reprezentanta BMW si nici nu am prieteni care sa aibe BMW ce vreau eu.Am inteles ca la masinile astea mai noi nu mai apar probleme la tractiunea spate ca ai ESP si alte optiuni care te ajuta mai ales iarna! E adevarat sau trebuie sa iau in considerare si problema asta ?

Inclin mai mult spre un 320 d pt taxe,consum si fiabilitate oarecum,din ce am citit:D

Am dat audi -le ca avea doar 1.9 cu 116 cp si vreau ceva mai puternic si de asta am trecut la bmw.Deci luati in seama ca vreau si sportivitate destula :D

Link to comment
Share on other sites

Asa am inteles si eu,ca pt 520d ar fi cam mic motorul la ce caroseria are,cam aceeasi problema o regasesc si la audi a 4 cu a 6.Nu merge orice motor pe A6,trebuie macar 2,5

Nu prea am de unde sa le conduc ca la mn in oras nu este reprezentanta BMW si nici nu am prieteni care sa aibe BMW ce vreau eu.Am inteles ca la masinile astea mai noi nu mai apar probleme la tractiunea spate ca ai ESP si alte optiuni care te ajuta mai ales iarna! E adevarat sau trebuie sa iau in considerare si problema asta ?

Inclin mai mult spre un 320 d pt taxe,consum si fiabilitate oarecum,din ce am citit:D

Am dat audi -le ca avea doar 1.9 cu 116 cp si vreau ceva mai puternic si de asta am trecut la bmw.Deci luati in seama ca vreau si sportivitate destula :D

Tractiunea spate joaca un rol foarte important in ''placerea de a conduce'' :angel:

 

Cred ca un 320 te-ar caracteriza cel mai bine dry.gif , ca te vad mai cuminte asa:)

Link to comment
Share on other sites

Ce zic baietii de la topgear.ro :D

 

Motoarele de baza cu patru cilindri, 318i si 318d, sunt decente, plus 320i, 320d si 323d, care mai adauga o idee de putere in ecuatie si cele cinci variante de sase-cilindri in linie, 325i, 330i, 335i, 330d si 335d, care sunt toate rapide. Insa diesel-urile sunt cele mai tari! Excelentul 320d are 177 CP, atinge 100 km/h in 7,9 secunde si are viteza maxima de 230 km/h si, daca vrei performante si economie de combustibil, atunci alege unul din cele mai bune motoare diesel din lume: 335d cu doua turbine, care are 286 CP, atinge 100 km/h in 6,2 secunde, are viteza maxima de 250 km/h, iar consumul mediu este 5,6 l/100 km.

 

 

Dar nu prea ma lasa impozitul si banii sa iau 335,deci mai mult un 320d ar fi de mine :D

Link to comment
Share on other sites

salut baieti! Tocmai am vandut si eu audi A4 care il stapaneam de peste 3 ani si vreau sa imi iau un Bmw.Doar ca e cam greu sa ma hotarasc.Am citit eu cate ceva prin forum,dar la mine e putin mai diferit deoarece vreau o masina dupa 2006 de maxim 20k cu toate taxele.

In primul rand nu stiu inca ce sa aleg:seria 3 sau seria 5! Asa cum stim cu totii,impozitul si asigurarea costa foarte mult la motoare mari si de asta as vrea sa iau motor de maxim 2,5L. Ce ma sfatuiti sa iau?Vreau neaparat diesel,cu el m-am invatat! 320 ,325 sau 520...525 ?

Fac in medie cam 15-20k km pe an,merg mai mult prin oras (vaslui,care e oras destul de mic) si ce mai plec prin concedii la mare sau la munte cu ea.In rest,nu prea merg cu masina,prefer mersul pe jos ,is mai sportiv de fel!

Si tot ca intrebare,din ce modele imi recomandati sa imi spuneti si de care cutie ar fi ideal :automata sau manuala,cu avantajele si dezavantajele de rigoare! Astept raspunsuri si chiar recomandari cu modele dp siteuri de vanzari consacrate(gen autovit,auto.ro,etc).De preferat as vrea una care sa nu aibe mai mult de 1 an facut in tara,poate chiar sa o inmatriculez eu ! O zi faina !

 

 

Senzational topic!!! :laugh: Va compensa lipsa Ciupanezului!!!!

Pai, e PLIN targul de masini din 2006 cu MAI PUTIN de 20,000 km!! :LMAO: Asta gasesti IMEDIAT!!!!

Apoi, alegerea intre Seria 3 si 5 e NUMAI a ta! De unde sa stim noi ce nevoi si preferinte ai tu??? Poate fiecare sa spuna ce ar alege EL

Link to comment
Share on other sites

pai, daca alegi mtorul de 2.5, ala e 6L, doi cilindri in plu nu inseamna numai taxe mai mari ci si revizii mai scumpe. Asta ar fi una la mana.

Tractiune spate, inseamna cauciucuri de iarna obligatoriu, de altfel asta ar fi normal si la o o masina FWD, si oricum a devenit obligatoriu si in Romania.

 

daca vii de pe o masina de 116 cai, una de 177 de cai cum e 320d/520D.. e un progres considerabil.

diferenta la intretinere ai intre seria 3 si 5, chiar daca au acelasi motor.

 

In rest mult noroc cu alegerea masinii, fa drive test cu amandoua, se conduc si simt total diferit..

Link to comment
Share on other sites

Unde ai auzit treaba asta ? Da-mi un link ceva sa citesc ca parca nu imi vine sa cred.La noi in tara toate se scumpesc,dar de ieftinit :-j

 

 

Cam asa zice legea noua:

 

Impozitul majorat pe masini introdus la 1 iulie 2010 va fi eliminat la 31 decembrie, arata legea 88/2011, publicata recent in Monitorul Oficial. In acest caz, ar urma sa se revina la valorile de impozitare de dinainte. In principal, ar urma ca impozitul local pe masinile de peste doi litri sa se injumatateasca. Impozitele pe masini au fost dublate la 1 iulie 2010 in cazul motoarelor de peste 2 litri.

 

Asta este ce am gasit eu. Acuma sa vedem, asteptam pana in decembrie sa vedem daca chiar se intampla ceva.

Link to comment
Share on other sites

Cam asa zice legea noua:

 

Impozitul majorat pe masini introdus la 1 iulie 2010 va fi eliminat la 31 decembrie, arata legea 88/2011, publicata recent in Monitorul Oficial. In acest caz, ar urma sa se revina la valorile de impozitare de dinainte. In principal, ar urma ca impozitul local pe masinile de peste doi litri sa se injumatateasca. Impozitele pe masini au fost dublate la 1 iulie 2010 in cazul motoarelor de peste 2 litri.

 

Asta este ce am gasit eu. Acuma sa vedem, asteptam pana in decembrie sa vedem daca chiar se intampla ceva.

 

Si eu imi cumpar masina la anul ?:))) Oricum,se va vedea ce va fi.Chiar aveam o curiozitate.Cat se platea inainte pt un motor de 2,5 si cat pt unul de 3l ca chiar nu am pe cine intreba si sa nu mai caut pe "gugle" !

Link to comment
Share on other sites

Cand a zis 20k cred ca se referea la euro nu la km.

 

ia E90 320d manual, cat mai nou cu km putini si motoru de 177 cai daca gasesti. E mai fiabil decat E60.

 

Daca tot faci asa putini km, de ce nu iei ceva pe benzina ? E90 325i, E92 325i, E60 525i.

Edited by ggolfuletz
Link to comment
Share on other sites

Bine ca te-ai hotarat la tipul caburantului :thumbsup: ..ca alfel...iti luai BMW prin 2014 :hyper:

 

Mare mistocar mai esti tu :D Pai daca astazi am vandut masina,cand sa incep si eu cu adevarat sa caut si sa ma hotarasc? Sa vad zilele urmatoare ce va fi,o sa vizitez si un targ auto sa vad ce e acolo.Pt voi care stati in orase mai mari e altceva:te-ai dus la reprezentanta bmw,te uiti,vb cu oamenii,studiezi pe viu problema.Apoi mergi la alte reprez daca nu si gata.Dar gandeste-te ca Vaslui e un oras ff mic si abia au reprez Kia si Dacia :D

E usor sa faci mistouri ,dar te inteleg oarecum ca si intrebarea mea (sau topicul meu) lasa loc de muuultee interpretari si raspunsuri.Ti-am zs,ieri m-am hotarat ca as vrea bmw daca vand audi.Pana acuma inclinam spre un C classe !

 

Pentru un motor de 2,5 L impozitul anual e undeva pe la 900 lei, iar la cel de 3,0 L aproximativ 2000 lei.

 

Astea noi le stiu.Pe mine ma interesau alea vechi,daca cumva s-ar trece inapoi din ianuarie 2012 :D

 

Cand a zis 20k cred ca se referea la euro nu la km.

 

ia E90 320d manual, cat mai nou cu km putini si motoru de 177 cai daca gasesti. E mai fiabil decat E60.

 

Daca tot faci asa putini km, de ce nu iei ceva pe benzina ? E90 325i, E92 325i, E60 525i.

 

 

Nu am avut niciodata masina pe benzina si parca mi-i nu stiu cum sa ma schimb de la diesel.Am citit cateva dintre avantaje /dezavantaje la benzina/diesel si nu prea m-au convins ca as vrea sa ma schimb pe benzina.Poate ca nu stiu cum e pe benzina e principalul motiv pt care nu iau.Nu prea stiu nici ce service-uri implica treaba si/sau ce se mai defecteaza pe la motorul pe benzina:-s

Link to comment
Share on other sites

Mare mistocar mai esti tu :D

 

 

Astea noi le stiu.Pe mine ma interesau alea vechi,daca cumva s-ar trece inapoi din ianuarie 2012 :D

 

Stai linistit ca nu faceam misto de tine. E aici un razboi continuu ''diesel vs. benzina'' , la asta ma refeream.

Imi pare rau daca asa te-ai simtit :angel:

 

Impozitul ar fi exact jumate din cat e acum

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsurile prompte cu impozitul,folosisem si eu "gugal" intre timp si aflasem,nu era chiar asa de greu,se putea si fara sa pun intrebari "banale".Multumesc oricum inca o data !

Oricum,cred ca ar fi bine sa iau ceva pana in 2,5 L.La modelele cu mai mult nici nu ma mai uit.Acuma sa vad daca ma pot hotari intre diesel si benzina,"sa inceapa razboiul" :))

Link to comment
Share on other sites

Care aveti timp dati-mi ma rog si niste exemple de masini dp siteurile de vanzari care sa aibe destule optiuni,neaparat piele(fara nici nu ma gandesc sa iau).Pe autovit mai toate masinile is "full option" sau macar spuneti-mi ce e un "must have" cu adevarat ca optiuni la un seria 3 de ex,sa stiu cum sa le mai sortez si sa ma hotarasc mai rapid:D
Link to comment
Share on other sites

2.5 diesel nu exista pe E90, doar 325d facelift dar ala are motor de 3.0.

 

La benzina nu se strica nimic, ai o parere gresita asupra imaginii. La diesel e mai complex, turbine etc. se strica, nu suna frumos ca un motor pe benzina, diesel e bun doar nou sau cu km ff putini. Ceea ce cautu tu, majoritatea au peste 200.000km. O sa-ti goleasca conturile un diesel vechi cu multi km. Vezi ce a patit colega babie de pe forum cu un 525d

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.