Jump to content

Liqui Moly TopTec 4100 5W-40 LL04


Recommended Posts

Da, daca zici ca nu iti mananca ulei, atunci il scapa pe undeva.

 

Ulei, pune Liqui Moly sau poti incerca Ravenol. (eu momentan am Motul, sunt multumit de el dar o sa fac proba si cu Ravenol)

Am schimbat toate garniturile din partea superioasa a motorului insa la ultimul schimb de ulei mi-au zis cei de la service ca e ulei intre cutie si motor iar din cauza asta cred ca e dus simeringul de palier si pe acolo pierde.Deasemenea o sa schimb PCV-u cu toate furtunele lui sa vedem ce se intampla!

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

eu as pune Liqui Moly inainte de Motul;

Iar la LM cel mai sintetic este Synthoil High Tec, High Leichtflauf si apoi Top Tec din ce am mai citit si eu asa pe forumuri.De altfel si pretul este tot in ordinea asta :)).

totusi daca consumul este "decent" cu castrol edge as ramane pe asta.

Nu frate, tu chiar nu intelegi. Spui ca nu curge pe nicaieri dar ulei iti consuma, e clar ca e motorul si tu vrei sa schimbi uleiul!!!!!!!!!!!!!!! pentru ce intai repara motorul, ce rost are sa tot dai bani pe ulei. Si automat ca nu scoate fum ca E39, tu ai euro 4 plus filtru de particule, nu?

 

Si nu cred ca daca e dus semeringul de la palier, sa consume atat din cauza semeringului. Daca ar fi fost asa, trebuia sa ai ulei mereu sub masina

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Si automat ca nu scoate fum ca E39, tu ai euro 4 plus filtru de particule, nu?

DPF = DIESEL pasticle filter! Deci vorbim doar in cazul dieselului de filtru de particule.La benzinar vorbim despre catalizator!

A...si vezi ca acea garnitura de etansare se cheama simering nu semering!

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat toate garniturile din partea superioasa a motorului insa la ultimul schimb de ulei mi-au zis cei de la service ca e ulei intre cutie si motor iar din cauza asta cred ca e dus simeringul de palier si pe acolo pierde.Deasemenea o sa schimb PCV-u cu toate furtunele lui sa vedem ce se intampla!

Si hai sa iti mai spun ceva si eu am un n42 b20 si tot asa am patit si eu, imi umezea peste tot; garnitura baie, oringul de la corp ulei,etc. si incepuse sa consume ulei, nu ca la tine, la 1000 km imi lua 1/2 din joja.

 

Am inceput sa schimb toate garniturile, motorul era lacrima, nu mai umezea pe nicaieri, saplat, curat ca la carte. Si dupa un timp surpriza la 1000 km se aperindea becul de ulei, incepuse sa consume mai mult. Am tot completat, iar dupa vreo 5000 de km. a inceput sa consume exagerat, la 500 km. se aprindea becul de ulei.

 

Iti dai seama inabuneam cand vedeam asa ceva. Fum nu scotea deloc, Am facut si testul cu 10 min. la relanti si dupa aia turat la maxim, ce crezi?, absolut nici un fum, nu fumega deloc.Am lasat motorul la relanti 20 min. si iar blana si nimic nici un fum, tine cont era vara, afara erau 32 grade.

 

Si asa am ajuns la Florin in Bucuresti si am rezolvat problema. Noroc ca nu m-am luat dupa multi pe forum, ca sa schimb valva PCV. Iar acum la 22.000 km se consuma 1/2 din joja de ulei. Si asa am hotarat sa schimb uleiul la 20.000 km.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si hai sa iti mai spun ceva si eu am un n42 b20 si tot asa am patit si eu, imi umezea peste tot; garnitura baie, oringul de la corp ulei,etc. si incepuse sa consume ulei, nu ca la tine, la 1000 km imi lua 1/2 din joja.

 

Am inceput sa schimb toate garniturile, motorul era lacrima, nu mai umezea pe nicaieri, saplat, curat ca la carte. Si dupa un timp surpriza la 1000 km se aperindea becul de ulei, incepuse sa consume mai mult. Am tot completat, iar dupa vreo 5000 de km. a inceput sa consume exagerat, la 500 km. se aprindea becul de ulei.

 

Iti dai seama inabuneam cand vedeam asa ceva. Fum nu scotea deloc, Am facut si testul cu 10 min. la relanti si dupa aia turat la maxim, ce crezi?, absolut nici un fum, nu fumega deloc.Am lasat motorul la relanti 20 min. si iar blana si nimic nici un fum, tine cont era vara, afara erau 32 grade.

 

Si asa am ajuns la Florin in Bucuresti si am rezolvat problema. Noroc ca nu m-am luat dupa multi pe forum, ca sa schimb valva PCV. Iar acum la 22.000 km se consuma 1/2 din joja de ulei. Si asa am hotarat sa schimb uleiul la 20.000 km.

Bun...si care a fost problema?

Repet eu am N52 nu N42...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

DPF = DIESEL pasticle filter! Deci vorbim doar in cazul dieselului de filtru de particule.La benzinar vorbim despre catalizator!

A...si vezi ca acea garnitura de etansare se cheama simering nu semering!

Scuze, am gresit, catalizator, nu filtru. Am vrut doar sa te ajut sa faci ce trebuie, sa nu cheltul bani aiurea

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Scuze, am gresit, catalizator, nu filtru. Am vrut doar sa te ajut sa faci ce trebuie, sa nu cheltul bani aiurea

Mersi frumos!

Cum zci ca ai rezolvat problema? Ce era dus? Sa nu-mi spu simeringuri supape ca nu cred, iar de segmentare nu ma apuc, mai bine fac un swap!

Link to comment
Share on other sites

Bun...si care a fost problema?

Repet eu am N52 nu N42...

 

 

Pai daca citeai mai sus ce am spus, itelegeai, dar tu citesti printre randuri. Am spus N52, aceleasi probleme ca la N42. Intra si tu pe siteuri-le straine si sa vezi ca N52 e asociat cu N42 la aceleasi probleme in privinta consumului de ulei.

 

Vad ca esti tare mandru de tine, in loc sa multumesti, tu esti arogant.

 

Atunci, spor la cheltuit bani.

 

Mai ales ca spuneai ca ti-a mancat 20l ulei la 10.000 km. pai fa calculul cat ai dat pe ulei + alte cheltuieli, iar dupa aceea fa arogante cate vrei, la cei care vor sa te ajute, in loc sa la multumesti.

Edited by florin1967
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pai daca citeai mai sus ce am spus, itelegeai, dar tu citesti printre randuri. Am spus N52, aceleasi probleme ca la N42. Intra si tu pe siteuri-le straine si sa vezi ca N52 e asociat cu N42 la aceleasi probleme in privinta consumului de ulei.

 

Vad ca esti tare mandru de tine, in loc sa multumesti, tu esti arogant.

 

Atunci, spor la cheltuit bani.

 

Mai ales ca spuneai ca ti-a mancat 20l ulei la 10.000 km. pai fa calculul cat ai dat pe ulei + alte cheltuieli, iar dupa aceea fa arogante cate vrei, la cei care vor sa te ajute, in loc sa la multumesti.

Oooooohoooo sunt satul de site-uri straine gen e90post.com...Cred ca am si cont pe acolo...Arogant, mandru? Hm, parerea ta neavizata!

Apropo de asta cu motoru: daca intr-adevar motoru e defect nu o sa-l repar, pentru ca a repara in Ro un motor ca asta e mare risipa de bani. ci o sa-l arunc la gunoi si o sa-mi iau altul de prin tarile civilizate ale lumii in km putini si cam acceasi bani consumati cu segmentarea facuta ca la carte! Cum iti explici ca pe BMW il bea ia pe Castrol nu-l mai bea? MMMM? Dar vreau ceva logic daca se poate!Seara buna!

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Si hai sa iti mai spun ceva si eu am un n42 b20 si tot asa am patit si eu, imi umezea peste tot; garnitura baie, oringul de la corp ulei,etc. si incepuse sa consume ulei, nu ca la tine, la 1000 km imi lua 1/2 din joja.

 

Am inceput sa schimb toate garniturile, motorul era lacrima, nu mai umezea pe nicaieri, saplat, curat ca la carte. Si dupa un timp surpriza la 1000 km se aperindea becul de ulei, incepuse sa consume mai mult. Am tot completat, iar dupa vreo 5000 de km. a inceput sa consume exagerat, la 500 km. se aprindea becul de ulei.

 

Iti dai seama inabuneam cand vedeam asa ceva. Fum nu scotea deloc, Am facut si testul cu 10 min. la relanti si dupa aia turat la maxim, ce crezi?, absolut nici un fum, nu fumega deloc.Am lasat motorul la relanti 20 min. si iar blana si nimic nici un fum, tine cont era vara, afara erau 32 grade.

 

Si asa am ajuns la Florin in Bucuresti si am rezolvat problema. Noroc ca nu m-am luat dupa multi pe forum, ca sa schimb valva PCV. Iar acum la 22.000 km se consuma 1/2 din joja de ulei. Si asa am hotarat sa schimb uleiul la 20.000 km.

 

Si totusi cum ai rezolvat ? Ca suntem si noi curiosi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu as pune Liqui Moly inainte de Motul;

Iar la LM cel mai sintetic este Synthoil High Tec, High Leichtflauf si apoi Top Tec din ce am mai citit si eu asa pe forumuri.De altfel si pretul este tot in ordinea asta :)).

totusi daca consumul este "decent" cu castrol edge as ramane pe asta.

Bun, dar, Synthoil High Tec și High Leichtflaut sunt BMW LL-98 respectiv LL-01, iar eu am nevoie de BMW LL-04..Oare sa nu fie nici o problema daca pun LL-98 in motor in loc de LL-04? Pentru ca daca nu e nici o problema voi lua Synthoil High Tec 5W40..Totusi mie frica sa nu fac vreo nefacuta din cauza acestui LL-98...Uleiul il schimb in orice caz la 10 000km, niciodata mai mult. Astept niste pareri!

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand Leichtlauf High Tech 5W-40, dar la ce consum de ulei ai tu sigur nu o sa fie o schimbare majora.

Ti se pare mare consumul asta de ulei? Habar nu am ce sa fac...Sa raman la Castrol Edge 5W40 FST? Sa trec la Liqui Moly? Vreau sa pun un ulei full sintetic de calitate si din cauza asta as incerca si Liqui Moly 5W40.Ma gandesc, naibi, ca fiind made in Germany o fi chiar calitate si o fi chiar full sintetic, nu untdelemn de la bunca cu aditivi care distrug mai tare motoru!

Vreau sa vad cam cat poate manca maxim dintr-un un un ulei full sintetic de calitate maxima, adica as vrea cu alte cuvinte sa exclud ipoteza uleiului de foarte proasta calitate...Ceva de genu: buuuuun...ulei full sintetic foarte bun, filtre foarte bune, condus decent, garnituri motor OK toate, PCV OK + consum ridicat de ulei=MOTOR DEFECT. Uleiul ala de la BMW 5W30 e de prajit cartofi in el probabil.Chiar si cumparat de la reprezentanta, manca de rupea ulei (1L la 5-600 de km, de ma bagase in sperieti). Adica vin cu masina de la Pitesti de la Motor AG de la schimbul de ulei, ma mai invart prin Bucuresti cu ea vreo 2-300 de km si hop 1L...Eh cum am pus acest Castrol Edge 5W40 FST consumul s-a redus foarte mult(3-4L la 10 000), de aici tragand concluzia ca si uleiu foarte prost e de mare vina!Pe acest Castrol 5W40 FST pana pe la vreo 3500 de km nici nu-l atinge!

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma rog motorul consuma, dar tie nu ti se pare mult ? sau mergi tot in 5000-6000rpm si poate asa se explica.

Am spus ca motorul consuma cantitatea aia de ulei(1L la 5-600 de km) atunci cand aveam in motor ulei BMW 5W30 LL-04. De cand l-am schimbat pe acest BMW 3WW30 cu Castrol Edge 5W40, consumul s-a redus de la primul schimb de la 1L la 5-600 la 3-4L in 10 000 de km...Nu e o imbunatatire majora?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic...ulei pentru motoare de WRC...Megascump!

 

acum fiecare face cum vrea... eu ti-am recomandat un ulei bun pe care in mod sigur nu-l vei consuma.

il recomand pentru ca il folosesc si sunt foarte multumit. nu vorbesc din auzite sau din carti.

dar o revizie la 15000 km (ulei si filtre) pentru masina ta o sa coste 150 euro.

crezi ca este scump ??? daca o sa faci revizia la 10000 km cu ulei mai ieftin... tot acolo ajungi.

mai ales ca te scuteste de o cheltuiala mai mare.

calculeaza cat ulei cumperi pentru completare in plus la 15000 km si vezi daca nu cumva depasesti aceasta suma.

 

hai cu bafta !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iar in cele din urma m-am hotarat: Liqui Moly Synthoil 5W40, chiar daca specificatia BMW este LL98. In luare deciziei m-a ajutat chiar site-ul oficial Liqui Moly, cu sectiunea din link in care sunt prezentate tipurile de uleiuri pe categorii: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_fullysynthetic_nt0001f5fe.html?OpenDocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf .Acest ulei este singurul Liqui Moly 5W40 full sintetic si nu ”beneficiaza” de tehnoloigia de hidrocracare (uleiuri de sinteza), asa cum sunt toate celelalte (hidrocracate) chiar si de la Liqui Moly, lucru pe care germanii il recunosc si il afiseaza pe bidon (Synthese Technologie). Aceste uleiuri (Synthese Technologie) sunt semi-sitetice aditivate la greu.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Iar in cele din urma m-am hotarat: Liqui Moly Synthoil 5W40, chiar daca specificatia BMW este LL98. In luare deciziei m-a ajutat chiar site-ul oficial Liqui Moly, cu sectiunea din link in care sunt prezentate tipurile de uleiuri pe categorii: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_fullysynthetic_nt0001f5fe.html?OpenDocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf .Acest ulei este singurul Liqui Moly 5W40 full sintetic si nu ”beneficiaza” de tehnoloigia de hidrocracare (uleiuri de sinteza), asa cum sunt toate celelalte (hidrocracate) chiar si de la Liqui Moly, lucru pe care germanii il recunosc si il afiseaza pe bidon (Synthese Technologie). Aceste uleiuri (Synthese Technologie) sunt semi-sitetice aditivate la greu.

 

 

 

Mai Ionut, dar vad ca esti tare de tot. Pacat ca nu se da premii pe forum la ,, deschis topic-uri" ca la cate ai deschis ai fi premiant.

 

Hai sa-ti spun ceva!, in primul rand cand corectezi pe cineva pe forum ca a gresit, vezi daca tu stii sa scrii corect gramatical.

 

Sa-ti dau un exemplu: a zis unul pe forum, mai bine a scris ,, semering" in loc de simering, iar tu repede ai sarit sa-l corectezi mai

ales ca era in interesul tau problema discutata.

 

Dar tu marele corector de cuvinte, nu stii macar sa folosesti pluralul unui substantiv si nici macar nu stii sa pui virgula intr-o

fraza.

 

Ca sa-ti aduc aminte....... vezi ca se scrie ,, am schimbat furtunurile", nu cum ai scris tu !! ,, am schimbat furtunele".

 

Si ca sa-ti dau raspunsul la aberatiile care tot vorbesti si intrebi, cu schimbatul de ulei la masina ta, etc. auzi prietene poti sa pui ulei si de la NASA ca tot

 

iti va consuma ulei, la tine probleme este motorul, ce tot te amagesti degeaba, ca de un an de zile tot intrebi de problema asta, crezi ca daca intrebi de ulei, se

schimba situatia???? Tu nu vezi ca bati pasul pe loc.

 

Mai ales ca spui ca ai schimbat garnituri, etc.

 

Daca e asa, motorul tau manaca ulei ASA MULT, din doua motive: ori simeringuri supate!, daca sunt schimbate si tot manaca, atunci mai grav, sunt segmentii de

ungere,poate si blocul ovalizat, etc. nu vreau sa mai intru in amanunte, pune mana si cauta pe google, problemele motorului N52, din 2006.

 

Vezi ca la masina ta din 2006 la motorul N52, sunt probleme de fabricare destul de nasoale, cauta si tu.

 

Ca vad ca daca cineva vrea sa-ti dea o sugestie, tu marele cunoscator vii cu discutii aiurea si raspunzi asa in zeflemea.

 

Asa esti de cunoscator, ca ai deschis topic sa intrebi de ce bateria auto a ta, iti sta la 11,7 - 12 V. :LMAO: . Dar la cat ai vrea tu sa stea voltajul la baterie???

 

Dar in schimb vii si ii contrazici pe altii, care chiar vor sa te ajute.

 

Hai sa-ti raspund si la chestia asta ca sa o stii si tu. Cand pui bateria pe masina, ea scade la

12 v +/- 5%, din cauza consumatorilor de pe masina, gen calculatoare, alarma, etc. Cand o incarci si decuplezi bornele, ea intradevar ajunde la 12,7, dar cand i-ai

pus bobnele, va scadea la 12V.

 

Dar eu cred ca dupa cate topic-uri ai deschis, cred ca vrei sa testezi cunostintele colegilor de pe forum.

 

Si stii ce imi mai place la tine, tu intrebi ce probleme ai tu la masina si astepti o parere, iar pe alte topic-uri curios!!!!, te transformi in mare mecanic si ii

inveti tu pe altii ce sa faca si culmea!!!, exact in aceeasi problema care o ai tu.!!!

 

 

Sfatul meu este sa-ti schimbi motorul, asa o sa arunci bani pe ulei si o sa vezi ca tot consuma.

 

SUCCESURI,,,, cum spune EBA.

 

A si am uitat, vezi sa nu uiti sa-mi dai un - , ca vad ca se poarta, tot cei care vor sa-i ajute pe altii tot ei primesc minusuri. 8)

Edited by inchizitorul
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

:laugh:

 

 

 

Mai Ionut, dar vad ca esti tare de tot. Pacat ca nu se da premii pe forum la ,, deschis topic-uri" ca la cate ai deschis ai fi premiant.

 

Hai sa-ti spun ceva!, in primul rand cand corectezi pe cineva pe forum ca a gresit, vezi daca tu stii sa scrii corect gramatical.

 

Sa-ti dau un exemplu: a zis unul pe forum, mai bine a scris ,, semering" in loc de simering, iar tu repede ai sarit sa-l corectezi mai

ales ca era in interesul tau problema discutata.

 

Dar tu marele corector de cuvinte, nu stii macar sa folosesti pluralul unui substantiv si nici macar nu stii sa pui virgula intr-o

fraza.

 

Ca sa-ti aduc aminte....... vezi ca se scrie ,, am schimbat furtunurile", nu cum ai scris tu !! ,, am schimbat furtunele".

 

Si ca sa-ti dau raspunsul la aberatiile care tot vorbesti si intrebi, cu schimbatul de ulei la masina ta, etc. auzi prietene poti sa pui ulei si de la NASA ca tot

 

iti va consuma ulei, la tine probleme este motorul, ce tot te amagesti degeaba, ca de un an de zile tot intrebi de problema asta, crezi ca daca intrebi de ulei, se

schimba situatia???? Tu nu vezi ca bati pasul pe loc.

 

Mai ales ca spui ca ai schimbat garnituri, etc.

 

Daca e asa, motorul tau manaca ulei ASA MULT, din doua motive: ori simeringuri supate!, daca sunt schimbate si tot manaca, atunci mai grav, sunt segmentii de

ungere,poate si blocul ovalizat, etc. nu vreau sa mai intru in amanunte, pune mana si cauta pe google, problemele motorului N52, din 2006.

 

Vezi ca la masina ta din 2006 la motorul N52, sunt probleme de fabricare destul de nasoale, cauta si tu.

 

Ca vad ca daca cineva vrea sa-ti dea o sugestie, tu marele cunoscator vii cu discutii aiurea si raspunzi asa in zeflemea.

 

Asa esti de cunoscator, ca ai deschis topic sa intrebi de ce bateria auto a ta, iti sta la 11,7 - 12 V. :LMAO: . Dar la cat ai vrea tu sa stea voltajul la baterie???

 

Dar in schimb vii si ii contrazici pe altii, care chiar vor sa te ajute.

 

Hai sa-ti raspund si la chestia asta ca sa o stii si tu. Cand pui bateria pe masina, ea scade la

12 v +/- 5%, din cauza consumatorilor de pe masina, gen calculatoare, alarma, etc. Cand o incarci si decuplezi bornele, ea intradevar ajunde la 12,7, dar cand i-ai

pus bobnele, va scadea la 12V.

 

Dar eu cred ca dupa cate topic-uri ai deschis, cred ca vrei sa testezi cunostintele colegilor de pe forum.

 

Si stii ce imi mai place la tine, tu intrebi ce probleme ai tu la masina si astepti o parere, iar pe alte topic-uri curios!!!!, te transformi in mare mecanic si ii

inveti tu pe altii ce sa faca si culmea!!!, exact in aceeasi problema care o ai tu.!!!

 

 

Sfatul meu este sa-ti schimbi motorul, asa o sa arunci bani pe ulei si o sa vezi ca tot consuma.

 

SUCCESURI,,,, cum spune EBA.

 

A si am uitat, vezi sa nu uiti sa-mi dai un - , ca vad ca se poarta, toti care vin cu idei bune, ca sa-i ajute pe cei cu necaz, tot ei primesc minusuri. 8)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.