Jump to content

Problema scartait infernal in curbe


Fan4BMW

Recommended Posts

Geometria se face atat pe fata cat si pe spate. Pe spate ar trebui sa coste mai putin.

Astia au zis ca fac doar pe fata nu si pe spate :| daca fac doar fata are ceva ? am mers la ei ca sunt cei mai buni din oras e un atelier mic unde fac lucrul acesta sunt renumiti dar din pacate fac doar fata cica..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fata se face luand in considerare geometria puntii spate... deci cum fac ei doar fata ?

Habarn nu am frate nu ma pricep ei ma au programat pe marti la ora 9 dimineata si au zis ca ma costa 70 lei si au zis ca unghiu de fuga il fac doar pe fata atata mi au zis mai multe detalii nu mi au dat ca erau ocupatii

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Astia au zis ca fac doar pe fata nu si pe spate :| daca fac doar fata are ceva ? am mers la ei ca sunt cei mai buni din oras e un atelier mic unde fac lucrul acesta sunt renumiti dar din pacate fac doar fata cica..

Ai incercat si la KM 9 si la ''clinica de roti''?

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

pe spate se poate regla o singura chestie, nu e mare inginerie. daca ei chiar au scule acolo, cand baga masina pe calculator le indica tot acolo.

Eu zic sa cauti totusi pe cineva in stare sa faca si pe spate, care a mai avut de a face cu BMW, ca altfel risti sa nu reuseasca operatia si o mai platesti odata.

 

Link to comment
Share on other sites

pe spate se poate regla o singura chestie, nu e mare inginerie. daca ei chiar au scule acolo, cand baga masina pe calculator le indica tot acolo.

Eu zic sa cauti totusi pe cineva in stare sa faca si pe spate, care a mai avut de a face cu BMW, ca altfel risti sa nu reuseasca operatia si o mai platesti odata.

Pai vad eu marti ce fac pana la urma daca mai scartaie in curbe ma duc la cel ce ma trimis la ei sam dea el bani nu ei...si incerc si in alta parte...astia in resita aici cand aud de bmw parca aud de draku fug de bmw-uri ca de naiba aici sunt obisnuiti baieti doar cu dacia si renault bmw e lux aici in oras..cand te duci cu bmw se uita cas la tine..

Link to comment
Share on other sites

Da da, mi-am asumat confuzia.

Priveste si partea buna, acum stii unde sa-ti faci directia daca te ''lasa'' prin Craiova.:laugh:

Pai ori cum o sa merg la bunici in vara asta si trec prin craiova ca merg la corabia poate ne auzim la o bere asortata cu mici :) Va multumesc tuturor pentru sfaturi acum am intales cum sta treaba si cu geometria asta si cu bratele.

Link to comment
Share on other sites

Pai ori cum o sa merg la bunici in vara asta si trec prin craiova ca merg la corabia poate ne auzim la o bere asortata cu mici :) Va multumesc tuturor pentru sfaturi acum am intales cum sta treaba si cu geometria asta si cu bratele.

 

Sunt din cluj mane, scrie si la profil :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Este foarte adevarat faptul ca se face geometria dupa ce schimbi piesele respective dar nu pot crede ca masina poate face in halul ala, sa devina aproape imposibil de condus. Adica piesele vechi erau atat de distruse incat unghiul de fuga practic era inexistent si montand piese noi totul pe puntea fata s-a bulversat.

Am schimbat si eu basculele si nu o data, intradevar am facut unghiul de fuga dar puteam merge cu masina adica singura diferenta era ca la gropi nu mai batea nimic. Nu vreau sa contrazic pe nimeni dar mi se pare greu de crezut si pana la urma s-a montat bascule si eu mai stiu ce acolo, chiar asa sa frece roata de amortizor(tot ce e posibil) dar mai rau de contra aripa nu vad cum. Ti-au pus aia la service si roti pe 20. Eu zic ca sigur au gresit ceva desi....sunt doi pivoti turnati si o bucsa care se prinde fix, in doua suruburi.

Sunt curios ce rezolvi si daca doar de la unghiul de fuga se trage problema ta.

Link to comment
Share on other sites

Cei de la service-uri Dacia-Renault au standuri de directie fara platforme pentru rotile din spate si neavand cum sa puna rotile pe ele sa se miste libere, nu pot regla. Am patit-o si eu incercand sa fac directia la mine in oras. Am fost in 3 service-uri si nici unul nu a fost in stare sa-mi faca, pana la urma am ajuns la Motor AG in Pitesti si s-a rezolvat. Edited by nightmare392
Link to comment
Share on other sites

@CatuXXX E posibil sa frece cauciucul in aripa interioara. Daca unghiul de cadere e pozitiv, in curbe va freca in aripa roata aflata pe partea opusa directiei curbei.De-aia am intrebat in ce freaca. Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

Pai bratele care le am avut inainte aveau pivoti sudati ca sa pot sa merg erau tandari nu stricate erau praf de tot si imi cum spuneti voi masina cred ca nu a avut geometria facuta nici o data
Link to comment
Share on other sites

Oricare ar fi explicatia, problema trebuie rezolvata cat de repede. Safety first.:thumbsup:

Da asa e...acu astept pana marti sa vad ce iasa la urma , nu zic ca nu ma pot cara cu masina dar face urat de carat ma pot cara cu ea am vazut ca zicea un coleg mai sus ca nu ma pot cara , ba da ma pot cara dar freaca...

Link to comment
Share on other sites

Astazi am facut geometria mi au facut baieti si pe fata si pe spate desi spuneau ca pe spate nu se face dar au facuto contra cost bineinteles ... am dat 100 ron cu tot cu ciubuc si pt fata si pt spate , sunt foarte incantat acu sta volanul drept , nu mai freaca e totul ca un ceas elvetian :) Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Este foarte bine ca ai rezolvat si nu s-a lasat cu ceva stricaciuni gratuite, din cauza la dobitocimea unor mecanici.

Deocamdata nimic sper sa nu apara probleme pe viitor din cauza acestor reglaje ca au cam bocanit cu ciocanele pe sub masina eu nu am vazut ce au facut pentru ca erau in canalul acela a lor special , dar vizibil masina e cu totul "alta"

Link to comment
Share on other sites

doamne fereste, daca as vedea ca se apropie unul cu un ciocan de vre-un brat sau capat de bara sau orice alt element de suspensie cred i-l bag in c..r..

si te mai miri ca in ROmania o caseta de directie crapa pana in 100k km..

 

cica de la drumuri proaste..

Cum sa dai cu ciocanul in piulite la elemente de suspensie ? mai ales in capetele de bara care sunt legate direct de caseta ? De fapt nu ai voie sa dai cu nici un ciocan, nici nu ar trebuii sa te apropii de masina cu asa ceva.. animalele dracului..

de ce crezi ca s-au inventat chei dinamometrice si prese ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.