Jump to content

sfat achizitie e34 525 benzinar


clausthaler1

Recommended Posts

salutare...as dorii cateva sfaturi in legatura cu e34 525 benzina din 1995.am un e36 318is cupe momentan,dar doresc sa i-l las sotiei si sa-mi cumpar un e34 facelift.am gasit un 525 benzinar care arata traznet!!dar nu prea are dotari...nu are esp sau asc,nu are geamuri el spate,nu piele,nu pilot,...are doar abs,aer can,2 airbag,2 geam el,oglinzi el...si cam atat!stiu ca serie 5 este un model premium si ar trebuii sa aiba dotari de top pt anii aceia,am vazut multe cu super dotari care dau clasa si acum multor masini noi.as vrea sa stiu si eu la ce sa fiu atent...consumul de benzina...omul spune ce este cam 11-12 l urban si 7-8 afara max.aa si inca ceva v-am spus arata traznet foarte ingrijita...dar nu inteleg de ce are atat de putine dotari...nici macar cotiera nu are....as doriii cateva sfaturi.doar de la cei ce au benzinare,sau cunoasca masina e34.pot posta si o poza cu ea pt cine este curios sa o vada. Edited by clausthaler1
Link to comment
Share on other sites

pai cam alea sunt dotarile, au fost cateva cu ASC+T, dar destul de rare, eu cand cautam am vazut doar una pe piata cu chestia asta si un numar mai mare cu LSD, in plus la dotari optionale erau interioare din piele, scaune electrice sport confort cu memorii, trapa, si un fel de clima automata, stramosul climatronicului actual, ar mai fi fost servotronicul, stramosul lui active steering, cam atat, aveau si un BC mai avansat cu tot felul de functii, webasto iar, destul de rara optiunea.

Referitor la cotiere era un tip de scaune fata care aveau cotiere incorporate in ele, altfel nu a existat ca dotare dar exista aftermarket, destul de ieftine desi mie mi se par cam aiurea.

Trebuie sa fii atent la rugina la usi, unde sunt chederele alea exterioare, mai apare pe la stopuri in spate, altfel e o masina foarte solida.

 

Daca e manual afara iti i-a in jur de 7.5-8, daca mergi relativ linistit. Frumusetea motorului e ca daca sari de 120, daca mergi pana in 160 tot atat iti i-a, undeva spre 10, deci cam oricat ii dai nu creste spectaculos consumul. Trebuie sa te chinui mult de tot .. eu am avut medie orara de 140 km/h ( ma grabeam sa ajung la aeroport, am facut vreo 250 km intr-o 1h jumate sau ceva de genul, in DE), cea mai mare avuta de mine cu orice masina , si in conditiile alea a mancat vreo 11.5 %

In oras, mi se pare cam optimist consumul ala. mai degraba 13-15.

Motorul e bulet proof, singurele probleme apar de la neglijenta crasa, gen neschimbat bujii la timp, neglijata partea de racire.

Cam asta e calcaiul lui Ahile, acul trebuie sa stea la verticala la cald, altfel schimba-i termostatul, fii sigur ca pompa merge bine, se mai arde o rezistenta la electroventilator ( trebuie sa porneasca odata cu A/C).

In rest mici probleme cu furtune vechi crapate, la varsta asta se mai duce garnitura de la capac si mai peirde ulei pe acolo.. cam atat..

Nimeni nu a schimbat vreodata la ele sonda lambda.. influenteaza consumul si nici nu trage cum trebuie, fii atent la zgomote la VANOS.

Suspensia si caseta foarte rezistente, nu prea am auzit de casta picata la e34. Eu la 160k km si 17 ani masina aveam toate bratele originale pe fata.

MAi poti avea probleme la partea electrica, mai ales daca au umblat ciobani cu improvizatii.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pai cam alea sunt dotarile, au fost cateva cu ASC+T, dar destul de rare, eu cand cautam am vazut doar una pe piata cu chestia asta si un numar mai mare cu LSD, in plus la dotari optionale erau interioare din piele, scaune electrice sport confort cu memorii, trapa, si un fel de clima automata, stramosul climatronicului actual, ar mai fi fost servotronicul, stramosul lui active steering, cam atat, aveau si un BC mai avansat cu tot felul de functii, webasto iar, destul de rara optiunea.

Referitor la cotiere era un tip de scaune fata care aveau cotiere incorporate in ele, altfel nu a existat ca dotare dar exista aftermarket, destul de ieftine desi mie mi se par cam aiurea.

Trebuie sa fii atent la rugina la usi, unde sunt chederele alea exterioare, mai apare pe la stopuri in spate, altfel e o masina foarte solida.

 

Daca e manual afara iti i-a in jur de 7.5-8, daca mergi relativ linistit. Frumusetea motorului e ca daca sari de 120, daca mergi pana in 160 tot atat iti i-a, undeva spre 10, deci cam oricat ii dai nu creste spectaculos consumul. Trebuie sa te chinui mult de tot .. eu am avut medie orara de 140 km/h ( ma grabeam sa ajung la aeroport, am facut vreo 250 km intr-o 1h jumate sau ceva de genul, in DE), cea mai mare avuta de mine cu orice masina , si in conditiile alea a mancat vreo 11.5 %

In oras, mi se pare cam optimist consumul ala. mai degraba 13-15.

Motorul e bulet proof, singurele probleme apar de la neglijenta crasa, gen neschimbat bujii la timp, neglijata partea de racire.

Cam asta e calcaiul lui Ahile, acul trebuie sa stea la verticala la cald, altfel schimba-i termostatul, fii sigur ca pompa merge bine, se mai arde o rezistenta la electroventilator ( trebuie sa porneasca odata cu A/C).

In rest mici probleme cu furtune vechi crapate, la varsta asta se mai duce garnitura de la capac si mai peirde ulei pe acolo.. cam atat..

Nimeni nu a schimbat vreodata la ele sonda lambda.. influenteaza consumul si nici nu trage cum trebuie, fii atent la zgomote la VANOS.

Suspensia si caseta foarte rezistente, nu prea am auzit de casta picata la e34. Eu la 160k km si 17 ani masina aveam toate bratele originale pe fata.

MAi poti avea probleme la partea electrica, mai ales daca au umblat ciobani cu improvizatii.

ms frmos...mai astept si altele...

Link to comment
Share on other sites

Io mi-am luat un e34 turing din 1994, acum vreo 3 luni. Am facut vreo 6000km fara absolut nici o problema. Masina era in stare impecabila iar acum este in stare super-tunata-impecabila, caci am mai bagat in ea vreo 1000E pe prostii marunte.

Dotarile la e34 sunt un pic cam sarace in comparatie cu modelele mai noi... Eu nu am tempomat, am abs, clima pe 2 zone, 4 geamuri electrice, habar n-am cate airbag-uri, dar banuiesc 2, fara comenzi pe volan, oglinzi electrice,

fara trapa, scaune fara piele. Foarte multumit de ea. Apropos: eu am un 520i, deci cu motor mai mic decat vrei tu. La capitolul consum, in oras ia undeva intre 9-11-poate-12 in functie de cat de aglomerat este orasul :). In afara (scrie in cartea tehnica)

consumul minim este de 7,1L si se obtine in treapta a 5-a la viteza de 90km/h si 3000rpm (parca?! sau 2500?!). Dar... cine a putut merge cu 90km/h in afara? Mai degraba o medie de 110-130km/h si consul de aprox. 8-9%. La viteze mai mari (gen 160km/h)

consumul creste usor spre 10%. Poate 11%.

 

Cand am luat-o, daca stateai in exteriorul masinii, nu stiai daca e pornita sau nu (la relanti). Iti puteai da seama numai daca lipeai urechea de grila de admisie aer centrala (dintre faruri). De atunci, pompa de apa a inceput sa prinda un pic de joc in ax si

ca urmare se aude un fel de scartait la relanti. Am cumparat pompa noua (made in Spain), 170RON, 4L antigel Aral, 4L apa distilata, dar n-am ajuns s-o schimb inca, in principal datorita faptului ca pana acum n-am mai umblat in motorul asta deloc

si n-am gasit pe net un manual de reparatii pentru motorul meu M50B25 (parca).

 

La cumparare i-am schimbat uleiul cu un ulei BMW 5W40 si filtru MAN (mi-a parut rau ca nu am luat Mahle). Dupa 6000km uleiul in motor si-a schimbat foarte-foarte putin nuanta de culoare. Nu e ars absolut deloc. Tocmai a inceput sa mi se aprinda

avertismentul "inspection" in bord, ceea ce am inteles ca ma previne ca uleiul incepe sa se apropie de limita de viata in motor si ar trebui schimbat.

 

Concluzia: super-multumit.

Link to comment
Share on other sites

Io mi-am luat un e34 turing din 1994, acum vreo 3 luni. Am facut vreo 6000km fara absolut nici o problema. Masina era in stare impecabila iar acum este in stare super-tunata-impecabila, caci am mai bagat in ea vreo 1000E pe prostii marunte.

Dotarile la e34 sunt un pic cam sarace in comparatie cu modelele mai noi... Eu nu am tempomat, am abs, clima pe 2 zone, 4 geamuri electrice, habar n-am cate airbag-uri, dar banuiesc 2, fara comenzi pe volan, oglinzi electrice,

fara trapa, scaune fara piele. Foarte multumit de ea. Apropos: eu am un 520i, deci cu motor mai mic decat vrei tu. La capitolul consum, in oras ia undeva intre 9-11-poate-12 in functie de cat de aglomerat este orasul :). In afara (scrie in cartea tehnica)

consumul minim este de 7,1L si se obtine in treapta a 5-a la viteza de 90km/h si 3000rpm (parca?! sau 2500?!). Dar... cine a putut merge cu 90km/h in afara? Mai degraba o medie de 110-130km/h si consul de aprox. 8-9%. La viteze mai mari (gen 160km/h)

consumul creste usor spre 10%. Poate 11%.

 

Cand am luat-o, daca stateai in exteriorul masinii, nu stiai daca e pornita sau nu (la relanti). Iti puteai da seama numai daca lipeai urechea de grila de admisie aer centrala (dintre faruri). De atunci, pompa de apa a inceput sa prinda un pic de joc in ax si

ca urmare se aude un fel de scartait la relanti. Am cumparat pompa noua (made in Spain), 170RON, 4L antigel Aral, 4L apa distilata, dar n-am ajuns s-o schimb inca, in principal datorita faptului ca pana acum n-am mai umblat in motorul asta deloc

si n-am gasit pe net un manual de reparatii pentru motorul meu M50B25 (parca).

 

La cumparare i-am schimbat uleiul cu un ulei BMW 5W40 si filtru MAN (mi-a parut rau ca nu am luat Mahle). Dupa 6000km uleiul in motor si-a schimbat foarte-foarte putin nuanta de culoare. Nu e ars absolut deloc. Tocmai a inceput sa mi se aprinda

avertismentul "inspection" in bord, ceea ce am inteles ca ma previne ca uleiul incepe sa se apropie de limita de viata in motor si ar trebui schimbat.

 

Concluzia: super-multumit.

ia baga o poza cu ea sa o vedem....ms de parere

Link to comment
Share on other sites

cam astea sunt dotarile la o masina din anii aia,cum spunea si domi

in general masini foarte rezistente si fiabile,mult mai reusite din acest punct de vedere decat alte modele bmw

 

pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina,sunt la al 3 lea e34 525i si probleme nu pot sa spun ca am avut cu ele cata vreme le intretii corespunzator

 

consumul la manual la mine este undeva la 8,5-9 in exterior daca merg destul de temperat ceea ce nu e cazul,iar in oras undeva intre 13-16 depinde mult de stilul de condus si aglomeratie

 

consider ca la un stil de condus moderat te poti apropia de consumul din cartea tehnica

 

una peste alta,un e34 525i 24v in mintile lui va face fata la multe aspecte unor masini mult mai noi si mult mai scumpe

Link to comment
Share on other sites

cam astea sunt dotarile la o masina din anii aia,cum spunea si domi

in general masini foarte rezistente si fiabile,mult mai reusite din acest punct de vedere decat alte modele bmw

 

pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina,sunt la al 3 lea e34 525i si probleme nu pot sa spun ca am avut cu ele cata vreme le intretii corespunzator

 

consumul la manual la mine este undeva la 8,5-9 in exterior daca merg destul de temperat ceea ce nu e cazul,iar in oras undeva intre 13-16 depinde mult de stilul de condus si aglomeratie

 

consider ca la un stil de condus moderat te poti apropia de consumul din cartea tehnica

 

una peste alta,un e34 525i 24v in mintile lui va face fata la multe aspecte unor masini mult mai noi si mult mai scumpe

ma cam sperie consumul...unii spun ca mai mult de 12litrii in oras,un 525,nu l-e ia...altii 15-16litrii,ceea ce este foaarte mare,comparativ cu pisicutza care o detin un frumos e36 318is,care mai mult de 10 nu imi ia in oras,iar afara la un condus moderat(110km/h)aprox 6,5 litrii.9litrii este ok pt o asemenea masina,e34 525,insa,paguboasa!la piese ce-mi puteti spune?scumpe rau?pt ca la e36 sunt destul de ieftine si foarte usor de gasit la orice magazin pt piese,sa nu mai vorbim de parcurile de dezmembrari care sunt cu sutele... :rolleyes:

 

una bucata foto cu masina

post-31383-0-40911300-1310509730_thumb.jpg

Edited by clausthaler1
Link to comment
Share on other sites

diferenta intre un is si un 2,5 este de 50 de cai,ca sa n mai vorbim de greutatea de aproape 1500 de kg la e34.deci nu te poti astepta la un consum identic

 

insa si performantele,confortul,tinuta de drum, nu se compara cu e36 1,8is

 

stilul de condus influenteaza enorm consumul,insa intr un oras aglomerat si dacia 1300 consuma peste 10.

 

masina arata bine din ce vad in poza,nu se vede prea bine dar cred ca este modelul facelift.daca si pretul este bun,eu n as ezita

 

mie personal piesele mi se par ieftine,chiar si noi,plus ca daca ai noroc de o masina buna,multe nu prea ai de schimbat pt ca sunt foarte rezistente

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

nu sunt mai scumpe piesele la e34 fata de e36, daca sunt motorizari apropiate.

 

 

Un motor mare, chiar si un diesel mare intodeauna consuma in oras. . In al doilea rand conteaza mult si starea tehnica. Totusi un 12 in oras nu cred ca scoti decat in conditii ideale, mai realist ar fi intre 13-15.

Vad in profil ca esti din esti din Bucuresti, te poti astepta la un 15%.. poate mai putin daca nu mergi gen fiecare semafor e semnalul la cursa si masina e in stare tehnica buna.

Eu cam atat am avut media in Bucuresti, facuta in 3 zile in care am facut cam 300 si ceva de km, la diverse ore, in general de varf, cu clima mergand din plin, si eu am automata.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

in principal datorita faptului ca pana acum n-am mai umblat in motorul asta deloc

si n-am gasit pe net un manual de reparatii pentru motorul meu M50B25 (parca).

 

 

 

Daca zici ca E34 tau e 520, atunci corect ar fi sa ai motor M50B20

 

 

 

 

 

@clausthaler1,

 

Un mic sfat: la achizitia unor masini atat de vechi trebuie sa fi atent ca seria de motor sa corespunda cu cea din carte (eu am muscat-o asa)

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

diferenta intre un is si un 2,5 este de 50 de cai,ca sa n mai vorbim de greutatea de aproape 1500 de kg la e34.deci nu te poti astepta la un consum identic

 

insa si performantele,confortul,tinuta de drum, nu se compara cu e36 1,8is

 

stilul de condus influenteaza enorm consumul,insa intr un oras aglomerat si dacia 1300 consuma peste 10.

 

masina arata bine din ce vad in poza,nu se vede prea bine dar cred ca este modelul facelift.daca si pretul este bun,eu n as ezita

 

mie personal piesele mi se par ieftine,chiar si noi,plus ca daca ai noroc de o masina buna,multe nu prea ai de schimbat pt ca sunt foarte rezistente

foarte corect ce spui!!!da,este modelul face lift..este imariculata,are carte service...pretul este ok...pt oasemenea masina,insa nu este un chilipir!

 

Daca zici ca E34 tau e 520, atunci corect ar fi sa ai motor M50B20

 

 

 

 

 

@clausthaler1,

 

Un mic sfat: la achizitia unor masini atat de vechi trebuie sa fi atent ca seria de motor sa corespunda cu cea din carte (eu am muscat-o asa)

nu-s la primul bmw,sau prima masina!ms de sfat...insa serie 5 nu am mai avut!cunosc proprietarul ,oarecum!

Edited by clausthaler1
Link to comment
Share on other sites

nu exista consum sub 13!!!nici sambata macar.

 

real la 520i e undeva 14-15%.in afara la 120 ia 7% la 140 consuma 8%.La viteze mari 170 de ex ia undeva la 10%.consuma putin ca am schimbat sonda lambda.

 

sau merg cu 100km/h si consuma 6(sase) fix%!!!

 

masina e tun e34,piesele pica greu,dar si cand pui una noua diferenta nu e mare.vorbesc din experienta :no:

 

sa te fereasca Dumnezeu de probleme electrice!la orice bmw!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.