Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

 

nu suport becurile.

 

La mine e invers. Nu suport de nici un fel ledurile. Indiferent de care ar fi raman cu impresia de culori reci. Pe cand un filament frumos are alta nuanta, mai calda si mai placuta la privit. Si fading-ul produs de un bec atat la aprindere cat si la stingere, un led nu-l va face niciodata.

In curand am sa renunt si la xenon, tot din aceasta cauza. Am testat niste becuri H7 de calitate pe niste proiectoare careinitial erau pt. bec D1S. Extraordinar de frumos se vede.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Iulian, m-am gandit la tavita. E in plan. Momentan am o patura chiar daca nu car eu nimic in masina...

 

Referitor la bratele portbagajului, azi am terminat si bratul drept. Aici treaba s-a mai complicat pentru ca trebuie scoasa toata instalatia din capota.

Dar n-a fost absolut nici o problema. Din contra, macar am izolat suplimentar instalatia cu banda auto (pufoasa). Din fabrica au fost cam zgarciti si cam zdranganea instalatia.

 

Inca un aspect ce m-a deranjat la masina: frana de mana tinea destul de sus. Avea vreo 9 click-uri. Am inteles ca "asa fac toate". Nu stiu cat o fi de adevarat.

Nu erau uzati sabotii. Pur si simplu asa erau prea dereglati.

Conform manualului se regleaza la maxim si se deregleaza cate 8 caneluri. Eu am dereglat doar 2 si e destul. Chiar perfect. Acum la doar 3 click-uri deja tine beton frana de mana.

 

Calin... fiecare cu piticii lui... :D

Dar vezi ca pe viitor se vor scoate din uz becurile clasice cu filament. Deci fa provizii din timp. :laugh:

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cosmin, sĂŁ te bucuri de mașina asta și sĂŁ ĂŽți aducĂŁ mĂŁcar atâtea satisfacții câte ți-a adus Passatul. De mult tot ĂŽncerc sĂŁ ĂŽți scriu aici, uite cĂŁ ĂŽn sfârșit am reușit.

SĂŁ știi cĂŁ ĂŽmi lipsește activitatea pe topicul celĂŁlalt. :D Mai un mirror down, mai un engine swap, mai un turbo upgrade și alte chestii din astea mĂŁrunte :)

Dar acum asta e, mĂŁ abonez și eu aici. Și așa urmĂŁtoarea mașinĂŁ va fi cel mai probabil o bavarezĂŁ. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Ghapciu. Sa ai noroc la noua achizitie si sa te vedem cat mai repede cu noutati. :)

 

POIUYT, grupul VAG e in Ingolstadt si Autostadt. BMW e in Munchen.

Noi aici, suntem simpli testeri ai jucariilor facute de nemti. ;)

 

Also... spielen wir so weiter.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ce parere aveti, cum e mai bine?

 

- cu etrierii si discurile oxidate http://img13.imageshack.us/img13/7460/dscn1050us.th.jpg http://img28.imageshack.us/img28/5059/dscn1051f.th.jpg

- cu etrierii si discurile curatate perfect si revopsite in culoarea metalului http://img534.imageshack.us/img534/3348/dscn1049m.th.jpg http://img846.imageshack.us/img846/1441/dscn1048k.th.jpg

 

Deocamdata am facut doar o parte.

Nu vreau sa scot in evidenta discurile si etrierii ci doar sa redau aspectul de nou la o privire mai atenta.

Vopseaua rezista in timp, nu se exfoliaza, nu se arde. La vechea masina aveam etrierii vopsiti (dar in alta culoare) si dupa 3 ani erau tot ca in prima zi.

Link to comment
Share on other sites

Arata foarte bine. Ce vopsea ai folosit? Si cum ai indepartat rugina?

Greu... mi-a luat vreo 8 ore. Am demontat fiecare element, mai putin etrierii, care au ramas conectati la instalatie si le-am curatat cu toate instrumentele disponibile (flex, smirghel, perie de sarma). Pe fata a fost mai usor, ca sunt noi discurile.

Vopseaua e ceva acrylica, la spray. Nu cine stie ce, dar pe vechea masina tine fara probleme.

 

Multumesc de aprecieri. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nimerind pe la reprezentanta, unde am ramas extrem de impresionat de primirea celor de la vanzari, am zis... sa nu ies cu mana goala. Asadar am luat o spuma de curatare, o crema de intretinere si un toc de piele pentru cheie.

Impresii?

- spuma de curatare nu e cine stie ce. Acelasi efect il obtin si cu solutia de curatat geamuri. Oricum, E LOC de mai bine.

- crema de intretinere iarasi nu m-a impresionat. Poate si pentru ca pielea NU E piele naturala si reactioneaza altfel la factorii externi. Nici macar micile cute de pe scaunul soferului nu le-a intins. Poate doar protectia la UV sa-si faca treaba (sper sa nu fie si asta doar cu titlu informativ).

- mirosul... NU REDA mirosul existent, ci ramane mirosul propriu al cremei. Dar pot trai cu asta.

- tocul pentru cheie... il recomand cu incredere. Pentru 60 de lei, e o minunatie.

 

Vom vedea in timp cum se mai comporta pielea.

 

Si sa nu uit... acum 3 zile ma trezesc cu un mesaj in bord: Tyre pressure failure. Nu stiam ca am senzori de monitorizare a presiunii in roti. Neavand timp pentru vizite la vulcanizare (era 7 dimineata), am pus o roata de iarna, am resetat valoarea si totul a revenit la normal. :)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Nimerind pe la reprezentanta, unde am ramas extrem de impresionat de primirea celor de la vanzari, am zis... sa nu ies cu mana goala. Asadar am luat o spuma de curatare, o crema de intretinere si un toc de piele pentru cheie.

Impresii?

- spuma de curatare nu e cine stie ce. Acelasi efect il obtin si cu solutia de curatat geamuri. Oricum, E LOC de mai bine.

- crema de intretinere iarasi nu m-a impresionat. Poate si pentru ca pielea NU E piele naturala si reactioneaza altfel la factorii externi. Nici macar micile cute de pe scaunul soferului nu le-a intins. Poate doar protectia la UV sa-si faca treaba (sper sa nu fie si asta doar cu titlu informativ).

- mirosul... NU REDA mirosul existent, ci ramane mirosul propriu al cremei. Dar pot trai cu asta.

- tocul pentru cheie... il recomand cu incredere. Pentru 60 de lei, e o minunatie.

 

Vom vedea in timp cum se mai comporta pielea.

 

Si sa nu uit... acum 3 zile ma trezesc cu un mesaj in bord: Tyre pressure failure. Nu stiam ca am senzori de monitorizare a presiunii in roti. Neavand timp pentru vizite la vulcanizare (era 7 dimineata), am pus o roata de iarna, am resetat valoarea si totul a revenit la normal. :)

 

 

Inseamna ca ai sensori de presiune bazati nativ pe cei ai abs ului [ ti am explicat eu pe messenger diferentele intre cele doua sisteme de monitorizare a presiunii ]

Link to comment
Share on other sites

La LCI e diferit fata de non LCI:

 

2006 MY and earlier cars do not have a sensor. For 2006 and before the ABS system estimates changes in pressure by measuring changes in the speed the wheel is spinning. As the tire loses pressure the wheel starts spinning more quickly as the diameter shrinks. That's why the car needs to be moving when you reset the TPM system - so it can recalculate the wheel spin speed. After 2007 there's actually a sensor in the wheel that reads actual tire pressure and transmits it to a receiver on the car.

 

La mine nu poti reseta eroarea decat in stationare. In miscare nu e activ reset-ul.

Link to comment
Share on other sites

La LCI e diferit fata de non LCI:

 

2006 MY and earlier cars do not have a sensor. For 2006 and before the ABS system estimates changes in pressure by measuring changes in the speed the wheel is spinning. As the tire loses pressure the wheel starts spinning more quickly as the diameter shrinks. That's why the car needs to be moving when you reset the TPM system - so it can recalculate the wheel spin speed. After 2007 there's actually a sensor in the wheel that reads actual tire pressure and transmits it to a receiver on the car.

 

La mine nu poti reseta eroarea decat in stationare. In miscare nu e activ reset-ul.

La fel era si la al meu E60 si era non LCI, tot in stationare se putea reseta eroarea, si doar cu contactul sau motorul pornit. Se reseta eroarea si dupa circa 5 min. trebuia sa pornesti de pe loc cu masina , pana ce isi calcula din nou presiunea corecta sau ceva de genu...dura aproximativ 30 min. pana sa iti arate in idrive ca este ok.

Link to comment
Share on other sites

Au bagat norma, acum cativa ani ca toate masinile echipate cu RFT-uri sa anunte soferul in caz de pana. Pentru ca aveau DSC deja pe masina si nu vroiau cheltuieli aditionale, au implementat in software acest feature. Nu i-a costat mai nimic in plus decat dezvoltarea softului.

 

Chiar si cu acest sistem, trebuie din cand in cand sa verifici presiunea din roti pentru ca daca toate au pana, el nu vede nimic :) Se monitorizeaza viteza de rotatie si nu presiunea. Dupa ce ai verificat presiunea, trebuie obligatoriu sa resetezi sistemul. Altfel o sa-ti dea erori aiurea.

 

Spre exemplu, am trecut pe roti de vara si am uitat sa resetez. A fost totul ok vreo 2 saptamani. Insa dupa ce am luat o denivelare si mi s-a aprins ca am pana. Am mai mers vreo 20 de km, cu maxim 80 pana acasa si surpriza: nu avea nimic masina. Eu ma gandeam ca facusem pana insa dupa un reset & reglat presiunea in roti, si-a revenit.

 

Pe unele piete insa, se cere deja o precizie mai mare si de asta exista pe unele E60-uri senzori in roti.

 

Din 2013 parca, toate masinile trebuie echipate cu senzori in roata indiferent de tipul anvelopei RFT sau nonRFT.

Link to comment
Share on other sites

Am facut rost (cu mare greutate) de LED-uri galbene pentru semnalele de pe aripi.http://img51.imageshack.us/img51/9202/dscn1061w.th.jpg

Pana voi gasi asa ceva http://img838.imageshack.us/img838/2831/bm131bowe2cg.th.jpg, raman la varianta asta.

Rezultatul: http://www.youtube.com/watch?v=y3dwesKjvYM. Se vede inertia becului cu incandescenta din far (pe care abia astept sa-l schimb pe LED).

 

La interior, mi s-au parut total neprietenoase butoanele de la plafoniere (atat fata cat si spate). Asadar am inserat cateva LED-uri SMD in genul celor folosite la tastaturile telefoanelor mobile, locul in butoane fiind EXTREM de putin. Am construit niste ghiduri de lumina pentru a crea efectul dorit ee... voila !

http://img813.imageshack.us/img813/7579/dscn1067z.th.jpg http://img845.imageshack.us/img845/3453/dscn1066d.th.jpg http://img215.imageshack.us/img215/9025/dscn1065q.th.jpg

In realitate culoarea si intensitatea luminii e INTOCMAI precum a celorlalte butoane din consola. Acum nu mai "bajbai" noaptea dupa ele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.