Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Pai stai umpic, lucrurile astea se fac din pasiune, nu cu scopul de a vinde masina cu profit, iar pasiunea costa :)

 

Daca ma supar dau tot jos ce am pus de pe ea si imi scot lejer 3-4 mii, fac si eu ca Gabi de la arad :))))

 

Ideea e ca toti vor masini dotate dar nu vor sa investeasca in ele, ori asa ceva nu se poate.. probabil daca pretul era un 300-400 euro , atunci era alta treaba, dar cand e vorba de 1000 euro multi se cam sperie

 

Si eu cand am luat prima data CIC-ul l-am luat scump, am dat vreo 1200 euro pe el de pe Ebay din Lituania( nu prea stiam eu atunci ce si cum ), pachet complet, si e si normal la pachet sa fie mai scump decat sa stai sa cauti :)

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, cine are bani isi cumpara direct masina dorita si se bucura de ea.

Cu alte cuvinte, nu iei o masina daca nu se ridica asteptarilor tale.

Si eu am facut chestii d-astea cand am avut E39 si mi-am dat seama ulterior ca a fost o prostie.

M-ar fi costat mult mai putin sa iau din start o masina mai pe placul meu.

Ar fi trebuit sa-mi iau un M5 de la inceput. Asa m-am pacalit singur o perioada indelungata.

Am depasit cu mult pretul unui M5 intr-o masina care nu tragea ca un M5. Cand am condus M5 E39 am ramas socat.

 

Eu zic ca multi vor masini dotate. Unii platesc pretul integral din start si isi vad de treaba, altii investesc foarte mult timp si niste bani ca sa le faca asa cum vor.

Daca timpul tau e valoros, nu te apuci de asa ceva. Daca ai suficient timp, o poti face si nu e deloc profitabil.

 

La fel sa dezmembrezi o masina de genul asta nu e o afacere. Mai degraba se incearca amortizarea unor pierderi cauzate de scaderea preturilor.

 

Am ajuns la concluzia ca e o mare greseala sa cumperi o masina care nu este stock.

Nu stii ce improvizatii s-au facut pentru adaptarea unor optiuni.

Nici macar n-as cumpara o masina cu pachet M daca as vedea ca in optiunile de fabrica nu apare pachetul M.

Te trezesti apoi ca e vorba de un pachet M chinezesc si ca nu s-au cumparat toate plasticele.

La fel cum n-as cumpara o masina cu interiorul schimbat, cu scaunele imbracate in piele, tot felul de chestii de genul asta.

Romanul inca este la nivelul la care incearca sa o ia pe scurtatura care de fapt e mai lunga decat drumul principal.

Iei o masina slab dotata si pierzi mult timp si multi bani ca s-o aduci la nivelul asteptarilor. O iei in stare tehnica proasta si apoi bagi bani ca s-o aduci la o stare tehnica decenta dar te costa mai mult decat in cazul in care ai fi luat din start o masina cu putine probleme minore.

D-aia masinile bune sunt mai scumpe decat pretul pietii. D-aia e mai bine sa iei masini din alta tara.

 

Din nou mentionez ca nu ma refer la cineva anume. E vorba de niste lucruri pe care le-am aflat in timp.

Edited by Service Premium
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Perfect corect ce spui tu dar e foarte greu, uneori, sa gasesti si masina dotata dupa bunul plac si ingrijita si sa se incadreze intr-un anumit buget. Am fost pus recent intr-o asemenea situatie si fiindca cele care erau foarte dotate erau toate niste cazane sinistre, am preferat sa renunt la 2 dotari si sa iau una in mintile ei. In ecuatie nu a intrat bugetul, insa. Chiar si alea scumpe si dotate erau niste cazane !
Link to comment
Share on other sites

Evident ca faci si niste compromisuri, dar chestiile astea cu o gramada de modificari sunt niste proiecte aberante.

 

Oricum astea sunt cam ultimele masini la care se mai poate face asa ceva.

 

Masinile mai noi sunt si mai complexe si mult mai greu de customizat in felul asta. Ma rog, tot se poate, dar cu preturi atat de mari incat nu mai merita.

 

Am ajuns la concluzia ca nu prea mai merita sa iei o masina de genul E60 non LCI sau E90 non LCI. Au ajuns niste cazane. Au ajuns E39-urile si E46-urile sa fie mai cinstite decat astea.

E60 non LCI e in general o masina foarte uzata si foarte tiganita si cu o gramada de probleme. Exceptiile nu prea sunt de vanzare.

 

Practic cel mai mari tepe le iei la masinile care se vand cu 10 000 euro, maxim 15 000.

 

E foarte greu sa cumperi o masina buna.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca vrei se poate. am vazut logan cu asa ceva improvizat :))))

de ce nu s-ar putea la e60 ?

trebuie montat un motor actionat de un buton...

ori se cauta un motor de la orice marca si se adapteaza pe e60, ori se ia un motoras pas cu pas + microcontroller si se dicteaza numarul de pasi in soft.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu, trebuie soft close si pe portbagaj daca pui deschidere electro-hidraulica.

Practic asta e si la E65... hidraulica.

Improvizatii nu vreau. Ori e sistem oem, ori pas.

 

Iar soft close pe usi... mmmmmm... frumos rau, dar scump la fel de rau...

Link to comment
Share on other sites

foarte greu de facut retrofit dar nu imposibil.

Da... cum spuneam, cred ca partea electrica da cele mai mari batai de cap. Iar eu nu sunt adeptul firelor taiate/adaugate.

Mecanica o mai adaptezi fara mari eforturi.

 

Cat despre pret... cred ca din 500 nu iesi cu piesele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.