Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Da-i si lu' Kip acolo ceva din vanzari si nu se mai supara. ;)

Acum chiar m-ai facut curios.

 

FRE, deci solutia cea mai buna pentru mine ar fi sa sa-mi iau un F30. Nu m-ar mai interesa temperatura apei. :pardon:

Nuuuuu,ar insemna un downgrade......mergi pe F10 cu incredere :download:

Link to comment
Share on other sites

cosmin de ce nu iei un ELM pe care sa-l lasi conectat la OBD chiar e cea mai simpla varianta , costa si putin , ai info pe telefon , presupun ca ai un smartphone . Eu cu asta am realizat ca aveam o problema la termostatul EGR altfel habar nu aveam .

 

Stie cineva daca merge si pe facelift? Difera comunicatia...

Poate a testat cineva, ca vanzatorii habar n-au.

Link to comment
Share on other sites

La mine merge pe X5 facelift 2012. Am dat 75 de lei pe interfata.

 

O chestie importanta de luat in seama e ca pentru IOS trebuie luata varianta WiFi, nu bluetooth. Pe Android merge ok cu Torque.

Edited by thesaw
Link to comment
Share on other sites

Mai poti folosi si STN1110 in loc de ELM. E ceva mai bun si mai complex. Restul, din jurul integratului, iti faci tu.

 

Cu ceva softulet citesti temperatura fara probleme insa trebuie gasite protocoalele si alte balarii.

 

Oricum, eu zic ca nu merita acest "feature". As incerca mai degraba partea cu soft-close-ul :scratchchin:

Link to comment
Share on other sites

NU lasati porcariile alea de ELM pe bluetooth bagate in OBD cu motorul oprit(adica peste noapte).

Asta daca nu cumva vreti sa ramaneti fara baterie a doua zi dimineata.

hai lol mai iulian , se opreste alimentarea in cateva min dupa ce ai oprit masina .Mai fct ceva timp pt ca se vad becurile aprinse are unul rosu si verde, apoi taie alimentarea pe obd .

Link to comment
Share on other sites

hai lol mai iulian , se opreste alimentarea in cateva min dupa ce ai oprit masina .Mai fct ceva timp pt ca se vad becurile aprinse are unul rosu si verde, apoi taie alimentarea pe obd .

 

Hai lol mai Myx. Been there, done that. Eu am ramas fara baterie intr-o singura noapte.

Incarcat bateria, scos rahatul, n-am mai avut probleme.

De atunci mi-am adus aminte sa-l scot de fiecare data dupa ce ma jucam cu Torque care e oricum un mare kaka pentru ca nu-ti arata decat date uzuale(voltaj baterie, temperatura apa si alte prostioare).

 

Voi faceti cum doriti. Eu doar v-am avertizat.

Link to comment
Share on other sites

hai lol iar . glumim dar ai o problema uite ca la mine e de 2 sapt nu uita ca eu folosesc si webasto zilnic de cateva ori pe zi . Deci cum e pana la urma .

 

O fi fost alt model de ELM si nu cel cu bluetooth sau o fi fost ala trosnit(desi mergea ok cu Torque).

Anyway nu mai am nici masina si nici ELM-ul si nici nu ma tenteaza sa aflu mai multe eu doar am avertizat pentru ca am fost patit.

Poate isi da Bala cu parerea ca el este mai in tema.

Fiecare face ce crede de cuviinta.

 

 

KIP: trebuie sa scada peste 4500 cu inca o liniuta. Din pacate este foarte imprecis. Eu avem termostatele muci(am mers iarna chiar cu 75 de grade pana sa-mi dau seama) si tot arata ca si cum ar fi ok.

Edited by siulian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O fi fost alt model de ELM si nu cel cu bluetooth sau o fi fost ala trosnit(desi mergea ok cu Torque).

Anyway nu mai am nici masina si nici ELM-ul si nici nu ma tenteaza sa aflu mai multe eu doar am avertizat pentru ca am fost patit.

Poate isi da Bala cu parerea ca el este mai in tema.

Fiecare face ce crede de cuviinta.

 

 

KIP: trebuie sa scada peste 4500 cu inca o liniuta. Din pacate este foarte imprecis. Eu avem termostatele muci(am mers iarna chiar cu 75 de grade pana sa-mi dau seama) si tot arata ca si cum ar fi ok.

deci voi spuneti ca se intampla ceva cu liniutele alea , chiar nu am observat schema asta , iulian eu nu am patit ce spui tu atata tot , fara sa fac misto sau ceva , e evident ca nu mai functioneaza cand inchide masina toate comunicatiile , daca incerc sa ma conectez pe bt nici nu il mai gasesc ca activ cred ca dupa 10 min dupa ce inchid masina .

Link to comment
Share on other sites

Da, liniutele alea scad. Nu stiu cat fiindca de abia ieri le am descoperit si eu si am doar 3.5 km pana la birou, asa ca nu le am vazut scazute decat cu o liniuta peste 4500.

 

Asta e maximul si asa trebuie sa fie cand motorul e cald.Totusi te-as sfatui la iarna la un drum lung sa apelezi la meniul secret.

Dupa cum am zis mai sus e foarte imprecis si e oarecum doar orientativ.

 

Gata, nu mai poluam topicul lui Cosmin cu chestii de NFL.

 

Eu care am FL deplang totusi ca au scos prostioara asta.

Eu ii dadeam peste 2500-2800 de ture doar dupa ce se "incalzea". Acum.....teapa.

Link to comment
Share on other sites

Poza facuta imediat dupa pornire, ca sa vezi exact de unde pleaca gradatiile.

 

 

http://i1263.photobucket.com/albums/ii622/mikken6/IMAG0578_zps20cc2063.jpg

O sa vezi la iarna, cand este foarte frig, ca pleaca gradatiile si de la 3700.

Eu stiu ca, gradatiile iti arata pana unde se tureaza motorul, peste ele nu se tureaza, sunt un fel de protectie. Probabil sa nu-l duci in 4600 de ture cand este rece.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.