Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Stiu ca a trecut ceva vreme de la schimbarea distributiei, dar am si eu cateva intrebari

1.S-a mai amplificat zgomotul de relanti cu timpul?

2.Cand ai schimbat distributia ai schimbat si uleiul?

3. Ai folosit piese de schimb originale sau pe producator?

4.Ce anume ai schimbat din tot amsamblu distributiei?

 

Mersi anticipat de raspunsuri.

 

p.s. cat te-a costat chip-tuningul?

Link to comment
Share on other sites

1. Nu.

2. Categoric.

3. Exclusiv originale. Inclusiv uleiul la schimbul respectiv.

4. Toate lanturile (inclusiv la pompa de ulei), patinele si intinzatoarele, duza de ungere a lantului.

 

Tuning-ul... nu mai retin... 350-400E.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg cum poate sa scada consumul cu peste 1 litru prin simpla trecere de la anvelope de 245 la 225... :nea:

Am trecut la rotile de iarna si brusc parca nu e masina mea. Acelasi drum, in aceleasi conditii si acelasi stil de mers dar consumul m-a uimit. Uzual aveam 6.5%, acum e 5.2.

Pornire cu motorul rece dimineata, facut 20km preponderent extraurban, apoi oprit.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Ma... nu poti fi cu toate. Ori consum mic, ori aspect. Insa nu mi-as fi inchipuit ca o anvelopa cu nici 10% mai ingusta, conteaza atat de mult.

Ce sa spuna colegii cu 285 pe spate? :rolleyes:

 

 

Oricum anvelopele tale de vara erau in stare destul de...

Erau uzate pe exterior cele de pe fata, pentru ca iau curbele destul de tare. Asta nu trebuia sa duca la un consum mai mare. Din contra...

Insa latimea (suprafata in contact cu solul)... foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat de n ori unghiurile, nu e nimic dereglat si nici uzat. Plus ca alea de 225 nu le uzeaza.

Anvelopele astea de 245 le-am cumparat odata cu cu jantele si aveau deja ceva uzura mai pronuntata pe exterior. Cred ca si asta a ajutat.

Conteaza si presiunea din ele. La noi s-a lucrat la drumuri tot anul asta si am rulat cu ele putin sub-presurizate pentru a proteja suspensia.

Pe spate mi le-a uzat pe interior mai tare. Cred ca tot din cauza presiunii mici. Anul trecut n-au avut nimic.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Mai stii?

Nu bag mana in foc...

Uzura din ce elemente provenea? Banuiesc ca bucse. Pivotii ar bate.

 

Eu am schimbat pe fata bucsele alea mari de la bratele din fata. Dar nu erau uzate. Urmaream atunci bataile ce s-au dovedit a fi din amortizoare.

Link to comment
Share on other sites

Bateria asta iar ma necajeste...

Cine a mai facut inregistrare de baterie... de ce eu in CAS am KLASSE_BATTERIE 80ah_agm si bateria e AGM de 90?

Posibil ca din cauza asta sa nu se incarce destul in reprize de cate 20 minute de mers zilnic?

 

Daca voi ajunge s-o schimb, clar imi iau non-AGM de 110. Vad ca Varta la 110Ah au un curent de pornire de 920A la un pret destul de decent.

Link to comment
Share on other sites

O sa reziste mai putin o baterie non AGM...

 

Bateria normala nu rezista la 15-16v cat incarca alternatorul in anumite conditii, plus ca bateria nu o sa fie niciodata incarcata la maxim din cauza IGR (Intelligent Alternator Control ) care incarca bateria doar la 70-80% pentru economia de combustibil....

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu la voi, dar eu resimt din plin lipsa indicatorului de temperatura motor.

Sunt in teste cu sistemul. Functioneaza.

Termometrul masoara din 10 in 10 intre 10-100 grade.

Deja sunt super incantat, cand va fi gata, voi fi si mai si. :)

 

Nu-l voi monta in cluster ci in consola cu butoane de langa plafoniera centrala.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt in teste cu sistemul. Functioneaza.

Termometrul masoara din 10 in 10 intre 10-100 grade.

Deja sunt super incantat, cand va fi gata, voi fi si mai si. :)

 

Nu-l voi monta in cluster ci in consola cu butoane de langa plafoniera centrala.

 

Da-ne te rog mai multe detalii :)

Link to comment
Share on other sites

Acum e prematur. O sa revin cu poze cand e montat. :)

Led-urile (dreptunghiulare) vor ocupa jumatate din decupajele microfonului. Cealalta jumatate va ramane libera pentru microfon.

Vor lumina mai intens ziua si mai slab noaptea, pentru a optimiza vizibilitatea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum e prematur. O sa revin cu poze cand e montat. :)

Led-urile (dreptunghiulare) vor ocupa jumatate din decupajele microfonului. Cealalta jumatate va ramane libera pentru microfon.

Vor lumina mai intens ziua si mai slab noaptea, pentru a optimiza vizibilitatea.

 

Abia astept pozele! Bafta multa!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O nedumerire. Poate cineva are mai multa experienta in studiul materialelor:

- Temperatura antigelului se regaseste si in aluminiul din chiulasa?

Eu as spune ca da, dar poate ma insel.

Trebuie sa montez senzorul si as vrea sa citeasca temperatura cat mai real. E cu surub de 3, deci ar fi relativ usor de prins pe chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

Da si nu. Desi Aluminul este un foarte bun conducator de caldura, nu este perfect. Vei avea citiri mai mari pe carcasa de aluminiu decat temperatura lichidului de racire as zice eu, in functie si de unde plasezi senzorul.
Link to comment
Share on other sites

De ce nu citesti informatia de pe senzorul original de temperatura motor care e montat pe chiulasa? Masoara in rezistenta variabila (NTC) si poti sa te legi direct pe firul lui care intra in DME (pin.28).

Mai e un senzor de temperatura la iesirea din radiator dar nu cred ca il vrei pe ala.

Pentru ca nu stiu in ce masura imi va altera informatia ce intra in DDE, am nevoie de amandoua terminalele senzorului (izolate galvanic de masa si +12V) si nu in ultimul rand, trebuie sa ma limitez la o valoare de 47K a termistorului.

 

Unde sunt amplasati cei 2 senzori la N47? Cel de temperatura motor si cel de la iesirea din radiator?

La iesirea din radiator nu vad. Celalalt nici asa.

 

Noul senzor as vrea sa-l montez undeva in spatele chiulasei, sa fie ferit de curentii de aer ce i-ar mai putea scadea temperatura.

Link to comment
Share on other sites

Abia astept pozele! Bafta multa!

Primele poze, cu scula pe masa. Am decis sa monitorizez si tensiunea de incarcare, macar de dragul simetriei indicatorului.

In stanga temperatura (acum indica 100 grade), in dreapta tensiunea (acum indica 15V).

LED-urile se sting pe rand in trepte de 10 grade (masoara 10-100 grade), respectiv a tensiunii in trepte de 1V

(masoara 11-15V).

 

Intensitate de zi (doar contact, fara faruri pornite)

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/3/35245333aGW.jpg

Intensitate de noapte (cu farurile pornite). Atenuarea se poate regla pana ledurile devin abia vizibile.

Cand va fi totul montat in masina, voi ajusta si intensitatea in concordanta cu restul luminilor din interior.

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/0/35245300sUM.jpg

Prin simpla actionare a unui microswitch din modul, afisarea trece din mod linie (cum este acum), in mod punct (sta aprins un singur LED si comuta intre ele in functie de valoarea afisata).

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/5/35245375yQx.jpg

Pe modul e semnul de Audi, dar e doar o carcasa ce am ales-o pentru a gazdui modulul (intelegi Krebs? :D).

Urmeaza calibrarea fina, apoi montarea pe masina.

Cel mai greu va fi cu trasul celor 2 fire din compartimentul motor...

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.