Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

pai trebuie sa mi-l trimiti sa iti scriu seria de sasiu in el, apoi ii facem un flash cu un zb de benzinar, il punem la tine pe masina si il codam.

Ti-am dat pe mail informatiile din ISTA legate de senzorul de temperatura de pe motor.

 

 

Inca ceva: pe cluster se vede temperatura uleiului nu a lichidului de racire, informatie data de senzorul de presiune/temperatura ulei care e montat pe baia de ulei.

Edited by neo_andersson
Link to comment
Share on other sites

Kombi, dsc, szl si dme sunt modulele pe care nu se poate modifica seria de sasiu cu tool32, decat daca modulul este nou si bitii de serie sunt 0. Asta din motive de securitate. Asta este motivul pentru care daca faci retrofit de cruise control si schimbi szl-ul cu unul sh care deja are serie scrisa in el nu v-a merge niciodata. La kombi exista procedura de sters seria dar necesita programarea unui eeprom offline, adica scos de pe placa. Si pentru dme se poate, la dsc si szl nu stiu sa existe.
Link to comment
Share on other sites

Inca ceva: pe cluster se vede temperatura uleiului nu a lichidului de racire, informatie data de senzorul de presiune/temperatura ulei care e montat pe baia de ulei.

Si cum putem transforma temperatura uleiului in temperatura de apa?

Se codeaza clusterul sa isi ia informatia de la senzorul de temperatura motor?

 

Sau ideea era sa citesti temperatura uleiului si sa consideri ca e aproximativ egala cu cea a motorului?

Link to comment
Share on other sites

Ca fapt divers, pe cealalta masina a mea, un Audi Q7 cu motor 3.0tdi, am indicator separat de temperatura a apei si pot afisa pe ecranul din bord temperatura uleiului. In pozele de mai jos poti vedea ce variatie e intre cele 2.

 

Scuze de calitate dar sunt facute cu telefonul in mers.

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/12/l0r6.jpg

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/690/dzdo.jpg

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/849/qs5d.jpg

Edited by neo_andersson
Link to comment
Share on other sites

Cosmin, la un motor pe benzina, iti spun pentru ca am avut asa ceva pe vremuri, motor de conceptie mai veche, un 1.9i 8v 130cp L-Jetronic, aveam in regim de utilizare mai "hard" in mod curent intre 90 si 95 apa cu corespondent 130-140 chiar 150 uleiul.

Am remarcat asa:

- apa ajunge mult mai repede la temperatura de lucru decat uleiul

- fluctuatiile de temperatura ale uleiului sunt mult mai mari decat ale apei.

 

Ma refer strict la masina aceea, un motor atmosferic, uleiul era 5 w 40, ca si principiu insa banuiesc ca lucrurile nu s-au modificat.

Edited by Dan Dan
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hai ca m-am uitat si pe bordul de M5.

120 - 300 grade Fahrenheit.

adica

50 - 150 grade Celsius.

 

Nu e bine...

Doar daca s-ar inlocui senzorul cu unul de o alta valoare determinata experimental.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Azi a fost inca o zi cu soare, asa ca am montat si modulul, tras instalatia pe langa cea oem, inclusiv la motor. 8)

Voltmetrul functioneaza perfect, dimmer-ul pe pozitie, de asemenea. Mai ramane de pozitionat senzorul pe chiulasa.

 

Am avut de desfacut la plastice... de mi-a venit acru. LEGO lu Peste...

Link to comment
Share on other sites

Poze n-am facut ca si-asa m-a prins seara si-mi mai tre vreo ora pana-mi dezghet fundul pe calorifer. :brr:

Dar e simplu. Doar prin partea stanga le poti scoate. Acolo e un burduf prin care iese instalatia.

Burduful are chiar si o proeminenta in el pentru cabluri suplimentare.

Scoti toate plasticele de peste pompa de frana si cele deasupra pedalelor.

Link to comment
Share on other sites

Gata si senzorul la locul lui, cu mufa si prinderi ale cablului sa nu faca probleme. Totul functioneaza perfect. :)

Am comparat si cu temperatura din meniul ascuns. La 67 de grade am 6 segmente aprinse. Indicatia se mentine pana dupa 75, cand incepe sa se aprinda al 7-lea segment.

Am fost si in proba, peste 87 grade am 8 segmente. N-am reusit sa-l incing sa urce peste 95, cand s-ar fi aprins si LED-ul rosu.

 

Pentru o calibrare buna a voltmetrului am masurat si incarcarea cu un Fluke profesional: 14.7V indiferent de consumatori. Incarcare perfecta.

Am reglat afisajul sa nu se aprinda LED-ul galben decat daca trece de 15V.

 

Cand aprind pozitia, se poate vedea si dimming-ul lor.

 

http://www.youtube.com/watch?v=8nfxA5SWuTk&feature=youtu.be

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.