Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

nu exista nici o aeroterma electrica alimentata de la bateria masinii care sa dezmorteasca macar masina?

cu telecomanda.

electric nu se poate , ar termina bateria instant .

 

Neo la E60 ma refer .mai mult m-ar interesa sa ventileze central si parbriz si treapta de viteza ceva mai mare .

Link to comment
Share on other sites

@Myx : nu am nici un trace salvat de e60-ihka , tre sa verific in calc de la birou. Daca ai ncs da-mi trace-ul de la ihka si iti zic ce trebuie sa modifici. Intervalul de timp se modifica sigur, gurile prin care sufla aer cred ca sunt alea care raman deschise la ultima functionare a climei cu motorul pornit. Poti face o proba, scoate clima de pe auto, seteaza sa bage aer pe gurile centrale, opreste motorul si da drumul la webasto.
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca masina "nu stia" de webasto aftermarket, orice pornire genera o eroare pe CAS de curent mare in stationare.
La eroarea asta ma astept si eu... Se poate rezolva cumva? Sansele sa imi apara, ar fi destul de mari.

 

RobyS, unde e stutz-ul ala ce tre taiat pentru a monta furtunelul de alimentare cu motorina?

Am scos bancheta, am ridicat toate izolatiile si surpriza: in afara de o mufa cu 5-6 fire, nu mai am nimic la capacul de rezervor unde speram sa vad pompa.

O poza cu el se poate?

 

Cum spuneam, raman pe Eberspacher-ul asta. Mai sunt ceva detalii minore de stabilit cu vanzatorul si zilele astea mi-l trimite.

 

PS: mi s-a belit si mie nenorocirea aia de racord de la carter. Poza e dn topicul lui Andrei_VUV.

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/1/35392901mXB.jpg

Am rupt tot cauciucul, am curatat cu diluant si am turnat altul. Pana dimineata are timp sa se intaresca. Sper sa nu mai am probleme.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca electronica ii permite si sa porneasca ventilatia peste 30-40 de grade, pentru incalzirea habitaclului. Si din ce mi s-a spus, o face prin intermediul climatronicului.

Dupa niste cercetari, la E60 ventilatia nu porneste decat prin intermediul unui modul suplimentar la un pret pe masura.

Deci as avea webasto dar fara ventilatie. Ea va porni doar dupa ce pornesc motorul. :hmm:

Sau prin adaugarea unui releu precum in cazul X5-ului descris de Neo_anderson.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am dat pe mail Cosmin, in procedura de demontare a rezervorului ai acolo o poza cu furtunul de alimentare la webasto, care pleaca pe sub masina pe partea dreapta si undeva sub scaunul pasagerului intra in pompa de motorina pentru webasto. Pe celalalt pdf cu procedura de demontare a pompei vezi si traseul mai departe. :)
Link to comment
Share on other sites

Update la termometru: de cand l-am montat, masuratoarea avea un delay foarte mare. De multe ori era in urma chiar si cu 20 grade. Inacceptabil.

Problema era din cauza amplasarii senzorului. Antigelul se incalzeste mult mai repede decat chiulasa in sine. Sa nu mai spun ca la viteza, curentii de aer racesc simtitor chiulasa.

 

Singurul loc disponibil (si care sa masoare corect) era cotul de sus al chiulasei, aflat in imediata vecinatate a senzorului de temperatura motor. Asa ca i-am introdus la cald un soclu metalic si am construit un senzor potrivit, asemanator celui al motorului.

Amplasarea nu prezinta pericol, e la vreo 3cm de curea.

Ii multumesc pe aceasta cale lui Robert (Bimmer Service) pentru piesa trimisa.

 

Diferenta: acum senzorul se incalzeste simultan cu cel al motorului iar temperatura este masurata in timp real. :)

 

Firele le-am introdus in copex auto (cel marcat cu rosu), apoi in distribuitorul de pe motor. Nu e nimic lasat la intamplare.

 

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/8/35434258RoG.jpg

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/7/35434257IMO.jpg

Link to comment
Share on other sites

Update la termometru: de cand l-am montat, masuratoarea avea un delay foarte mare. De multe ori era in urma chiar si cu 20 grade. Inacceptabil.

Problema era din cauza amplasarii senzorului. Antigelul se incalzeste mult mai repede decat chiulasa in sine. Sa nu mai spun ca la viteza, curentii de aer racesc simtitor chiulasa.

 

Singurul loc disponibil (si care sa masoare corect) era cotul de sus al chiulasei, aflat in imediata vecinatate a senzorului de temperatura motor. Asa ca i-am introdus la cald un soclu metalic si am construit un senzor potrivit, asemanator celui al motorului.

Amplasarea nu prezinta pericol, e la vreo 3cm de curea.

Ii multumesc pe aceasta cale lui Robert (Bimmer Service) pentru piesa trimisa.

 

Diferenta: acum senzorul se incalzeste simultan cu cel al motorului iar temperatura este masurata in timp real. :)

 

Firele le-am introdus in copex auto (cel marcat cu rosu), apoi in distribuitorul de pe motor. Nu e nimic lasat la intamplare.

 

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/8/35434258RoG.jpg

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/7/35434257IMO.jpg

 

am citit aproape tot Thread-ul asta si este fascinant, iar ce faci tu este cel putin pe atat;

Te felicit

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca asteptati webasto. Eu astept si mai mult ca voi. :pardon:

Desi voiam sa ma ocup la sfarsitul saptamanii, o sa fie abia dupa 6 ian, cand reincep activitatea toti comerciantii.

 

Pana atunci, va doresc tuturor Sarbatori Fericite! :santaclaus:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce gasesc si cumpar, nu caut daca n-am nevoie. :D

E pe stoc, mi-e rezervat, dar e plecat omul pana dupa Revelion. Abia apoi o sa intru in posesia lui.

Am renuntat la oem pentru ca e foarte greu de gasit sh, mai scump, mai greu de montat/codat si e destul de basic pe langa asta.

Acesta e mai complex si are tot ce ma intereseaza pe display-ul telecomenzii. Eu sunt mai comod si-mi place sa am toate informatiile la indemana (dupa cum ai vazut si cu termometrul). :pardon:

 

E cadou... mie. :santa:

Stii vorba: tzucu-ma si io pe mine, daca nu ma tzuca nime'.

Link to comment
Share on other sites

Ce gasesc si cumpar, nu caut daca n-am nevoie. :D

E pe stoc, mi-e rezervat, dar e plecat omul pana dupa Revelion. Abia apoi o sa intru in posesia lui.

Am renuntat la oem pentru ca e foarte greu de gasit sh, mai scump, mai greu de montat/codat si e destul de basic pe langa asta.

Acesta e mai complex si are tot ce ma intereseaza pe display-ul telecomenzii. Eu sunt mai comod si-mi place sa am toate informatiile la indemana (dupa cum ai vazut si cu termometrul). :pardon:

 

E cadou... mie. :santa:

Stii vorba: tzucu-ma si io pe mine, daca nu ma tzuca nime'.

cred ca abia astepti sa il montezi ce fctii are in plus si ce indica pe remote

Link to comment
Share on other sites

Eu am o nedumerire: ce se intampla daca fac bypass la cele 2 electrovalve de pe circuitele de incalzire habitaclu?

Practic caloriferele se vor incalzi tot timpul cat pompa de recirculare functioneaza. Separarea intre cald si rece oricum o fac clapetele din bord.

 

Banuiala mea e ca nu se va intampla nimic. La Passat nu am electrovalve, nici macar pompa de recirculare si merge foarte bine atat incalzirea iarna cat si racirea vara.

 

Vreau sa fac asta din 2 motive:

- cele 2 electrovalve imi cosuma ampulea cam 1.5A. Asta inseamna oboseala inutila pentru baterie, iarna. Stiu ca oem-ul le alimenteaza si pe ele, dar mie imi sta pe creier orice consum suplimentar si dispensabil.

- ma incurca in montarea webasto-ului pentru ca trebuiesc si ele alimentate odata ce porneste el. Apoi tre sa treaca inapoi pe alimentarea de la Klima cand pornesc motorul.

 

Vreau sa le las in aer, fara contact cu antigelul. Doar sa fac un bypass intre furtune.

 

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/0/35445410XhL.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.