Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Gata, mi-a ajuns cutitul la os cu bateria. Circul de vreo 2 luni cu mufa scoasa din IBS si acum deja cand dau la automat se opreste sirocoul ca nu-i ajunge curentul.

Am comandat o Varta Silver de 110Ah. Azi, cel tarziu maine o am.

O codez si gata.

 

Intre timp am trecut la full LED pe spate. Nu mai am niciun bec. :)

Cred ca doar la noile modele de A8 si S klasse am mai vazut asa lumina puternica pe frana.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, la 6-7V sunt. Oricum le-am pus surse. Nu e un link anume, le-am comandat mai demult. Le gasesti peste tot. Dar cum spuneam, mai greu e cu potrivirea in stop.

 

Myx, la stopuri... sunt suparate rau. Mort sa fii si tot iti deschizi ochii. :laugh:

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, la 6-7V sunt. Oricum le-am pus surse. Nu e un link anume, le-am comandat mai demult. Le gasesti peste tot. Dar cum spuneam, mai greu e cu potrivirea in stop.

 

Myx, la stopuri... sunt suparate rau. Mort sa fii si tot iti deschizi ochii. :laugh:

baga poze sa vedem minunea

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Scuze dar a plouat non-stop de atunci, sau n-am avut timp de poze.

 

Stopul de la sofer.

In stanga (exterior) e LED, in dreapta (spre interiorul masinii) e becul. E clara diferenta, nu? :D

Becul clasic are oglinda mai mare si cu toate astea lumina e mult mai slaba.

 

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/4/40408844uKM.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa zic de baterie. E alta viata.

Acum e IBS-ul la loc si tot nu mai am erori. Iar cand dau la automat, foarte putin se vede pe lumini.

Ciudat ca tensiunea de incarcare vad ca e tot 14.7-14.9V. Bateria noua de 110 nonAGM e codata si inregistrata (ii multumesc si lui neo anderson pe aceasta cale).

Azi am vorbit cu un electronist de la bmw si mi-a zis ca tensiunea masurata e irelevanta. Odata ce codarea si inregistrarea s-au efectuat corect, IBS-ul stie ce are de facut. Joaca se face in curent, nu tensiune.

Link to comment
Share on other sites

Mai discutasem cu un prieten despre asta...

AGM-ul are doar curentul de pornire mai mare(900A). Acolo sta el bine. Dar ca si capacitate, doar 80Ah (in cazul meu).

NonAGM-ul de 110 are tot 920A curent de pornire, dar duce 110A intr-o ora, sau 80A cu vreo 40% mai mult timp.

 

O sa vad in timp cat de multumit voi fi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.