Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Eu am suspensia normala cu style 128 și e ok dpdv al confortului, dar nu mi place distanta mare dintre roata și aripa...asa ca undeva trebuie sa faci un compromis. Ma gândeam sa ĂŽncerc cu niște arcuri eibach sa vad dacĂŁ pierd mult din confort...

 

@Unknovvn...ce drop ai cu arcurile H&R?

Link to comment
Share on other sites

XMI,cauta eibach sportline,au cel mai mare drop,practic dispare wheel gap-ul..

Cosmin,cred ca niste arcuri bilstein ar fi mai ok din punct de vedere al confortului si stiu ca mai conteaza si anvelopa mai tare/mai moale...

Edited by Marius05
Link to comment
Share on other sites

Mai sunt avantaje: stabilitate mult ĂŽmbunĂŁtĂŁțitĂŁ, frânare mult mai buna și bineĂŽnțeles aspectul.

O sa te obișnuiești Cosmine...suferi și tu un pic pt frumusețe, vorba aia ;)

E drept ca depinde mult ce drumuri parcurgi zi de zi, dar cu atenție nu i bai.

Mulțumesc pentru reply-urile cu drop-ul...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cosmin daca tot ai trecut de la 17 la 19 si ai suspensia M, auzi vreun sunet pe spate care nu-l auzeai cu jantele de 17? un sunet de bucsi sau ca si cum ar fi roata de rezerva desfacuta sau bancheta? Am trecut si eu pe 135 syle cu susp M de la 17 si am un sunet cu care nu prea pot sa ma obisnuiesc. Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Mda... E ca si sum ai sari 3 clase de duritate la suspensie.

Dragos, eu am fost cu a ta si mi s-a parut super confortabila pe langa ce am eu acum. La primele plimbari pe drum perfect n-am sesizat mari diferente. Dar pe denivelari constat ca a disparut complet confortul.

 

Ti se pĂŁrea confortabila ca erau duse amortizoarele,cel putin pe spate, eu am drop cu arcuri H&R si amortizoare OE M-Sport -50/-40,la mine confortul specific seriei e aproape inexistent,mai ales acum de cand am schimbat amortizoarele e zid masina,la mine probabil influienteaza si dynamic drive.Mie a ta mi se pĂŁrea super-confortabila,chiar ti-am spus ultima data cand am condus-o ca pentru suspensia pe care o ai,e ok dpdv al confortului

Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa-ti dai seama ca jantele sunt originale? Altfel decat ce e scris pe ele?

 

Eu am luat un rand pe 17" pentru iarna si le indrept in fiecare an. Cele de M pachet pe 18" nu s-au indoit niciodata. De aici banuiala mea ca cele pe 17 nu sunt originale desi scrie pe ele BMW si alte cele in relief.

Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa-ti dai seama ca jantele sunt originale? Altfel decat ce e scris pe ele?

 

Eu am luat un rand pe 17" pentru iarna si le indrept in fiecare an. Cele de M pachet pe 18" nu s-au indoit niciodata. De aici banuiala mea ca cele pe 17 nu sunt originale desi scrie pe ele BMW si alte cele in relief.

Trebuie verificat exact codul de pe janta cu codul modelului respectiv. Si la cele aftermaket,de obicei nu corespunde J-ul si et-ul cu cel original.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa-ti dai seama ca jantele sunt originale? Altfel decat ce e scris pe ele?

 

Eu am luat un rand pe 17" pentru iarna si le indrept in fiecare an. Cele de M pachet pe 18" nu s-au indoit niciodata. De aici banuiala mea ca cele pe 17 nu sunt originale desi scrie pe ele BMW si alte cele in relief.

 

Style 166 pe 19 nu le-am roluit niciodata,nu a necesitat,in schimb cele de iarna pe 17 Style 122 le-am roluit cred de 2-3 ori pana acum,ambele seturi fiind originale. Nu imi explic de ce,cu cele pe 17 circul doar iarna aprox 1000 km/sezon

Link to comment
Share on other sites

Eu nu aud niciun zgomot in plus. Dar drumul la mine e ca-n palma. Doar cand am ajuns in oras s-a schimbat situatia, denivelarile se simt bine de tot.

Intr-adevar in curbe/viraje e zid, cum zice Dragos. Consumul apreciez ca a crescut cu aprox. 1 litru.

Dar apectul chiar e de nepretuit.

E greu...

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@dragos eu cred ca jantele in cauza cele pe 17 au fost cel putin o data incalzite cu flacara si de atunci s-au decalit si de aici cauza strambarii usoare.

Nu contest,dar sunt la al treilea set de iarna

Primul cu care am luat masina era de 7.5j,le-am dat sa iau 8j,245/45/17 stau mai bine pe 8j,cu al doilea set mi-am luat teapa ca erau pt Butuc de e39 alezate,iar setul actual le-am luat anul trecut,au fost la stare originala.cu ultimele 2 seturi de Style 122 am avut problemele astea cu roluirea,in schimb cu Style 138(setul cu care a venit masina)nu am avut probleme niciodata.Nu imi explic de ce am avut problemele astea cu ele,doar cu Style 122 8jx17

In schimb am avut pe 19 primul set Style 172,apoi Style 128,iar acum Style 166 toate pe 19 si originale,nu am avut probleme cu nici un set,probabil am condus mai atent cu cele pe 19,altfel nu imi explic

Link to comment
Share on other sites

De atunci am facut vreo 1000km cu ele. Dupa ce am scazut presiunea la 2.3 pe fata, is decente pe denivelari.

Daaaar, senzatia majora e in curbe. :)

Am dat in ele cat nu mi-a fost rusine. Nu s-au dezlipit de asfalt.

Si cel mai fain e in curbe, unde cate-un curios tine in spatele meu, intra cu viteza mea si se trezesc pe contrasens. Ruliul isi spune cuvantul. :laugh:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Conteaza extraordinar de mult presiunea in roti ,la ale mele style 135 245/40/18 toate 4 imi zice ca trebuie sa bag 2.2 pe fata si 2.7 pe spate...foarte brutal,o tin la 2.2 si pe spate,daca e la un drum lung o sa bag maxim 2.4,ce se poate intampla sa bagi decat conform? sa iti manance mai mult,sa se toace mai repede anvelopele,dar am zis ca prefer sa schimb anvelope mai des decat articulatii :)).

 

Tine-le 2.2 2.3 si o sa fie mult mai ok!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.