Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Cosmin! Eu iti recomand sa o lasi manuala, stii cum e, cand nu te doare capul mai bine stai linistit :)).

 

Iti spun eu ca nu asta inseamna sa nu dormi linistit...am avut luni in care am dormit cu stres si nu vorbesc doar de ce mi sa intamplat acum. Am mai avut belele din astea cu masinile, tot cu noroc maxim.

Daca ai stii ca 100% nu are nimic cutia si merge impecabil, hai sa zicem, eu de ex as pleca de la gandul ca e posibil sa cumpar o cutie "buna", lucru care m-ar face sa dau inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Esti dus bai nene!! :)))

Stiu! :pardon:

 

Cochetez si cu ideea cumpararii alteia automate dar Euro5 2009-2010 pe care sa mut dotarile si neaparat interiorul meu.

Mai analizez optiunile astea doua. Dupa cat ma incurajati voi, cred ca totusi e mai simplu sa mut restul dotarilor pe una automata decat sa o fac pe asta automata.

Cert e ca VREAU automata.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu automata, am o automata si la servici, este relaxant, etc, insa nu ma facut sa ma gandesc nici 10% ca vreau o automata, mi-ar fi indiferent, nu imi place mai mult automata sau manuala.

 

Am vrut sa-ti spun asta Cosmin, insa am inteles ca nu ai vrea sa dai masina si de aceea nu ti-am propus.Pai si cum sa faci, sa o cumperi si pe a doua si dupa sa muti retrofiturile si dupa sa o vinzi pe a ta? Ideea este ca tu stii cum ai ingrijit masinuta asta, directie/suspensie/motor/etc. Iei alta masina...stii cum e, o iei de la capat cu tot.

 

Daca chiar vrei automata, da toate retrofiturile jos de pe a ta, pune niste optiuni clasice si vindeo pe a ta, dupa cumpara una automata Euro 5 si modifica ce nu are cea noua insa cand ma gandesc la stresul de a cumpara alta masina,iarasi samsari, probleme,facaturi,etc...

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Eu am mers cu multe automate in ultimul timp, chiar si E60. Daca masina e in mintile ei, nu am ce sa-i reprosez. O automata de generatie noua nu are nicio treaba cu vechile automate cu lag si consum mare.

E60 520d e o limuzina. Foarte sportiva nu pot spune ca e, scaune confort am, se cere o transmisie automata sa fie peisajul complet.

 

Daca aleg varianta cumpararii uneia automate, sigur va fi de afara, nu din ro. Teoretic am mai multe sanse sa nu fie samsarita.

Tare sper sa gasesc una ca si a lui Dragos de aici. Aia chiar m-a impresionat cum se misca.

Si da, voi muta pe aia retrofiturile iar pe asta o voi vinde. Pierd ceva bani, dar sigur vor fi mai putine batai de cap. Ori asa, ori sa pun toata transmisia automata pe asta. Si da, parca totusi suna mai bine sa mut optiunile pe aia, ca doar tot eu le-am pus, e floare la ureche acum. Si OBLIGATORIU interiorul cu tot cu mocheta, bord si scaunele confort pe care le am.

 

Alex, tot pentru automata era cat pe ce sa o vand si sa iau F10. Dar m-am linistit. Insa ideea de automata a ramas si sigur nu va disparea... :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Daca tot vrei automata in locul tau as vinde E60 si as lua un F10 cu 8hp care se misca mult mai bine fata de 6hp care s-au pus pe e90/e60.

Cu retrofiturile care le ai s-ar putea sa scoti un pret foarte bun pe ea mai ales daca gasesti un pasionat care apreciaza felul in care ai avut grija de ea.

 

Inainte eram fan manuala, dupa 3 BMW automate nu m-as mai intoarce la manuala, imi aduc aminte la vw cum agata timoneria la rece in a 1 a :))

Link to comment
Share on other sites

Eram pe punctul sa iau F10. Dar dupa ce am lucrat la ele si am vazut calitatea, am ramas la E60.

E drept ca se misca foarte bine cutia 8hp, dar dupa ce am codus E60-ul automat al lui Dragos, Cutia 8hp nu mi s-a mai parut asa wow, plus ca F10 are alte neajunsuri peste care n-am putut trece.

Si nu in ultimul rand, un F10 la fel de dotat te cam ustura la buzunar.

Pe cand pretul unui E60 oricat de dotat nu poate fi mare pentru ca asa-i piata. Doar in germania mai vad preturi de 14000 la unele cu km putini, productie 2009-2010 si relativ dotate. In ro ar rade toti la asa pret.

 

Revenind la automata... zilele trecute ma intreba cineva de ce n-am luat-o automata. Raspuns: de fraier.

Legendele urbane mi-au inoculat ideea ca o cutie automata aduce numai probleme si trebuie evitata cu orice pret. Gresit! Aduce probleme o masina neingrijita si cu pretul pe masura. Dar daca pui mana pe o cutie servisata si exploatata corect, e la fel de fiabila ca o cutie manuala.

Asa ca daca acum 6 ani stiam ce stiu acum despre automate si traficul era la fel de aglomerat, cutia automata era prima pe necesarul de achizitie.

Si depinde cine ce vrea de la o masina. Eu vreau mai mult lux si confort decat sportivitate. Stilul meu de mers e destul de linistit.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Faina masina, din cand in cand intru pe topic si citesc noutatile, se vede ca ai pus suflet in tot ce ai facut la ea.

Acum la partea cu vandutul fiecare face cum considera ca e mai bine pentru el si binele familiei :)

 

Tot din experienta iti spun ca se uita "fosta".

Iti spun eu ca masina de suflet in care ai investit pasiune nu se uita. Fostul e36 este din nou la vanzare si ma mananca rau sa il cumpar inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu ca masina de suflet in care ai investit pasiune nu se uita. Fostul e36 este din nou la vanzare si ma mananca rau sa il cumpar inapoi.

 

L-am vazut si eu, am stat cu ochii pe el ca e la CJ :D

 

@C_o_s_m_i_n - da, e mai simplu sa iei o automata, iesita pe poarta fabricii automata. Retrofiturile le-ai facut singur, cu siguranta le poti face si a doua oara.

Si cred ca sa le refaci pe toate e mai usor decat sa transformi masina ta in automata.

 

6hp-ul e o cutie buna, eu sunt foarte multumit de ea. Probabil ca 8hp-ul e si mai buna, insa si diferenta de pret pana la F10 e considerabila. Si pentru zilele in care vrei sa mergi sportiv, reusesti si cu automata, doar deaia are D/S si M+/- :D

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

man , tot ce zici tu este de multi ani o problema cu butoane cojite , volan ce se cojeste ..finisaje.. si nu doar la bmw

 

bine tie iti place sa bibilesti la chestiile astea si poate d-aia sa te deranjeze , insa per total n-are cum f10 sa fie sub e60 , in mod sigur este o evolutie , poate ca nu mare ,dar sigur un pas in fata.

 

in fine,ca sa inchid cu vorbe de duh sti cum e, unele sunt e60-uri si alte..doar e60-uri.. asta cand vorbim de masini sh si sunt sigur ca asa e si la f10 , pai scaune de e60 piele gri in starea aia pe care o ai tu acum eu n-am mai vazut la alte e60-uri.. in schimb e plina piata de e60 praf la interior.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai retin care butoane s-au cojit, dar s-au cojit. Iar pielea nu e piele, crede-ma. Am desfacut scaune de f10. O sa pun si poze mai pe seara.

Un exemplu de finisaj: trimurile de pe usa din spatele oglinzilor ti se pare ca se integreaza bine in tapiterie? Ca mie si altii mi-au Tras atentia asupra lor. Lufturile alea nu puteau fi eliminate?

Sau torpedoul e atat de firav de aveam senzatia ca daca-i bag un genunchi din greseala, ramane curbat.

Nu vreau sa nasc polemici, nu imi laud calul, E60 nu e o masina exceptionala, trendul scaderii calitatii a pornit demult, dar la F a depasit limita bunului simt.

Nu spun ca in ansamblu nu e o evolutie, dar prea e jucarie. Si in niciun caz nu valoreaza cat 2 E60-uri.

 

Ps: era vorba de butoanele de clima si cele de memorie scaune. E plastic alb vopsit cu negru, ca la Haudi de acum 15 ani.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

acum 15 ani toti au avut problema asta cu cojitul plasticelor, doar toti folosesc cam aceeasi supplier. La E65 ca si la A8 2002-2009 se cojea vopsea de pe plastice, la A8 la butoane la E65 si de pe pragurile de plastic din interior, eu a trebuit sa le revopsesc pentru ca aratau nasol rau pentru o asemenea masina. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Asta vreau sa subliniez. Design-ul e clar din alt peisaj fata de modelele anterioare, dar calitatea si finisajul pe mine ma supara. Am niste pretentii de la masina, altfel imi luam Fiat. Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Da acolo la oglinzi pe interior e un plastic ordinar, eu am scaune confort par sa fie din piele, nu sansatec. La butoane sincer nu am vazut pana acum sa se cojeasca, poate sunt cazuri nu zic nu, doar ca eu nu am vazut. Ce este jalnic ca se ia vopseaua de pe piele si stratul antireflexie de pe navigatie , jalnic pt un seria 5 care pana anul acesta era ultimul model, aaa si sa nu uit la 2000 diesel scartaie si vibreaza toba la relantii si ce nu imi mai place mie la acest motor de 2000 cel putin pt 520d cand e subturat motorul trasmite destule vibratii, e enervant. Calitatea e clar sub e60... dar ce sa facem asa este in ziua de azi. M am urcat si in g30 nu mi se pare cu nimic peste f10 la calitate e cam acelas lucru. Edited by branevl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No pai despre asta vorbesc. Sunt nimicuri care se aduna. Iar eu daca am un buton zgariat sau un zumzet intr-un scaun, nu ma mai intereseaza restul, nici nu mai simt placerea. Parca in fiecare minut stau cu ochii si urechile doar acolo.

Imi place ai mie noul, apreciez ideile si design-ul, dar nu vreau rabat de la calitate. Asa vad eu evolutia. Iar daca pe viitor nu se imbunatatesc lucrurile, ne uitam si in curtea vecinilor. Ii alegem pe cei mai putin rai.

Am stat si in G30, era 3.0xd cu scaune semi electrice din piele (sau ce-o fi). Mie personal mi-a placut, cu tot cu tableta din bord. N-am stat sa analizez la sange materialele dar avand antecedente, foarte posibil sa fie cum spui. Cand vom ajunge sa lucram in ele, vom vedea adevarata calitate.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate acesta e trendul la modelele noi, eu am preferat E90 chiar daca la aproape aceeasi bani imi gaseam F30. Plansa de bord la F30 e dintr-un plastic tare care face zgomote deranjante la frig.

La E60 daca vrei sa o transformi in automata o sa iti trebuiasca timp si nervi, iti trebuie o masina de pe care sa iei cutia, cardanul, diferentialul astea asa la prima vedere.

 

Eu zic ca daca tot vinzi E60 macar sa faci un upgrade la F10, stiu ca E60 e o masina buna dar e un design din 2003 totusi.

La felul in care ai grija de E60 nu o sa ai probleme la F10 sa ti se cojeasca butoanele sau pielea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.