Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

@cosmin - e clar ca esti implicat emotional :) deci greu sa iei o decizie rationala. Dar, din experienta ti-o zic, dintre toate masinile pe care le-am avut cel mai mult regret 1 si asta pentru ca a fost un proiect ca si la tine si am vandut-o atat de repede ca nici nu am realizat ce se intampla. Ma enervase nu stiu ce chestie la masina dupa atatia bani si timp bagati in ea, am pus-o la vanzare seara la un pret foarte mare(speram sa nu se dea cred) si a doua zi deja a venit s-o vada, a apreciat toata munca si mi-a dat cat cerusem. Nici nu are rost sa iti zic cat de rau mi-a parut si imi pare si acum dupa +4 ani de atunci. Am mai avut masini pe care le pusesem la vanzare, si cand au venit cu banii nu am mai dat-o, eram prea atasat de ele, evident am pierdut ceva bani la ele ulterior cand chiar le-am dat :). Dar doar 1 regret foarte mult ca am dat-o cand as fi putut linisit sa o tin pana imbatraneam. Daca asa esti si tu cu asta, tine-o sau tine-o si pe asta. Stiu ca mai ai si Passat-ul, nu stiu nici daca ai ce face cu ele, dar sincer eu nu am mai tinut asa la o masina de atunci, poate si pentru ca nu au mai fost niciuna un dreamcar sau pentru ca astea noi mie mi se par fara suflet :) . Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine m-ai citit. Intre timp am realizat si eu ce se intampla. Atasamentul dupa atatia ani de munca si implicare e evident si cred ca normal. Probabil mi-ar trebui multi ani ca sa-i scada valoarea in ochii mei. Cine mai tine cont de ratiune in conditiile astea?

Passatul il mai am dar cred ca il paste vanzarea. Nu spun ca nu regret, dar acolo sentimentele s-au cam racit, tehnologia e mult depasita si nu am mari retineri in a renunta la el. Nu sunt insa convins ca la fel se va intampla si cu E60-ul. Cineva e deja interesat si chiar nu cred ca pot renunta la el.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit eu pe topicul de vanzare masini ca 5% sunt masinile cu pret mai mare decat majoritatea (nu exagerat) si este o masina intretinuta peste tot unde nu ai ce sa-i reprosezi. Tu te incadrezi aici:D, rar gasesti asemenea exemplare si astea numai la cei pasionati...
Link to comment
Share on other sites

Parerile oricum sunt impartite. Unii zic ca-i rau, altii ca-i bine... poate tine si de noroc. Eu cel putin la E60 cu motorul asta si o singura turbina n-am avut probleme niciodata, nici n-am stiut ca am motor sau turbina. Ma rog, cu exceptia distributiei.

Nu v-am zis pana acum, dar masina e a lui Andrei_vuv. Deci o stiti deja din topicul lui de prezentare. :)

Mi-a placut de cand a luat-o si visam la asa ceva.

 

Cat de sensibila e clima la F? Ce experiente aveti cu ele? Ca am mai auzit de probleme destul de imputite...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cat de sensibila e clima la F? Ce experiente aveti cu ele? Ca am mai auzit de probleme destul de imputite...

 

Suficient de imputita incat sa te lase in drum spre Grecia si sa merci pana acolo in sort la bustul gol. Cam asta e patania unui amic.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Crysis21, daca i-am retinut bine userul, parca a schimbat radiatorul ca tot pierdea freon. Deci adaugi si un radiator de clima, in caz ca cedeaza, la lista de "probleme" .

 

Suficient de imputita incat sa te lase in drum spre Grecia si sa merci pana acolo in sort la bustul gol. Cam asta e patania unui amic.

Din senin? Fara semne? A verificat cantitatea de freon?

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Andrei a schimbat radiator si compresor cu altele noi + curatarea instalatiei. Insa intrebam pentru ca nu stiu daca "asa e ele" si te poti astepta sa cedeze din nou oricand sau depinde de noroc, ca la orice masina.

Stiu ca problema pleaca de la radiatorul din fata care e mai sensibil decat la E60 si se gaureste usor. Ce nu inteleg e de ce se ajunge la span daca oricum nu porneste compresorul fara freon. Sau e prost construit compresorul si se uzeaza oricum.

F10-le de care spuneam ca l-am avut pentru o saptamana avea deja 240.000km si fara probleme la clima.

De fapt fara nicio problema.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

sa nu fie dus vaporizatorul din bord.. eu am patit la e46 treaba asta si doar cu inlocuirea lui am rezolvat problema, bine la e46 primul este radiatorul de apa si dupa vine cel de AC , ceea ce inseamna ca nu prea are cum sa sa strice prea usor, la F10 se pare ca radiatorul de AC vine primul ,dupa el venind radiatorul de apa (probabil ca se raceste mai repede in masina din cauza asta) Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

De ce ar fi dus vaporizatorul daca nu pierde freon? Cand e dus vreun radiator, ai pierdut freonul instant, nu sta nicio ora.

 

Daca este o fisura pierde in lucru doar o anumita parte prin presiunea facuta, te poate tine de la o saptamana la 6 luni functie de fisura, cel putin asa a fost la mine si chiar si la golf.

 

Insa in cazul f10 se pare ca radiatorul ac este prea sensibil , probabil strat subtire , apropo aluminiul ala fiind expus in fata poate sa fie mancat de solutiile de la spalatorie, e bine sa specifici sa nu dea cu “ spuma” in nari , asta daca speli la astia “ mai ieftini”

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Vazut, condus, placut... la aspect. Consumul imi pare poate cam mare, pielea nu prea pare piele si clar nu se apropie de cea din E60, scaunele or fi ele confort dar eu nu ma simt confortabil in ele. Nu prea urmeaza liniile corpului. Capacul de pe motor face aceeasi galagie ca si pe E60, sunetul Hifi DSP e un fel de hifi de pe E60, cam 0 efecte.

In rest e cam monotona, nu prea simt cei 218cp, directia mi se pare cam de plastic, nu simti masina. Nu stiu cum sa spun...

Frana nu-mi place, nu se opreste cum trebuie. Cel putin e departe de ce am eu si nici macar a mea nu e perfecta.

 

In rest, masina la exterior si la interior categoric e mult mai frumoasa decat E60. Pacat ca s-a pierdut mult din ce era bmw.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Vazut, condus, placut... la aspect. Consumul imi pare poate cam mare, pielea nu prea pare piele si clar nu se apropie de cea din E60, scaunele or fi ele confort dar eu nu ma simt confortabil in ele. Nu prea urmeaza liniile corpului. Capacul de pe motor face aceeasi galagie ca si pe E60, sunetul Hifi DSP e un fel de hifi de pe E60, cam 0 efecte.

In rest e cam monotona, nu prea simt cei 218cp, directia mi se pare cam de plastic, nu simti masina. Nu stiu cum sa spun...

Frana nu-mi place, nu se opreste cum trebuie. Cel putin e departe de ce am eu si nici macar a mea nu e perfecta.

 

In rest, masina la exterior si la interior categoric e mult mai frumoasa decat E60. Pacat ca s-a pierdut mult din ce era bmw.

Pai atunci...sa stapanesti E60 ul in continuare :)

Link to comment
Share on other sites

Sa-l vezi pe ala de 184cp daca pe asta nu-l simti :D:))

Sa stii ca ala de 184 merge la fel ca asta. Poate era masina mai in regula, dar motorul de 184 l-ai vazut in film cum tragea, iar franele iti dadeau creierul peste cap. Insa asta nu m-a impresionat deloc. Poate am venit eu cu asteptari prea mari. Iar franele in general nu le agresez, dar cand am nevoie, sa am pe ce ma baza.

 

Pai atunci...sa stapanesti E60 ul in continuare :)

Mersi! Caut un E60 automat si imi duc eu nebunia pana la capat.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau ca dezamagesc, imi pare rau ca ma intorc eu dezamagit, am mers perfect convins ca ma intorc proprietar de F10. N-a fost asa.

Am derulat tot testul in minte zeci de ori si de fiecare data ma opresc la directie si la scaunele confort, unde tot visul se sfarseste.

De ce trebuia stricat tot proiectul cand a inceput asa bine? Ecranul mare al navigatiei e belea, panoul de clima iar, insa volanul de M mi se pare o gluma proasta cand il prinzi in mana, manetele de la volan par asa firave, nu mai spun de joystick-ul coloanei de volan, parca-i o lingura implantata in capac.

Sincer, la F10 nu vad nicio diferenta intre scaunele confort si cele simple. Nu stiu cum era la generatia E39, dar la E60 esti in alta lume cu scaunele confort.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.