Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Salut Cosmin!

 

Deci treaba sta asa, nu am apucat sa facem ceva curat frumos deoarece traficul era infernal, de abia am gasit 2 portite si alea grabite ca veneau din spate masini.

 

Prima oara (in video care e postat aici) am plecat de la 20 km/h in treapta 1, a stat langa mine si deja din treapta 2 la 4000 rpm ma duc in fata lui(uitate in oglinda din stg), iar cand bag a 3-a deja poti sa-l vezi in oglinda din stanga cum il las in spate. Ne-am dus pana la 150-160 km/h si el se tot indeparta usor usor, de la viteza aia e si mai greoaie F10, adica daca facem un 0-220 km/h cred ca il las bine de tot in urma, oricum a stat aproape, ma asteptam sa-l las in spate din 1-2.

 

A doua oara (nu am postat video) am facut de pe loc, de pe loc am plecat 2-3 masini in fata lui cum ma asteptam, pleaca mult mai greu automata de pe loc si la 160 km/h era in spate bine de tot.Nu am mai postat video deoarece amicul din dreapta l-a mancat sa scoata telefonul pe geam si la 140 km/h intr-o secunda i la zburat din mana, l-am auzit cum a vajait :)). Spre norocul amicului, nu la calcat nici cel cu F10 si nici cel cu Audi (mai era un amic cu noi), ne-am intors repede si l-am gasit fara nici-o zgarietura (imbracat complet in husa un Samsung S7 Edge), am crezut ca il gasim in 5 bucati cel putin.

 

Deci amicul tau cu F10 este posibil sa aiba soft cea mai plauzibila explicatie.

 

 

 

Edit: in primul video a plecat in fata mea putin, a accelerat primul.

Edited by WIN60
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Si s-au inlocuit si fluidele. Ulei servodirectie, motor, cutie si grup.

Imi pare rau ca n-am facut-o mai repede. Uleiul din grup (mai ales) era foarte mocirlos. Nici n-ai fi zis ca e ulei.

Deocamdata e liniste totala in masina. Aveam niste suieraturi la anumite viteze, care nu-mi placeau dar se aud doar dupa vreo 100km. Sper sa fi scapat de ele.

In imagini, cel curat din stanga e uleiul nou de cutie, al doilea e uleiul ce l-am scos din cutie, iar al treilea e uleiul ce l-am scos din grup.

 

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/5/56771875LvO.jpg

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/4/56771874AxJ.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

E un chilipir la tine pentru ca ai cutie manuala :)

Nu atat in cutie, cat in grup se uzeaza tare uleiul. Iar in grup cred ca-i acelasi ulei la ambele tipuri de transmisie.

La servodirectie am pus ATF rosu, am renuntat la pentosin.

 

Uleiul de cutie e MTF-LT-3, iar cel de grup 75W90. Ambele OE.

 

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/7/56772857JjP.jpg

 

Dar cel mai incantat sunt de izolarea locului de Webasto. M-am uitat acum si totul e ca acum 2 ani cand l-am pus nou. Vad ca am si panze de paianjen. :)

Daca lasam totul ca de fabrica, deja tot corpul era oxidat si furtunele/plasticele albe de atata apa cu praf.

 

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/3/56772773fSe.jpg

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/4/56772774CzX.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"La servodirectie am pus ATF rosu, am renuntat la pentosin."

 

 

Din ce motiv ai inlocuit uleiul verde cu cel rosu? ai vreun motiv? adica cel rosu este mai bun? se simte directia diferit, se comporta mai bine la rece, previne uzura, etc?

Te intreb doarece si eu vreau sa ii schimb uleiul la servo, initial am zis ca il las ca o sa "reconditionez"/schimb caseta de directie dar recent am observat ca "bataia" este din bieletele de directie

Edited by claus555
Link to comment
Share on other sites

ATF-ul e mai vascos, dupa cum am spus si mai sus. In plus, compozitia lui se pare ca e mai friendly pentru garnituri, decat pentosin-ul.

Dar principalul motiv a fost vascozitatea marita.

Sfaturile le-am primit de la prietenul Traian (TRAMI) din Targoviste si am mers pe mana lui. Apoi comparand uleiurile si discutand cu prietenii mei mecanici de aici, intr-adevar e diferenta de vascozitate, stiau si ei.

Directia o simt o idee mai usoara, si nu e placebo.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

ATF-ul e mai vascos, dupa cum am spus si mai sus. In plus, compozitia lui se pare ca e mai friendly pentru garnituri, decat pentosin-ul.

Dar principalul motiv a fost vascozitatea marita.

Sfaturile le-am primit de la prietenul Traian (TRAMI) din Targoviste si am mers pe mana lui. Apoi comparand uleiurile si discutand cu prietenii mei mecanici de aici, intr-adevar e diferenta de vascozitate, stiau si ei.

Directia o simt o idee mai usoara, si nu e placebo.

 

da, interesant, mersi! cred ca ma orientez si eu pe atf :)

Link to comment
Share on other sites

Chiar ca...

Lifetime oil. My ass.

 

Semantica, lifetime e durata garantiei, 3-5 ani, nu 20 de ani, stii doar.

 

Eu le-am schimbat la 104k km, in cutia automata era curat si cu depuneri minimale, in diferentiale si cutia de transfer la fel. Probabil mai duceau 50k km, dar deh, paranoia :frantics:

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Dupa un drum de 300km, nu ma mai impresioneaza uleiul din grup. La recomandarea unui prieten mecanic, o sa incerc un Castrol mai vascos, testat de ei pe alte grupuri.

Asta de la bmw e cuminte primii 50km sa zic, dar pe urma tot aud un usor uruit la 60 la ora. Probabil nu multi l-ar auzi, dar eu il aud si imi sta pe cap.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.