Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Revin cu un feedback.

Daca pana sa desfac motorul aveam tot timpul urme de ulei/motorina (ce-or fi) in capacul culbutori in jurul injectoarelor, de cand am schimbat saibele de foc din capatul injectoarelor si am uns cu putin silicon negru de motoare garniturile din capac(garniturile din mijloc, de la numarul 2), am deja 1500 de km si totul e lacrima.

Deci daca aveti acest gen de probleme... de aici provin. :)

Posibil sa se poata rezolva si prin inlocuirea garniturilor, dar n-am vrut sa risc si sa desfac iar capacul, rampa si injectoarele.

post-41488-0-94796400-1351405206_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu un feedback.

Daca pana sa desfac motorul aveam tot timpul urme de ulei/motorina (ce-or fi) in capacul culbutori in jurul injectoarelor..

Eu n-am observat,in schimb la fostul golf aveam ceva urme.

 

E o placere sa deschizi acum capota :)

:thumbsup:

Bine, furtunele alea le poti curata si fara sa demontezi.

 

Daca vrei sa nu se mai vada uleiul ala sacaitor.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca dupa resoftare,dandui o cantitate mai mare de motorina se infunda mai repede.

Resoftarea consta in marirea cantitatei de motorina,nu?Sau gresesc?

Nu numai asta. Ci si marirea presiuni in turbina si intrarea ei mai devreme si iesirea mai tarzie (gen nu mai intra la 1800rpm, ci la 1600rpm si nu mai iese la 4000rpm ci la 4400rpm). Oricum se umbla fin la toti parametrii, nu te gandi la diferente mari. Acum depinde si de soft si de cel care-l face.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca dupa resoftare,dandui o cantitate mai mare de motorina se infunda mai repede.

Resoftarea consta in marirea cantitatei de motorina,nu?Sau gresesc?

Depinde de multe aspecte si mai ales de soft. In mod normal n-ar trebui sa dea fum,adica sa nu ramana motorina nearsa aiurea (cum vedem pe la modelul anterior de Passat >2005). Afecteaza lucrul asta si DPF-ul. Tocmai de aia si cel care gandeste softul trebuie sa prevada "n" posibilitati.

Link to comment
Share on other sites

Cosmin,sti cumva atunci cand ai resoftare,filtrul de particule are durata de viata mult mai scurta?

Daca softul nu e facut bine, da.

Dar ca sa elimin acest risc, am ales un tuner pretentios care sa-mi garanteze lipsa fumului chiar si la motoarele fara DPF.

 

DPF-ul il poti colmata si cu soft normal si un stil de mers necorespunzator. Dar pentru cine cunoaste in detaliu functionarea motorului diesel supraalimentat, nici asta nu mai e o problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Un mic filmulet edificator, zic eu, care arata in ce stare sunt motoarele care necesita schimbarea distributiei.

Tot aici auziti si zgomotul specific lantului.

Oare cate sute de mii de km are motorul din film!?

http://www.youtube.com/watch?v=QT_4D7CbuXI

Sper ca acest filmulet a reusit sa linisteasca o parte din posesorii de N47.

 

L.E. Scuze pt postarea intr-un topic nepotrivit. Rog un moderator sa-mi mute postul in topicul dedicat ruperii lantului de distributie la N47 sau sa-l sterga.

Multumesc.

Edited by Cristi_S
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ieri m-am intalnit cu Cosmin ;)

 

am vazut masina lui. Arata mai bine decat in realitate. Pielea arata ca si noua... pielea masinii vorbesc :)

 

cand m-am urcat in ea si am intentionat sa ies din parcare, am bagat in marsalier si am inceput sa dau in spate..dupa fix 20 cm am franat brusc pt ca am vazut in oglina o lumina puternica si nu intelegeam de unde e pt ca inainte de a urca in masina nu mai era nicio alta masina in zona. defapt erau becurile lui Cosmin de luminat in marsalier :))) fac efectiv ziua..limineaza mai tare decat farurile mele ..

 

motorul este foarte silentios..nici urma de sunet de distributie + ca cip-ul ala chiar face toti banii...e diferenta majora intre cum trage a mea si cum trage a lui..zici ca e alta masina! cuplu e cosiderabil mai mare.

 

toate modificarile aduse masinii chiar sunt facute in cel mai profi stil!

 

..asta ar fi un scurt review :)

 

cat mai multi km fara probleme..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mersi Claudiu. Te intereseaza un schimb? :laugh:

 

Mda... rezolvarea: flanse de M5, cu rulment axial. Cu totul alta treaba.

Au mai observat si altii problema... cand au construit flanse pentru coborarea garzii la sol. :)

Vorshlag Camber Plates require a very specific upper spring perch be used, with its integral radial bearing to isolate turning loads away from the spherical bearing. http://www.vorshlag.com/tech_strut_spring_guide.php

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am construit flanse cu rulmenti de M5. Si... surpriza: bataia e tot acolo. :(

Deci... NU E de la flanse.

Raman amortizoarele.

 

Cei care ati experimentat ambele tipuri de suspensii, cum vi se pare standard fata de sport? Discutam doar de suspensii OE, nu aftermarket. Avantaje? Dezavantaje?

Eu vreau confort, nu drifturi. Nu vreau sa simt mai nimic pe drumuri rele, ca aici la noi sunt praf. Vreau sa simt placerea de a conduce 500 de km, nu sa dardai tot drumul.

 

Am avut pe masina M sport cam terminate, acum am ceva amortizoare modificate (si mai tari decat M sport) si as vrea sa trec la standard.

Am fost cu masina lui Claudiu (Steffb) si mi-a placut enorm cum se simte prin oras. Insa nu se vede codul de pe amortizoare.

Link to comment
Share on other sites

Bravo lui ca le-a demonstrat celor sceptici de pe forum cum se face meserie.

Topicul ala cu distributia a innebunit pe multi cu N47 dar doar unul singur a reusit sa vada cu ochii lui realitatea. Restul sunt vorbe.

 

Ma gandeam eu ca are de lucru la masina ca toata ziua n-a aparut pe net.

Ai grija Cosmine cum le pui la loc ca acum vine partea mai nasoala.

 

Imi poti da link-ul catre topic? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.