Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Pai cand cumperi masina de noua iti pune cineva in vedere sa stai 15h cu farurile aprinse ca sa ajunga la culoarea dorita? :)

Alea au rodajul facut ce nu intelegeti? Se rodeaza in fabrica! :)

Cand scot masina gata asamblata ii pun becurile si o lasa cam o zi cu ele pornite pana se schimba la culoare.

Depinde cum se doreste clientul...pentru 5000K se lasa cam 12-18ore...iar pentru 5500K aprox.24ore. :)

Link to comment
Share on other sites

Alea au rodajul facut ce nu intelegeti? Se rodeaza in fabrica! :)

Cand scot masina gata asamblata ii pun becurile si o lasa cam o zi cu ele pornite pana se schimba la culoare.

Depinde cum se doreste clientul...pentru 5000K se lasa cam 12-18ore...iar pentru 5500K aprox.24ore. :)

Da, da! asta pe langa rodajul la motor, care e echivelentul a 100,000km facuti pe bancul de probe :D :hyper:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa care pica distributia... :D

 

 

Mie mi-au venit ambalate asa:

http://img809.imageshack.us/img809/5841/img0760o.jpg

Imi surade ideea, dar stateam si ma gandeam daca alea in cutie simpla or fi contrafacute sau doar in ambalaj aftermarket, cum zice Inside.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Dupa o analiza mai atenta, am constatat ca totusi OSRAM imprastie lumina mult mai uniform decat alea Philips. Iar intensitatea luminoasa e ceva mai mare.

Doar cu temperatura de culoare nu eram impacat. Dar pana la urma e o chestie de preferinte.

 

Cumparat un set.

Numai TU esti de vina, Inside... :D

 

Pentru cine e interesat, vand setul de C-uri la pretul de achizitie.

Link to comment
Share on other sites

A venit si suspensia. :)

Dupa coduri e Sport, nu Standard.

Ce porcarie si Realoem-ul asta...

Conform BMWfans noua suspensie e Msport. E explicabil de ce e mai joasa... :wacko:

 

Fata:31327905313, 31327905314

Spate:33526785986

 

Suspensia veche:

Fata: 31306775055, 31306775056

Spate: 33526785982

 

Deci as fi avut suspensie standard...

Si-atunci de ce am bara stabilizatoare de Msport?

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si eu la asta. Si cineva a montat o suspensie standard terminata. Nu vad cum altfel puteau termina amortizoarele la 130.000 de km in Germania, in conditiile in care masina n-a fost de oras. Se vede atat la interior cat si la exterior.

 

Vreau sa trec la arcurile dinainte. N-o suport asa joasa.

Link to comment
Share on other sites

Nu era mai bine daca treceai tu pe niste eibach pro kit? serios ! Atata bataie de cap cu rahaturile alea de coduri ma determinat si pe mine , ca pe e46 sa pun eibach pro kit si cu Bilstein ! In felul asta prin arcurile progresive , o sa am si confort si o dinamica mai buna in comparatie cu cea stock ! Urmeaza sa cumpar 2 bare stabilizatoare de msport !

 

Cosmine : incearca sa vezi prin vin ul masinii tale ce suspensie ai avut de fabrica ! ca daca ai avut normala si bara iti este de m sport , e cam clara treaba ce sa schimbat la masina ! daca da , proprietarul a facut o miscare desteapta ! e60 ul fara dynamic drive pe el , se cam inclina !

Link to comment
Share on other sites

Dupa VIN-ul masinii la reprezentanta mi-au spus ca am suspensie MSport. Iar eu traiam cu impresia ca asta am.

De fapt doar bara stabilizatoare mai era de MS. Si de asta sunt sigur ca am i-am schimbat bucsele.

Link to comment
Share on other sites

Pai e cam ciudat...

 

Pe ale noastre exista suspensii: normale, sport si Msport.

 

Eu pentru ca am luat Mpachet pe ea, am primit suspensia de Msport. Altfel, puteam opta pentru normal sau sport.

 

Daca tu ai avut Msport pe ea, unde e pachetul M? Sau si Msport e optional desi nu cred ca era atunci...

 

Ai avut optiunea S704A din fabrica?

Link to comment
Share on other sites

Pai da..trebuie sa scrie in lista de optiuni. Eu de exemplu am suspensie normala ca altfel ar fi scris in lista ori S226A pentru suspensie sport ori S704A pentru M Sport. Plus ca am citit codul de pe amortizorul fata dreapta si e 31 30 6 775 056 , care corespunde suspensiei normale.
Link to comment
Share on other sites

Dupa VIN-ul masinii la reprezentanta mi-au spus ca am suspensie MSport. Iar eu traiam cu impresia ca asta am.

De fapt doar bara stabilizatoare mai era de MS. Si de asta sunt sigur ca am i-am schimbat bucsele.

 

La optiunea de m sport ai : barele stabilizatoare , arcuri si cu amortizoare [ e imposibil una fara cealalta ] , in concluzie , proprietarul anterior ia schimbat suspensia cu "ochii inchisi"

 

 

Pai e cam ciudat...

 

Pe ale noastre exista suspensii: normale, sport si Msport.

 

Eu pentru ca am luat Mpachet pe ea, am primit suspensia de Msport. Altfel, puteam opta pentru normal sau sport.

 

Daca tu ai avut Msport pe ea, unde e pachetul M? Sau si Msport e optional desi nu cred ca era atunci...

 

Ai avut optiunea S704A din fabrica?

 

E gresita conceptia ! optiunile erau separate :

 

- M sport interior !

- M sport exterior !

- M sport tehnic !

 

Le puteai avea separat sau pachet complet !

 

La a mea aveam :

 

- Pachet m sport + dynamic drive + active steering [ pachetul tehnic ]

- Exterior normal si cu interior la fel !

 

Acum nu mai stiu cum e cu pachetul de optiuni , dar pana la e90 facelift si e60 facelift asa erau optiunile !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

optiunile erau separate :

 

- M sport interior !

- M sport exterior !

- M sport tehnic !

Asa stiu si eu.

 

Nu stiu daca am S704A. Nu apare in lista de optiuni. Dar tin minte ca la reprezentanta cand am cumparat bucsele barei stabilizatoare si am dat VIN-ul, mi s-a spus: "stiti ca aveti suspensie MSport".

 

Intre timp, Osram C-urile si-au schimbat nuanta. Acum chiar sunt ok. Dar daca tot am comandat CBI-urile, o sa ma bucur de ele.

Link to comment
Share on other sites

Asa stiu si eu.Nu stiu daca am S704A. Nu apare in lista de optiuni. Dar tin minte ca la reprezentanta cand am cumparat bucsele barei stabilizatoare si am dat VIN-ul, mi s-a spus: "stiti ca aveti suspensie MSport".Intre timp, Osram C-urile si-au schimbat nuanta. Acum chiar sunt ok. Dar daca tot am comandat CBI-urile, o sa ma bucur de ele.

 

 

Suspensiile sunt de 3 feluri : normala sport si msport ! asta e diferenta ! cea normala si sport difera mai mult ca duritate , m sportul difera si la capitolul inaltime ! probabil la suspensia sport ai arcurile normale si amortizoare mai dure , pe cand la m sport ai si arcuri si amortizoare !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.