Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Pai... alea de fapt sunt unul si acelasi trim (cel din stanga cu cel lung). In poze inca nu era infoliat. La aceasta ora deja e.

Impreuna cu trimurile de pe usile spate. Maine termin si usile fata si e gata cu folia.

 

Mai urmeaza 2 proiecte, chiar daca nu asa mari. :)

Link to comment
Share on other sites

Multumesc. :)

 

Am terminat colantarea. Doar ca s-a intamplat ceva cu aparatul foto si fotografiile au iesit foarte spalacite.

 

http://img412.imageshack.us/img412/9176/dscn1189y.th.jpg http://img832.imageshack.us/img832/6059/dscn1191z.th.jpg http://img819.imageshack.us/img819/5417/dscn1193o.th.jpg

 

Intre timp am terminat si unul din proiectele de care aminteam recent:

- becuri cu LED pentru semnalizarea fata. Se poate vedea in film comparatia: dreapta (masinii) bec clasic, stanga bec cu LED-uri.

Avantajele sunt ca acesta nu mai are acea inertie la aprindere/stingere iar lumina chiar e portocalie, nu galbenul ala spalacit. Intensitatea luminii e aceeasi.

Iar de vazut... se vede superb. :thumbup:

 

http://www.youtube.com/watch?v=7Ag1QIAVtNc&feature=youtu.be

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

- becuri cu LED pentru semnalizarea fata. Se poate vedea in film comparatia: dreapta (masinii) bec clasic, stanga bec cu LED-uri.

Ce anume ai modificat, m-am tot interesat sa fac asta si pe E46, inclusiv becurile de frana dar am inteles ca nu se vad prea bine.

Edited by Gizmo.
Link to comment
Share on other sites

CTS, mersi de informatie. O sa incerc si eu.

 

Gizmo, nu merge cu orice tip de LED-uri. Iar cele gata facute, din comert sunt jucarii.

Trebuie de putere mai mare.

M-au costat doar LED-urile vreo 300 si ceva de lei. Plus manopera si adoptarea unei solutii care sa dea rezultate. Aici pe fata am construit un bec, integral din LED-uri, n-am modificat farul.

Un astfel de bec cu LED-uri consuma ~ 1A. Iar un bec normal ~ 1.5A. Iti dai seama ca au o oarecare putere.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Un neajuns foarte deranjant la E60: noaptea cand ridici mocheta din portbagaj, nu mai vezi absolut nimic in compartimentul rotii de rezerva.

O lampa (tot cu leduri) montata in locul potrivit (adancitura din trim) ajuta enorm. Porneste simultan cu celelalte 2 din portbagaj. :)

 

http://img88.imageshack.us/img88/807/dscn1196x.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mie datul cu spatele mi se pare criminal la E60.

 

A trebuit sa intorc intr-un camp unde nu era gram de lumina. Bezna totala. Cu spatele, nu vedeam nimic! Nici macar umbre.

 

Chiar nu inteleg de ce la ditamai masina (ca dimensiuni si pret) au pus doua lumanari la mersul inapoi :(

Link to comment
Share on other sites

Un neajuns foarte deranjant la E60: noaptea cand ridici mocheta din portbagaj, nu mai vezi absolut nimic in compartimentul rotii de rezerva.

O lampa (tot cu leduri) montata in locul potrivit (adancitura din trim) ajuta enorm. Porneste simultan cu celelalte 2 din portbagaj. :)

 

http://img88.imageshack.us/img88/807/dscn1196x.th.jpg

 

esti maniac, imi place ce modificari faci la masina :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Mersi Pitbull.

 

Da Bala... in general lampilor de mers inapoi nu prea le acorda importanta nici un producator. E bine ca macar noi avem doua lampi. Altii au doar una pierduta pe-acolo.

Daca tot nu e loc, macar sa fi montat un bec mai puternic. Am vazut pe 5series ca sunt unii ce si-au montat xenon in locul becului de 10W. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Salut Cosmine

Sunt si eu pe forum de cateva zile si navigand prin topicuri am dat peste profilul tau si masina ta. Super tare masina, felicitari! :goodjob:

Vad ca continui sa uimesti lumea si pe forumul asta cu ajustarile facute masinii. Succes in continuare si spor la modificari!

 

PS S-ar putea sa trec si eu in vara la BMW, imi place 120d-ul dupa 2007, sa mai fac o schimbare ca de 7 ani tot VAG am avut.

Link to comment
Share on other sites

Un neajuns foarte deranjant la E60: noaptea cand ridici mocheta din portbagaj, nu mai vezi absolut nimic in compartimentul rotii de rezerva.

O lampa (tot cu leduri) montata in locul potrivit (adancitura din trim) ajuta enorm. Porneste simultan cu celelalte 2 din portbagaj. :)

 

http://img88.imageshack.us/img88/807/dscn1196x.th.jpg

 

e roata de rezerva sub mocheta , nu ca ar fi altceva de vazut

e alegerea ta cum si ce faci la masina dar sa ai grija de cablaj si izolatul lor ,au fost cazuri destul de urate in ceea ce implica improvizatiile

parerea mea : unele ajustari aduc un beneficiu si sunt utile dar unele le consider nimicuri cum a fost vopsitul etrierilor gri(sa vopesti un etrier gri e ca si cum ai vopsi un rahat maro)

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit exorcistule, Cosmin se stie cu firele si cu izolatul :twitch: iar modificarile si le face pt. ca asa vrea el pt. masina lui. Fiecare cu pasaricile lui dar asta nu-i motiv sa ne luam de om. Nici eu nu suport ledurile dar daca lui ii plac e perfect.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, e doar un NIMIC de vazut sub mocheta. Un nimic pe care-l pipai noaptea ca nu vezi nici pe dracu. Mi s-a intamplat. Te cam apuca dracii.

In ce priveste modificarile... e ultimul gand care ma preocupa. Sunt inginer electronist si am vreo 15 ani experienta in electronica auto. ;)

 

In fine... viata e facuta dintr-o gramada de NIMICURI. De care eu ma bucur.

 

Mersi vitorash! Succes! :good:

 

PS: Asa e Calin. Practic modificarile puteau fi facute si cu becuri, dar daca omului asa-i place... :pardon:

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Un neajuns foarte deranjant la E60: noaptea cand ridici mocheta din portbagaj, nu mai vezi absolut nimic in compartimentul rotii de rezerva.

O lampa (tot cu leduri) montata in locul potrivit (adancitura din trim) ajuta enorm. Porneste simultan cu celelalte 2 din portbagaj. :)

 

http://img88.imageshack.us/img88/807/dscn1196x.th.jpg

Acelasi lucru si la e39 (touring in cazul meu), este un placaj si cand il ridici bezna totala. Multe lucruri m-au lasat masca, s-au gandit nemtii la lucuri care nici nu iti trec prin cap dar treaba asta ma lasa masca

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

A fost greu sa indepartezi toate de acolo ?

Cam da... Mie mi-a luat cam 3 ore.

Trebuie scoase toate capacele de pe cotiera (cele din spate si cele deasupra), inlusiv prizele de aer. Si nu e tocmai simplu. Dar cu putina indemanare se poate. In plus, n-am taiat firele ci le-am demufat. Oricand se poate monta totul inapoi (desi nu cred sa mai fie cazul).

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Si eu sunt innebunit sa fac tot felul de nimicuri la masina. Acum am o pb mare de tot. Cum sunetul standard pe x5 este de tot rahatatul, ma gandesc serios sa il upgradez. Aici intervine problema deoarece nu am gasit pe nimeni care sa fi facut modificari si sa fie ceva de calitate si fara tiganeli. Daca faci ceva te rog sa ma anunti si pe mine. Mersi frumos. :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.