Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Cand am franat, nu simteam ca franeaza toata masina. Plus ca apasam pedala si masina tot mergea. Ca si cand schimbi placutele si inca nu s-au format dupa discuri.

 

seria F fara Adaptive Drive / Dynamic Drive / Adaptive Damper Control nu este chiar ce trebuie

Deci de-aici senzatia de sintetic?

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

seria F fara Adaptive Drive / Dynamic Drive / Adaptive Damper Control nu este chiar ce trebuie

 

+1. Pachetul Adaptive Drive care include Dynamic Drive si suspensia EDC sunt cele mai bune optiuni care le poti avea pe un F, cu optiunile astea e cu totul alta masina, pe sport sau sport+ are o dinamica impecabila si ruliu sasiului e insesizabil, sincer, ai impresia ca, conduci o masina mult mai usoara si mica, altfel, fara astea e doar o masina grea, de dimensiune mare, care isi arata limitele.

 

Nu stiu ce nu ti-a placut la scaunele comfort de pe F10, dupa 1400 km facuti m-am simtit excelent in ele, am fost si cu e60 cu scaune comfort si nu mi s-au parut deloc mai bune decat cele de pe F10.

 

Ca si franare 530-ul meu se comporta ireprosabil. Bine, e si diferenta la sistemul de franare fata de modelele de 2L.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cand am franat, nu simteam ca franeaza toata masina. Plus ca apasam pedala si masina tot mergea. Ca si cand schimbi placutele si inca nu s-au format dupa discuri.

 

 

Deci de-aici senzatia de sintetic?

Comportamentul directiei s-a mai imbunatatit dupa ultimul update de soft (apropos, ai incercat si pe "sport"?), tinuta de drum este mai buna pe un sasiu cu suspensie m-sport (chiar daca nu are EDC), in mod normal motorasul ala ar trebui sa te multumeasca la modul in care trage (poate are ceva probleme cel de pe masina testata) iar sistemul de franare ar trebui sa se comporte foarte bine, este identic cu cel de pe 530.

P.S. trecerea de la un model de masina la altul, chiar daca este vorba despre aceeasi clasa, necesita un anumit timp de adaptare (la asta ma refeream intr-o postare anterioara cand spuneam ca masina asta o sa creasca in inima ta).

Conditia de baza esta ca masina sa fie in mintile ei din punct de vedere motor, suspensie, sistem de franare etc.

Edited by mase
Link to comment
Share on other sites

... in mod normal motorasul ala ar trebui sa te multumeasca la modul in care trage (poate are ceva probleme cel de pe masina testata) iar sistemul de franare ar trebui sa se comporte foarte bine, este identic cu cel de pe 530.

...

Conditia de baza esta ca masina sa fie in mintile ei din punct de vedere motor, suspensie, sistem de franare etc.

Confirm!

Asta suspectez si eu ca se intampla in cazul de fata. Posibil sa fi fost intretinuta prost sau interventia pentru inlocuirea turbinelor sa se fi lasat cu efecte secundare.

Cum am mai spus, pe un F10 520 am fost extrem de multumit de frane si motor, de asta ma miram ca 525 trage si franeaza ca o caruta. Am si spus, sunt convins ca partial comportamentul masinii in discutie se datoreaza intretinerii precare sau nepriceperii proprietarului. Un schimb de ulei nu inseamna intretinere. E doar o mica parte din intretinere.

 

Nu vreau sa acuz in niciun fel, pur si simplu pretentiile mele sunt peste ceea ce am gasit si nu-mi convine. Eu am cheltuit mult numai ca sa am frane corecte pe masina si tot nu au ajuns la nivelul asteptarilor. Dar cand nu investesti nimic, sigur nu ai nimic. Iar masina oricum se uzeaza, are nevoie de intretinere. Nu ma apuc sa iau o masina scumpa in care sa incep din nou sa bag sume respectabile. Stiu din experienta ca de multe ori sa aduci masina intr-o stare perfecta si sa identifici corect defectul, inseamna multi bani, timp si nervi.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce nu ti-a placut la scaunele comfort de pe F10, dupa 1400 km facuti m-am simtit excelent in ele, am fost si cu e60 cu scaune comfort si nu mi s-au parut deloc mai bune decat cele de pe F10.

Eu nu mi-am gasit locul la volan. Am tot reglat scaunul, dar cand m-am pus din nou in scaunul meu, parca acolo m-am nascut. Am incercat sa fiu destul de obiectiv, dar poate in cei 60km parcursi pe diverse genuri de drum, nu am reusit sa simt suficient de mult. Dar cum omul se grabea, am zis, asta e.

 

Poate a fost si vremea nepotrivita, ca turna ploaia cu galeata, sau pur si simplu n-a fost sa fie. Eu intentionam sa merg saptamana viitoare, cand stiam ca nu va ploua, dar graba era mare...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Efortul financiar si stresul sunt prea mari sa gasesti o masina dotata si intretinuta cel putin ca a ta, greu sa cred, de bagat bani buni sa o aduci la nivelul lui E60 pe care il ai. Nu stiu daca diferenta de confort, calitate e atat de mare precum cheltuiala de upgrade la noul model. Numai tu vei decide daca merita efortul.
Link to comment
Share on other sites

Esti mecanic de profesie?

Nu. De ce?

 

Da da, da-le dracu distributii, nu mai fac. Apropo, la asta nu se aude distributia. Cel putin comparativ cu a mea care e schimbata, la asta e liniste totala.

 

Venind pe drum spre casa, suspinam de cate ori dadeam cu ochii de angel-urile vreunui F...

De sablarea de pe oglinzi banuiesc ca nu mai e nicio sansa sa scap. Desteapta miscare sa le sableze cand stia ca in 2 ani o vinde.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am citit intamplator, un topic cu un A6 convertit la RS6, doar ca omul parea sa fi contribuit la conversie doar cu banu' si mai putin cu umarul.

 

Mi-am amintit ca tu ai dat jos motorul ala, si l-ai rezolvat singur.

M-a ros curiozitatea sa aflu daca erai de profesie mecanic. :)

Link to comment
Share on other sites

Poti scapa de sablare cu alta sablare, sablezi un dreptunghi peste nr daca vrei, eu am sablat pe oglinzi ultimile caractere din vin, numarul se mai schimba dar vin-ul nu. Apropo de scaune, personal mi se par mai confortabile decat cele de pe e60, sunt facute dintr-un burete mai moale, sunt mai moi.Seria 5 F10 este indreptata foarte mult spre confort, e60-ul era mult mai rigit, eu nu consider asta un minus, mie mi se pare un plus, aici depinde de gusturile fiecaruia. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa vad cand o aduc. 400km tre sa dea un raspuns. Daca sughiti, sa stii cine-i de vina. :laugh:

Cu sablarea, la aia ma gandeam si eu. Dar fontul e destul de mare, cred ca are peste 1cm inaltime. Va fi deranjant, ca scade mult suprafata utila.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Nu pentru oglinzi vei sughita, ci pentru masina. :p

O iau si sper sa ma insel in privinta scaunelor, daca spui ca tie iti par mai confortabile decat pe E60. Intr-adevar buretele e mai moale decat la vechea generatie. Cu restul vad eu cum ma impac sau cum mi se par dupa ce ma obisnuiesc o vreme.

La oglinzi ma gandeam la o lacuire a literelor, poate mai estompeaza sablarea.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca vrei un F10?

 

App despre scaune, am de ceva vreme chargerul si inca mai consider ca erau mai confortabile cele de la chevy chiar daca era mult mai vechi, chargerul il am de mai bine de un an(nu avea 3 ani inca cand l-am cumparat), si tot le consider rigide scaunele

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Weekendul viitor merg dupa ea, ca s-au terminat liberele...

 

Da consatene, uite ca m-a luat valul cu automata si am ajuns la F. Am facut 400km azi, nu m-am simtit obosit de drum in scaunele confort de pe E60, dar picioarele ma dor de la atata ambreiaj, iar la mine pedala e si tare, asa am mostenit-o de la neamt.

Link to comment
Share on other sites

Weekendul viitor merg dupa ea, ca s-au terminat liberele...

 

Da consatene, uite ca m-a luat valul cu automata si am ajuns la F. Am facut 400km azi, nu m-am simtit obosit de drum in scaunele confort de pe E60, dar picioarele ma dor de la atata ambreiaj, iar la mine pedala e si tare, asa am mostenit-o de la neamt.

 

Sa ai mult noroc la alegere, pt achzitionarea unui sh chiar e nevoie, in ceea ce priveste automata e o alegere buna, sunt la a doua, chargerul are curie 8hp45 zf, isi merita bani, acasa sigur urmatoarea masina va fi automata

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.